oto moje wyniki :
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 03 sierpnia 2018 - 21:42
Iphone Xs 64 Gb , Iphone 11 64 GB, MacBook air 13', MacBook PRO 13"
Napisano 03 sierpnia 2018 - 23:56
Użytkownik Sebosz edytował ten post 03 sierpnia 2018 - 23:57
iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6
Napisano 04 sierpnia 2018 - 11:57
Ja w poniedziałek odbieram drugi nowy telefon na gwarancji, po nagrzaniu się ekran zaczynał świrować, klikały się inne rzeczy. Poprzednim razem, padła płyta główna, telefon się wyłączył i dętka.
MBP 13 TouchBar 2018 | iPhone XS Gold | Apple Watch Series 4 44mm
Napisano 04 sierpnia 2018 - 13:31
Ten iPhone X to chyba jakaś beta przed modelami z 2018. Nie pamiętam, żeby z innymi modelami działo się coś szczególnie złego, jeśli chodzi o oprogramowanie.
Pro 2012, 14 Pro
Napisano 04 sierpnia 2018 - 13:35
Mam znajomego w iDream, mówił, że nie ma jakiejś różnicy w stosunku do np. iPhone 7, pod względem telefonów oddawanych na gwarancję.
MBP 13 TouchBar 2018 | iPhone XS Gold | Apple Watch Series 4 44mm
Napisano 04 sierpnia 2018 - 15:07
MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro
Napisano 05 sierpnia 2018 - 10:14
Napisano 05 sierpnia 2018 - 10:21
Napisano 05 sierpnia 2018 - 21:25
No tylko, że 8 nie jest jakaś przyszłościowa, bo ekran starego formatu ekranu, ma home, gdzie teraz to gesty są łatwiejsze przez mizianie.Za dwa lata konstrukcja będzie dopracowana, tak jak teraz 8ka.
Pozdrawiam
Napisano 06 sierpnia 2018 - 06:59
X można wymieniać w nieskończoność sam mam już 8 czy 9 szt, która też nadaje sie do wymiany. Typowych usterek dla tego modelu jest około 6 więc szansa trafienia sztuki idealnej jest minimalna. Nawet sztuki pudełkowe nowe np nie łapały dotyku z prawej częsci ekranu no i standard kurz pod aparatem. Ostatnio ziomek z serwisu nie wierzył, że tyle można mieć wymian bo na tym była zgłoszona jedna usterka (dostałem nowego z holandii, wiec historia serwisowa sie zaciera), pokazałem wszystkie protokoły z wymian to był lekko w szoku. Pomysł modelu 11/10 bo nie ma na co zamienić za bardzo, ale wykonanie.. składane w stolarni z częsci, które nie przechodzą testów jakościowych.
MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI
Napisano 06 sierpnia 2018 - 09:30
Na forach zazwyczaj głównie niezadowoleni się udzielają. Jak ktoś jest zadowolony to nie ma większego powodu wdawać się w dyskusje. Jeszcze zostanie oskarżony o bycie stronniczym
Jak ktoś jest pedantem to zawsze się czegoś dopatrzy. A to kurzu w jakimś miejscu, a to poświaty a to jeszcze czegoś innego.
Kupić, użytkować, nie zwracać uwagi na pierdoly i każdy byłby zadowolony.
Tak robię właśnie i drugi raz w życiu 10 lat z iPhonem skorzystałem z gwarancji i wymieniłem X na nowego.
Kurz w aparacie i hiper rysy na ramce, o szkle nie wspominam, zawsze noszony w pustej kieszeni, w etui,
nigdy nie wyleciał mi z rąk i takie zarysowania ekranu, że brak słów na słabość szkła jakie użyli niestety.
Uznałem, że pora na wymianę, choć trafiłem na idealny egzemplarz kupując w Berlinie w dniu premiery.
Pan w Cortland na miejscu stwierdził, że są śmieci pod szkiełkiem obiektywu i wymiana jest od ręki, co
jest oczywiste wg serwisu. Z rozmowy wynikało, że sam kurz nie jest problemem, ale nieszczelność tego
sprzętu, który ma być wodoszczelny w pewnym zakresie, a dostanie się kurzu świadczy o jego nieszczelności
jednak i nie można ryzykować kontaktu z wodą. Mam nowego, pierwszy raz w życiu skusiłem się na szkło,
bo jak pomyślę o irytacji i smutku, z każdą pojawiającą się rysą na ekranie, nawet na tylnej obudowie,
o ramce już nie wspomnę, to mnie skręca i nie wiem sam co o tym myśleć. Słabość materiałów przeraża.
Napisano 06 sierpnia 2018 - 10:03
Pozdrawiam
Napisano 06 sierpnia 2018 - 11:26
E to masakra. Liczyłem na to, że jak nie będzie nic ciekawego i żadnych istotnych zmian poza kamerą i procesorem w nowych iPhone'ach, to kupię X, ale z tego co tu czytam jak takie wykonanie słabe, to chyba zostanę z moją 8 :/
Pro 2012, 14 Pro
Napisano 06 sierpnia 2018 - 12:13
Zmiana w nowym X będzie taka że będzie bardziej dopracowany. Do tego premierowa cena bedzie pewnie niższa niż w przypadku X. Musi być bo inaczej X+ będzie niebotycznie drogi
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
Napisano 06 sierpnia 2018 - 13:08
E to masakra. Liczyłem na to, że jak nie będzie nic ciekawego i żadnych istotnych zmian poza kamerą i procesorem w nowych iPhone'ach, to kupię X, ale z tego co tu czytam jak takie wykonanie słabe, to chyba zostanę z moją 8 :/
Poczytaj jeszcze fora o innych sprzętach to do końca życia już nic więcej nie kupisz.
MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro
Napisano 06 sierpnia 2018 - 13:10
Poczytaj jeszcze fora o innych sprzętach to do końca życia już nic więcej nie kupisz.
Tak się składa, że pracuję w elektromarkecie, więc czytać nie muszę
Pro 2012, 14 Pro
Napisano 06 sierpnia 2018 - 19:26
Czy ktoś już miał objaw że na space gray pojawiły mu się przetarcia na ramce od etui ?
Niestety u mnie pojawiły się już jasne kropki ( podobnie jak na aluminiowych kiedyś się działo )
jest to dziwne jak na powłokę pvd na stali nierdzewnej . Czy idzie to reklamować czy raczej stracony czas ?
Komputer: MacBook Pro Retina Mid 2014 256SSD Intel I5 2.6GHz 8GB RAM
Telefon: Iphone X 64GB Space Gray + Air Pods
Napisano 06 sierpnia 2018 - 20:08
MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro
Napisano 06 sierpnia 2018 - 20:29
Spigen Air skin
Prawdopodobnie się po pól roku trochę rozciągnęło weszły paprochy i taki efekt . Co przy fakcie że ta obudowa i takk strasznie trzeszczy od początku przy nacisku już mnie zaczęło irytować .
Telefon kupiony w Apple Online store i zastanawiam się czy to reklamować czy to nie ma sensu bo i tak odeślą i powiedzą że to kosmetyka , a ja będę tydzień bez telefonu .
Ktoś ma może jakieś doświadczenia ?
Komputer: MacBook Pro Retina Mid 2014 256SSD Intel I5 2.6GHz 8GB RAM
Telefon: Iphone X 64GB Space Gray + Air Pods
Napisano 06 sierpnia 2018 - 21:12
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
Napisano 06 sierpnia 2018 - 21:30
Po przeczytaniu tego wątku, stwierdziłem, że mój ekran też "klika" ale muszę go mocno wcisnąć, żeby klikać zaczął. I takie klikanie też reklamowaliście, i wymieniali ?
Poza tym dziś zamówiłem kuriera, koleżanka dostała od rodziców X z T-Mobile, testowaliśmy, u niej dźwięk nie szumi.
Napisano 06 sierpnia 2018 - 21:43
Nie macie się czym martwić, że szukacie wad na siłę? Jak wystarczająco mocno naciśniesz na ekran to pewnie zrobi coś więcej niż tylko kliknie, ja bym sprawdził może wymienią na gwarancji...
MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro
Napisano 06 sierpnia 2018 - 21:48
Przecież każdy użytkowany telefon ma ślady użytkowania. Chyba ze trzymacie go w gablocie. Space grey nie łapie tak łatwo rys a przede wszystkim nie są one tak bardzo widoczne. Jednak jeśli już coś się pojawi to nic z tym nie zrobisz. Sam przyznałeś ze prawdopodobnie weszły jakieś paprochy. Dla mnie rekamownaie czegoś takiego to żerowanie na serwisie. Potem się wszyscy dziwią ze serwisy takie przewrażliwione i traktują każdego klienta jak człowieka który chce ich naciągnąć. Sorry
Użytkownik Hohe edytował ten post 06 sierpnia 2018 - 21:48
Napisano 06 sierpnia 2018 - 22:46
No reklamowanie zarysowania telefonu na pewno się nie uda.
MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro
0 użytkowników, 5 gości, 0 anonimowych