Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * - 5 głosy

iPhone X – opinie i wrażenia.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2901 odpowiedzi w tym temacie

#2426 iKnow

iKnow
  • 949 postów
  • SkądPoznań

Napisano 01 września 2018 - 16:41

To sprawdzaj telefon u nich. Siadaj na fotelu i testuj przez godzinę. Nie wychodź od nich nawet.
Poza tym mają zdjęcia z czasu przyjmowania telefonu, więc zobaczą, że rysy nie było.

Stal nierdzewna a gorzej niż aluminium się rysuje. Jak dla mnie kiepski model premium ten iphone.

Pozdrawiam


#2427 rafal886

rafal886
  • 1 315 postów

Napisano 01 września 2018 - 16:57

Żaden Iphone tylu problemów mi nie przysporzył co ten.. Mam nadzieje, że nówkę sztukę tym razem dostanę w boxie, bo później przy odsprzedaży nie chce mi się tłumaczyć kupującemu z kilku dokumentów wymiany.. Ta sztuka space gray już była 3 razy w serwisie, także licząc z tą bazową jest to trzecia sztuka, tylko dlatego trzecia, a nie czwarta bo raz był ekran wymieniany jedynie. Wcześniej miałem jeszcze 4 sztuki silver.. także łącznie robi się fajna sumka.. 


Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#2428 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 postów

Napisano 01 września 2018 - 20:15

Żaden Iphone tylu problemów mi nie przysporzył co ten.. Mam nadzieje, że nówkę sztukę tym razem dostanę w boxie, bo później przy odsprzedaży nie chce mi się tłumaczyć kupującemu z kilku dokumentów wymiany.. Ta sztuka space gray już była 3 razy w serwisie, także licząc z tą bazową jest to trzecia sztuka, tylko dlatego trzecia, a nie czwarta bo raz był ekran wymieniany jedynie. Wcześniej miałem jeszcze 4 sztuki silver.. także łącznie robi się fajna sumka.. 

boxa zgłaszaj na infolinii bo oni zawsze na refa wymieniaja, ja miałem dwa boxy ale to dalej bubel :) zostawiłem sztuke z kurzem pod aparatem reszta ok :)


MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#2429 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 01 września 2018 - 21:47

Po prostu nie ma znaczenia skąd masz telefon. Wszędzie to samo. Leży kontrola jakości a może jej brak. Raz na jakiś czas trafi się perełka.

iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13


#2430 iKnow

iKnow
  • 949 postów
  • SkądPoznań

Napisano 01 września 2018 - 21:50

Haha, to powinni wystawić Rafałowi 5 sztuk do odpakowania na miejscu w Cortlandzie i otwierać jedną za drugą :D
Przynajmniej Apple zaoszczędziło - wyręczają ich klienci w tej kwestii :D

Pozdrawiam


#2431 rafal886

rafal886
  • 1 315 postów

Napisano 01 września 2018 - 22:52

Na mnie raczej apple nie zarobiło, ale ku*wicy idzie dostać jak urządzenie przychodzi porysowane do Ciebie..

Do tego reklamujesz na jakąś wadę, a zniwelują ją w połowie.. 

Rysa wygląda jakby ktoś po prostu omsknął się śrubokrętem i przejechał po obudowie..

Nie pod każdym kątem to widać ale jak światło padnie, to niefajnie to wygląda niestety 


Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#2432 suprnowa

suprnowa
  • 664 postów
  • SkądRadom/Norway

Napisano 02 września 2018 - 11:00

Mi to by się znudziło takie wymienianie i kupiłbym inny telefon.
Widocznie masz za dużo wolnego czasu na takie marudzenie

#2433 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 02 września 2018 - 11:08

Problem z tym ze nie chce innego telefon i większość tez tak pewnie ma. To ciężkie teraz zmienić na androida.

iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13


#2434 rafal886

rafal886
  • 1 315 postów

Napisano 02 września 2018 - 11:36

Gdybym chciał inny telefon, to bym kupił inny. Mnie też już irytują ciągłe wymiany ale moim zdaniem płacąc 5 tysięcy za telefon mam prawo oczekiwać urządzenia sprawnego. Urządzenie może i nie jest niesprawne, bo da się korzystać ale trzeszczy jak deska rozdzielcza w passacie..  Do tego mam prawo oczekiwać, że osoba naprawiająca go odda mi go w takim stanie jakim był, a nie porysowanym. 


Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#2435 effe

effe
  • 6 545 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 02 września 2018 - 11:40

Nie no też uważam, że jeśli miałbym takie problemy z X to albo kupiłbym innego iP, np. iPhone 8 lub coś innego. 

Tyle wymian to jakiś dramat. Większość czasu jesteś bez telefonu i tracisz czas. 


iPhone 12 mini 


#2436 dobrakawa

dobrakawa
  • 829 postów

Napisano 02 września 2018 - 11:51

Porysowali Ci na serwisie, ale nic nie mogli zrobić z tym. To pewnie jakiś pracownik bez żadnych praw tam to porysował. Nie może Ci wymienić od tak, bo on nawalił. Prośba o wymianę leży w kwestii klienta. Jedyne co by było fajne z ich strony, to załączyć jakieś pismo do pudełka typu: "porysowaliśmy Ci telefon, oto co możesz zrobić... przepraszamy".

A może nie mam racji, nie wiem. Pewnie nie mam.


Użytkownik dobrakawa edytował ten post 02 września 2018 - 12:37

Pro 2012, 14 Pro


#2437 effe

effe
  • 6 545 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 02 września 2018 - 11:59

Jeśli rysę zauważyłeś przy odbiorze reklamacji, to po prostu nie odbierasz z żądaniem wymiany. Jeśli rysę zauważyłeś w domu to już musztarda po obiedzie. 


iPhone 12 mini 


#2438 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 02 września 2018 - 12:04

Wrzuć fotkę tej ryski.

MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#2439 rafal886

rafal886
  • 1 315 postów

Napisano 02 września 2018 - 12:35

W domu zauważyłem, ale telefon dalej skrzypi także to będzie główną podstawą reklamacji. Zdjęcie zaraz wrzucę :)

 

Rysa jest patrząc na zdjęcie po lewej stronie nad śrubką :)

Ciężko też mi perfekcyjnie to uchwycić 5s służbowym.

 

d26f0ef3342c337e.jpg


Użytkownik rafal886 edytował ten post 02 września 2018 - 13:06

Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#2440 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 02 września 2018 - 13:06

No ewidentna rysa rzeczywiście.

MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#2441 rafal886

rafal886
  • 1 315 postów

Napisano 02 września 2018 - 13:24

Moim zdaniem ktoś nie trafił w dziurkę brzydko mówiąc i śrubokrętem przejechał po ramce. Nie w każdym świetle to widać, możliwe tez ze dlatego od razu w sklepie nie zauważyłem.

Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#2442 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 02 września 2018 - 17:38

Ja tez na początku trafiłem na egzemplarz który klikal jak się go docisnelo. Dodatkowo był włos pod szybka na przedniej kamerze. A główny problem to pierdzacy głośnik. 5x razy X wymieniałem z tego powodu. Wszystkie inne problemy ustały ale głośnik w każdym tak samo pierdzial. Ciekawe co w nowych modelach z Plusem bo w takiego będę celował.
Wiele razy myślałem aby zmienić telefon na androida, no ale się po prostu nie da.

Użytkownik madhunt3r edytował ten post 02 września 2018 - 17:40

iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13


#2443 rafal886

rafal886
  • 1 315 postów

Napisano 02 września 2018 - 18:11

Nie da, nie da.. Zastanawiam się sam co robić. Wymienić na nową sztukę, pchnąć za 3500 tą wymienioną i poczekać do premiery nowych Ip i kupić wersję z plusem albo nawet zwykłą, czy wymienić i zostawić sobie i bardzo możliwe, że dalej brać udział w loterii. Tylko z kolei w nowych też mogą być krzaczki i będę testerem. Za którym razem dostałeś całkiem nową sztukę? Bo zastanawiam się, czy teraz będzie mi przysługiwać jeśli tel był 3 razy w serwisie, a teraz będzie to raz czwarty.


Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#2444 mateusxzz

mateusxzz
  • 242 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 02 września 2018 - 18:21

Mój naprawili - nie szumi przy nagrywaniu w żadnej apce. 
Na protokole z naprawy tylko lakoniczne - PROBLEM Z AUDIO - wymiana panelu.

Pan w cortlandzie trochę był zdziwiony, że jedynie przód został wymieniony.

Poza tym, jeden paproch jest pod przednią kamerą w tym nowym, ale chyba chwilę poczekam zanim to zareklamuje, w ogóle na taki paproch go przyjmą jeśli jest na krawędzi, a kamery nie zasłania?



#2445 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 02 września 2018 - 18:43

Nie da, nie da.. Zastanawiam się sam co robić. Wymienić na nową sztukę, pchnąć za 3500 tą wymienioną i poczekać do premiery nowych Ip i kupić wersję z plusem albo nawet zwykłą, czy wymienić i zostawić sobie i bardzo możliwe, że dalej brać udział w loterii. Tylko z kolei w nowych też mogą być krzaczki i będę testerem. Za którym razem dostałeś całkiem nową sztukę? Bo zastanawiam się, czy teraz będzie mi przysługiwać jeśli tel był 3 razy w serwisie, a teraz będzie to raz czwarty.


4 razy był oddawany do serwisu iDream i po kilku dniach przysłali nowy. W każdym głośnik pierdzial. Za 5 razem już kontaktowałem się bezpośrednio z Apple i po kilku kontaktach z kimś wyżej, ustaliłem ze ten który dostałem po razy 4 z iDream mam odesłać do nich do Apple a oni wysłali mi nowy zapakowany w pudełku. W tym tez głośnik delikatnie pierdzi przy niektórych dźwiękach, ale jest znacznie lepiej niż w 4 poprzednich. Wiec już się z tum pogodziłem i używam. Tez jak złapie telefon bokiem jakbym go wykręcał to zatrzeszczy trochę ale to każdy iPhone jaki miałem miał to w większym lub mniejszym stopniu. Nie zwracam teraz na to uwagi korzystam, działa. :)

Mój naprawili - nie szumi przy nagrywaniu w żadnej apce.
Na protokole z naprawy tylko lakoniczne - PROBLEM Z AUDIO - wymiana panelu.
Pan w cortlandzie trochę był zdziwiony, że jedynie przód został wymieniony.
Poza tym, jeden paproch jest pod przednią kamerą w tym nowym, ale chyba chwilę poczekam zanim to zareklamuje, w ogóle na taki paproch go przyjmą jeśli jest na krawędzi, a kamery nie zasłania?


Mój tez szumi troszke w ciszy przy nagraniach, ale z tego co kojarzę to każdy tak miał.

iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13


#2446 rafal886

rafal886
  • 1 315 postów

Napisano 02 września 2018 - 19:20

4 razy był oddawany do serwisu iDream i po kilku dniach przysłali nowy. W każdym głośnik pierdzial. Za 5 razem już kontaktowałem się bezpośrednio z Apple i po kilku kontaktach z kimś wyżej, ustaliłem ze ten który dostałem po razy 4 z iDream mam odesłać do nich do Apple a oni wysłali mi nowy zapakowany w pudełku. W tym tez głośnik delikatnie pierdzi przy niektórych dźwiękach, ale jest znacznie lepiej niż w 4 poprzednich. Wiec już się z tum pogodziłem i używam. Tez jak złapie telefon bokiem jakbym go wykręcał to zatrzeszczy trochę ale to każdy iPhone jaki miałem miał to w większym lub mniejszym stopniu. Nie zwracam teraz na to uwagi korzystam, działa. :)

Mój tez szumi troszke w ciszy przy nagraniach, ale z tego co kojarzę to każdy tak miał.

 

Też już mam przydzielonego technika, także jutro będę się z nim już kontaktował i zażądam nówki sztuki. Denerwuje mnie też ta rysa.. Jeszcze jakbym sam ją zrobił, to no cóż.. trudno.. Ale skoro mogę mieć tyle telefon i zero zarysowań na czarnej wersji, to nie widzę powodu dla którego miałbym darować, że ktoś mi go zarysował.. Niech się nauczą dbać o cudzy sprzęt. Ile trwała cała operacja wymiany na tą zafoliowaną sztukę? 


Użytkownik rafal886 edytował ten post 02 września 2018 - 19:21

Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#2447 towal

towal
  • 832 postów
  • SkądSRC

Napisano 02 września 2018 - 19:30

Problemów tyle że się odechciewa. Mój służył wiernie od listopada, ale wibracja padła, gdyby nie to - za nic bym go nie oddał. W moim egzemplarzu od nowości wszystko było ok, nawet te słynne testy OLED co robiliśmy na szarym tle - bomba. Lecę kilka dni na leciwym androidzie i nie mogę się doczekać powrotu iPhona. Minus taki, że może trafić się bubel, ale wg info z Cortland, mój jest wymieniony na nowy i w poniedziałek mają otrzymać od Apple takiego X. Nie wiem czemu nie wymieniają na takiego którego mają u siebie na stanie.

#2448 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 02 września 2018 - 19:31

To był akurat okres przedświąteczny w grudniu wiec pewnie tez to miało wpływ na ruch u nich. 14 grudnia dostalem maila z oferowana konfiguracja telefonu. 18 dostałem info ze wysłali kuriera i ze w ciągu 3 dni roboczych się pojawi. Na następny dzień był 19 zabral telefon. 27 dostałem nowy zapakowany.

iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13


#2449 rafal886

rafal886
  • 1 315 postów

Napisano 02 września 2018 - 19:47

Będę jutro walczył w takim razie :) Chociaż już jestem trochę zmęczony. Licząc, że X używam od grudnia i silver był 3 razy w serwisie i space gray to samo, każdy po średnio tydzień to straciłem 6 tygodni, czyli 1,5 miesiąca. 6 szkieł średnio po 50 zł każde. Za ten syf powinni mnie jutro porządnie przeprosić i wysłać nową sprawną sztukę i jakiś gift ale tak pięknie pewnie nie będzie. Znowu będzie gadanie w stylu "Panie Rafale rozumiem pana oburzenie, dołożymy wszelkich starań ale bla bla bla..."


Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#2450 iKnow

iKnow
  • 949 postów
  • SkądPoznań

Napisano 02 września 2018 - 20:25

phi.. ten customer care w Polsce...

Pozdrawiam





Użytkownicy przeglądający ten temat: 6

0 użytkowników, 5 gości, 0 anonimowych


    Google (1)