U mnie zdarzyło się ze dwa razy, że górna część ekranu (około 1/4) była przesunięta o około pół sekundy względem reszty obrazu. Restart pomógł.
Apple TV 4K - pytania
#451
Napisano 13 czerwca 2019 - 08:03
MacBook Pro 13" 2015 ♦ iPhone XR ♦ iPad Pro 10.5" ♦ Apple Watch Series 2
#452
Napisano 29 czerwca 2019 - 21:57
Chciałem jeszcze dodać , że nie chodzi mi o napisy w filmach tylko o opisujące dany film czyli w menu. Przepraszam że nie edytuje ale nie widzę opcji a pisze z koma.
iPhone 14 Pro Max 128 GB , iPad 2018 9.7 , Apple Watch 5 (44) (Cellular) , Air Pods Pro , Apple TV 4 GEN 4K ,Belkin 3-in-1 Wireless Charging Pad Black
#453
Napisano 01 lipca 2019 - 19:46
Spróbuj zmienić ustawienia w Apple TV na 1080/60hz u mnie to pomogło. Obraz działa płynniej natomiast pixeloza czasami występuje, najbardziej w hbo go.Czy zdarza się wam klatkowanie , dziwne artefakty , czy pixeloze w ciemnych miejscach w , niektórych filmach na Netflix? Np w filmie ''Jestem matką'' wystepują takie cuda z kolei włączając ten sam film z aplikacji smart TV obraz czyściutki. Czy to wina mojego Apple TV czy aplikacje nie są w 100% dostosowane? Dziękuję z góry za odp.
A aplikacja HBO GO z umową operatora działa czy trzeba bezpośrednio z aplikacji wykupić? Czy mając u siebie w TV opcję wyboru HDMI Ultra HD do danego gniazda HDMI też muszę to włączyć (zaznaczyć WŁĄCZONE/WYŁĄCZONE) w opcjach obrazu TV? Czy Apple TV 4K cały czas jest wspierany przez APPLE? Miałem aplikacje w swoim TV - HBO GO , Netflixa , Youtube , ale one zaczęły zwalniać i były jakieś dziwne artefakty , czy polecilibyście Apple TV 4K głównie właśnie do HBO GO i Netflix oraz Youtube?
Aplikacja hbo go od operatora działa normalnie, tak samo z opcją subskrypcji. Jedyne co trzeba, to dodać Apple TV jako nowe urządzenie logując się pierwszy raz przez przeglądarkę lub z aplikacji w iPhone.
- crash5 lubi to
#454
Napisano 22 lipca 2019 - 20:07
Teraz zobaczyłem że jest aktualizacja Softu , problem zniknął / zobaczymy na jak długo.
Problem wrócił ręce opadają. Teraz nie wiem o co chodzi czy tylko u mnie tak jest czy to coś na serwerach Netflixa...
iPhone 14 Pro Max 128 GB , iPad 2018 9.7 , Apple Watch 5 (44) (Cellular) , Air Pods Pro , Apple TV 4 GEN 4K ,Belkin 3-in-1 Wireless Charging Pad Black
#455
Napisano 23 lipca 2019 - 08:47
Cześć, u mnie też jest problem z Netflixem. Czasem też nie przełącza na następny odcinek serialu, tylko ładuje ten sam od początku albo włącza następny od około 1/3 odcinka. Myślałem, że to jest związane z tym, że zainstalowałem betę tvOS, ale wychodzi na to, że to problem Netflixa.
MacBook Pro 13" 2015 ♦ iPhone XR ♦ iPad Pro 10.5" ♦ Apple Watch Series 2
#456
Napisano 23 lipca 2019 - 19:56
U mnie wszystkie aplikacje działają bez problemu. Netflix , HBO , inne. Może reset jest potrzebny
MacBook Air 2020 iPhone 12 HomePod mini Apple TV 4k
#457
Napisano 24 lipca 2019 - 17:21
iPhone 14 Pro Max 128 GB , iPad 2018 9.7 , Apple Watch 5 (44) (Cellular) , Air Pods Pro , Apple TV 4 GEN 4K ,Belkin 3-in-1 Wireless Charging Pad Black
#458
Napisano 03 sierpnia 2019 - 09:53
Korzysta ktoś może z aplikacji horizon go na IP bądź Ipadzie klonując obraz na ATV? Interesuje mnie, czy działa to bezproblemowo.
IP XS Max | MacBook Pro 2020 | Ipad Air2 | AW 4 SS
#459
Napisano 16 sierpnia 2019 - 08:07
ale po co klonować jak jest już natywna aplikacja na Apple TV 4/4k szkoda baterii....
Macbook Pro 15" Mid 2018 iPhone 16 Pro AirPods MAX
#460
Napisano 22 września 2019 - 11:06
#461
Napisano 22 września 2019 - 12:33
Aktywacja będzie możliwa od 1 listopada.
#462
Napisano 22 września 2019 - 13:10
#463
Napisano 08 października 2019 - 14:29
Użytkownik panpatro edytował ten post 08 października 2019 - 14:32
#464
Napisano 08 października 2019 - 15:19
#465
Napisano 08 października 2019 - 15:44
Generalnie z kablami nie ma większego problemu, ale... jeśli zależy Ci na stabilnym i szybkim przesyle danych to najlepiej zainwestować w kabel z certyfikatem Premium. Takowy obsługuje prędkość 18 Gb/s i odświeżanie 60 mhz czyli według moich info jest to standard HDMI2.0. Zwróć bowiem uwagę, że nie wszystkie HDMI obsłużą 4K...
Użytkownik a.s edytował ten post 08 października 2019 - 15:48
MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K
#466
Napisano 12 października 2019 - 19:04
Ja od tygodnia cieszę się Apple TV 4K 32GB, trochę się wahałem przed zakupem, ale jestem bardzo zadowolony. Jakość wykonania i działanie systemu WOW. Nawet można pograć - nie mam dużych wymagań pod tym względem. Jeszcze raz dzięki za pomoc w wyborze
- a.s-6704ce448e lubi to
#467
Napisano 16 października 2019 - 19:15
#468
Napisano 16 października 2019 - 19:48
jest tylko opcja uśpienia, ale po krótkim czasie dodatkowo gaśnie dioda...
MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K
#469
Napisano 16 października 2019 - 20:09
Czy Apple TV tylko się usypia, czy można wyłączyć całkowicie?
Wystarczy wyciągnąć kabel ;-)
#470
Napisano 18 października 2019 - 14:50
Witam Serdecznie. Ponawiam pytanie
Chciałem jeszcze dodać , że nie chodzi mi o napisy w filmach tylko o opisujące dany film czyli w menu.
iPhone 14 Pro Max 128 GB , iPad 2018 9.7 , Apple Watch 5 (44) (Cellular) , Air Pods Pro , Apple TV 4 GEN 4K ,Belkin 3-in-1 Wireless Charging Pad Black
#471
Napisano 18 października 2019 - 15:17
Witam Serdecznie. Ponawiam pytanie
Czy ktoś z Was również miewa kłopot z aplikacją YT , mianowicie chodzi mi o nachodzenie na siebie napisów przy przeglądaniu Youtube. Czyli polecane , muzyka ,rozrywka , gry i najnowsze. Gdy usunę aplikacje problem znika , ale tylko na jakiś czas potem znowu to samo. Jestem ciekaw czy to tylko u mnie czy to z aplikacją Yt na ATV.
Chciałem jeszcze dodać , że nie chodzi mi o napisy w filmach tylko o opisujące dany film czyli w menu.
ja miałam tak w hbogo i pomogło wyzerowanie ATV...
Użytkownik a.s edytował ten post 18 października 2019 - 15:17
MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K
#472
Napisano 27 października 2019 - 10:10
#473
Napisano 29 października 2019 - 06:22
EDIT: Ok, już nieważne, nagle okazało się, że Apple TV trzeba było przypisać do pokoju w Ustawieniach > AirPlay i HomeKit > Pokój
Użytkownik RobJagiello edytował ten post 29 października 2019 - 06:56
#474
Napisano 31 października 2019 - 08:50
Użytkownik panpatro edytował ten post 31 października 2019 - 08:50
#475
Napisano 31 października 2019 - 09:05
Dostęp to chyba od jutra. Natomiast by aktywować usługę na rok gratis będziesz musiał zarejestrować nowe urządzenie...
MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych