Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

AirPods Pro - dyskusja


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
409 odpowiedzi w tym temacie

#326 Tomzik87

Tomzik87
  • 1 015 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 16 marca 2021 - 13:59

Hej,

 

Jestem użytkownikiem Airpodsów Pro od premiery i ogólnie bardzo jestem zadowolony jednak dziś dostałem do odsłuchu Bose Quietcomfort Earbuds i muszę przyznać że są lepsze. 

Dźwięk pełniejszy z lepszym basem aczkolwiek nie przytłacza, ANC też lepsze, Mikrofony trochę na korzyść Airpodsów, wycięcie otoczenia podobne jednak Bose delikatnie głos zmienia.

Raczej zostaje z Airpodsami chociaż sie zastanawiam- głownie z powodu kompaktowości. Mam je zawsze przy sobie w małej kieszeni. Etui od Bose jest większe z 3x. Jeżeli komuś zależy głównie na dźwięku brałbym Bose Sport Earbuds, jak dźwięk z ANC Bose Quietcomfort natomiast, jak ktoś woli +10 do ekosystemu i bardzo małe etui z dobrym i czystym dźwiękiem to Airpods.


Użytkownik Tomzik87 edytował ten post 16 marca 2021 - 14:15

  • Sebosz lubi to

#327 Dawid Preuss

Dawid Preuss
  • 1 postów

Napisano 28 marca 2021 - 22:57

Cześć!
Kupiłem sobie nowe AirPods pro i mam pewien problem mianowicie elementy lewej słuchawki są ze sobą krzywo połączone. Czy ktoś z was spotkał się z takim przypadkiem?

#328 arcoss

arcoss
  • 97 postów

Napisano 31 marca 2021 - 09:40

Cześć!
Kupiłem sobie nowe AirPods pro i mam pewien problem mianowicie elementy lewej słuchawki są ze sobą krzywo połączone. Czy ktoś z was spotkał się z takim przypadkiem?

 

Będę "szczelał" - kupiłeś na OLX/Allegro/powystawowe/z nadwyżek magazynowych  :D


 Mac Mini 2020 i7/16GB/256GB * DELL U3415W *  MacBook Air M1 16GB/512GB *  iPhone 12 Pro *  iPad Pro 11' (2020) *  iWatch 6 SteelSeries *  AirPods Pro *  Apple TV 4K *  2x HomePod Mini


#329 EMU

EMU
  • 2 372 postów
  • Płeć:
  • SkądCupertino ;-)

Napisano 28 kwietnia 2021 - 21:12

Nowa aktualizacja się pojawiła :) zobaczymy co poprawi lub co zepsuje.

MacBook Air M2 - iPad Pro M2 - iPhone 15 Pro MAX - Garmin Epix2 PRO - AirPods 2 PRO 


#330 andi4444

andi4444
  • 162 postów
  • SkądPoznań

Napisano 29 kwietnia 2021 - 17:18

Tradycyjnie, aktualizacja losowa. U mnie wciąż 3A283, a robię jak należy. Ładowanie pudełka
  • MasterM lubi to

 iPhone 15 Pro Max 256 GB (titanium black)  Apple Watch Ultra  iPad Pro 11” (2021) 128GB   AirPods Pro


#331 kat252

kat252
  • 4 postów
  • SkądŚwiętochłowice

Napisano 06 maja 2021 - 07:37

Witam

Jestem tu nowy, i ogóle jestem nowym użytkownikiem Apple. Kupiłem ostatnio AirPods pro i mam pewien problem z datą produkcji. Po wpisaniu nr seryjnego na stronie https://applesn.info wychodzi, że moje słuchawki zostały wyprodukowane 28.09.2010r w Chinach. Bardzo mnie to zdziwiło zważywszy na to, że ten model wszedł do sprzedaży w 2019r.

Co o tym myślicie? Zwracać je? Kupione zostały w sklepie Avans na allegro.



#332 5b46927ee6

5b46927ee6
  • 483 postów
  • Płeć:

Napisano 06 maja 2021 - 09:10

Zadzwon do Apple, podaj nr seryjny i zweryfikuj.

#333 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 897 postów
  • Płeć:

Napisano 06 maja 2021 - 09:10

Co o tym myśleć? Że jakaś lipna strona podaje bzdury.

Status gwarancji sprawdza się na stronach Apple, a nie na jakiś wynalazkach.

https://checkcoverage.apple.com/pl/pl/

#334 kat252

kat252
  • 4 postów
  • SkądŚwiętochłowice

Napisano 06 maja 2021 - 10:00

A można gdzieś wiarygodnie sprawdzić datę produkcji?


 



#335 MC_

MC_
  • 6 915 postów

Napisano 06 maja 2021 - 10:15

A widzisz co kolega powyżej napisał?


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#336 kat252

kat252
  • 4 postów
  • SkądŚwiętochłowice

Napisano 06 maja 2021 - 10:32

A widzisz co kolega powyżej napisał?

Kolega pisze o gwarancji a ja o dacie produkcji. A to duża różnica

A w Apple nie wiem czemu nie widziała daty produkcji tylko do kiedy gwarancja.


Użytkownik kat252 edytował ten post 06 maja 2021 - 10:33


#337 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 897 postów
  • Płeć:

Napisano 06 maja 2021 - 10:57

Bo nie podają. I nie jest to informacja, którą musisz znać i którą Apple musiałoby się dzielić. Dla Ciebie istotne jest, do kiedy masz gwarancję. Chyba, ze wolisz wyssane z palca informacje podawane przez strony z d. , które tak samo, jak Ty, nie mają skąd ich wziąć.

#338 kuba12331

kuba12331
  • 83 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 06 maja 2021 - 23:37

Co do samej aktualizacji - po zainstalowaniu nowego firmware pojawił się trzask i dziwny dźwięk w jednej ze słuchawek. Oddałem do serwisu - na drugi dzień nowe do odbioru i już jest ok.

 

Oczywiście moje mimo zakupu w listopadzie - miały datę produkcji bodajże lipiec, więc zdecydowanie (niezależnie od gwarancji) łapały się na akcję serwisową :)

 

Co do posta wyżej - wpisałem z ciekawości serial number nowej słuchawki na jakiejś stronie do sprawdzania i też mi pokazywało datę bodajże 2009/2010 rok, także ewidentnie błąd strony, a nie Apple.



#339 kat252

kat252
  • 4 postów
  • SkądŚwiętochłowice

Napisano 09 maja 2021 - 16:04

Co do samej aktualizacji - po zainstalowaniu nowego firmware pojawił się trzask i dziwny dźwięk w jednej ze słuchawek. Oddałem do serwisu - na drugi dzień nowe do odbioru i już jest ok.

 

Oczywiście moje mimo zakupu w listopadzie - miały datę produkcji bodajże lipiec, więc zdecydowanie (niezależnie od gwarancji) łapały się na akcję serwisową :)

 

Co do posta wyżej - wpisałem z ciekawości serial number nowej słuchawki na jakiejś stronie do sprawdzania i też mi pokazywało datę bodajże 2009/2010 rok, także ewidentnie błąd strony, a nie Apple.

To skąd wiesz, jaka jest data produkcji Twoich słuchawek, skoro na tamtej stronie też Ci pokazywało 09/10 rok?



#340 kuba12331

kuba12331
  • 83 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 26 maja 2021 - 00:20

Musisz odróżnić datę produkcji słuchawek (każdej z osobna), a datę produkcji sprzętu jako całości (tutaj po prostu numer seryjny z etui - dotyczy całości). Na pudełku ze słuchawkami mam info pod numerem seryjnym - 07/2020, więc zgodnie ze stroną chipmunk - jest to data produkcji.

Po aktualizacji firmware słuchawek - od pewnego czasu można sprawdzić numer seryjny oddzielnie dla całości (etui) oraz każdej ze słuchawek (lewa/prawa). I to właśnie te numery podają daty niezgodne z rzeczywistością (numery poszczególnych słuchawek).

#341 kummer

kummer
  • 1 999 postów
  • SkądBydgoszcz,Osielsko

Napisano 27 maja 2021 - 11:35

Od iOS 14.5 nareszcie jest możliwość obierania połączeń telefonicznych za pomocą komendy głosowej. Nareszcie czekałem na to prawie dwa lata od premiery AirPods pro. W których aby odebrać telefon trzeba przyciskać pałąk słuchawki. W zwykłych AirPods wystarczy puknąć dwukrotnie. I działało to w kasku narciarskim czy grubej czapce. A spróbuj naciskać AirPods pro w grubych rękawiczkach w kasku jadąc na nartach lub na rowerze. Teraz to jest możliwe.
Trzeba tylko w ustawieniach Siri włączyć dostęp do Siri przy blokadzie i ogłaszaj połączenie. Super.
  • lousylucky lubi to

#342 c54d1b36a7

c54d1b36a7
  • 151 postów
  • SkądGdynia, PL

Napisano 08 czerwca 2021 - 23:02

Cześć,

czy możecie polecić ładowarkę bezprzewodową do AirPods Pro? Obecnie używam takiej ładowarki z Ikea (częściowo wykonana z korka, pewnie kojarzycie ten model). Z iPhonem współpracuje poprawnie, ale z etui do AirPods Pro są jakieś problemy. Zauważyłem, że ładowanie jest zatrzymywane po kilku minutach od położenia na niej etui…



#343 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 175 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 09 czerwca 2021 - 08:42

Nie, nie możemy. A przynajmniej nie tutaj. Do szukania ładowarek są odpowiednie działy.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#344 c54d1b36a7

c54d1b36a7
  • 151 postów
  • SkądGdynia, PL

Napisano 09 czerwca 2021 - 09:37

Zauważyłem, że ładowanie jest zatrzymywane po kilku minutach od położenia na niej etui…

Ok, już wiem o co chodzi, Może komuś się to przyda… trzeba bardzo dokładnie ulożyć etui na środku, bardzo dokładnie, bo nawet najmniejsze przesunięcie względem środka powoduje zatrzymanie ładowania. Bardzo to wrażliwe jest.



#345 PL95

PL95
  • 254 postów
  • SkądKraków/ Düsseldorf

Napisano 09 czerwca 2021 - 09:55

Ok, już wiem o co chodzi, Może komuś się to przyda… trzeba bardzo dokładnie ulożyć etui na środku, bardzo dokładnie, bo nawet najmniejsze przesunięcie względem środka powoduje zatrzymanie ładowania. Bardzo to wrażliwe jest.

jest mała cewka ładująca, więc niestety nie ominiesz tego problemu.


 iPhone 16 Pro Max  iPad Pro 11“ Space Grey 256GB  Apple Watch Series 7 45mm  MacBook Pro 15“ 2019  AirPods Pro 2  


#346 Molibo

Molibo
  • 28 postów

Napisano 05 sierpnia 2021 - 02:38

Mam pytanie. Te słuchawki można połączyć z innym urządzeniem? Przykładowo telewizor czy tylko z iPhone ?
  • GreaTskY lubi to

#347 PL95

PL95
  • 254 postów
  • SkądKraków/ Düsseldorf

Napisano 06 sierpnia 2021 - 18:36

Wydaje mi się, ze jeżeli ma Bluetooth, to powinno się udać. 


 iPhone 16 Pro Max  iPad Pro 11“ Space Grey 256GB  Apple Watch Series 7 45mm  MacBook Pro 15“ 2019  AirPods Pro 2  


#348 GreaTskY

GreaTskY
  • 3 303 postów
  • Skądtowni?

Napisano 06 sierpnia 2021 - 20:29

Mam pytanie. Te słuchawki można połączyć z innym urządzeniem? Przykładowo telewizor czy tylko z iPhone ?


Podłączałem z telewizorem Samsung i działały bezproblemowo.
  • Molibo lubi to

Komputer:  MacBook Air z M2 / 8 CPU / 10 GPU / 16 Neural Engine / 16 GB Ram / Dysk SSD 256 GB / Kolor Północ / MacOS Sequoia 15 - Beta 2

Telefon:  iPhone 15 Pro / 128 GB / Tytan Naturalny / iOS 18 - Beta 3


#349 Rafgan

Rafgan
  • 36 postów
  • SkądGliwice

Napisano 13 sierpnia 2021 - 07:22

Tradycyjnie, aktualizacja losowa. U mnie wciąż 3A283, a robię jak należy. Ładowanie pudełka

U mnie to samo, wszystko zgodnie z instrukcjami, a nie chcą się zaktualizować. 


Telefon: iPhone XS 256 GB Space Grey


#350 omega33

omega33
  • 17 postów

Napisano 21 sierpnia 2021 - 13:18

Witam,

Jestem nowym posiadaczem APP i chciałbym dowiedzieć się jak u Was działa ANC. Obejrzałem kilka recenzji i wszyscy twierdzili, że po aktywowaniu praktycznie nie słychać otoczenia. U mnie słychać wszystko ;) w sensie czuć, że szum jest lekko zredukowany, a środkowe pasmo wygładzone, ale no nadal słchać otoczenie i to nie jakieś mega głośne typu młot pneumatyczny tylko przykładowo szeptanie kogoś w odległości 0,5m, stukot klawiatury, szum wiatraka etc. 

Jest różnica pomiędzy on/off ale naprawdę symboliczna. 

Jak to u Was z tym wygląda? Bo zastanawiam się czy tak ma być czy nie. Dokopałem się też do info, iż winę za to ponośi ost. aktualizacja. Aktualny soft 3E751. 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych