Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

Apple TV 4K - pytania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
465 odpowiedzi w tym temacie

#451 kubaht

kubaht
  • 21 postów
  • SkądKraków

Napisano 13 czerwca 2019 - 08:03

U mnie zdarzyło się ze dwa razy, że górna część ekranu (około 1/4) była przesunięta o około pół sekundy względem reszty obrazu. Restart pomógł.


 MacBook Pro 13" 2015 ♦  iPhone XR ♦  iPad Pro 10.5" ♦  Apple Watch Series 2


#452 crash5

crash5
  • 315 postów
  • SkądGdynia

Napisano 29 czerwca 2019 - 21:57

Witam serdecznie. Czy ktoś z Was również miewa kłopot z aplikacją YT , mianowicie chodzi mi o nachodzenie na siebie napisów przy przeglądaniu Youtube. Czyli polecane , muzyka ,rozrywka , gry i najnowsze. Gdy usunę aplikacje problem znika , ale tylko na jakiś czas potem znowu to samo. Jestem ciekaw czy to tylko u mnie czy to z aplikacją Yt na ATV.
Chciałem jeszcze dodać , że nie chodzi mi o napisy w filmach tylko o opisujące dany film czyli w menu. Przepraszam że nie edytuje ale nie widzę opcji a pisze z koma.

#453 luki82b

luki82b
  • 10 postów

Napisano 01 lipca 2019 - 19:46

Czy zdarza się wam klatkowanie , dziwne artefakty , czy pixeloze w ciemnych miejscach w , niektórych filmach na Netflix? Np w filmie ''Jestem matką'' wystepują takie cuda z kolei włączając ten sam film z aplikacji smart TV obraz czyściutki. Czy to wina mojego Apple TV czy aplikacje nie są w 100% dostosowane? Dziękuję z góry za odp.

Spróbuj zmienić ustawienia w Apple TV na 1080/60hz u mnie to pomogło. Obraz działa płynniej natomiast pixeloza czasami występuje, najbardziej w hbo go.

A aplikacja HBO GO z umową operatora działa czy trzeba bezpośrednio z aplikacji wykupić? Czy mając u siebie w TV opcję wyboru HDMI Ultra HD do danego gniazda HDMI też muszę to włączyć (zaznaczyć WŁĄCZONE/WYŁĄCZONE) w opcjach obrazu TV? Czy Apple TV 4K cały czas jest wspierany przez APPLE? Miałem aplikacje w swoim TV - HBO GO , Netflixa , Youtube , ale one zaczęły zwalniać i były jakieś dziwne artefakty , czy polecilibyście Apple TV 4K głównie właśnie do HBO GO i Netflix oraz Youtube?


Aplikacja hbo go od operatora działa normalnie, tak samo z opcją subskrypcji. Jedyne co trzeba, to dodać Apple TV jako nowe urządzenie logując się pierwszy raz przez przeglądarkę lub z aplikacji w iPhone.
  • crash5 lubi to

#454 crash5

crash5
  • 315 postów
  • SkądGdynia

Napisano 22 lipca 2019 - 20:07

Witam. Czy Wam też zaczęła działać topornie Apka od Netflixa? Przełączanie między ikonkami filmów bardzo zamula.
Teraz zobaczyłem że jest aktualizacja Softu , problem zniknął / zobaczymy na jak długo.
Problem wrócił ręce opadają. Teraz nie wiem o co chodzi czy tylko u mnie tak jest czy to coś na serwerach Netflixa...

#455 kubaht

kubaht
  • 21 postów
  • SkądKraków

Napisano 23 lipca 2019 - 08:47

Cześć, u mnie też jest problem z Netflixem. Czasem też nie przełącza na następny odcinek serialu, tylko ładuje ten sam od początku albo włącza następny od około 1/3 odcinka. Myślałem, że to jest związane z tym, że zainstalowałem betę tvOS, ale wychodzi na to, że to problem Netflixa.


 MacBook Pro 13" 2015 ♦  iPhone XR ♦  iPad Pro 10.5" ♦  Apple Watch Series 2


#456 kalvin

kalvin
  • 671 postów
  • SkądDE

Napisano 23 lipca 2019 - 19:56

U mnie wszystkie aplikacje działają bez problemu. Netflix , HBO , inne. Może reset jest potrzebny :) 


   iMac - Retina 4K Late 2017     iPhone XS    Apple TV 4k   


#457 crash5

crash5
  • 315 postów
  • SkądGdynia

Napisano 24 lipca 2019 - 17:21

Witam. Reset był robiony , siedząc dłużej w menu Netflixa i szukając filmów aplikacja dostaje „zadyszki”

#458 Trancex

Trancex
  • 384 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 03 sierpnia 2019 - 09:53

Korzysta ktoś może z aplikacji horizon go na IP bądź Ipadzie klonując obraz na ATV? Interesuje mnie, czy działa to bezproblemowo.



#459 _Artek_

_Artek_
  • 775 postów

Napisano 16 sierpnia 2019 - 08:07

ale po co klonować jak jest już natywna aplikacja na Apple TV 4/4k szkoda baterii....


 Macbook Pro 15" Mid 2018  iPhone X  TV 4K   AirPods 


#460 Bincim

Bincim
  • 33 postów
  • SkądNWN

Napisano 22 września 2019 - 11:06

Mam pytanko. Na konferencji Apple zapowiadało iż każdy kto kupi nowe urządzenie będzie miał za darmo rok appletv. Wczoraj z ciekawości sprawdzałem i nic nie znalazłem. Czy to jest tym spowodowane, ze usługa wchodzi dopiero od listopada?
 iPhone 11 Pro 256GB Gold

#461 dawsze

dawsze
  • 97 postów

Napisano 22 września 2019 - 12:33

Aktywacja będzie możliwa od 1 listopada. 



#462 Bincim

Bincim
  • 33 postów
  • SkądNWN

Napisano 22 września 2019 - 13:10

Dzięki. Tak właśnie myślałem. Ciekawe jak wysoko wybije się te appletv.
 iPhone 11 Pro 256GB Gold

#463 panpatro

panpatro
  • 135 postów

Napisano 08 października 2019 - 14:29

Jak wiadomo w zestawie nie ma kabla HDMI, jaki kabel możecie polecić? Znajomy miał problem z kablem i dopiero kupił ten, który poleca Apple i zadziałało bez problemu. :)

Użytkownik panpatro edytował ten post 08 października 2019 - 14:32


#464 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko
  • 1 876 postów

Napisano 08 października 2019 - 15:19

To kup ten, który kupił znajomy. Swoją drogą, nie wiedziałem, ze Apple zaleca jakiś konkretny kabel. Ja mam jakiś zupełnie zwykły marketowy.

#465 a.s

a.s
  • 795 postów

Napisano 08 października 2019 - 15:44

Generalnie z kablami nie ma większego problemu, ale... jeśli zależy Ci na stabilnym i szybkim przesyle danych to najlepiej zainwestować w kabel z certyfikatem Premium. Takowy obsługuje prędkość 18 Gb/s i odświeżanie 60 mhz czyli według moich info jest to standard HDMI2.0. Zwróć bowiem uwagę, że nie wszystkie HDMI obsłużą 4K...


Użytkownik a.s edytował ten post 08 października 2019 - 15:48

MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K 


#466 BlackAdder

BlackAdder
  • 4 postów

Napisano 12 października 2019 - 19:04

Ja od tygodnia cieszę się Apple TV 4K 32GB, trochę się wahałem przed zakupem, ale jestem bardzo zadowolony. Jakość wykonania i  działanie systemu WOW. Nawet można pograć - nie mam dużych wymagań pod tym względem. Jeszcze raz dzięki za pomoc w wyborze :)


  • a.s lubi to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych