Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * - 5 głosy

iPhone X – opinie i wrażenia.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2901 odpowiedzi w tym temacie

#2326 DnL

DnL

  • 370 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 07 sierpnia 2018 - 16:18

Masz trzeszczący ekran to oddaj telefon na gwarancję. Bez problemu powinni wymienić, tak nie powinno być. 


MBP 13 TouchBar 2018 | iPhone XS Gold | Apple Watch Series 4 44mm


#2327 Regiss

Regiss
  • 2 958 postów
  • SkądRadom

Napisano 10 sierpnia 2018 - 13:01

Wczoraj miała miejsce premiera Note 9. Ciekawe, że telefon kosztujący w USA 999$, czyli tyle ile X u nas kosztuje ~4300, a nie ~5000 jak u Apple. Ehh nie dość że drogo, to nas jeszcze dymają na chorym przeliczniku.


iPhone 15 Pro


#2328 tomk925

tomk925
  • 747 postów

Napisano 10 sierpnia 2018 - 15:06

Wczoraj miała miejsce premiera Note 9. Ciekawe, że telefon kosztujący w USA 999$, czyli tyle ile X u nas kosztuje ~4300, a nie ~5000 jak u Apple. Ehh nie dość że drogo, to nas jeszcze dymają na chorym przeliczniku.

4300 u nas kosztuje wersja z 6 GB, jakieś 5300 z 8 GB ram, może o tą drugą Ci chodziło i się pomyliłeś. 



#2329 Regiss

Regiss
  • 2 958 postów
  • SkądRadom

Napisano 10 sierpnia 2018 - 15:39

Nie pomyliłem się. Najtańsza wersja Note 9 kosztuje 4300 a ipX 5000. Oczywiście dymają na X. Żeby była jasność.

Użytkownik Regiss edytował ten post 10 sierpnia 2018 - 16:05

iPhone 15 Pro


#2330 iKnow

iKnow
  • 949 postów
  • SkądPoznań

Napisano 12 sierpnia 2018 - 08:04

No to cena z tyłka za X :D i do tego tyle z nim problemów

Pozdrawiam


#2331 iKnow

iKnow
  • 949 postów
  • SkądPoznań

Napisano 15 sierpnia 2018 - 12:56

Serio tak słabo z aparatem X a Pixel 2?


23siyjl.jpg
https://youtu.be/-ldRVlQUWUI

Co do tego filmu youtube - faktycznie widzicie, że robiąc zdjęcie czegoś przy mniejszym oświetleniu, niebo szare jest? Albo przedmioty mocniej pokolorowane? Albo po prostu cieplejsze barwy zamiast naturalnych?

Pozdrawiam


#2332 rafal886

rafal886
  • 1 315 postów

Napisano 15 sierpnia 2018 - 16:10

To się nacieszyłem.. Telefon w tamtym tygodniu w serwisie. W poniedziałek przyszła sztuka z wymiany, dzisiaj mamy środę i proszę..

 

e275ab8788821eb8gen.png


Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#2333 Regiss

Regiss
  • 2 958 postów
  • SkądRadom

Napisano 15 sierpnia 2018 - 17:17

Współczuję nerwów i czekania. Ale dziadostwo ten X. Śledzę ten wątek od początku i jest masakra. Różne były jaja przez lata , ale takiej kiszki nie było nigdy. Wersja beta telefonu i tyle.

iPhone 15 Pro


#2334 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 15 sierpnia 2018 - 17:20

Ja nie mam żadnych problemów. Chociaż w sumie nie sprawdzałem czy mam kurz pod szkiełkiem aparatu, ale na wymianę z tego tytułu przyjdzie czas, zwłaszcza, że mi to nawet nie wadzi ;)


Użytkownik Sebosz edytował ten post 15 sierpnia 2018 - 17:20

iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6


#2335 sevecc

sevecc
  • 773 postów
  • SkądWłocławek

Napisano 15 sierpnia 2018 - 17:24

kupiony w dniu premiery, żadnych problemów, chyba miałem fuksa ;) 


iPhone 13 Pro Max /  Watch S4 / MacBook Pro 2020 / iPad Air 4th gen.


#2336 zboras

zboras

    GieKSiarz, culé

  • 918 postów
  • SkądŻory

Napisano 15 sierpnia 2018 - 17:32

Też Ci Rafał nie zazdroszczę. Ja kupiłem i używam, na szczęście NIC się nie psuje. Nie kupiłem w momencie premiery, tylko w kwietniu. Generalnie po 4 miesiącach mi się już znudził, ale nie ma za bardzo na co wymienić :P

„Czemu masz ten uśmiech tylko kiedy trzymasz iPhone?”


#2337 rafal886

rafal886
  • 1 315 postów

Napisano 15 sierpnia 2018 - 17:35

No to jest już moja 6 sztuka, żeby nie okłamać :) 

Nigdy tyle razy nie oddawałem telefonu do serwisu.

Już nawet nie podliczam ile wydałem na markowe szkła, które musiałem zrywać przed wysyłką do serwisu.

 

Wydaję mi się, że mam wysoką tolerancję na niedoróbki tego modelu, bo jakoś nigdy nie dostrzegałem kurzu pod aparatem, czy trzeszczącego głośnika.

Z wad na które reklamowałem to:

 

-Rozmówcy skarżyli się, że mnie nie słyszą

-Ekran na szarych tłach miał zazielenienia przez co nierównomiernie świecił

-Wyłączał się w gorące dni sam z siebie

-Cały czas wyświetlanie brak sieci na różnych kartach sim

-Teraz face id nie działa

 

Możliwe, że coś pominąłem w mojej batalii od grudnia.. 


Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#2338 dobrakawa

dobrakawa
  • 835 postów

Napisano 15 sierpnia 2018 - 20:27

Nie kupiłem w momencie premiery, tylko w kwietniu. Generalnie po 4 miesiącach mi się już znudził, ale nie ma za bardzo na co wymienić :P


Widzę, że nie miałeś iPhone’a 8, więc chętnie się zamienię :D

Pro 2012, 14 Pro


#2339 Zireael

Zireael
  • 905 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 15 sierpnia 2018 - 21:24

To się nacieszyłem.. Telefon w tamtym tygodniu w serwisie. W poniedziałek przyszła sztuka z wymiany, dzisiaj mamy środę i proszę..

O masakra :o. Współczuję... U mnie w zasadzie poza akcją z wymianą ekranu jest (odpukać) wszystko OK. Raz tylko na początku po powrocie z serwisu pokazało na chwilę brak karty SIM, później telefon zajarzył, że ona tam jednak jest i później już ani razu nie zgubił karty ;). Od tamtej pory mam spokój. Kurzu pod obiektywem też nie mam. A space gray bez żadnych przebojów - jego właściciel jest zachwycony po przesiadce z Androida :P. Obydwa urządzenia mają pół roku, różnica między nimi wynosi chyba nawet niecały tydzień.

 

W sumie jedyna różnica między moim egzemplarzem a taty (oczywiście poza kolorem) jest taka, że u mnie szkiełko aparatu jest osadzone tak jakby głębiej, nie ma różnicy poziomów między lampą błyskową a szkiełkiem. U taty natomiast czuć minimalny przeskok między tymi elementami. Taka minimalna różnica w spasowaniu ;).

 

Rafał, przed Face ID zgłaszałeś brak sieci czy wyłączanie w gorące dni?


 MacBook Pro 13 (2018)   |    Magic Mouse 2   |    iPhone 13 Pro Max   |    Watch Series 7 (41 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018)   |    AirPods 1


#2340 zboras

zboras

    GieKSiarz, culé

  • 918 postów
  • SkądŻory

Napisano 15 sierpnia 2018 - 21:46

Widzę, że nie miałeś iPhone’a 8, więc chętnie się zamienię :D


Hehe, nie ma opcji :D

„Czemu masz ten uśmiech tylko kiedy trzymasz iPhone?”


#2341 rafal886

rafal886
  • 1 315 postów

Napisano 16 sierpnia 2018 - 17:18

O masakra :o. Współczuję... U mnie w zasadzie poza akcją z wymianą ekranu jest (odpukać) wszystko OK. Raz tylko na początku po powrocie z serwisu pokazało na chwilę brak karty SIM, później telefon zajarzył, że ona tam jednak jest i później już ani razu nie zgubił karty ;). Od tamtej pory mam spokój. Kurzu pod obiektywem też nie mam. A space gray bez żadnych przebojów - jego właściciel jest zachwycony po przesiadce z Androida :P. Obydwa urządzenia mają pół roku, różnica między nimi wynosi chyba nawet niecały tydzień.

 

W sumie jedyna różnica między moim egzemplarzem a taty (oczywiście poza kolorem) jest taka, że u mnie szkiełko aparatu jest osadzone tak jakby głębiej, nie ma różnicy poziomów między lampą błyskową a szkiełkiem. U taty natomiast czuć minimalny przeskok między tymi elementami. Taka minimalna różnica w spasowaniu ;).

 

Rafał, przed Face ID zgłaszałeś brak sieci czy wyłączanie w gorące dni?

 

Każdy myślnik, to osobne zgłoszenie serwisowe :) 

Teraz jeszcze mi się przypomniało o mega różowym ekranie z mega różową obramówką przy okazji któregoś z tych zgłoszeń :D


Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#2342 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 postów

Napisano 16 sierpnia 2018 - 18:28

Każdy myślnik, to osobne zgłoszenie serwisowe :)

Teraz jeszcze mi się przypomniało o mega różowym ekranie z mega różową obramówką przy okazji któregoś z tych zgłoszeń :D

o chłopie.. współczuje :) face id jeszcze nie przerabiałem. teraz mam sztuke, która ma kurz pod aparatem oraz rwie bluetooth w moim gt86 i trzymam jako podstawe do wymiany na koniec, ale mam już 8 czy 9 szt. Najgorsze, że na rynku nie ma telefonu który by dobrze zastąpił X choć ten jest widać słabą betą jeszcze. W serwisie to juz z automatu mi wymieniaja xd


Użytkownik Bolsu07 edytował ten post 16 sierpnia 2018 - 18:29

MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#2343 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 16 sierpnia 2018 - 18:38

Macie jakies porady bądź doświadczenie aby FaceID działało najlepiej? W sensie skanować gdy ciemno czy jak jest jasno. Patrzeć na wprost czy od dołu tez skanować? Ma to wpływ na działanie?

iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13


#2344 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 16 sierpnia 2018 - 19:06

Nie ma różnicy czy skanujesz w dzień, czy w nocy, bo do pozyskania modelu twarzy i tak wykorzystywany jest ten cały "emiter" kropek w podczerwieni. Wydaje mi się, że nic nie musisz robić, z każdym kolejnym skanem FaceID coraz lepiej uczy się Twojej twarzy z wykorzystaniem uczenia maszynowego.


iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6


#2345 makemymind

makemymind
  • 706 postów
  • SkądPoznań

Napisano 16 sierpnia 2018 - 19:16

Ja kupiłem jakoś w marcu i jest idealny, zero problemów, defektów. A dodam, że należę do tych czepialskich i szukających wad :D


Użytkownik makemymind edytował ten post 16 sierpnia 2018 - 19:16


#2346 effe

effe
  • 6 546 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 16 sierpnia 2018 - 19:21

Ja kupiłem 31 grudnia i też zero problemów. Telefon chodzi idealnie. 


iPhone 12 mini 


#2347 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 postów

Napisano 16 sierpnia 2018 - 19:33

Ja kupiłem jakoś w marcu i jest idealny, zero problemów, defektów. A dodam, że należę do tych czepialskich i szukających wad :D

 

 

Ja kupiłem 31 grudnia i też zero problemów. Telefon chodzi idealnie. 

 

 

hehe panowie, dajcie mi swoje telefony na godzine :D nie ma czegoś takiego jak idealny X. Miałem z tego wszystkiego 3 sztuki KOMPLETNE boxy nowe z magazynu i dalej lipa.. ja z natury jestem czepialski :) miecha temu odbierałem Volvo XC40 nowe fabryka z wyposażeniem za 300K i .... odstawały na 0.5 cm drzwi pasażera. Oczywiście nikt tego nie widział, ale fury nie odebrałem i powiedziałem, że ma być nowa a nie ulep. Udało im się to poprawić na drugi dzień, ale w bagażniku czekał szampan, bon na 500 PLN do iDream (widzieli X-a) i dla kobity jakieś masaże w spa. Aż nie mialem serca szukać dalej wad ;d


Użytkownik Bolsu07 edytował ten post 16 sierpnia 2018 - 19:42

MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#2348 effe

effe
  • 6 546 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 16 sierpnia 2018 - 19:39

Dla mnie jest idealny, jeszcze nigdy tak wygodnie i szybko mi się z żadnego iP nie korzystało, a jak wielu tu wie jestem bardzo uczulony na lagi, problemy itp. Nic z tych rzeczy, o których tu kilka osób pisze nie doświadczyłem u siebie. Zresztą moja siostra też posiada X kupionego w maju tego roku i też wszystko w jak najlepszym porządku. 


  • freakzz lubi to

iPhone 12 mini 


#2349 Zireael

Zireael
  • 905 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 16 sierpnia 2018 - 20:33

Macie jakies porady bądź doświadczenie aby FaceID działało najlepiej? W sensie skanować gdy ciemno czy jak jest jasno. Patrzeć na wprost czy od dołu tez skanować? Ma to wpływ na działanie?

Ja tam nie patrzę czy Face ID działa lepiej czy gorzej w danych warunkach - ważne, że ono działa i telefon się odblokowuje (chociaż zauważyłam, że pod skosem albo pod większym kątem też łapie, co jest mile widziane) ;).


 MacBook Pro 13 (2018)   |    Magic Mouse 2   |    iPhone 13 Pro Max   |    Watch Series 7 (41 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018)   |    AirPods 1


#2350 iKnow

iKnow
  • 949 postów
  • SkądPoznań

Napisano 18 sierpnia 2018 - 18:19

Apple ma nowy patent na Face ID w ekranie :D

Pozdrawiam





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych