iOS 13.* beta – dyskusja.
#201
Napisano 05 czerwca 2019 - 11:51
Dla jednych działa dla innych nie - dla mnie niestety nie[/
U mnie tez nic to nie pomogło.
MacBook Air M2 - iPad Pro M2 - iPhone 15 Pro MAX - Garmin Epix2 PRO - AirPods 2 PRO
#202
Napisano 05 czerwca 2019 - 12:26
Mogę jeszcze kogoś przygarnąć do programu:)
Da jeszcze rade? bo mam cegłę ?
Użytkownik alladyn21 edytował ten post 05 czerwca 2019 - 12:19
#203
Napisano 05 czerwca 2019 - 12:29
Ktoś mógłby mnie dodać do profilu dev? Instalacja z irestore się nie powiodła u mnie i awaryjnie przywracam ios12. Priv.
#204
Napisano 05 czerwca 2019 - 12:29
Hej
Dodał by ktoś mojego watcha do programu dev??? Bo po instalacji zaliczył bricka... Może dla tego że nie jest dodany do programu... W tym momencie to dla mnie chyba jedyne wyjście ratunkowe zanim oddam go do Apple na downgrade
Da jeszcze rade? bo mam cegłę ?
Ja właśnie oddałem do cortland.
MacBook Air M2 - iPad Pro M2 - iPhone 15 Pro MAX - Garmin Epix2 PRO - AirPods 2 PRO
#205
Napisano 05 czerwca 2019 - 12:32
Ja właśnie oddałem do cortland.
Byli zdziwieni? Coś wiedzieli? Ile czasu?
#206
Napisano 05 czerwca 2019 - 12:33
Byli zdziwieni? Coś wiedzieli? Ile czasu?
Ok 7dni roboczych. Wysyłają to do serwisu Apple.
MacBook Air M2 - iPad Pro M2 - iPhone 15 Pro MAX - Garmin Epix2 PRO - AirPods 2 PRO
#207
Napisano 05 czerwca 2019 - 12:35
ja jeszcze się chwilę wstrzymam moze ktoś doda moje UDID i wtedy ruszy
#208
Napisano 05 czerwca 2019 - 12:45
Bez obrazy ale dla mnie ten kto nie jest Devem, oraz nie posiada konta i uwali swój sprzęt a potem odda go do serwisu, powinien być obciążony kosztami lub zegarek/telefon nie powinien być już na gwarancji. Apple samo podaje na stronie, że owy soft jest tylko dla Developerów oraz aby nie instalować softu na swoich głównych urządzeniach. Devy mają po kilka urządzeń na których testują soft i szukają buguów które potem zgłaszają do Apple i są tego świadomi, że coś może pójść nie tak, i ich sprzęt może zostać "uwalony" wtedy czekają na kolejną aktualizację lub próbują rozwiązać problem samemu i/lub z pomocą innych devów. Fakt, ja też nie jestem Devem a chciałbym już się bawić nowym softem, lecz na razie czytam, oglądam, obserwuje. Najprawdopodobniej poczekam jak się ukaże publiczna beta to ją sobie zainstaluje lub nie jednocześnie zdając sobie sprawę, że nadal nie jest w 100% dopracowany soft, ale na pewno będzie lepiej dopracowany niż jak jest teraz. Tak czy inaczej, mam nadzieje, że te "uwalone" zegarki powrócą do żywych.
iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium
#209
Napisano 05 czerwca 2019 - 13:08
Użytkownik Regiss edytował ten post 05 czerwca 2019 - 13:09
iPhone 15 Pro
#210
Napisano 05 czerwca 2019 - 13:31
Bez obrazy ale dla mnie ten kto nie jest Devem, oraz nie posiada konta i uwali swój sprzęt a potem odda go do serwisu, powinien być obciążony kosztami lub zegarek/telefon nie powinien być już na gwarancji. Apple samo podaje na stronie, że owy soft jest tylko dla Developerów oraz aby nie instalować softu na swoich głównych urządzeniach. Devy mają po kilka urządzeń na których testują soft i szukają buguów które potem zgłaszają do Apple i są tego świadomi, że coś może pójść nie tak, i ich sprzęt może zostać "uwalony" wtedy czekają na kolejną aktualizację lub próbują rozwiązać problem samemu i/lub z pomocą innych devów. Fakt, ja też nie jestem Devem a chciałbym już się bawić nowym softem, lecz na razie czytam, oglądam, obserwuje. Najprawdopodobniej poczekam jak się ukaże publiczna beta to ją sobie zainstaluje lub nie jednocześnie zdając sobie sprawę, że nadal nie jest w 100% dopracowany soft, ale na pewno będzie lepiej dopracowany niż jak jest teraz. Tak czy inaczej, mam nadzieje, że te "uwalone" zegarki powrócą do żywych.
Bez obrazy. Zabawne. Dzieje się tak bo Apple nie dało narzędzia do samodzielnej instalacji innej niższej wersji sortu. Wiec nie mogą kasować.
Telefon to jeszcze pal licho bo sobie przywrócisz, ale pakować się w bete na zegarku, wiedząc że bez serwisu się nie cofnie? Conajmniej lekkomyślne.
dla Ciebie lekkomyślne, dla innego zabawa. Kto nie ryzykuje ten....
MacBook Air M2 - iPad Pro M2 - iPhone 15 Pro MAX - Garmin Epix2 PRO - AirPods 2 PRO
#211
Napisano 05 czerwca 2019 - 13:46
Ktoś mógłby mnie dodać do profilu dev? Instalacja z irestore się nie powiodła u mnie i awaryjnie przywracam ios12. Priv.
Jeżeli miałeś taki problem jak ja to pomógł mi ten filmik.
Dodam od siebie jak będziesz odinstalowywał urządzenie "iBoot" i będzie opcja "usuń sterowniki dla tego urządzenia" to ją zaznacz.
Poza tym instalacja trochę trwa i podczas wgrywania sypie różnymi błędami ale nie odłączaj iPhone'a aż do momentu kiedy nie uruchomi się sam ponownie po zakończeniu instalacji iOS 13. Daj znać czy pomogło.
Użytkownik extor edytował ten post 05 czerwca 2019 - 13:48
- phillix lubi to
MacBook Pro 16" i7/512GB/16GB RAM | iPhone 15 Pro 256 GB Blue Titanium | Watch Series 8
iPad Pro 11” M4 (2024) 256 GB Wi-Fi + Cellular Space Black | AirPods 3 | Beats Studio3
#212
Napisano 05 czerwca 2019 - 14:09
Bez obrazy. Zabawne. Dzieje się tak bo Apple nie dało narzędzia do samodzielnej instalacji innej niższej wersji sortu. Wiec nie mogą kasować.
dla Ciebie lekkomyślne, dla innego zabawa. Kto nie ryzykuje ten....
Co z tego, że nie dało narzędzia aby móc wgrać starszy soft samemu. Jak wspomniałem wcześniej Apple informuje na główniej stronie dla dev, aby nie instalować softu na głównych urządzeniach oraz nie instalowały osoby które nie są deweloperami. Lecz ludzie i tak to instalują, a potem lament, że ich urządzenia są uceglone bo wyskoczyły jakieś błędy które miały prawo wystąpić, gdyż soft nie jest jeszcze dopracowany. Jak ktoś ci powie aby nie wkładać ręki do wrzątku bo się poparzysz to i tak nie posłuchasz i włożysz a potem lament... Ja też mógłbym zainstalować nowy soft, ale tego nie robie abym nie musiał potem szukać po całym internecie jak naprawić mój telefon ew jechać do serwisu.
... ten ma działający telefon/zegarek
Już przez 2-3 strony przewija się temat, że ktoś uwalił zegarek i nie da się go naprawić w domowych warunkach i trzeba oddać do serwisu, niech więcej osób instaluje soft na zegarku to połowa tego wątku będzie na temat, tego ... jak naprawić zegarek lub że coś poszło nie tak.
Użytkownik iLuk45z edytował ten post 05 czerwca 2019 - 14:12
iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium
#213
Napisano 05 czerwca 2019 - 14:13
hej,
Z tego co się orientuję to nic to nie da. Dopisanie do programu daje możliwość tylko instalacji nie wpłynie na działanie ani nie przywróci życia. Jedyna opcja to zerowanie, wgrywanie na nowo i kombinowanie lub serwis. - nie wiem do końca co się dzieje z Twoim zegarkiem.
HejDodał by ktoś mojego watcha do programu dev??? Bo po instalacji zaliczył bricka... Może dla tego że nie jest dodany do programu... W tym momencie to dla mnie chyba jedyne wyjście ratunkowe zanim oddam go do Apple na downgrade
Da jeszcze rade? bo mam cegłę ?
Użytkownik Tomzik87 edytował ten post 05 czerwca 2019 - 14:14
#214
Napisano 05 czerwca 2019 - 14:14
Co z tego, że nie dało narzędzia aby móc wgrać starszy soft samemu. Jak wspomniałem wcześniej Apple informuje na główniej stronie dla dev, aby nie instalować softu na głównych urządzeniach oraz nie instalowały osoby które nie są deweloperami. Lecz ludzie i tak to instalują, a potem lament, że ich urządzenia są uceglone bo wyskoczyły jakieś błędy które miały prawo wystąpić, gdyż soft nie jest jeszcze dopracowany. Jak ktoś ci powie aby nie wkładać ręki do wrzątku bo się poparzysz to i tak nie posłuchasz i włożysz a potem lament... Ja też mógłbym zainstalować nowy soft, ale tego nie robie abym nie musiał potem szukać po całym internecie jak naprawić mój telefon ew jechać do serwisu.
... ten ma działający telefon/zegarek
Już przez 2-3 strony przewija się temat, że ktoś uwalił zegarek i nie da się go naprawić w domowych warunkach i trzeba oddać do serwisu, niech więcej osób instaluje soft na zegarku to połowa tego wątku będzie na temat, tego ... jak naprawić zegarek lub że coś poszło nie tak.
Tylko tu nikt nie lamentuje. Dziwie się ze w ogóle czytasz dział o beta sofcie.
MacBook Air M2 - iPad Pro M2 - iPhone 15 Pro MAX - Garmin Epix2 PRO - AirPods 2 PRO
#215
Napisano 05 czerwca 2019 - 14:24
Skoro, nie jestem devem, to nie mam prawa czytać tego tematu?, skoro nie jestem politykiem, to nie mam prawa czytać artykułów poświęconych polityce? Czy jeśli nie mam samochodu to nie mam prawa czytać artykułów poświęconych motoryzacji? Czytam, bo mnie to interesuje, ale jeśli wiem, że coś do końca nie działa lub będzie działało bardzo źle to się tego nie dotykam. EW czekam kiedy będzie to dostępne dla większej grupy użytkowników.
iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium
#216
Napisano 05 czerwca 2019 - 14:37
Dajcie se już siana Pany. Nikt nie lamentuje w Łodzi ładnie świeci słońce naprawią to naprawią - jak zrobię to sam to będę dumny a jak nie to zrobi to serwis. Nie ma ryzyka, nie ma zabaw.
Wydaje mi się, że jak dodamy się do deva to zaskoczy ale trzeba by to sprawdzić
@Tomzik87
Wydaje mi się, że jest to sprawdzane też podczas aktywacji tak przynajmniej było za starych czasów jak sam miałem konto dev.
Użytkownik alladyn21 edytował ten post 05 czerwca 2019 - 14:55
#217
Napisano 05 czerwca 2019 - 14:42
Co za różnica czy jest deweloperem czy nie? Robi to dla siebie i na własna odpowiedzialność. Jeśli ma z tego fun i jest szczęśliwszy to nic mi do tego
Peace! ✌️
- EMU lubi to
#218
Napisano 05 czerwca 2019 - 14:50
Użytkownik damianmajk edytował ten post 05 czerwca 2019 - 14:51
#219
Napisano 05 czerwca 2019 - 14:56
Aż miło poczytać Co roku mamy te same etapy.
1. Jak wgrać
2. Nie działa i chcę cofnąć
3. Jak z baterią na tej becie i czy apka X działa
4. Tamta beta była lepsza bo w tej zepsuli coś innego
5. Po premierze systemu forum przerzuca się na komentowanie iPhona.
Już tradycja:) fajnie:)
Alladyn spoko, dopiszę daj znać na PW.
Prywatnie mam tylko na iPadzie i łuuu będzie ciekawie:)
Użytkownik Tomzik87 edytował ten post 05 czerwca 2019 - 15:00
- towal lubi to
#220
Napisano 05 czerwca 2019 - 15:29
Forum moim zdaniem jest po to głównie, żeby sobie pomagać. Tutorial, linki do tutoriali jak wrzucić betę, powinien być w podwieszony w pierwszym poście oraz uwagi typu- UWAGA UWALA AW NIE INSTALOWAĆ! Sam napisałem jedną z metod, niestety nikt nie raczył przytaknąć. Metoda działa sam sprawdziłem tak a propos.
#221
Napisano 05 czerwca 2019 - 15:33
1. Ściągamy xcode beta 11 - za free i na legalu
2. ściągamy ipsw z betaprofiles
3. podpinamy iphone lub ipada
4. odpalamy iTunes, klikamy ikonkę urzadzenia. Na przycisk uaktualnij klikamy z command, wybieramy plik i jazda
Użytkownik Tomzik87 edytował ten post 05 czerwca 2019 - 15:33
#222
Napisano 05 czerwca 2019 - 15:38
@up
dokładnie to opisałem. Dodać trzeba, że to metoda Mac i 10.14.xx można jeszcze instalować betę 10.15.
Tylko weź się teraz przekop i znajdź co i jak.
#223
Napisano 05 czerwca 2019 - 16:38
Witam, jest szansa na dopisanie mojego iPhone'a jeszcze?
Pozdrawiam
#224
Napisano 05 czerwca 2019 - 18:35
Aż miło poczytać Co roku mamy te same etapy.
1. Jak wgrać
2. Nie działa i chcę cofnąć
3. Jak z baterią na tej becie i czy apka X działa
4. Tamta beta była lepsza bo w tej zepsuli coś innego
5. Po premierze systemu forum przerzuca się na komentowanie iPhona.
Już tradycja:) fajnie:)
Alladyn spoko, dopiszę daj znać na PW.
Prywatnie mam tylko na iPadzie i łuuu będzie ciekawie:)
Niestety nie można wysłać do Ciebie PW, może nie ma już miejsca?
#225
Napisano 05 czerwca 2019 - 18:50
Jeżeli miałeś taki problem jak ja to pomógł mi ten filmik.
Dodam od siebie jak będziesz odinstalowywał urządzenie "iBoot" i będzie opcja "usuń sterowniki dla tego urządzenia" to ją zaznacz.
Poza tym instalacja trochę trwa i podczas wgrywania sypie różnymi błędami ale nie odłączaj iPhone'a aż do momentu kiedy nie uruchomi się sam ponownie po zakończeniu instalacji iOS 13. Daj znać czy pomogło.
Dwie godziny ponad przywracało dane, ale śmiga wszystko. Wielkie Dzięki!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych