Cześć, mam Apple TV 4K. Kiedy korzystam z aplikacji Netflix, jest to w porządku przez pierwsze 2 minuty. Potem jakość spada, wygląda na rozdzielczość 240p. Próbowałem użyć Ethernetu, innego kabla HDMI, różnych ustawień wideo. Potem wypróbowałem aplikację Netflix na moim telewizorze Samsung Smart TV i wszystko działa świetnie, niesamowita jakość i wysoka rozdzielczość. Dlaczego występuje problem z Apple TV i aplikacją Netflix? Skonfigurowałem ATV na 4K SDR i automatycznie dopasowuję zakres dynamiczny. Nie wiem co powinienem zrobić.

Aplikacja Netflix ze straszną jakością
#1
Napisano 24 kwietnia 2020 - 15:12
- Kowal_86 lubi to
#2
Napisano 24 kwietnia 2020 - 15:58
Chyba jednak będziesz musiał się bardziej rozpisać.
EDIT: Dzień dobrego admina, przywracam. Podziękuj @cronopioverde, który zauważył usuniętą treść wpisu.
MacBook Pro 13" M1, iPhone XS, iPad 10.5"
#3
Napisano 24 kwietnia 2020 - 16:56
Nie jesteś sam (https://myapple.pl/f...lix-na-atv4k/ - ten wątek nie ma żadnych rozwiązań i został zamknięty ze względu na arogancję autorki, tak tylko go wrzucam, żeby pokazać).
Pamiętajmy, że Netflix (i wszystkie inne platformy) ucięły strasznie jakość z okazji COVID i 'oszczędzaniu łącz' - może to ma jakiś wpływ? Chociaż ja u siebie (odpalam z LG webOS) nie zauważyłem jakiegoś spadku...
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#4
Napisano 25 maja 2020 - 03:43
Jest bardzo prawdopodobne, że problem stanowi połączenie internetowe. Nie ma to nic wspólnego z telewizją, ponieważ inni twierdzą, że dzieje się tak z serwisem Netflix i dostawcą Internetu
Use facebook video downloader - pl.savefrom.net/9-how-to-download-facebook-video.html
#5
Napisano 25 maja 2020 - 07:41
#6
Napisano 25 maja 2020 - 11:32
Zaloguj się na konto przez przeglądarkę i tam masz ustawienia co do jakości/prędkości łącza.
https://help.netflix.com/pl/node/11559 > Zmień ustawienia odtwarzania w serwisie Netflix
Oby pomogło.
Użytkownik angelares edytował ten post 25 maja 2020 - 11:32
#7
Napisano 27 marca 2021 - 05:46
Jest bardzo prawdopodobne, że problem stanowi połączenie internetowe.
#8
Napisano 02 kwietnia 2021 - 21:04
Ja też bym obstawiał operatora internetu. Zrób prosty test - zestaw sobie hotspota z telefonu (najlepiej na parapecie na oknie go połóż), zaloguj się do tej sieci hotspot na appleTV i sprawdź zachowanie jakości.
Może być tak, że masz wolnego neta. A może być tak, że adres IP jaki posiadasz jest z puli, który na serwerach Netflix sklasyfikowany jest jako gorszy sort (są już nawet takie czasy). Za pierwszym razem jak wbijasz w usługę zasysa Ci np 100mb co daje 2 minuty początkowe filmu w dobre jakości, a potem transfer siada i zaciąga mniej danych z netflix = zmniejsza się jakość obrazu aby tylko podtrzymać usługę za jaką płacisz abonament czyli możliwość obejrzenia filmu 1h30’
Jeszcze bym szukał po stronie routera w ustawieniach ratunku. Może podepnij appleTV po skrętce RJ45 bezpośrednio do routera/switcha z pominięciem WiFi. Albo odkop na jakim porcie Netflix działa i sprawdź na routerzy czy masz go dodanego do otwartych bo może router sobie nie radzi z nim ale to by chyba cała łączność z netflixem siadła... pokombinuj wyjście jakieś musi być
there's no day off for heroes
A1181 | A1342 | A1502
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych