Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPad Pro 10.5 - wyłączający się ekran, rękojmia Media Markt?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Krzysztof II

Krzysztof II
  • 96 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 20 kwietnia 2020 - 21:50

Witam,

mam problem ze swoim iPadem Pro 10.5 - mianowicie w iPadzie raz na jakiś czas wyłącza się ekran, po prostu gaśnie... pomaga hard rest urządzenia. Wyzerowałem go, skonfigurowałem całkowicie od nowa - niestety to nie rozwiązało sytuacji. Tutaj pojawia się pytanie, kupiłem tablet w Media Markt 22 miesiące temu jako osoba prywatna, jak wygląda realizacja rękojmi w Media Markt, ma ktoś z nimi doświadczenia w tym zakresie?

Wiem, że jest możliwość odpłatnej wymiany urządzenia w ASP, aczkolwiek to jednak droga sprawa i tylko 3-miesięczna gwarancja.

Z góry dziękuję za odpowiedzi.


 iPhone Xs 64GB  iPhone 4s 64GB  iPad Pro 10.5 64GB


#2 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 20 kwietnia 2020 - 22:25

To nie jest temat do działu "Serwis", a do tego, o który tak proszono, a teraz większość osób nie korzysta.

Przeniosę, bo mam (za) dobre serce.


  • Krzysztof II lubi to

Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#3 ali_cja

ali_cja
  • 245 postów

Napisano 21 kwietnia 2020 - 12:26

Witam,

mam problem ze swoim iPadem Pro 10.5 - mianowicie w iPadzie raz na jakiś czas wyłącza się ekran, po prostu gaśnie... pomaga hard rest urządzenia. Wyzerowałem go, skonfigurowałem całkowicie od nowa - niestety to nie rozwiązało sytuacji. Tutaj pojawia się pytanie, kupiłem tablet w Media Markt 22 miesiące temu jako osoba prywatna, jak wygląda realizacja rękojmi w Media Markt, ma ktoś z nimi doświadczenia w tym zakresie?

Wiem, że jest możliwość odpłatnej wymiany urządzenia w ASP, aczkolwiek to jednak droga sprawa i tylko 3-miesięczna gwarancja.

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

W stabilnej sytuacji nie ma problemu z reklamacją z tytułu rękojmi w MM. Musisz jednak pamiętać, że nie obejmuje już Ciebie domniemanie prawne istnienia wady w chwili zakupu. Dlatego, proponowałabym ograniczyć roszczenie do naprawy. Zbyt wiele żądając (np.wymiany), możesz za dużo stracić. Dla Ciebie najważniejsze jest teraz stwierdzenie wady przez Sprzedawcę.

 

Aktualnie brakuje jednoznacznych wskazówek w jaki sposób składać reklamacje, pozostaje infolinia.

Na stronie MM jest podany numer do zakupów online 799 353 535, spróbuj zadzwonić. Ten sam numer podany jest w informacjach dot. reklamacji:  https://mediamarkt.pl/reklamacje  (załóż sobie konto na MM, będziesz mógł tam śledzić status reklamacji)

Ponadto, możesz napisać maila na adres: info@madiamarkt.pl

Pozostałe ścieżki:

- kontakt do swojego sklepu znajdziesz w ich wyszukiwarce https://mediamarkt.pl/sklepy

- ew. korespondencję pisemną możesz wysłać na adres:

Media Markt Polska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 179, 02-222 Warszawa


  • Krzysztof II lubi to

#4 Regiss

Regiss
  • 2 893 postów
  • SkądRadom

Napisano 21 kwietnia 2020 - 13:49

Nie baw się w żadne rękojmię tylko uderzaj bezpośrednio do serwisu - Cortland czy forumowy serwis.me. Jak masz dowód zakupu z media to bez problemu powinni go przyjąć i naprawić. Zdalnie załatwisz sprawę przez kuriera, a sprzęt nadasz przez strony internetowe serwisów.  Sprzęty kupione bezpośrednio u oficjalnych dystrybutorów są traktowane przez serwisy jakby miały 24 miesięcy gwarancji ( chociaż oficjalnie gwarancją się to nie nazywa). 


Użytkownik Regiss edytował ten post 21 kwietnia 2020 - 13:51

  • 5b46927ee6 i Krzysztof II lubią to

iPhone 15 Pro


#5 Krzysztof II

Krzysztof II
  • 96 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 21 kwietnia 2020 - 15:53

Generalnie inteesuje mnie tylko naprawa, na innego iPada nie mam potrzeby się przesiadać. Ten dalej jest w pełni wydajny i jeszcze jakiś czas będzie, ma do tego szerokie ramki co dla mnie jest zaletą.

Wypróbuję Wasz pomysły i dam znać jak temat się zakończył.


 iPhone Xs 64GB  iPhone 4s 64GB  iPad Pro 10.5 64GB


#6 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 22 kwietnia 2020 - 11:55

Możesz do nas wysłać tego iPada z dowodem zakupu i zrobimy naprawę w ramach rękojmi. Nie musisz go oddawać w Media Markt.


  • Krzysztof II lubi to

1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#7 Krzysztof II

Krzysztof II
  • 96 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 07 maja 2020 - 20:38

Serwis.me stanął na wysokości zadania, urządzenie w 22 miesiącu od daty zakupu w Media Markt zostało wymienione na inne sprawne. Dziękuję za porady.

Konkluzja jest taka, że warto kupować sprzęt u autoryzowanych resellerów.

P.S Naprawa trwała 4 dni robocze.

Temat do zamknięcia. 


Użytkownik Krzysztof II edytował ten post 07 maja 2020 - 20:38

 iPhone Xs 64GB  iPhone 4s 64GB  iPad Pro 10.5 64GB


#8 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 802 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 07 maja 2020 - 20:51

Ok.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych