Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 2 głosy

zniekształcone rozmowy iphone 11 pro max


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
235 odpowiedzi w tym temacie

#76 droopsio

droopsio
  • 12 postów

Napisano 12 grudnia 2019 - 12:07

odpukać, ale od kiedy zainstalowałem esim z Orange (poniedziałek rano) problem więcej u mnie nie wystąpił. Wcześniej na nowym telefonie pojawił się po niecałych dwóch dniach. Używam cały czas t-mobile, Orange jest tylko włączony. Nie wiem na ile to może mieć związek, ale od 4 dni jest ok :) LTE włączone, VoLTE wyłączone.

 

Wg Cortlandu, problem występuje częściej w zwykłej 11 i są zdziwieni, że w Pro też. Powiedział mi tak sprzedawca wydając 3 już telefon :D



#77 b-unitor

b-unitor
  • 7 postów

Napisano 12 grudnia 2019 - 13:07

Sprawdziłeś to jako osoba prywatna na swoim własnym kupionym, czy jako serwisant ?

Z ciekawości sprawdziłem na dwóch egzemplarzach, do których miałem szybki dostęp.



#78 Witek11

Witek11
  • 32 postów

Napisano 12 grudnia 2019 - 14:26

odpukać, ale od kiedy zainstalowałem esim z Orange (poniedziałek rano) problem więcej u mnie nie wystąpił. Wcześniej na nowym telefonie pojawił się po niecałych dwóch dniach. Używam cały czas t-mobile, Orange jest tylko włączony. Nie wiem na ile to może mieć związek, ale od 4 dni jest ok :) LTE włączone, VoLTE wyłączone.

Wg Cortlandu, problem występuje częściej w zwykłej 11 i są zdziwieni, że w Pro też. Powiedział mi tak sprzedawca wydając 3 już telefon :D

Dzwonisz czasami z Orange ?
Ja tez tak zrobiłem ale problem powrócił

#79 droopsio

droopsio
  • 12 postów

Napisano 12 grudnia 2019 - 14:29

Dzwonisz czasami z Orange ?
Ja tez tak zrobiłem ale problem powrócił

raz na początku po włączeniu sima (poniedziałek rano). Od tego czasu tylko T-mobile - do chwili obecnej działa :)

 

swoją drogą masakra, że takie tematy wałkujemy. Przecież to jest podstawowa funkcja telefonu (nadal) aby prowadzić rozmowy telefoniczne. 



#80 michail

michail
  • 146 postów

Napisano 13 grudnia 2019 - 15:17

Witam, również podłączam się do tematu:
od kilku osób dostaje informacje, że podczas rozmów bardzo słabo mnie słuchać, zniekształcony mam głos jakby „komputerowy”. Przesiadłem się z ip8 plus na 11 pro max z dnia na dzień i od razu otrzymuje od rozmówców info o zdecydowanie słabej jakości rozmów...

co robiłem:
- restart telefonu - pomagało doraźnie (słaba jakość wracała po jakimś czasie)
- wyłączyłem opcję redukcji hałasu otoczenia - pomogło początkowo ale znowu wróciła słaba jakość rozmów
- w iSpot doradca powiedział ze to wina karty sim - serio ?!
siec t mobile, zasięg praktycznie zawsze 4/4 + lte

jak za telefon za ponad 6 tysięcy spodziewałem się ze będę mógł normalnie porozmawiać ...

Na razie żadnych czynności dodatkowych nie robiłem, telefon mam już 20 dni, do operatora jeszcze się nie udałem ale z tego co tu czytam, to chyba nie ma sensu nic robić - nowy model będzie miał to samo, a t mobile umywa ręce...

#81 SNARX

SNARX
  • 2 postów

Napisano 13 grudnia 2019 - 15:38

Niestety, ale musimy czekać aż T-Mobile z Apple znajdą rozwiązanie tego problemu, dzwoniłem dzisiaj do wsparcia Apple i do tej pory nie wiedzą czemu tak się dzieje.

#82 Witek11

Witek11
  • 32 postów

Napisano 13 grudnia 2019 - 16:15

Witam, również podłączam się do tematu:
od kilku osób dostaje informacje, że podczas rozmów bardzo słabo mnie słuchać, zniekształcony mam głos jakby „komputerowy”. Przesiadłem się z ip8 plus na 11 pro max z dnia na dzień i od razu otrzymuje od rozmówców info o zdecydowanie słabej jakości rozmów...

co robiłem:
- restart telefonu - pomagało doraźnie (słaba jakość wracała po jakimś czasie)
- wyłączyłem opcję redukcji hałasu otoczenia - pomogło początkowo ale znowu wróciła słaba jakość rozmów
- w iSpot doradca powiedział ze to wina karty sim - serio ?!
siec t mobile, zasięg praktycznie zawsze 4/4 + lte

jak za telefon za ponad 6 tysięcy spodziewałem się ze będę mógł normalnie porozmawiać ...

Na razie żadnych czynności dodatkowych nie robiłem, telefon mam już 20 dni, do operatora jeszcze się nie udałem ale z tego co tu czytam, to chyba nie ma sensu nic robić - nowy model będzie miał to samo, a t mobile umywa ręce...

I nic nie zrobisz, jeśli możesz oddaj, poszukaj wyżej powołaj się na paragraf
To nie tylko wina t- mobile, będą cię wodzić za nos i kręcić żebyś stracił ochotę i pogodził się z faktem

#83 skibagrzes

skibagrzes
  • 11 postów

Napisano 13 grudnia 2019 - 17:06

Witam a jak wyglada sprawa w sieci Orange?
Bo może sprawa dotyczy tylko T Mobile?
Orange chwali się jakimiś nowymi kodekami do iPhone 11..
może trzeba się przenieść

#84 Witek11

Witek11
  • 32 postów

Napisano 13 grudnia 2019 - 18:05

Witam a jak wyglada sprawa w sieci Orange?
Bo może sprawa dotyczy tylko T Mobile?
Orange chwali się jakimiś nowymi kodekami do iPhone 11..
może trzeba się przenieść

Druga karta z Orange to samo

#85 pawliko

pawliko
  • 21 postów

Napisano 13 grudnia 2019 - 20:35

U mnie o dziwo po włączeniu voice lte problem póki co nie wystąpił, ale już i tak czekam na kuriera i oddaje telefon.

#86 Witek11

Witek11
  • 32 postów

Napisano 13 grudnia 2019 - 21:26

Witam

Jak długo po włączeniu voice ?



#87 michail

michail
  • 146 postów

Napisano 13 grudnia 2019 - 23:02

U mnie voice lte był cały czas włączone... więc reguły nie ma, teraz wyłączam i mam nadzieję, że „to” pomoże...

#88 WF

WF
  • 8 postów

Napisano 14 grudnia 2019 - 11:29

Mam te same problemy na dwóch telefonach. Obydwa w Orange. Pierwszy był kupiony 11 Pro Max  w październiku a drugi 11 Pro pod koniec listopada. W obydwu były próbowane wszystkie opcje wymienione w wątku. Ostatnia próbą która przyniosła nadzieję było przejście na e-sim. Telefon podziałał pół dnia i znowu się zaczęło to samo czyli moi rozmówcy narzekali na beznadziejną jakość rozmowy. Telefony służą w firmie większości do nawiązywania połączeń a ta podstawowa funkcja zawodzi. Nawet podczas rozmowy która zacznie się w dobrej jakości to za chwilę znowu jest to samo. Pomaga tylko jedno ale niestety na chwilę. Włączenie na chwilę trybu samolotowego. Teraz się łapię na tym czy aby na pewno włączyłem tryb samolotowy bo inaczej klienci będą mnie słabo słyszeli. 

Apple wypuściło nie wersję Pro tylko Problem. Żenujące jest, że przy tak dużych pieniądzach za telefon podstawowa funkcja nie działa tak jak powinna.



#89 Michassdz

Michassdz
  • 9 postów
  • SkądSieradz

Napisano 14 grudnia 2019 - 13:53

Jak już pisałem wcześniej. Zmiana karty sim nic nie da, sprawdzałem na kartach UK i NL w tych krajach i jest bez zmian. Na 95% jest to wina hardware. Poczekajmy jeszcze troszkę jeżeli iOS nic nie przyniesie trzeba będzie domagać się zwrotu bezpośrednio u Apple nie ważne gdzie kupione były nasze urządzenia. Osobiście mam z rtfeuro i jedyne co mi zaproponowano to wysłanie do ich serwisu i czekanie ok 2-3 tyg za odpowiedzią którą znam z góry, że telefon jest ok



#90 Witek11

Witek11
  • 32 postów

Napisano 14 grudnia 2019 - 14:04

Jak już pisałem wcześniej. Zmiana karty sim nic nie da, sprawdzałem na kartach UK i NL w tych krajach i jest bez zmian. Na 95% jest to wina hardware. Poczekajmy jeszcze troszkę jeżeli iOS nic nie przyniesie trzeba będzie domagać się zwrotu bezpośrednio u Apple nie ważne gdzie kupione były nasze urządzenia. Osobiście mam z rtfeuro i jedyne co mi zaproponowano to wysłanie do ich serwisu i czekanie ok 2-3 tyg za odpowiedzią którą znam z góry, że telefon jest ok

A zresetowałeś ustawienia ?
Mi zwalili winę na to ze nie odtworzyłem tel przy zmianie sim
Taka spychologia

#91 Michassdz

Michassdz
  • 9 postów
  • SkądSieradz

Napisano 14 grudnia 2019 - 14:09

A zresetowałeś ustawienia ?
Mi zwalili winę na to ze nie odtworzyłem tel przy zmianie sim
Taka spychologia


Tak. Były przywracane ustawienia fabryczne. Nawet robiłem deregister iMessage dla każdej karty oddzielnie. Ci co kupowali u Apple lub partnerów maja o tyle dobrze, że wymieniają im urządzenia i może w końcu trafią na dobre.

#92 Witek11

Witek11
  • 32 postów

Napisano 14 grudnia 2019 - 15:48

Tak. Były przywracane ustawienia fabryczne. Nawet robiłem deregister iMessage dla każdej karty oddzielnie. Ci co kupowali u Apple lub partnerów maja o tyle dobrze, że wymieniają im urządzenia i może w końcu trafią na dobre.

Mój prawnik przygotowywuje mi pismo reklamacyjne, jeśli ktoś będzie potrzebować udostępnię
  • michail lubi to

#93 IQM1

IQM1
  • 185 postów

Napisano 14 grudnia 2019 - 18:17

Mój prawnik przygotowywuje mi pismo reklamacyjne, jeśli ktoś będzie potrzebować udostępnię

U mnie nie ma zakłóceń



#94 groszewski.l

groszewski.l
  • 5 postów

Napisano 14 grudnia 2019 - 21:42

W czwartek po południu zrobiłem w Orange reset ustawień sieciowych. Od tego czasu nie mam problemów. Może Orange coś poprawił, albo mam szczęście i na razie u mnie działa.



#95 droopsio

droopsio
  • 12 postów

Napisano 14 grudnia 2019 - 23:40

Nie działa

U mnie dziś znów wróciło - zarówno na tmobile jak i Orange (esim). Jak pojawia się problem to nie pomoże przełączenie się na innego sima i operatora. Nie działa na obu. Pomaga tylko (czasowo) wyłączenie i włączenie telefonu. Wg mnie to nie kwestia operatora tylko Apple spieprzył telefon - usterka nie jest zależna od danej sieci.

Mam dosyć tego telefonu - kpina ze strona Apple po całości. Od kiedy mam 11 pro tylko się bawię w serwis.

@Witek11 - ja poproszę o wzór pisma.

#96 michail

michail
  • 146 postów

Napisano 15 grudnia 2019 - 00:27

Mój prawnik przygotowywuje mi pismo reklamacyjne, jeśli ktoś będzie potrzebować udostępnię


Ja bym prosił, zakup co prawda przez internet ale minęło ponad 14 dni...

#97 IQM1

IQM1
  • 185 postów

Napisano 15 grudnia 2019 - 00:34

Sprawdzam na wszelkie sposoby i dziala, może podajcie numer i do kogoś z Was  zadzwonię



#98 elpery

elpery
  • 12 postów

Napisano 15 grudnia 2019 - 02:03

Zacząłem ten wątek i nadal nikt nie czyta. Macie prawo oddać telefon - posiada wady ukryte, wymiany kart sim,nie wgrywanie z iClouda i inne bzdury nie pomagają.
Tutaj żaden „mój prawnik” nie odkrywa Ameryki - to nie ios-l,sieć komórkowa etc... po prostu bubel.

#99 Witek11

Witek11
  • 32 postów

Napisano 15 grudnia 2019 - 08:16

Zacząłem ten wątek i nadal nikt nie czyta. Macie prawo oddać telefon - posiada wady ukryte, wymiany kart sim,nie wgrywanie z iClouda i inne bzdury nie pomagają.
Tutaj żaden „mój prawnik” nie odkrywa Ameryki - to nie ios-l,sieć komórkowa etc... po prostu bubel.

No właśnie to nie jest takie proste ponieważ próbują w nieskończoność telefon naprawiać tzn oddajesz telefon do serwisu, serwis oddaje mówi ze jest Ok i wina nie leży po ich stronie

Licza na to ze klient w końcu się zniechęci i da sobie spokój 



#100 bf7a1f7821

bf7a1f7821

    Trancex

  • 597 postów

Napisano 15 grudnia 2019 - 10:18

Testował ktoś na karcie plusa?
Ze znajomym robiliśmy z ciekawości testy jakości połączeń na kartach Orange, t-mobile oraz niemiecki vodafone. Na wszystkich kartach i testowanych telefonach: iPhone 7plus, iPhone 8 oraz iPhone 11 pro słyszalność była gorsza niż na samsungu s9. Na samsungu barwa głosu była czystsza i nie było potrzeby wsłuchiwania się w rozmówcę.

IP XS Max | MacBook Pro 2020 | Ipad Air2 | AW 4 SS





Użytkownicy przeglądający ten temat: 4

0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych