Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nowy MacBook PRO - problem z wi-fi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#26 acmeus

acmeus
  • 148 postów
  • SkądPszczyna

Napisano 20 listopada 2017 - 10:26

Zgłaszam ten sam problem. Oj Apple mam nadzieję, że przyjdzie aktualizacja jak najszybciej.

U mnie na High Sierra samo wpięcie huba Wifi działa, do huba podpinam HDMI lub miniDP i WIFI Off.

 

Czy ktoś może potwierdzić, że na oryginalnej przejściówce apple usbc/hdmi/usb3.0 ten problem również istnieje?


Użytkownik acmeus edytował ten post 20 listopada 2017 - 10:49


#27 acmeus

acmeus
  • 148 postów
  • SkądPszczyna

Napisano 20 listopada 2017 - 16:58

Odpowiedź jest prosta, potwierdzona w serwisie apple.

Jak to wcześniej wspomniał użytkownik @sunnyluk problem tkwi w interferncji.

Większość hubów zakłóca sygnał anteny wifi i wyłącza neta.

Rada Pani z Apple korzystać z sieci Wifi 5Ghz bo to problem hardweare'owy i nie naprawi tego żadna aktualizacja.

Przetestowałem dzisiaj przejściówkę apple: https://www.apple.co...dapter?fnode=8b i ona nie zakłóca sygnału WiFi także polecam.

 

Będę jeszcze testował zestawienie na dwa monitory zewnętrzne tj.:

1. https://www.apple.co...dapter?fnode=8b

2. https://www.apple.co...a%2B3073%2B401f tutaj podepnę się MiniDisplayPort (thunderbolt2) -> DisplayPort

 

Podam raport jak już wszystko będę wiedział.



#28 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 21 listopada 2017 - 10:38

Przejściówka nie zakłóca sygnału WiFi. Te tanie przejściówki i huby mają marne układy, które zakłócają działanie magistrali PCI Express w komputerze, a karta WiFi jest wpięta do tej właśnie magistrali. Rozwiązanie jest banalne, wystarczy używać oryginalnych akcesoriów Apple i wszystko na pewno będzie działać jak należy.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#29 Mikeman

Mikeman
  • 82 postów

Napisano 25 listopada 2017 - 08:48

Ja to szanuję, ale w takim razie wyjaśnijcie mi proszę czemu dokładnie ta sama bublowata przejściówka, podłączona pod port usb-c z tej samej strony, w dokładnie tym samym miejscu na stole w domu nie powoduje najmniejszych zakłóceń w Dell 7480?



#30 a.s-6704ce448e

a.s-6704ce448e
  • 842 postów

Napisano 25 listopada 2017 - 10:24

Dell to nie Applle - przykładem jest choćby funkcjonalność bluetooth...


MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K 


#31 daionkyoo

daionkyoo
  • 20 postów
  • SkądŻywiec, PL

Napisano 21 lutego 2018 - 00:34

Cześć,

wybaczcie, że odświeżam temat, ale mam podobny problem, z tym, że nie używam żadnej przejściówki, a zwykłego kabla usb c - hdmi, wydaje się mieć takie same objawy, z tym, że wifi nie wyłącza się od razu tylko np. zwalnia, albo ma problemy z połączeniem. Czy sam kabel też ma wpływ na coś takiego? Czy są ewentualnie kable, które nie będą powodowały takiego problemu? Bo samo apple nie sprzedaje kabli usb c - hdmi :/

Dodam, że komputer to MacBook Pro 2017 z Touch Barem.


Użytkownik daionkyoo edytował ten post 21 lutego 2018 - 01:26





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych