Witam,
mam problem ze swoim iPadem Pro 10.5 - mianowicie w iPadzie raz na jakiś czas wyłącza się ekran, po prostu gaśnie... pomaga hard rest urządzenia. Wyzerowałem go, skonfigurowałem całkowicie od nowa - niestety to nie rozwiązało sytuacji. Tutaj pojawia się pytanie, kupiłem tablet w Media Markt 22 miesiące temu jako osoba prywatna, jak wygląda realizacja rękojmi w Media Markt, ma ktoś z nimi doświadczenia w tym zakresie?
Wiem, że jest możliwość odpłatnej wymiany urządzenia w ASP, aczkolwiek to jednak droga sprawa i tylko 3-miesięczna gwarancja.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
W stabilnej sytuacji nie ma problemu z reklamacją z tytułu rękojmi w MM. Musisz jednak pamiętać, że nie obejmuje już Ciebie domniemanie prawne istnienia wady w chwili zakupu. Dlatego, proponowałabym ograniczyć roszczenie do naprawy. Zbyt wiele żądając (np.wymiany), możesz za dużo stracić. Dla Ciebie najważniejsze jest teraz stwierdzenie wady przez Sprzedawcę.
Aktualnie brakuje jednoznacznych wskazówek w jaki sposób składać reklamacje, pozostaje infolinia.
Na stronie MM jest podany numer do zakupów online 799 353 535, spróbuj zadzwonić. Ten sam numer podany jest w informacjach dot. reklamacji: https://mediamarkt.pl/reklamacje (załóż sobie konto na MM, będziesz mógł tam śledzić status reklamacji)
Ponadto, możesz napisać maila na adres: info@madiamarkt.pl
Pozostałe ścieżki:
- kontakt do swojego sklepu znajdziesz w ich wyszukiwarce https://mediamarkt.pl/sklepy
- ew. korespondencję pisemną możesz wysłać na adres:
Media Markt Polska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 179, 02-222 Warszawa