Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Aplikacja Netflix ze straszną jakością


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 warmachine2

warmachine2
  • 1 postów

Napisano 24 kwietnia 2020 - 15:12

Cześć, mam Apple TV 4K. Kiedy korzystam z aplikacji Netflix, jest to w porządku przez pierwsze 2 minuty. Potem jakość spada, wygląda na rozdzielczość 240p. Próbowałem użyć Ethernetu, innego kabla HDMI, różnych ustawień wideo. Potem wypróbowałem aplikację Netflix na moim telewizorze Samsung Smart TV i wszystko działa świetnie, niesamowita jakość i wysoka rozdzielczość. Dlaczego występuje problem z Apple TV i aplikacją Netflix? Skonfigurowałem ATV na 4K SDR i automatycznie dopasowuję zakres dynamiczny. Nie wiem co powinienem zrobić. :(


  • Kowal_86 lubi to

#2 winmaciek

winmaciek
  • 3 562 postów
  • Płeć:

Napisano 24 kwietnia 2020 - 15:58

Chyba jednak będziesz musiał się bardziej rozpisać.

EDIT: Dzień dobrego admina, przywracam. Podziękuj @cronopioverde, który zauważył usuniętą treść wpisu.


MacBook Pro 13" M1, iPhone XS, iPad 10.5"


#3 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 21 633 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 24 kwietnia 2020 - 16:56

Nie jesteś sam (https://myapple.pl/f...lix-na-atv4k/ - ten wątek nie ma żadnych rozwiązań i został zamknięty ze względu na arogancję autorki, tak tylko go wrzucam, żeby pokazać).
Pamiętajmy, że Netflix (i wszystkie inne platformy) ucięły strasznie jakość z okazji COVID i 'oszczędzaniu łącz' - może to ma jakiś wpływ? Chociaż ja u siebie (odpalam z LG webOS) nie zauważyłem jakiegoś spadku...


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#4 teto10

teto10
  • 7 postów

Napisano 25 maja 2020 - 03:43

Jest bardzo prawdopodobne, że problem stanowi połączenie internetowe. Nie ma to nic wspólnego z telewizją, ponieważ inni twierdzą, że dzieje się tak z serwisem Netflix i dostawcą Internetu


Use facebook video downloader - pl.savefrom.net/9-how-to-download-facebook-video.html


#5 WojtekWojtek

WojtekWojtek
  • 1 046 postów

Napisano 25 maja 2020 - 07:41

Ja, na Apple TV 4K jestem zachwycony jakością Netflixa. Mam pakiet 4K i obraz to zwykle 4K 8 bit 4:4:4 albo 4K 10bit HDR. Żyleta. Ekran 110 cali, projektor 4k. Problemem może być internet albo przypadkowe ustawienie parametrów wyjścia. Ja wyłączyłem przetwarzanie formatu w Apple TV i pudełko śle do projektora to co dostaje. Wadą jest czas potrzebny na synchronizacją, ale jakość jest super. Może grasz przez VPN? Może Twój operator ma słabe połączenie z Netflixem?

#6 angelares

angelares
  • 892 postów
  • Skądona taka blada?

Napisano 25 maja 2020 - 11:32

Zaloguj się na konto przez przeglądarkę  i tam masz ustawienia co do jakości/prędkości łącza. 

https://help.netflix.com/pl/node/11559   > Zmień ustawienia odtwarzania w serwisie Netflix

 

Oby pomogło. 


Użytkownik angelares edytował ten post 25 maja 2020 - 11:32


#7 ValerieCarr

ValerieCarr
  • 1 postów

Napisano 27 marca 2021 - 05:46

Jest bardzo prawdopodobne, że problem stanowi połączenie internetowe. 



#8 circos

circos
  • 456 postów
  • Skąd

Napisano 02 kwietnia 2021 - 21:04

Ja też bym obstawiał operatora internetu. Zrób prosty test - zestaw sobie hotspota z telefonu (najlepiej na parapecie na oknie go połóż), zaloguj się do tej sieci hotspot na appleTV i sprawdź zachowanie jakości.

 

Może być tak, że masz wolnego neta. A może być tak, że adres IP jaki posiadasz jest z puli, który na serwerach Netflix sklasyfikowany jest jako gorszy sort (są już nawet takie czasy). Za pierwszym razem jak wbijasz w usługę zasysa Ci np 100mb co daje 2 minuty początkowe filmu w dobre jakości, a potem transfer siada i zaciąga mniej danych z netflix = zmniejsza się jakość obrazu aby tylko podtrzymać usługę za jaką płacisz abonament czyli możliwość obejrzenia filmu 1h30’

 

Jeszcze bym szukał po stronie routera w ustawieniach ratunku. Może podepnij appleTV po skrętce RJ45 bezpośrednio do routera/switcha z pominięciem WiFi. Albo odkop na jakim porcie Netflix działa i sprawdź na routerzy czy masz go dodanego do otwartych bo może router sobie nie radzi z nim ale to by chyba cała łączność z netflixem siadła... pokombinuj wyjście jakieś musi być :)


there's no day off for heroes

 A1181 |  A1342 |  A1502





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych