Tylko Pan stwierdził że nie bardzo wie co może być uszkodzone ponieważ wszyscy użytkownicy mają zainstalowany ten sam system. Nawet porównywał u siebie i ma tą samą wersję systemu, ta sama wersja aplikacji Mail i u niego moja prywatna poczta konfiguruje się bez problemu a u mnie nie chce. Przecież to nie jest uszkodzenie sprzętowe.
Pan w iSpocie nie musi wiedzieć, co jest uszkodzone. To sklep a nie serwis (chyba, że byłeś w ichnim serwisie). To zresztą nie Twoje zmartwienie. Skoro na tym komputerze nie da się skonfigurować poczty, znaczy, że coś (niekoniecznie sprzęt) jest uszkodzone. I od tego jest serwis i gwarancja, żeby to uszkodzenie zostało usunięte. U Ciebie sprawa jest wyjątkowo prosta, bo błąd jest powtarzalny i niezależny od dostawcy poczty. Więc nie będziesz musiał się szczególnie gimnastykować, żeby wykazać wadę.
Być może naprawa będzie się ograniczała do formatu dysku i przeinstalowania systemu (nie tylko wyzerowanie ustawień). Ale to nie musi być Twoje zmartwienie. Komputer ma być sprawny.