Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Rozlany ekran XS


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 konrad53

konrad53
  • 43 postów

Napisano 02 stycznia 2020 - 00:47

Cześć. Dzisiaj na moim iPhonie XS pojawiła się czarna plama jak na zdjęciu. Domyślam się, że rozlał się wyświetlacz. Telefon nie upadł, nosiłem go tylko w kieszeni jak zwykle. Mam go od miesiąca, nie posiada dosłownie żadnej rysy ani na ekranie ani na obudowie. Czy jest szansa, że przyjmą to na gwarancję?

 

94e9aa9317d44.jpg



#2 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 02 stycznia 2020 - 10:02

Wygląda trochę jak rozlany atrament. Nie był zalany, wodą, alkoholem?
Jeżeli nic takiego nie miało miejsca, a telefon ma gwarancję, to przyjmą.

#3 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 02 stycznia 2020 - 10:18

Jeśli nie ma żadnych uszkodzeń mechanicznych to można taki ekran wymienić w ramach gwarancji. Możesz przysłać ten telefon do nas do naprawy.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#4 konrad53

konrad53
  • 43 postów

Napisano 02 stycznia 2020 - 13:24

Wygląda trochę jak rozlany atrament. Nie był zalany, wodą, alkoholem?
Jeżeli nic takiego nie miało miejsca, a telefon ma gwarancję, to przyjmą.

 

Nie, nie miał kontaktu z żadną wodą

 

Jeśli nie ma żadnych uszkodzeń mechanicznych to można taki ekran wymienić w ramach gwarancji. Możesz przysłać ten telefon do nas do naprawy.

Uszkodzenia mechaniczne czyli takie widoczne z zewnątrz? Telefon mam od miesiąca, nie ma nawet najmniejszej rysy i rozkręcany itd również nie był. Dziękuję!



#5 b-unitor

b-unitor
  • 7 postów

Napisano 11 stycznia 2020 - 11:56

Oledy w iphonach są bardzo delikatne i wystarczy lekkie uderzenie, żeby powstało coś takiego. Miałem raz sytuację, że klientowi przewrócił się 20 cm mini statyw z iphonem X i to wystarczyło, żeby uszkodzić wyświetlacz. Jeżeli nie ma śladów uderzenia, to bez problemu ci to wymienią.



#6 iDoit Serwis Apple

iDoit Serwis Apple
  • 451 postów
  • Płeć:
  • Skądwarszawa

Napisano 15 stycznia 2020 - 15:37

Jeżeli nie uznają CI gwarancji, bo doszukają się jakiegoś małego uszkodzenia z Twojej winy to wymiana szybki w iPhone Xs kosztuje 1200zł, ale próbuj.


Pogwarancyjny Serwis Apple Warszawa
Warszawa, ul. Gagarina 31

 

Pogwarancyjny Serwis iPhone Wrocław

Wrocław, Kościuszki 65


#7 konrad53

konrad53
  • 43 postów

Napisano 20 stycznia 2020 - 13:11

Oddałem go do cortlandu bo miałem najbliżej, minęło już ponad 14 dni i brak odpowiedzi. Jak to jest z tym przepisem 2 tygodni na diagnozę? Oddany na naprawę gwarancyjną, nie wiedziałem, że mam mówić coś o rękojmi a teraz czytam, że te 14 dni to działa w przypadku rękojmi. Nie spodziewałem się, że to aż tyle potrwa



#8 ali_cja

ali_cja
  • 245 postów

Napisano 20 stycznia 2020 - 13:38

W Twojej sytuacji zastosowanie ma §2. art. 580 Kodeksu cywilnego:
„...
§ 2. Gwarant jest obowiązany wykonać swoje obowiązki w terminie określonym w treści oświadczenia gwarancyjnego, a gdy go nie określono – niezwłocznie, ale nie później niż w terminie czternastu dni, licząc od dnia dostarczenia rzeczy przez uprawnionego z gwarancji, ...”

#9 konrad53

konrad53
  • 43 postów

Napisano 20 stycznia 2020 - 16:13

W Twojej sytuacji zastosowanie ma §2. art. 580 Kodeksu cywilnego:
„...
§ 2. Gwarant jest obowiązany wykonać swoje obowiązki w terminie określonym w treści oświadczenia gwarancyjnego, a gdy go nie określono – niezwłocznie, ale nie później niż w terminie czternastu dni, licząc od dnia dostarczenia rzeczy przez uprawnionego z gwarancji, ...”

Mam rozumieć, że w przypadku gwarancji nadal mają na to 14 dni, a inaczej gwarancja jest uznana za przyjętą?



#10 ali_cja

ali_cja
  • 245 postów

Napisano 20 stycznia 2020 - 19:43

Te 14 dni nie należy utożsamiać z domniemaniem uznania roszczenia reklamującego konsumenta z tytułu rękojmi. Ażeby to wyjaśnić, musiałabym napisać dłuższy wywód, a to nie jest dobrze widziane na forum.
W skrócie, myślę, że powinieneś pisemnie wezwać gwaranta (za pośrednictwem autoryzowanego serwisu) do niezwłocznego wydania telefonu bez wad, z zakreślenie terminu ( np. do 7 dni), po upływie którego, przy biernym zachowaniu gwaranta, uznasz, że dopuścił się on zwłoki w wykonaniu zobowiązania. Dalsze postępowanie uzależnione jest od zachowania się zobowiązanego z tytułu gwarancji i Twojej determinacji.

#11 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 802 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 21 stycznia 2020 - 12:08

Ażeby to wyjaśnić, musiałabym napisać dłuższy wywód, a to nie jest dobrze widziane na forum.

 

Ależ bzdura, jest. Tylko niekoniecznie a) poza działem Offtopic; B) w 13824325325 takim samym temacie o dowolnej usterce, który po chwili przeradza się w 'ojej nie umiem w gwarancję'.
Może stwórz jakiś obszerny poradnik, podepniemy w jakimś pasującym dziale i będziemy do niego linkować albo tam prowadzić te wszystkie takie same dyskusje o tym samym ;-)


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#12 konrad53

konrad53
  • 43 postów

Napisano 24 stycznia 2020 - 14:04

Jakby ktoś był zainteresowany dalszym losem sytuacji, to bez problemu wymienili wyświetlacz w cortlandzie. Jak się również okazało gotowy do odbioru był już 14 stycznia, tylko ktoś zapomniał wpisać to do systemu...



#13 Mikołaj Różycki

Mikołaj Różycki
  • 110 postów

Napisano 27 stycznia 2020 - 11:50

Jakby ktoś był zainteresowany dalszym losem sytuacji, to bez problemu wymienili wyświetlacz w cortlandzie. Jak się również okazało gotowy do odbioru był już 14 stycznia, tylko ktoś zapomniał wpisać to do systemu...

Do którego Cortlandu oddawałeś? Wymienili tylko wyświetlacz czy cały telefon?



#14 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 27 stycznia 2020 - 11:59

wymienili wyświetlacz


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych