Mam problem z telefonem:
Mam dwa iPhony: 7 i SE
Kupiłem w poniedziałek w iSpocie nowego Apple Watcha 2, uruchomiłem program Watch na iPhonie 7 i nie chciało połączyć mi telefonu z zegarkiem. Próbowałem różnych metod znalezionych na forum: reset telefonu, reset ustawień sieciowych itd. Nic nie pomogło, więc stwierdziłem, że zegarek jest uszkodzony. Chciałem złożyć reklamację na zegarek, ale wcześniej wziąłem SE i tam bez problemu telefon się sparował z zegarkiem, jednak cała procedura stanęła na pobieraniu najnowszej wersji watchOS. Znowu zajrzałem na forum i przeczytałem, że w takim przypadku najlepiej zainstalować najnowszy iOS i będzie ok. Rozłączyłem telefon z zegarkiem, pobrałem iOS 13.1.2 i po ponownym uruchomieniu telefonu nie da się już sparować z zegarkiem.
Wygląda na to, że wszystkiemu winny jest najnowszy system iOS.
Zamówiłem na jutro rozmowę z konsultantem Apple, ale może Wy wcześniej pomożecie, podrzucicie jakiś pomysł co z tym może być.
Oba mają w tej chwili najnowszy soft, każdy był restartowany i miał reset ustawień sieciowych, mają zalogowane te same konta Apple. Bluetooth działa bez problemu z innymi urządzeniami.