Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone nie łączy się z zegarkiem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 iMateusz.

iMateusz.
  • 20 postów
  • SkądRybnik

Napisano 08 października 2019 - 21:58

Mam problem z telefonem:
Mam dwa iPhony: 7 i SE
Kupiłem w poniedziałek w iSpocie nowego Apple Watcha 2, uruchomiłem program Watch na iPhonie 7 i nie chciało połączyć mi telefonu z zegarkiem. Próbowałem różnych metod znalezionych na forum: reset telefonu, reset ustawień sieciowych itd. Nic nie pomogło, więc stwierdziłem, że zegarek jest uszkodzony. Chciałem złożyć reklamację na zegarek, ale wcześniej wziąłem SE i tam bez problemu telefon się sparował z zegarkiem, jednak cała procedura stanęła na pobieraniu najnowszej wersji watchOS. Znowu zajrzałem na forum i przeczytałem, że w takim przypadku najlepiej zainstalować najnowszy iOS i będzie ok. Rozłączyłem telefon z zegarkiem, pobrałem iOS 13.1.2 i po ponownym uruchomieniu telefonu nie da się już sparować z zegarkiem.
Wygląda na to, że wszystkiemu winny jest najnowszy system iOS.
Zamówiłem na jutro rozmowę z konsultantem Apple, ale może Wy wcześniej pomożecie, podrzucicie jakiś pomysł co z tym może być.

Oba mają w tej chwili najnowszy soft, każdy był restartowany i miał reset ustawień sieciowych, mają zalogowane te same konta Apple. Bluetooth działa bez problemu z innymi urządzeniami.



#2 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 09 października 2019 - 08:48

Przyczyną prawdopodobnie jest zbyt stare oprogramowanie w zegarku.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#3 iMateusz.

iMateusz.
  • 20 postów
  • SkądRybnik

Napisano 09 października 2019 - 10:33

Przyczyną prawdopodobnie jest zbyt stare oprogramowanie w zegarku.

 

to dlaczego przed aktualizacją iOS mogłem sparować zegarek, a po aktualizacji już nie mogłem? i jak zmienić OS w zegarku bez parowania z telefonem? na stronie Apple nie ma informacji, że Apple Watch 2 nie jest już wspierany 



#4 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 09 października 2019 - 11:27

Bo wcześniej w telefonie miałeś starsze oprogramowanie. A aktualizacje bez parowania można zrobić tylko przez serwis, podłącza się zegarek odpowiednim przewodem do komputera i wgrywa oprogramowanie. Oddaj go na reklamację do sklepu lub serwisu i oni go zaktualizują lub wymienią na inny.

Jeśli chcesz to możesz go wysłać też do nas.


Użytkownik SERWIS.ME edytował ten post 09 października 2019 - 11:28

1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#5 Regiss

Regiss
  • 2 889 postów
  • SkądRadom

Napisano 09 października 2019 - 11:36

No to bez sensu totalnie to zrobili. Masz starszy soft na zegarku (np. kupiony z drugiej ręki), telefon masz z najnowszym softem i nie możesz bez serwisu zaktualizować zegarek?


iPhone 15 Pro


#6 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 09 października 2019 - 12:04

@iMateusz: jeszcze sobie przypomniałem jedną rzecz, kiedyś zadziałało jak miałem podobny przypadek.  Wyzeruj zegarek zgodnie z tym artykułem https://support.appl.../pl-pl/HT204567


Użytkownik SERWIS.ME edytował ten post 09 października 2019 - 12:04

1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#7 iMateusz.

iMateusz.
  • 20 postów
  • SkądRybnik

Napisano 09 października 2019 - 12:10

@iMateusz: jeszcze sobie przypomniałem jedną rzecz, kiedyś zadziałało jak miałem podobny przypadek.  Wyzeruj zegarek zgodnie z tym artykułem https://support.appl.../pl-pl/HT204567

 

to już próbowałem robić, nie pomaga

 

Edit: no i absurdem jest to, że wspierany aktualizacjami zegarek trzeba wysłać na serwis, żeby wgrali OS, bo najnowszy iOS nie pozwala tego zrobić. zobaczymy co mi powiedzą w Apple


Użytkownik iMateusz. edytował ten post 09 października 2019 - 12:27


#8 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 09 października 2019 - 12:42

Zazwyczaj jest tak, że przy parowaniu pojawia się komunikat, że konieczne jest zaktualizowanie oprogramowania w zegarku i jest to robione automatycznie przez telefon. Dokładnie tak jak u Ciebie podczas połączenia z iPhone SE.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#9 iMateusz.

iMateusz.
  • 20 postów
  • SkądRybnik

Napisano 09 października 2019 - 21:24

aktualizacja: jestem po rozmowie z działem pomocy Apple

nie pomogli mi, jakby każdy z nich ignorował moje informacje o tym, że problem leży w iOS po aktualizacji do najnowszej wersji, a nie w zegarku

na koniec dali jedną radę: mam w jakiś sposób rozładować całkowicie zegarek i potem go naładować do 100%, podobno wtedy resetują się jakieś pliki systemowe, jak to nie pomoże to mam do nich jeszcze raz napisać powołując się na numer zgłoszenia

w tym wszystkim jest jedna pozytywna wiadomość: zegarek był kupiony przez internet, więc ewentualnie pójdzie na 14-dniowy zwrot



#10 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 10 października 2019 - 06:03

Bo to nie jest problem z iOS w telefonie. Ja osobiście używam takiego samego zegarka z iPhone SE na najnowszym iOS i wszystko działa znakomicie. Jeśli zależy Ci na tym zegarku, bo np. jego cena była okazyjna to oddaj go na serwis i albo zostanie zaktualizowany albo wymieniony na nowy.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#11 iMateusz.

iMateusz.
  • 20 postów
  • SkądRybnik

Napisano 10 października 2019 - 06:48

Bo to nie jest problem z iOS w telefonie. Ja osobiście używam takiego samego zegarka z iPhone SE na najnowszym iOS i wszystko działa znakomicie. Jeśli zależy Ci na tym zegarku, bo np. jego cena była okazyjna to oddaj go na serwis i albo zostanie zaktualizowany albo wymieniony na nowy.

to wyjaśnij mi dlaczego przed aktualizacją SE do najnowszej wersji systemu mogłem sparować zegarek, a po aktualizacji już nie. nawet jeśli mówisz, że zegarek ma za starą wersję OS i nie połączę się z nim na obecnym iOS to oznacza, że winny jest iOS, bo zablokowali możliwość parowania ze starym watchOS. tak czy nie?



#12 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 10 października 2019 - 07:05

Ale ja już tutaj wszystko Ci wyjaśniłem.

 

Bo wcześniej w telefonie miałeś starsze oprogramowanie. 

 

 

Zazwyczaj jest tak, że przy parowaniu pojawia się komunikat, że konieczne jest zaktualizowanie oprogramowania w zegarku i jest to robione automatycznie przez telefon. Dokładnie tak jak u Ciebie podczas połączenia z iPhone SE.

 

 

W każdym razie ja Ci napisałem jakie jest według mnie najbardziej rozsądne rozwiązanie, a dalej już zrobisz jak uważasz. Tylko gdybyś zamówił kuriera do serwisu, np. do nas, to już by się coś działo w temacie, pewnie 4-5 dni i miałbyś zegarek u siebie, a tak to tracisz czas na rozmowy z konsultantami, jakieś dziwne ich ceremonie rozładowywania i niepotrzebnie się tylko denerwujesz.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#13 iMateusz.

iMateusz.
  • 20 postów
  • SkądRybnik

Napisano 10 października 2019 - 07:50

Bo wcześniej w telefonie miałeś starsze oprogramowanie. 

 

 

czyli przyznałeś mi teraz rację, że aktualizacja zablokowała możliwość parowania z zegarkiem, więc uszkodzone jest oprogramowanie skoro zegarek jest dalej wspierany przez Apple.

zegarek nie pójdzie na serwis tylko do zwrotu jeśli nie uda się go sparować, 600zł za S2 38mm ze stalową kopertą to moim zdaniem dobra cena, ale nie jest warta nerwów w późniejszym czasie gdy gwarancja już minie.



#14 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 10 października 2019 - 08:09

Obawiam się, że rozumiesz moje słowa na swój sposób ale na to już nie mam wpływu.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#15 iMateusz.

iMateusz.
  • 20 postów
  • SkądRybnik

Napisano 10 października 2019 - 08:33

ok, ujmę to inaczej:

Oprogramowanie jest źle napisane, powinny zostać dodane linijki kodu pozwalające na połączenie starszych wersji wtachOS z obecnie najnowszą wersją iOS. Brzmi to bardziej fachowo, ale dla przeciętnego użytkownika oprogramowanie jest uszkodzone, bo uniemożliwia połączenie dwóch kompatybilnych ze sobą urządzeń

 

Podam inny (wymyślony) przykład pasujący do mojej sytuacji:

Kupiłeś kiedyś Windowsa 10 i starszą (ale ciągle obecnie wspieraną) wersję Office. Musiałeś zrobić format dysku i zainstalować na nowo Office, ale się nie da, bo w obecnej wersji Windowsa nie dali możliwości zainstalowania tego pakietu Office i musisz iść do serwisu, żeby wgrali kilka plików bo sam nie możesz tego zrobić. Co w takim przypadku nie działa/jest uszkodzone? Oprogramowanie Windowsa czy płyta z Office?



#16 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 775 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 10 października 2019 - 08:34

Dobra. Widzimy, że OP wie wszystko lepiej i w poważaniu ma rady, o które sam prosił - on to zamknijmy, nie ma musu nas słuchać.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych