Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

iPad Pro 10.5 - wyłączający się ekran, rękojmia Media Markt?


  • This topic is locked This topic is locked
7 replies to this topic

#1 Krzysztof II

Krzysztof II
  • 96 posts
  • SkądPoznań, PL

Posted 20 April 2020 - 21:50

Witam,

mam problem ze swoim iPadem Pro 10.5 - mianowicie w iPadzie raz na jakiś czas wyłącza się ekran, po prostu gaśnie... pomaga hard rest urządzenia. Wyzerowałem go, skonfigurowałem całkowicie od nowa - niestety to nie rozwiązało sytuacji. Tutaj pojawia się pytanie, kupiłem tablet w Media Markt 22 miesiące temu jako osoba prywatna, jak wygląda realizacja rękojmi w Media Markt, ma ktoś z nimi doświadczenia w tym zakresie?

Wiem, że jest możliwość odpłatnej wymiany urządzenia w ASP, aczkolwiek to jednak droga sprawa i tylko 3-miesięczna gwarancja.

Z góry dziękuję za odpowiedzi.


 iPhone Xs 64GB  iPhone 4s 64GB  iPad Pro 10.5 64GB


#2 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3838 posts
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Posted 20 April 2020 - 22:25

To nie jest temat do działu "Serwis", a do tego, o który tak proszono, a teraz większość osób nie korzysta.

Przeniosę, bo mam (za) dobre serce.


  • Krzysztof II likes this

Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#3 ali_cja

ali_cja
  • 248 posts

Posted 21 April 2020 - 12:26

Witam,

mam problem ze swoim iPadem Pro 10.5 - mianowicie w iPadzie raz na jakiś czas wyłącza się ekran, po prostu gaśnie... pomaga hard rest urządzenia. Wyzerowałem go, skonfigurowałem całkowicie od nowa - niestety to nie rozwiązało sytuacji. Tutaj pojawia się pytanie, kupiłem tablet w Media Markt 22 miesiące temu jako osoba prywatna, jak wygląda realizacja rękojmi w Media Markt, ma ktoś z nimi doświadczenia w tym zakresie?

Wiem, że jest możliwość odpłatnej wymiany urządzenia w ASP, aczkolwiek to jednak droga sprawa i tylko 3-miesięczna gwarancja.

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

W stabilnej sytuacji nie ma problemu z reklamacją z tytułu rękojmi w MM. Musisz jednak pamiętać, że nie obejmuje już Ciebie domniemanie prawne istnienia wady w chwili zakupu. Dlatego, proponowałabym ograniczyć roszczenie do naprawy. Zbyt wiele żądając (np.wymiany), możesz za dużo stracić. Dla Ciebie najważniejsze jest teraz stwierdzenie wady przez Sprzedawcę.

 

Aktualnie brakuje jednoznacznych wskazówek w jaki sposób składać reklamacje, pozostaje infolinia.

Na stronie MM jest podany numer do zakupów online 799 353 535, spróbuj zadzwonić. Ten sam numer podany jest w informacjach dot. reklamacji:  https://mediamarkt.pl/reklamacje  (załóż sobie konto na MM, będziesz mógł tam śledzić status reklamacji)

Ponadto, możesz napisać maila na adres: info@madiamarkt.pl

Pozostałe ścieżki:

- kontakt do swojego sklepu znajdziesz w ich wyszukiwarce https://mediamarkt.pl/sklepy

- ew. korespondencję pisemną możesz wysłać na adres:

Media Markt Polska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 179, 02-222 Warszawa


  • Krzysztof II likes this

#4 Regiss

Regiss
  • 2932 posts
  • SkądRadom

Posted 21 April 2020 - 13:49

Nie baw się w żadne rękojmię tylko uderzaj bezpośrednio do serwisu - Cortland czy forumowy serwis.me. Jak masz dowód zakupu z media to bez problemu powinni go przyjąć i naprawić. Zdalnie załatwisz sprawę przez kuriera, a sprzęt nadasz przez strony internetowe serwisów.  Sprzęty kupione bezpośrednio u oficjalnych dystrybutorów są traktowane przez serwisy jakby miały 24 miesięcy gwarancji ( chociaż oficjalnie gwarancją się to nie nazywa). 


Edited by Regiss, 21 April 2020 - 13:51.

  • 5b46927ee6 and Krzysztof II like this

iPhone 15 Pro


#5 Krzysztof II

Krzysztof II
  • 96 posts
  • SkądPoznań, PL

Posted 21 April 2020 - 15:53

Generalnie inteesuje mnie tylko naprawa, na innego iPada nie mam potrzeby się przesiadać. Ten dalej jest w pełni wydajny i jeszcze jakiś czas będzie, ma do tego szerokie ramki co dla mnie jest zaletą.

Wypróbuję Wasz pomysły i dam znać jak temat się zakończył.


 iPhone Xs 64GB  iPhone 4s 64GB  iPad Pro 10.5 64GB


#6 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1006 posts
  • Płeć:
  • SkądKraków

Posted 22 April 2020 - 11:55

Możesz do nas wysłać tego iPada z dowodem zakupu i zrobimy naprawę w ramach rękojmi. Nie musisz go oddawać w Media Markt.


  • Krzysztof II likes this

1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#7 Krzysztof II

Krzysztof II
  • 96 posts
  • SkądPoznań, PL

Posted 07 May 2020 - 20:38

Serwis.me stanął na wysokości zadania, urządzenie w 22 miesiącu od daty zakupu w Media Markt zostało wymienione na inne sprawne. Dziękuję za porady.

Konkluzja jest taka, że warto kupować sprzęt u autoryzowanych resellerów.

P.S Naprawa trwała 4 dni robocze.

Temat do zamknięcia. 


Edited by Krzysztof II, 07 May 2020 - 20:38.

 iPhone Xs 64GB  iPhone 4s 64GB  iPad Pro 10.5 64GB


#8 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24054 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 07 May 2020 - 20:51

Ok.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users