Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

Apple TV 4K - pytania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
448 odpowiedzi w tym temacie

#426 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko
  • 1 686 postów

Napisano 06 marca 2019 - 13:34

Ja kojarzę wyłącznie wzdychania użytkowników ale żadnej oficjalnej zapowiedzi.

#427 _Artek_

_Artek_
  • 633 postów

Napisano 12 marca 2019 - 10:16

No i jest Mycanal ma wejść do polski aplikacja jest na apple tv i pozwoli oglądać VOD jak i kanały live z grupy canal+ 


 Macbook Pro 15" Mid 2018  iPhone X  TV 4K   AirPods 


#428 a.s

a.s
  • 779 postów

Napisano 12 marca 2019 - 10:21

No i jest Mycanal ma wejść do polski aplikacja jest na apple tv i pozwoli oglądać VOD jak i kanały live z grupy canal+ 

skąd masz takie informacje ....? wiesz od kiedy będzie dostępne...? :)


MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K 


#429 _Artek_

_Artek_
  • 633 postów

Napisano 12 marca 2019 - 10:28

https://www.wirtualn...nal-tvn-player 

Plotki mówią o 23 marca oficjalnie ma to nastąpić do końca tego kwartału lub na początku następnego 


 Macbook Pro 15" Mid 2018  iPhone X  TV 4K   AirPods 


#430 a.s

a.s
  • 779 postów

Napisano 12 marca 2019 - 10:32

super ! tylko pytanie czy będzie dostępny powszechnie na AppleTv, bo tam jednoznacznie nie piszą. Ba nawet piszą, ze może jedynie zastąpic nc+go dla abonentów nc+ .... kurcze ja mam nadzieję że nie bo bardzo bym chciała korzystać....


MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K 


#431 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko
  • 1 686 postów

Napisano 12 marca 2019 - 10:40

oficjalnie ma to nastąpić do końca tego kwartału lub na początku następnego


Coś chyba przeoczyłem z tym oficjalnym wejściem.

"Platforma nc+ nie komunikuje o datach i szczegółach związanych z myCanal. Nie komentuje też przecieków prasowych o tym, że usługa trafi do Polski jeszcze w tym roku."
 


Użytkownik Mikołaj Maciejko edytował ten post 12 marca 2019 - 10:44


#432 _Artek_

_Artek_
  • 633 postów

Napisano 12 marca 2019 - 10:50

super ! tylko pytanie czy będzie dostępny powszechnie na AppleTv, bo tam jednoznacznie nie piszą. Ba nawet piszą, ze może jedynie zastąpic nc+go dla abonentów nc+ .... kurcze ja mam nadzieję że nie bo bardzo bym chciała korzystać....

MyCanal ma  zastąpić nc+ go i być darmowym serwisem dla abonentów nc+ a także oferować płatny dostęp dla subskrybentów...... jak będzie zobaczymy :)


  • a.s lubi to

 Macbook Pro 15" Mid 2018  iPhone X  TV 4K   AirPods 


#433 a.s

a.s
  • 779 postów

Napisano 23 marca 2019 - 20:42

od ok. miesiąca mam problem z odtwarzaniem Filmbox Live na Apple TV. Na programach i filmach po włączeniu odtwarzania mam czerwone przekreślone kółko przy linii odtwarzania i czarny ekran. Subskrypcje mam wykupioną dopiero co... - czy Wy tez zauważyliście ten problem? Ktoś może pomóc? Zgłosiłam to do technicznego FilmBox Live - mieli się tym zająć, ale od dwóch tygodni cisza...


MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K 


#434 Frantik

Frantik
  • 3 postów

Napisano 29 kwietnia 2019 - 21:21

Witam, 

 

Moze ktos bedzie umial pomoc, w kazdym razie bede wdzieczny za wszelka ewentualna pomoc.

 

Do rzeczy :) Mieszkam za granica (UK) i ostatnio aktywowalem usluge HBO GO (trzeba bylo zrobic to w PL i podpiac polska karte, po czym mozna uzywac m.in w UK.

 

Dzisiaj zakupilem Apple TV 4K (Gra o Tron :)) i chcialem sobie najzwyczajaniej w swiecie wyslac odbraz z iMaka na Android TV poprzez owa przystawke... jakiez bylo moje zdziwienie kiedy wyskoczyl blad...po rozmowie z supportem HBO dowiedzialem sie, ze problemem jest... zbyt wysoki PING...

Kontakt z dostawca internetu uswiadomil mi, ze nie mam co liczyc na nizsza wartosc.

I w ten oto sposob pomimo Apple TV zmuszony zostalem do ogladania na ekranie komputera miast TV...

 

Czy ktos z szacownych forumowiczow spotkal sie z taka zagwozdka wczesniej?

Czy jest jakikolwiek sposob aby strumieniowac obraz z HBO GO prosto na Apple TV pomimo wyzszego PING-u?

 

Przyznam, ze absolutnie nie spodziewalem sie takiego stanu rzeczy...

 

Nadmienie tylko, ze z powodu regionu zamieszkania nie moge pobrac bezposrednio appki HBO GO czy to na Apple TV czy na Android TV...

 

Dramat:/

 

Co prawda Apple TV moze miec wiele zastosowan, ale na tym mi naprawde zalezalo:/



#435 Murgal

Murgal
  • 908 postów

Napisano 30 kwietnia 2019 - 11:41

HBO GO ma od jakiegoś czasu problem z airplay, u mnie też są problemy. 


Użytkownik Murgal edytował ten post 30 kwietnia 2019 - 11:42

Macbook Pro 15" 2018 i7 2.6/560X/32GB/512GB | iPhone XS MAX 256GB SG | AW S IV 44mm LTE | iPad Pro 12.9 WiFi+Cell 3gen | HomePod | AirPods 


#436 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko
  • 1 686 postów

Napisano 30 kwietnia 2019 - 12:51

Jeżeli AirPlay generalnie działa, tylko z HBO są problemy, to spróbuj jeszcze z innej przeglądarki, np. Chrome.

#437 Frantik

Frantik
  • 3 postów

Napisano 30 kwietnia 2019 - 15:06

Dziękuje Wam za pomoc!

@up

Jest dokładnie tak jak napisałeś, poradzono mi wcześniej, aby odpalić poprzez inna przeglądarkę (Chrome) i oczywiście dziala:))

Czasami najprostsze rozwiązania bywają najlepsze :)

Jeszcze raz dzięki!

#438 crash5

crash5
  • 308 postów
  • SkądGdynia

Napisano 02 czerwca 2019 - 14:20

Witam Serdecznie. Mam 2 pytania. Czy jest aplikacja TWITCH.TV na APPLE TV 4K? I jak wygląda sprawa z Netflixem i HBO GO czy te aplikacje i samo odtwarzanie działa płynnie na APPLE TV 4K? 

Z góry dziękuję za odpowiedź.



#439 WojtekWojtek

WojtekWojtek
  • 590 postów

Napisano 02 czerwca 2019 - 14:33

Netflix, HBO, Amazon i Apple działają bezbłędnie. Choć mam wrażenie, że jakość obrazu najlepszą ma Netflix. Twitcha nie mogę teraz sprawdzić.
  • crash5 lubi to

#440 crash5

crash5
  • 308 postów
  • SkądGdynia

Napisano 02 czerwca 2019 - 14:40

Dziekuję Wojtku. Tak się nad tym twitch.tv zastanawiam bo w necie nigdzie nie mogę znaleźć czy jest apka na APPLE TV. Ale może można strumieniować z iPhone jeśli nie ma dedykowanej apki bo na iPhone jest apka twitch.tv. 

 

Tak więc Wojtku gdybyś mógł dzisiaj jeszcze sprawdzić , to pisz na forum.

 

 

Jeszcze pytanie , czy Apple TV 4K wykrywa automatycznie tryb 4k HDR po podłączenu do TV?


Użytkownik crash5 edytował ten post 02 czerwca 2019 - 14:42


#441 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko
  • 1 686 postów

Napisano 02 czerwca 2019 - 16:08

Jest aplikacja Twitchy, która wedle opisu służy do oglądania streamów z Twitch.tv. Ale nie testowałem.

Tryb HDR włącza się w ustawieniach.

Użytkownik Mikołaj Maciejko edytował ten post 02 czerwca 2019 - 16:08

  • crash5 lubi to

#442 crash5

crash5
  • 308 postów
  • SkądGdynia

Napisano 02 czerwca 2019 - 16:21

Dziękuję za odp Mikołaj. Czy oglądanie takiej ''nieoficjalnej'' aplikacji może się wiązać z banem czy coś podobnego? Rozumiem , że ta aplikacja jest dostępna z poziomu sklepu Apple TV?



#443 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko
  • 1 686 postów

Napisano 02 czerwca 2019 - 16:35

Aplikacja jest dostępna normalnie ze sklepu. Nie wiem, z czym się wiąże jej używanie, bo nie znam tego serwisu.
  • crash5 lubi to

#444 crash5

crash5
  • 308 postów
  • SkądGdynia

Napisano 02 czerwca 2019 - 16:44

A aplikacja HBO GO z umową operatora działa czy trzeba bezpośrednio z aplikacji wykupić? Czy mając u siebie w TV opcję wyboru HDMI Ultra HD do danego gniazda HDMI też muszę to włączyć (zaznaczyć WŁĄCZONE/WYŁĄCZONE) w opcjach obrazu TV?  Czy Apple TV 4K cały czas jest wspierany przez APPLE? Miałem aplikacje w swoim TV - HBO GO , Netflixa , Youtube , ale one zaczęły zwalniać i były jakieś dziwne artefakty , czy polecilibyście Apple TV 4K głównie właśnie do HBO GO i Netflix oraz Youtube? 


Użytkownik crash5 edytował ten post 02 czerwca 2019 - 16:48


#445 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko
  • 1 686 postów

Napisano 02 czerwca 2019 - 16:47

Do HBO Go trzeba się zalogować. Jeśli masz użytkownika i hasło, to nie powinno być problemu.

Nie mogę się wypowiadać na temat ustawień Twojego telewizora. Ja niczego nie ustawiałem.
  • crash5 lubi to

#446 crash5

crash5
  • 308 postów
  • SkądGdynia

Napisano 08 czerwca 2019 - 16:05

Witam! Pytanko: Czy można strumieniować przez AirPlay filmy z HBO GO z iPhone na Apple TV? Jak z jakością i jak z działaniem czy polecacie , takie rozwiązanie? 

 

 

Ok znalazłem: Tak, HBO GO jest obsługiwane przez technologię AirPlay na urządzeniach Apple TV wszystkich generacji. Aby korzystać z technologii AirPlay, pobierz najnowszą wersję aplikacji HBO GO na iPhona lub iPada i podłącz go do urządzenia Apple TV (drugiej generacji lub nowszego) z najnowszą wersją dostępnego oprogramowania

 

 

Ale pytanie: Jak z jakością , ponieważ na samym HBO GO na Apple Tv , występuje dziwna pixeloza i jest czasem buforowanie. Czyli konkretnie czy jakość przez AirPlay jest ok?

 

 

AKTUALIZACJA: Już sprawdziłem , niestety obraz jest taki sam , ale zapytam za to jak u Was drodzy użytkownicy jest z obrazem , jeśli chodzi o HBO GO na Apple TV?

U mnie na Youtube i Netflix jest bardzo dobrze , ale na HBO GO już kiepsko. Szczególnie przy szybkich , dynamicznych scenach (pixeloza) a i czasem buforuje.


Użytkownik crash5 edytował ten post 08 czerwca 2019 - 16:39


#447 dawsze

dawsze
  • 53 postów

Napisano 09 czerwca 2019 - 10:24

Logiczne, że nie będzie lepszej jakości przez AirPlay. To wina HBO, które w 2019 roku oferuje swoją usługę nawet bez full HD (temu jest tak tania) i zapewne twojego telewizora 4K, który słabo skaluje treści w gorszej jakości. W tym przypadku 720p. 


Użytkownik dawsze edytował ten post 09 czerwca 2019 - 10:27


#448 crash5

crash5
  • 308 postów
  • SkądGdynia

Napisano 12 czerwca 2019 - 15:44

Czy zdarza się wam klatkowanie , dziwne artefakty , czy pixeloze w ciemnych miejscach w , niektórych filmach na Netflix? Np w filmie ''Jestem matką'' wystepują takie cuda z kolei włączając ten sam film z aplikacji smart TV obraz czyściutki. Czy to wina mojego Apple TV czy aplikacje nie są w 100% dostosowane? Dziękuję z góry za odp.



#449 kubaht

kubaht
  • 15 postów
  • SkądKraków

Napisano 13 czerwca 2019 - 08:03

U mnie zdarzyło się ze dwa razy, że górna część ekranu (około 1/4) była przesunięta o około pół sekundy względem reszty obrazu. Restart pomógł.


 MacBook Pro 13" 2015 ♦  iPhone XR ♦  iPad Pro 10.5" ♦  Apple Watch Series 2





Użytkownicy przeglądający ten temat: 4

0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych