Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Jak mogę usunąć swoje konto z serwisu myapple.pl?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 TheYoungLioness

TheYoungLioness
  • 11 postów

Napisano 17 lutego 2018 - 21:56

Cześć, 

chciałabym usunąć swoje konto na tym serwisie. Jak najprościej to zrobić? Jak skontaktować się z obsługą? 



#2 Murgal

Murgal
  • 911 postów

Napisano 18 lutego 2018 - 13:48

A nie możesz po prostu się wylogować i nie wracać? 


Macbook Pro 15" 2018 i7 2.6/560X/32GB/512GB | iPhone 11 Pro MAX | AW V 44mm | iPad Pro 12.9 WiFi+Cell 3gen | HomePod | AirPods 


#3 sn4ke

sn4ke
  • 317 postów

Napisano 15 lipca 2018 - 11:35

Na tym forum wszystko musi być inaczej ? Apple zobowiązuje ? Moderatorzy nie reagują, na posty trzeba czekać, brak możliwości usunięcia na stałe konta. Nie dziwne, że mały ruch na tym forum.


  • Loti lubi to

iPhone 8, MBA


#4 Loti

Loti
  • 801 postów
  • SkądWro

Napisano 15 kwietnia 2021 - 08:47

Podbijam,
jak się usunąć z formu MA zgodnie z "prawem do zapomnienia" ?



 


brak historii choroby (...) sam się kliknij w główkę!

#5 winmaciek

winmaciek
  • 3 619 postów
  • Płeć:

Napisano 15 kwietnia 2021 - 09:17

W celu usunięcia konta należy się skontaktować z administracją forum. Najlepiej bezpośrednio. Moderatorzy mogą wiele, ale władzy usuwania kont nie mają. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone XS, iPad 10.5"


#6 cronopioverde

cronopioverde
  • 3 742 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 15 kwietnia 2021 - 11:08

Dodam, żeby uściślić, że forum nie jest niezależnym bytem, a podlega stronie głównej MyApple.pl i to do polityki prywatności na niej właśnie należy się udać celem odnalezienia nazwy administratora danych osobowych i sposobów kontaktu. Proszę link: https://myapple.pl/p...yka-prywatnosci


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#7 ec1940c406

ec1940c406
  • 893 postów
  • Płeć:

Napisano 15 kwietnia 2021 - 11:16

Tak, tak. Trudniej się nie da. Proszę wejść w linka, znaleźć dane administratora, potem proszę sobie jego nazwę (firmę) znaleźć w sieci i następnie odszukać adres e-mail.

Nie znam drugiego miejsca, tak uprzykrzającego życie użytkownikowi. 

Nie mniej podziękował za wskazówki, przydało się.



#8 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko
  • 2 670 postów

Napisano 15 kwietnia 2021 - 11:28

Tak, tak. Trudniej się nie da. Proszę wejść w linka, znaleźć dane administratora, potem proszę sobie jego nazwę (firmę) znaleźć w sieci i następnie odszukać adres e-mail.

Nie znam drugiego miejsca, tak uprzykrzającego życie użytkownikowi. 

Nie mniej podziękował za wskazówki, przydało się.

Jest tam adres, na który można kierować korespondencję. Zakamuflowany, ale jest: iod@myapple.pl

A, czy responsywny, to sam jestem ciekaw. ;-)



#9 Loti

Loti
  • 801 postów
  • SkądWro

Napisano 15 kwietnia 2021 - 11:35

Zabawa w chowanego z wypisaniem się niemal jak w Amazonie ;)

Panowie adminowie nie słyszeli o heurystykach Nielsena i dobrych praktykach projektowania serwisów...
 

https://www.youtube....h?v=kxkrdLI6e6M


Użytkownik Loti edytował ten post 15 kwietnia 2021 - 12:12

brak historii choroby (...) sam się kliknij w główkę!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych