Ma ktoś jeszcze jakiś sensowny link do 13 beta dla iPad? Wczoraj ściągnąłem, ale robiąc porządki wywaliłem, a obecnie ściąga się tragicznie.
iOS 13.* beta – dyskusja.
#226
Napisano 05 czerwca 2019 - 20:12
#227
Napisano 05 czerwca 2019 - 20:43
Użytkownik extor edytował ten post 05 czerwca 2019 - 20:45
MacBook Pro 16" i7/512GB/16GB RAM | iPhone 15 Pro 256 GB Blue Titanium | Watch Series 8
iPad Pro 11” M4 (2024) 256 GB Wi-Fi + Cellular Space Black | AirPods 3 | Beats Studio3
#228
Napisano 05 czerwca 2019 - 21:05
#229
Napisano 05 czerwca 2019 - 21:26
Użytkownik damianmajk edytował ten post 05 czerwca 2019 - 21:26
#230
Napisano 06 czerwca 2019 - 08:31
Po dniu testów. Ogólnie śmiga fajnie jak na 1 dev betę to bardzo fajnie. Gdzieś tam nieprzetłumaczone rzeczy się zdarzają np. w przypomnieniach, jakieś glicze graficzne, czasem coś chrupnie coś się zamknie itd. Bateria zazwyczaj ok ale ma tendencje do mega drenażu i się nagle grzeje mocno. I to tak z d..., a nie przy jakiś wymagających czynnościach.
Współpraca z AW(ostani stabilny OS) wzorowa z Garminem pokazuje połączenia przychodzące ale powiadomień z aplikacji już nie. Ktoś zdaję się wcześniej pisał o tym.
Aha podłączyłem pada od PlayStation 4 kilka gier sprawdziłem ale żadna nie współpracuje póki co. Żeby podłączyć trzeba wcisnąć share i kółeczko PlayStation na kilka sekund. Od Xbox też można podłączyć.
Użytkownik busaba edytował ten post 06 czerwca 2019 - 08:32
#231
Napisano 06 czerwca 2019 - 09:06
@busaba próbowałem z padem od xboxa one i Real Racing 3 no i działało na świeżo pobranej grze. Po tym wstępnym wyścigu w grze pobrało jakieś dane i od tamtej pory gra się wywala No ale działało.
Edit: dla jasności. Wywalało po jakimś czasie na iPadzie Air 2, może na iPhone X będzie działać normalnie ale narazie sobie jednak daruję aktualizowanie do czasu pojawienia się publicznej bety. Catalina i iPad z iOS13 narazie wystarczy.
Użytkownik RBB edytował ten post 06 czerwca 2019 - 09:27
#232
Napisano 06 czerwca 2019 - 09:54
Dla mnie to szczególnie ważne nie jest, gram na konsoli. Moje dzieciaki się ucieszą możliwością gry na padzie, szczególnie młodszy syn. Fajnie, że taka opcja jest.
Ciekawi mnie za to czy 3DTouch zostanie usunięty z nowych telefonów, oby nie. Tak rozwinięty haptic touch jest całkiem całkiem ale to jednak nie 3D. Właściciele SE, Xr mają za to powody do zadowolenia.
#233
Napisano 06 czerwca 2019 - 09:57
iPhone 12 mini
#234
Napisano 06 czerwca 2019 - 10:09
iPhone 11
#235
Napisano 06 czerwca 2019 - 10:16
Usuną 3D Touch raczej na 99%.
Też mi się tak zdaje, po coś rozwinęli tak mocno haptic.
#236
Napisano 06 czerwca 2019 - 10:32
#237
Napisano 06 czerwca 2019 - 10:39
Jeśli chodzi o stabilność, to jak wygląda na iphonach? Ma ktoś na codziennym telefonie? Są jakieś respringi, rebooty, crashe, ciężkie bugi?
Pozdrawiam
#238
Napisano 06 czerwca 2019 - 10:41
Wydaje mi się, że 3D Touch zostanie w topowych modelach. Czyli iPhone 11 i 11 Max dostaną 3D Toucha, a 11r oraz iPady dostaną Haptic Touch.
Poza tym mogli to celowo zrobić, aby zobaczyć jaki będzie odzew użytkowników iPhone-ów z 3D Touch na rozwiązanie Haptic Touch. Takie rzeczy chyba właśnie najlepiej przetestować na beta testerach niż na użytkowniku końcowym kiedy produkt jest już na rynku. Ja przez ostatnie 3 lata dość mocono przyzwyczaiłem się do 3D Touch i jest dla mnie czymś naturalnym jak pisanie sms-ów czy robienie zdjęć.
MacBook Pro 16" i7/512GB/16GB RAM | iPhone 15 Pro 256 GB Blue Titanium | Watch Series 8
iPad Pro 11” M4 (2024) 256 GB Wi-Fi + Cellular Space Black | AirPods 3 | Beats Studio3
#239
Napisano 06 czerwca 2019 - 10:58
3D Touch jest jedną z na prawdę dobrych funkcji i to codziennych, i uważam, że powinna ta funkcja zostać, bo różne apki wykorzystują to na swój sposób. Nie tylko jako 'prawy przycisk myszy', ale apka od robienia zdjęć może mieć na trzymaniu przycisku robienia zdjęć ustawienie i trzymanie ostrości i ekspozycji a na 3DT strzelenia fotki.
Czym by był Garage Band bez 3D Touch? Zacząłby znów być sztuczny...
- Sebosz i MasterM lubią to
Pozdrawiam
#240
Napisano 06 czerwca 2019 - 11:40
zgadzam się, że to jedna z naprawdę fajnych funkcji i bardzo użytecznych jak ktoś się już przyzwyczai. Korzystam z tego często. Ale widzę po rodzinie i znajomych, że ludzie nawet nie wiedzą że to mają i nie używają wcale.
Jeśli chodzi o stabilność, to jak wygląda na iphonach? Ma ktoś na codziennym telefonie? Są jakieś respringi, rebooty, crashe, ciężkie bugi?
Po dniu testów. Ogólnie śmiga fajnie jak na 1 dev betę to bardzo fajnie. Gdzieś tam nieprzetłumaczone rzeczy się zdarzają np. w przypomnieniach, jakieś glicze graficzne, czasem coś chrupnie coś się zamknie itd. Bateria zazwyczaj ok ale ma tendencje do mega drenażu i się nagle grzeje mocno. I to tak z d..., a nie przy jakiś wymagających czynnościach.
Współpraca z AW(ostani stabilny OS) wzorowa z Garminem pokazuje połączenia przychodzące ale powiadomień z aplikacji już nie. Ktoś zdaję się wcześniej pisał o tym.
Restartów żadnych, PlayStation App nie chciał się ruszyć za 1 razem zawisł na niebieskim startowym ekranie, jak już ruszyła to śmiga bez problemu. Potem już śmiga normalnie.
Aha i aplikacja bankowa Paribas Gomobile śmiga i odblokowywanie jak i autoryzacja płatności przez FaceID.
Użytkownik busaba edytował ten post 06 czerwca 2019 - 11:50
#241
Napisano 06 czerwca 2019 - 12:59
Współpraca z AW(ostani stabilny OS) wzorowa z Garminem pokazuje połączenia przychodzące ale powiadomień z aplikacji już nie. Ktoś zdaję się wcześniej pisał o tym.
Tak, ja pisałem - dzięki za potwierdzenie z Garmin. Wróciłem już do 12.4, ale co najlepsze - Garmin nie odzyskał wibracji, a to właśnie się stało w trakcie testowania iOS 13. Wszystko ustawione prawidłowo i w zegarku, i w Garmin Connect.
#242
Napisano 06 czerwca 2019 - 13:04
a czy jest ktoś kto ma wgrany iOS 13 oraz ma esim razem z fizyczną kartą? Bo podobno teraz iMessage obsługuje oby dwie karty, i chce wiedzieć, czy da rade kontynuować już konwersacje lecz wysyłając iMessage np z esim. Bo na iOS 12 było to nie możliwe i trzeba było tworzyć nową konwersację lub stara się usuwała... jakoś tak to było.
iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium
#243
Napisano 06 czerwca 2019 - 13:39
a czy jest ktoś kto ma wgrany iOS 13 oraz ma esim razem z fizyczną kartą? Bo podobno teraz iMessage obsługuje oby dwie karty, i chce wiedzieć, czy da rade kontynuować już konwersacje lecz wysyłając iMessage np z esim. Bo na iOS 12 było to nie możliwe i trzeba było tworzyć nową konwersację lub stara się usuwała... jakoś tak to było.
Pokazuje tylko z jakiej karty jest wysyłane - nic się nie dzieje jak klikam na text "do tej rozmowy uzywana jest karta główna"
#244
Napisano 06 czerwca 2019 - 14:12
Tak, ja pisałem - dzięki za potwierdzenie z Garmin. Wróciłem już do 12.4, ale co najlepsze - Garmin nie odzyskał wibracji, a to właśnie się stało w trakcie testowania iOS 13. Wszystko ustawione prawidłowo i w zegarku, i w Garmin Connect.
Dobrze wiedzieć, pewnie bez formatów urządzeń się nie obejdzie w takim razie. Mi akurat Garmin służy aktualnie jedynie do treningów.
#245
Napisano 06 czerwca 2019 - 14:22
Pokazuje tylko z jakiej karty jest wysyłane - nic się nie dzieje jak klikam na text "do tej rozmowy uzywana jest karta główna"
Czyli nie tworzy się nowa konwersacja, nadal jesteś w tej samej?, Jeśli tak, to super, będę myślał nad przesiadką na esim gdy będzie dostępna w Vodafone, i dorzucę sobie fizyczną kartę od Plusa.
iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium
#246
Napisano 06 czerwca 2019 - 15:43
Może komuś chce się sprawdzić? Wystarczy pobrać Orange flex i za 31 złoty wybrać plan. Przed upływem 14 dni rezygnacja i zwracają kasę
„Czemu masz ten uśmiech tylko kiedy trzymasz iPhone?”
#247
Napisano 06 czerwca 2019 - 15:47
Jeśli chodzi o stabilność, to jak wygląda na iphonach? Ma ktoś na codziennym telefonie? Są jakieś respringi, rebooty, crashe, ciężkie bugi?
no to zaliczyłem właśnie respring.
#248
Napisano 06 czerwca 2019 - 15:51
Na 12.4 można wysłać/zadzwonić tylko z karty z której był wysyłany SMS/wykonywane połączenie. Jeżeli zmienili to w 13 to by było super bo obsługa tego iPhone’owego dual sim jest upierdliwa.
Może komuś chce się sprawdzić? Wystarczy pobrać Orange flex i za 31 złoty wybrać plan. Przed upływem 14 dni rezygnacja i zwracają kasę
No wg mnie to chyba to zmienili, przynajmniej ja to tak rozumuje z tego opisu https://www.macworld...dc-keynote.html że FaceTime iMessage oraz rozmowy w tym samym czasie będą na dual sim.
iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium
#249
Napisano 06 czerwca 2019 - 16:47
#250
Napisano 06 czerwca 2019 - 17:09
No wg mnie to chyba to zmienili, przynajmniej ja to tak rozumuje z tego opisu https://www.macworld...dc-keynote.html że FaceTime iMessage oraz rozmowy w tym samym czasie będą na dual sim.
Dzwonić można było zawsze z obu kart. Teraz doszedł imessage i facetime dla obu kart
McBook Pro 15" Touch Bar / iPhone 11 Pro / iPad 11 Pro LTE / Apple Watch 5 SS
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych