Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

AirPods Pro - dyskusja


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
211 odpowiedzi w tym temacie

#176 soczekpl

soczekpl
  • 2 543 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 26 lutego 2020 - 18:02

Moje też idą do serwisu, w lewej coś jakby lata, wystarczy lekko poruszyć głową. Co ciekawe, dzieje się to po włożeniu do ucha, ale po kilku minutach używania.


Macbook Pro 13" 2019 / iPhone 11 Pro 64GB / iPad Pro 2020 Cellular 128 GB / Apple Watch Series 5 Cellular 44mm / AirPods Pro / iPad mini 4 WiFi 16GB


#177 MC_

MC_
  • 5 951 postów

Napisano 26 lutego 2020 - 19:16

Słabiutko. Słuchawki za mnóstwo kasy, a takie awaryjne. Dobrze, że wybrałem inne.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#178 effe

effe
  • 6 522 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 26 lutego 2020 - 19:23

Moje działają rewelacyjnie. Mojej żony tak samo. Najlepsza jest łączność z TV Samsung. Otwieram pudełko i TV to widzi i łącze automatycznie. 


MacBook AIR  2018r. | iPhone 11 PRO 256GB | AW5


#179 soczekpl

soczekpl
  • 2 543 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 26 lutego 2020 - 19:29

Mi też działały OK aż do zeszłego czwartku. To jest strasznie denerwujące, nie słychać tego tylko przy wysokiej głośności.

 

Jestem pechowcem, zwykłe Airpodsy też były w serwisie (już sprzedane po premierze Pro), bo czasami nie łączyły się z urządzeniem. Ciekawe czy za miesiąc pokażą Airpods X...


Użytkownik soczekpl edytował ten post 26 lutego 2020 - 19:30

Macbook Pro 13" 2019 / iPhone 11 Pro 64GB / iPad Pro 2020 Cellular 128 GB / Apple Watch Series 5 Cellular 44mm / AirPods Pro / iPad mini 4 WiFi 16GB


#180 effe

effe
  • 6 522 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 26 lutego 2020 - 19:30

AIR pods Pro sprzedałem u siebie całą masę i jeszcze ani razu nie trafiła się nam reklamacja.


MacBook AIR  2018r. | iPhone 11 PRO 256GB | AW5


#181 dobrakawa

dobrakawa
  • 544 postów

Napisano 26 lutego 2020 - 23:53

Słabiutko. Słuchawki za mnóstwo kasy, a takie awaryjne. Dobrze, że wybrałem inne.

Kiedy sprzedajesz miliony tych słuchawek, to po prostu muszą się trafić jakieś bardziej trefne sztuki. W końcu składają je ludzie ;)

Fakt, nie jest to za ciekawe kiedy wydajesz 1200zł i trafi Ci się trefny egzemplarz, no ale gwarancja Apple działa bardzo dobrze.


  • effe lubi to

Pro 2012, 8.


#182 rees

rees
  • 153 postów

Napisano 27 lutego 2020 - 11:47

Kiedy sprzedajesz miliony tych słuchawek, to po prostu muszą się trafić jakieś bardziej trefne sztuki. W końcu składają je ludzie ;)

Fakt, nie jest to za ciekawe kiedy wydajesz 1200zł i trafi Ci się trefny egzemplarz, no ale gwarancja Apple działa bardzo dobrze.

 

Jasna sprawa że jak produkujesz miliony sztuk danego sprzętu zawsze trafi się jakiś procent odrzutów. Ja akurat dzisiaj byłem znowu w warszawskim imidzie gdzie technik nie mógł odtworzyć mojego problemu tj braku przejścia testu dopasowania słuchawek. Dopiero jak mu pokazałem że nieważne której końcówki użyję to mam ciągle niedopasowaną słuchawkę wlewym uchu co skutkuje słabym basem i anc. Powiedział że w takim razie wymienią na nowe ale jeśli problem się powtórzy tzn ze z moją anatomią lewego ucha jest coś nie tak. No  a wtedy wrócę zdecydowanie do zwykłych airpodsów.



#183 winmaciek

winmaciek
  • 2 048 postów
  • Płeć:

Napisano 27 lutego 2020 - 13:14

Ciekawe w sumie, czy jest na świecie ktoś, kto zrobił sobie operację plastyczną z powodu niedopasowania AirPods Pro. 


  • soczekpl lubi to
iPhone XS, iPad 10.5"

#184 dawsze

dawsze
  • 116 postów

Napisano 27 lutego 2020 - 21:09

Ciekawe porównanie, szczególnie fragment od 5:25 ;)

https://www.youtube....h?v=VCF7S8DG-hE


Użytkownik dawsze edytował ten post 27 lutego 2020 - 21:10


#185 rees

rees
  • 153 postów

Napisano 02 marca 2020 - 14:01

A jednak moje uszy są wporządku. Dostałem w sobotę nowe słuchawki (został stary case) i od razu działają ok, tj. izolacja na nowych wkładach medium jest, bas jest, wszystko działa. Zatem pojawia się pytanie co jest z nimi nie tak że po 3 miesiącach używania ( codziennie przy biurku i co drugi dzień bieganie i rower) ? Za 3 mies znowu przestanie mi coś działać? Dziwne to wszystko.



#186 crash5

crash5
  • 340 postów
  • SkądGdynia

Napisano 03 marca 2020 - 13:32

Witam. Mam podobny problem , jak kolega Rees. Mianowicie lewa słuchawka z gumką od Air Pods w rozmiarze L nie przechodzi testu końcówek , ale co jest najciekawsze wszystko gra i ANC też działa , więc nie wiem o co chodzi , gdzie leży problem. Dzwoniłem na infolinie , resetowałem słuchawki i na początku testu po resecie z 4 , 5 razy przeszło test , po ponownym włożeniu do etui i ponownym wyciągnięciu i włożeniu do ucha LEWA słuchawka nie przechodzi testu a tak jak mówiłem , różnicy w dźwięku i ANC nie słyszę.


Użytkownik crash5 edytował ten post 03 marca 2020 - 13:58

iPhone Xr 64 GB , iPad 2018 9.7 , Apple Watch 5 (44) (Cellular) , Air Pods Pro , Apple TV 4 GEN 4K , Mophie 3-in-1 Wireless Charging Pad Black 


#187 dawsze

dawsze
  • 116 postów

Napisano 03 marca 2020 - 14:06

Czy ktoś ma problem z ładowaniem bezprzewodowym? Kładę etui na matę ładującą i wszystko OK, po czym po minucie gaśnie dioda na macie, która sygnalizuje ładowanie, po pewnym czasie ponownie się świeci przez chwilę i znowu gaśnie. Samo etui się ładuje, w 30 minut poszło około 25 procent tylko nie wiem czy to jest ładowanie ciągłe czy tylko w tych okienkach ze świecącą się diodą, chyba nie tak powinno to wyglądać? iPhone ładuje się bez problemów, a sama mata do tanich nie należy. 


Użytkownik dawsze edytował ten post 03 marca 2020 - 14:07


#188 crash5

crash5
  • 340 postów
  • SkądGdynia

Napisano 03 marca 2020 - 14:15

Dawsze - Mam problem z matą Mophie 3 in 1 , Etui z airpodsami od 20% ładuje się do 55% potem za nic nie chce ruszyć dalej , słuchawki 2 razy w serwisie i ponoć u nich problemu nie ma , postanowiłem , że oddam na gwarancję matę Mophie i teraz czekam co i jak.


iPhone Xr 64 GB , iPad 2018 9.7 , Apple Watch 5 (44) (Cellular) , Air Pods Pro , Apple TV 4 GEN 4K , Mophie 3-in-1 Wireless Charging Pad Black 


#189 dawsze

dawsze
  • 116 postów

Napisano 03 marca 2020 - 16:01

To u mnie się ładuje normalnie do pełna. Tylko gaśnie, świeci się na nowo i tak w kółko. Czas ładowania od 10% do 100% to około 2,5h, ładowarka 7,5V. Co ciekawe po naładowaniu dioda ładowarki świeci się już bez przerwy. Nie mam pojęcia o co chodzi :P 


Użytkownik dawsze edytował ten post 03 marca 2020 - 16:10


#190 crash5

crash5
  • 340 postów
  • SkądGdynia

Napisano 03 marca 2020 - 19:55

Czy ktoś mi podpowie czy jest sens zanosić słuchawki do serwisu jeśli lewa słuchawka nie przechodzi testu dopasowania a dźwięk i ANC jest Ok? Czasem zdarzy się , że słuchawka przejdzie test , ale to na palcach jednej ręki można policzyć.

iPhone Xr 64 GB , iPad 2018 9.7 , Apple Watch 5 (44) (Cellular) , Air Pods Pro , Apple TV 4 GEN 4K , Mophie 3-in-1 Wireless Charging Pad Black 


#191 Sertuify

Sertuify
  • 29 postów

Napisano 03 marca 2020 - 20:45

Chyba zawsze lepiej jest spróbować póki jest na to okazja niż cały czas się z tym męczyć

#192 crash5

crash5
  • 340 postów
  • SkądGdynia

Napisano 03 marca 2020 - 21:39

Tak z ciekawości zapytam. Czy jest możliwa podmiana słuchawki na inną czy są tak jak by „przypisane” do case ( całego urządzenia) ?

iPhone Xr 64 GB , iPad 2018 9.7 , Apple Watch 5 (44) (Cellular) , Air Pods Pro , Apple TV 4 GEN 4K , Mophie 3-in-1 Wireless Charging Pad Black 


#193 rees

rees
  • 153 postów

Napisano 04 marca 2020 - 13:59

Tak z ciekawości zapytam. Czy jest możliwa podmiana słuchawki na inną czy są tak jak by „przypisane” do case ( całego urządzenia) ?

Case jest niezwiązany ze słuchawkami - tak jak pisałem wyżej wrócił do mnie mój stary case z nr seryjnym i dwie nowe słuchawki. Idź powiedz że coś jest nie tak  wymień sobie. A najlepsze jest to że teraz słuchawki mają wcześniej soft ten 2B zamiast 2C i faktycznie ANC jest lepsze.


Użytkownik rees edytował ten post 04 marca 2020 - 14:00

  • crash5 lubi to

#194 lousylucky

lousylucky
  • 272 postów
  • SkądGliwice

Napisano 04 marca 2020 - 14:39

Czyli celowo by zmniejszyli ANC? Mam softa 2C54, wcześniejszego nie było dane mi słyszeć. Można jakaś to cofnąć?


Sony Ericsson Arc S -> Iphone 4 -> Xperia Z2 -> Xperia Z5 -> Iphone 6s -> Iphone X 64 GB Space Grey


#195 soczekpl

soczekpl
  • 2 543 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 04 marca 2020 - 16:50

U mnie chyba tak samo jak u @rees - w poniedziałek oddane do iMad, przed chwilą dostałem informację, że wymieniono słuchawki na nowe. Case, jeśli dobrze rozumiem, zostaje stare.


Macbook Pro 13" 2019 / iPhone 11 Pro 64GB / iPad Pro 2020 Cellular 128 GB / Apple Watch Series 5 Cellular 44mm / AirPods Pro / iPad mini 4 WiFi 16GB


#196 rees

rees
  • 153 postów

Napisano 05 marca 2020 - 13:23

U mnie chyba tak samo jak u @rees - w poniedziałek oddane do iMad, przed chwilą dostałem informację, że wymieniono słuchawki na nowe. Case, jeśli dobrze rozumiem, zostaje stare.

No a teraz pojawia się pytanie c o dalej? Koledze z biurka obok właśnie padła lewa słuchawka. Już jest po jednej wymianie w madzie... Mam wrażenie że te PRO to jakiś bubel inżynieryjny. AirPods 1 gen które mam od grudnia 2017 działają dalej znakomicie po za baterią która trzyma max 2,5 h na ładowaniu. Zaraz się okaże że znowu Pro mi szwankują.



#197 dawsze

dawsze
  • 116 postów

Napisano 08 marca 2020 - 11:39

Czy ktoś ma problem z ładowaniem bezprzewodowym? Kładę etui na matę ładującą i wszystko OK, po czym po minucie gaśnie dioda na macie, która sygnalizuje ładowanie, po pewnym czasie ponownie się świeci przez chwilę i znowu gaśnie. Samo etui się ładuje, w 30 minut poszło około 25 procent tylko nie wiem czy to jest ładowanie ciągłe czy tylko w tych okienkach ze świecącą się diodą, chyba nie tak powinno to wyglądać? iPhone ładuje się bez problemów, a sama mata do tanich nie należy. 

 

Po tym jak naładowałem słuchawki 1 raz bezprzewodowo do 100% nie mam już żadnych problemów. Dosyć dziwna sprawa, jakby jakiś bug w oprogramowaniu AirPodsów? 



#198 crash5

crash5
  • 340 postów
  • SkądGdynia

Napisano 11 marca 2020 - 17:11

Czasami , zdarza mi się , że w jakimś losowym momencie przytrzymuje słuchawkę aby włączyć lub wyłączyć ANC i nie zaskakuje i muszę robić restart słuchawek. Od czego taki błąd się dzieje ? 


iPhone Xr 64 GB , iPad 2018 9.7 , Apple Watch 5 (44) (Cellular) , Air Pods Pro , Apple TV 4 GEN 4K , Mophie 3-in-1 Wireless Charging Pad Black 


#199 EMU

EMU
  • 2 083 postów
  • Płeć:
  • SkądCupertino ;-)

Napisano 13 marca 2020 - 16:36

A ja się wczoraj pożegnałem z airpods pro. Podejście Apple jest dla mnie nie zrozumiałe. Kupiłem te sluchawki dla anc. Początkowo działały super ale aktualizacja zepsuła anc. I nic nie zapowiada się aby polepszyli to co zepsuli. Kupiłem B&O Play E8 v3 co prawda bez ANC ale i tak izolacja lepsza od airpods pro a do tego dzwiek zdecydowanie lepszy. Ale najlepsze to obsługa jak w airpods 1/2 i dodatkowo można ściszać i zgłaszać bez użycia telefonu :)

MacBook Pro 13,3 TouchBar - iPad Pro 11 LTE - AirPods Pro - iPhone 11 Pro MAXAppleTV 4 - GARMIN Fenix 6 Sapphire TYTAN 

Żeby nie było, jest coś z Android: SAMSUNG Galaxy S20 ULTRA - Pre-Order


#200 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 1 769 postów
  • SkądRzym

Napisano 13 marca 2020 - 22:10

A ja się wczoraj pożegnałem z airpods pro. Podejście Apple jest dla mnie nie zrozumiałe. Kupiłem te sluchawki dla anc. Początkowo działały super ale aktualizacja zepsuła anc. I nic nie zapowiada się aby polepszyli to co zepsuli. Kupiłem B&O Play E8 v3 co prawda bez ANC ale i tak izolacja lepsza od airpods pro a do tego dzwiek zdecydowanie lepszy. Ale najlepsze to obsługa jak w airpods 1/2 i dodatkowo można ściszać i zgłaszać bez użycia telefonu :)

Nie zapomnij tego w stopce napisać. 


  • arcoss lubi to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

1 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


    petrydz