Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Aplikacja mail nie współpracuje z pocztą onet


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#26 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 636 postów
  • Płeć:

Napisano 30 marca 2018 - 11:48

Właśnie odebrałem komputer z iSpotu. Dwóch Panów przez półtorej godziny z nim walczyło, próbowali nawet skonfigurować swoje prywatne i firmowe skrzynki i za każdym razem jest ten sam błąd. Czyli mam rozumieć że komputer jest super tylko wszystkie osoby które próbowały to skonfigurować, robiły coś źle. Bardzo ciekawe myślenie. 

W takim razie wygląda na to, że Twój komputer jest uszkodzony. Skorzystaj z gwarancji.



#27 lukpio3

lukpio3
  • 52 postów

Napisano 30 marca 2018 - 11:50

Tylko Pan stwierdził że nie bardzo wie co może być uszkodzone ponieważ wszyscy użytkownicy mają zainstalowany ten sam system. Nawet porównywał u siebie i ma tą samą wersję systemu, ta sama wersja aplikacji Mail i u niego moja prywatna poczta konfiguruje się bez problemu a u mnie nie chce. Przecież to nie jest uszkodzenie sprzętowe. 



#28 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 636 postów
  • Płeć:

Napisano 30 marca 2018 - 12:36

Tylko Pan stwierdził że nie bardzo wie co może być uszkodzone ponieważ wszyscy użytkownicy mają zainstalowany ten sam system. Nawet porównywał u siebie i ma tą samą wersję systemu, ta sama wersja aplikacji Mail i u niego moja prywatna poczta konfiguruje się bez problemu a u mnie nie chce. Przecież to nie jest uszkodzenie sprzętowe. 

Pan w iSpocie nie musi wiedzieć, co jest uszkodzone. To sklep a nie serwis (chyba, że byłeś w ichnim serwisie). To zresztą nie Twoje zmartwienie. Skoro na tym komputerze nie da się skonfigurować poczty, znaczy, że coś (niekoniecznie sprzęt) jest uszkodzone. I od tego jest serwis i gwarancja, żeby to uszkodzenie zostało usunięte. U Ciebie sprawa jest wyjątkowo prosta, bo błąd jest powtarzalny i niezależny od dostawcy poczty. Więc nie będziesz musiał się szczególnie gimnastykować, żeby wykazać wadę.

 

Być może naprawa będzie się ograniczała do formatu dysku i przeinstalowania systemu (nie tylko wyzerowanie ustawień). Ale to nie musi być Twoje zmartwienie. Komputer ma być sprawny.



#29 Jackpe

Jackpe
  • 187 postów

Napisano 30 marca 2018 - 14:35

Próbowałeś na czystym systemie? Bez żadnych aktualizacji i dodatków? Jak pisałem wcześniej, to jest problem w duźej mierze Onetu i ich badziewiatej poczty. WP to to samo badziewie. Od wielu lat używam różnych kont pocztowych i tylko z nimi miałem problem. W dawnych czasach na Windowsie również. Na osX największe problemy zaczęły się po zainstalowaniu Sierry. Dokładnie potrafiło to wyglądać jak u Ciebie i przez kilka, kilkanaście dni nie było możliwości aby jakiś program pocztowy pobrał z Onetu pocztę. Porem samo wracało i przez jakiś czas działało normalnie. Nie znalazłem wyjścia, to wywaliłem konto.

#30 lukpio3

lukpio3
  • 52 postów

Napisano 30 marca 2018 - 15:37

Ale ja generalnie mam 5 skrzynek pocztowych i kompletnie żadna nie działa. Onet, wp, gmail, home i hekko. W iSpocie próbowali nawet swoje konfigurować i za każdym razem dostają ten sam błąd co ja. Komputer idzie na gwarancje. Nie wiem co z nim zrobią ale ja chcę mieć sprawy sprzęt. Obciach żeby w komputerze za taką kasę nie działała głupia poczta. 



#31 iSEe

iSEe
  • 249 postów
  • Płeć:
  • Skądże znowu

Napisano 30 marca 2018 - 19:29

Spotkałem się z podobnym problemem na komputerze mojej mamy. Windows klient Outlook poczta Gmail. Na dwóch podobnych komputerach próbowałem skonfigurować Gmaila bez powodzenia. O dziwo inne adresy Gmail działały na nich bez problemu a ten jeden nie. Po dłuższej walce odpuściłem. Porównywałem wszystkie ustawienia z tymi działającymi w kliencie poczty jak i na serwerze. Wszystko na nic. Odpuściłem. Dodam że akurat Onet działał.

iPhone SE (2016) + iPad Air M1 + Watch SE


#32 lukpio3

lukpio3
  • 52 postów

Napisano 31 marca 2018 - 09:43

No to u mnie nie chce działać kompletnie żadna poczta. Komputer już spakowany, kurier zamówiony. Po świętach idzie do serwisu i niech robią z nim co chcą, ja chcę mieć działający komputer. Dołączyłem teraz papier z iSpota że komputer był u nich, opisali problem. Ciekawe co serwis powie. 



#33 lukpio3

lukpio3
  • 52 postów

Napisano 12 kwietnia 2018 - 18:43

Dostałem już odpowiedź z serwisu. Nie powiedzieli co było. Powiedzieli jedynie że będzie wymiana sprzętu na nowy. Więc jak widać to nie ja miałem problemy z konfiguracją poczty tylko komputer okazał się uszkodzony. 



#34 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 636 postów
  • Płeć:

Napisano 12 kwietnia 2018 - 21:38

To jak już dostaniesz nowy, daj znać, czy Apple to dalej takie gówno. ;-)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych