Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

AirPods Pro - dyskusja


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
407 odpowiedzi w tym temacie

#251 KaleidPL

KaleidPL
  • 12 postów

Napisano 22 maja 2020 - 18:03

Moje wrażenia są jak najbardziej OK. Miałem wcześniej airpodsy 2 i byłem zadowolony. Skorzystałem z promocji w xkom. Czasem jednak brakuje mi zwykłych airpodsow bowiem te gumki jednak troszkę czuć w uszach. Używam M. Owszem są dużo bardziej komfortowe niż zwykle gumki w słuchawkach dokanałowych innych producentów ale jednak.
Tez miałem dziwne zachowania sprzętu. Nagle przestała działać funkcja długie przycisnięcia podsa, aby zmienić tryb. Nie działało to tez na telefonie. Byłem cały czas na anc. Również mam czasem nierówno naładowane słuchawki. Poza tym chyba u mnie zostaną. Anc wiadomo nie ma startu do Sony xm3 wokolusznych czy Bose 35II - posiadam oba te modele. Trudno konkurować z tak dużymi konstrukcjami. Nadal jednak uważam ze pro to dobry wybór dla kogoś kró chce anc w małej konstrukcji - a jakość dźwięku jest naprawdę dobra. Daje radę. W spotify podbiłem bas i jest go więcej. Pewnie tez kupię pianki Comply mimo ze tanie nie są ale z reguły pomagały. Aha - etui mam w case Spigena wersja fit. Ładnie wyglada i chroni etui. Wcześniej miałem lekko porysowane etui mimo ze dbam o sprzęt.

Hej, czy ktoś kojarzy czy w x-kom będę mógł zwrócić te słuchawki w ciągu 14 dni? Wiem, że można zwracać airpodsy 1, wiec te pro też powinno się dać. Każą płacić coś za zwrot, jak się użyje tych słuchawek?

Teraz są za 999zł/250 sztuk sprzedanych. Ponoć mają AirPods 3 wychodzić, ale wersja słabsza bo lite bez anc. Wiec czemu takie masowe wyprzedaże.


Spokojnie możesz oddać w ciągu 14 dni. Oddawałem już pro w media expert. To towar jak każdy inny.



#252 Ament

Ament
  • 503 postów
  • SkądCzęstochowa

Napisano 29 maja 2020 - 18:46

Jestem po kilku h odsłuchu Pro i mam dosyć mieszane uczucia, szczególnie co do ANC.  Myślałem, że taka redukcja hałasu z zew. realizowana sprzętowo to będzie efekt wow a tymczasem outlier air (kosztują 3x mniej i robią to pasywnie tj. przez gumki/pianki) izolują od otoczenia ze 2x lepiej  :) Niskie tony w Pro też dupy nie urywają a scena jest jak dla mnie dosyć ściśnięta; już nawet pomijam regulację głośności z Watcha czy iPhona.

Zostawię je sobie bo jednak wygoda parowania z kilkoma źródłami to właśnie chyba największy atut tych słuchawek ale imo nie są warte tych $.


 Macbook / iPad Pro / iPhone / Watch

#253 Hubu999

Hubu999
  • 27 postów

Napisano 05 czerwca 2020 - 19:41

Zakupiłem AirPodsy Pro w Media Expert w promocji 949zł i mam pytanko czy u Was również pudełko ze słuchawkami miało bardzo specyficzny zapach? Czuć jakby miały być chińskimi podróbkami  :blink:



#254 dobrakawa

dobrakawa
  • 779 postów

Napisano 05 czerwca 2020 - 19:54

Zakupiłem AirPodsy Pro w Media Expert w promocji 949zł i mam pytanko czy u Was również pudełko ze słuchawkami miało bardzo specyficzny zapach? Czuć jakby miały być chińskimi podróbkami  :blink:

Hehe, takim plastikiem/elektroniką/spaloną elektroniką śmierdzą moje i10 tws :D


Pro 2012, 12 Mini, SE 44mm Cellular


#255 winmaciek

winmaciek
  • 6 506 postów
  • Płeć:

Napisano 05 czerwca 2020 - 23:05

Nie nazwałbym tego chińskimi podróbkami, ale faktycznie AirPodsy Pro specyficznie pachniały po wyjęciu z pudełka i to się utrzymywało przez kilka(naście) dni. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#256 M.A.D.Z.I.A

M.A.D.Z.I.A
  • 108 postów

Napisano 11 czerwca 2020 - 15:06

Posiadam Airpodsy PRO kilka miesięcy. Nie zauważyłam żeby pachniały jakoś specyficznie.  :rolleyes:



#257 rees

rees
  • 167 postów

Napisano 15 czerwca 2020 - 11:59

Ha uśmiejecie, się 3 wymiana gwarancyjna załatwiona! Dzisiaj odbieram z warszawskiego imad. Oni się już cieszą jak mnie widzą z równą częstotliwością co 2,5 mies ( ostatnia wymiana początek kwietnia). Tym razem przestał działać system wyrównywania ciśnienia w lewej słuchawce czyli nie było trybu transparentnego i był efekt zablokowanego ucha (jak wsadzimy sobie do ucha zwykłe dokanałowe słuchawki). Jedyne co zrobiłem z nimi w ciągu tych 2,5 mies to RAZ biegłem  w czasie deszczu. A podobne to odporne na wodę i pot jest... Zaś AirPods gen 1 kupione w listopadzie 2017 nadal działają...



#258 Ament

Ament
  • 503 postów
  • SkądCzęstochowa

Napisano 18 czerwca 2020 - 20:35

A ja mam jeszcze pytanko odnośnie sposobu samego użytkowania tzn. czy po każdym użyciu wkładacie je do pudełka? Chodzi mi dokładnie o to, że to trochę bez sensu żeby po każdym użyciu - nawet powiedzmy 0,5h - się doładowywały. Mam różne konstrukcje innych firm i niektóre z nich po braku używania przez np. 10 min. same się wyłączają. Posłucham sobie muzyki 1h czy więcej, wyłączam Spotify, odkładam słuchawki (one się wyłączają po jakimś czasie) i o nich zapominam. Jak po kilku takich sesjach się rozładują to wkładam je do etui żeby podładować. Tymczasem Airpods Pro jak już się połączą to nawet po wyciągnięciu z ucha widnieją na widżecie baterii tak długo aż się nie rozładują do 0. Chyba, że coś przeoczyłem. Takie wkładanie i wyciąganie co chwilę z pudełka na bank ma wpływ na ich akumulatory. Nie twierdzę, że będę ich używać 10 lat bo pewnie zmienię wraz z kolejną generacją ale chodzi mi o samą zasadę.


Użytkownik Ament edytował ten post 18 czerwca 2020 - 20:36

 Macbook / iPad Pro / iPhone / Watch

#259 winmaciek

winmaciek
  • 6 506 postów
  • Płeć:

Napisano 18 czerwca 2020 - 21:27

Wkładanie jest po to, żeby się doładowały i żeby ich nie zgubić. I właśnie to jest w nich super – nie trzeba pamiętać o ładowaniu, wystarczy raz na jakiś czas położyć etui na bezprzewodowej ładowarce.


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#260 Ament

Ament
  • 503 postów
  • SkądCzęstochowa

Napisano 18 czerwca 2020 - 22:01

@winmaciek jasne że tak ale to też zaleta innych takich dokanałówek z własnym etui doładowującym. Ale wyobraź sobie, że słuchasz np. 0,5h i odkładasz do pudełka. Wyjmujesz, słuchasz znowu kilkanaście minut i znowu wkładasz do pudełka. Słuchawki za każdym razem się doładowują co jest ok ale przy takim użytkowaniu rzadko kiedy akumulatory rozładują się więcej niż do połowy. Właśnie o to mi chodzi. Jedyna metoda na razie żeby odłączyć Airpodsy Pro od innego urządzenia to po prostu chamskie odcięcie ich w ustawieniach bluetooth - chyba, że coś przeoczyłem. Zastanawiam się dlaczego nie wyłączają się same po jakimś tam czasie bezczynności; takie rozwiązanie jest przecież w niektórych konstrukcjach za 1/5 ich ceny  ;)


 Macbook / iPad Pro / iPhone / Watch

#261 winmaciek

winmaciek
  • 6 506 postów
  • Płeć:

Napisano 18 czerwca 2020 - 23:16

Dla mnie jest to sztuczny problem. To tak jakby narzekać, że w Citroënie z hydraulicznym zawieszeniem nie ma sprężyn. Nie ma ich, ponieważ inne jest założenie produktu. Brak automatycznego wyłączania sprawia, że wykształca się nawyk odkładania słuchawek do pudełka, dzięki czemu zawsze mogą być gotowe do pracy.

Szkoda życia na optymalizowanie ładowania AirPodsów.


  • nuggie lubi to

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#262 Ament

Ament
  • 503 postów
  • SkądCzęstochowa

Napisano 23 czerwca 2020 - 20:55

Szkoda życia ale z drugiej strony takie ciągłe działanie z pewnością ma duży wpływ na ogniwa akumulatorów, które są ładowane ciągle w niepełnym zakresie swojej pojemności. Ale starczy już tego  :P

 

Ponoć wyszedł nowy firmware 2D27 pod iOS14 dodający Spatial Audio.


 Macbook / iPad Pro / iPhone / Watch

#263 Driff

Driff
  • 423 postów

Napisano 23 czerwca 2020 - 22:00

Moje AirPods Pro doczekały się pierwszej wizyty w serwisie. O ile losowo pojawiające się problemy z rozładowaniem, brakiem przejścia testu dopasowania lub kiepską integracją z aplikacją YT, byłem skłonny przeżyć, tak trzeszczenie prawej słuchawki np. Przy dotknięciu jej, dodatkowo wyraźnie odczuwalne w trakcie chodzenia, biegania, skłoniło mnie oddania ich na gwarancje. Dodatkowo zgłosiłem powiększający się luz na zawiasie etui. Mam tylko nadzieje, że nie będzie problemów z wymianą.
  • bapko lubi to
<p>MacBook Air 13" Early 2014 + iPhone 12 Pro Max + AirPods Pro

#264 bapko

bapko
  • 151 postów
  • SkądKatowice

Napisano 24 czerwca 2020 - 08:04

Daj znac co powiedzą! U mnie lewa trzeszczy jak biegam w w trybie transparentnym lub ANC wiec podejrzewam ze coś z mikrofonem.

#265 soczekpl

soczekpl
  • 3 183 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 24 czerwca 2020 - 08:14

Wymieniają na nowe, bo też to miałem.


Macbook Pro '14 M1 Pro / iPhone 15 Pro 128GB / Apple Watch series 7 SS 45mm / iPad Pro 2020 Cellular 128GB / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#266 IQM1

IQM1
  • 185 postów

Napisano 24 czerwca 2020 - 08:24

Wymieniają na nowe same słuchawki i dodają nowe gumki dodatkowo 



#267 bapko

bapko
  • 151 postów
  • SkądKatowice

Napisano 24 czerwca 2020 - 13:27

Jak jedna trzeszczy to i tak obie wymieniają?

#268 MiL

MiL
  • 1 402 postów
  • Płeć:

Napisano 25 czerwca 2020 - 16:07

A właśnie, ja zawsze mam problem ze słuchawkami bo mam chyba małe uszy i żadne się nie mieszczą. AirPods Pro są ok, w miarę nie wypadają. Jest tylko jedna mała niedogodność. Lewa słuchawka powoduje jakby zatykanie ucha. Właśnie przeczytałem o jakimś systemie wyrównywania ciśnienia, może to nie działa? I nie wiem co do wymiany, słuchawki czy uszy.



#269 c54d1b36a7

c54d1b36a7
  • 151 postów
  • SkądGdynia, PL

Napisano 27 czerwca 2020 - 23:04

Hej, zastanawiam się nad zakupem AirPods Pro, ale zauważyłem dość dużą liczbę wątków na reddit lub macrumors nt. występującego po pewnym czasie trzeszczczenia słuchawek w trybie anc lub transparentnym. Niektórzy piszą, że wymieniali już kilka razy ... trochę to słabe. Jak jest z Waszymi AirPods Pro?



#270 Driff

Driff
  • 423 postów

Napisano 29 czerwca 2020 - 11:29

Hej, zastanawiam się nad zakupem AirPods Pro, ale zauważyłem dość dużą liczbę wątków na reddit lub macrumors nt. występującego po pewnym czasie trzeszczczenia słuchawek w trybie anc lub transparentnym. Niektórzy piszą, że wymieniali już kilka razy ... trochę to słabe. Jak jest z Waszymi AirPods Pro?

 

u mnie właśnie z tego powodu dziś przyjechały nowe słuchawki z serwisu iMad. Trzeszczała jedna słuchawka. Wymienili obie ale nie wiem czy to jest standard bo do drugiej słuchawki też zgłosiłem uwagi (niekontrolowane losowe rozładowywanie się)


  • MasterM lubi to
<p>MacBook Air 13" Early 2014 + iPhone 12 Pro Max + AirPods Pro

#271 Ibanezq

Ibanezq
  • 23 postów

Napisano 29 czerwca 2020 - 11:40

Ja mam cichą nadzieje, że te wszystkie problemy są natury softwarowej bo to ciągłe wymienianie przez serwis mija się z celem...

#272 soczekpl

soczekpl
  • 3 183 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 29 czerwca 2020 - 20:15

Oni zazwyczaj wymieniają obydwie. Ja dzisiaj oddałem swoje w iMad, lewa czasami szybciej się rozładowywała. A były wymieniane w marcu...


  • MasterM lubi to

Macbook Pro '14 M1 Pro / iPhone 15 Pro 128GB / Apple Watch series 7 SS 45mm / iPad Pro 2020 Cellular 128GB / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#273 crash5

crash5
  • 404 postów
  • SkądGdynia

Napisano 04 lipca 2020 - 12:24

Witam serdecznie. Czy zauważył , może ktoś z was , że idąc np boso po domu, gdy STAWIA się stopę na podłodze to słuchawki jakby lekko grzechoczą? Co ciekawe ubierając buty i spacerując problem nie występuje , owszem zdarzy się ,że lekko grzechocze , ale problem ogólnie jest mniejszy ubierając buty.


Użytkownik crash5 edytował ten post 04 lipca 2020 - 12:27

iPhone 14 Pro Max 128 GB , iPad 2018 9.7 , Apple Watch 5 (44) (Cellular) , Air Pods Pro , Apple TV 4 GEN 4K ,Belkin 3-in-1 Wireless Charging Pad Black 


#274 crash5

crash5
  • 404 postów
  • SkądGdynia

Napisano 04 lipca 2020 - 16:03

Edit: Otóż pokombinowałem troszkę i wszedłem do Bluetooth Airpods Pro i ustawiłem KONTROLOWANIE HAŁASU na WYŁĄCZONY. Dzięki temu nic nie skacze , grzechocze itp...

iPhone 14 Pro Max 128 GB , iPad 2018 9.7 , Apple Watch 5 (44) (Cellular) , Air Pods Pro , Apple TV 4 GEN 4K ,Belkin 3-in-1 Wireless Charging Pad Black 


#275 c54d1b36a7

c54d1b36a7
  • 151 postów
  • SkądGdynia, PL

Napisano 04 lipca 2020 - 18:01

Witam serdecznie. Czy zauważył , może ktoś z was , że idąc np boso po domu, gdy STAWIA się stopę na podłodze to słuchawki jakby lekko grzechoczą? Co ciekawe ubierając buty i spacerując problem nie występuje , owszem zdarzy się ,że lekko grzechocze , ale problem ogólnie jest mniejszy ubierając buty.

Hej, generalnie chyba masz ten sam problem, o którym dużo osób piszę w różnych miejsach w sieci. Np. tu: https://forums.macru...legate.2233658/ , dużo też wątków na reddit oraz oficjalnym forum Apple.
Po tych różnych wątkach widać, że sprawa jest dość powszechna. Niektórzy przewidują, że Apple może uruchomić nawet jakiś program naprawczy.

Użytkownik sojer2005 edytował ten post 04 lipca 2020 - 18:02

  • crash5 lubi to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych