Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problemy z baterią a operator - zachęcam do testów


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
39 odpowiedzi w tym temacie

#26 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 03 kwietnia 2017 - 11:22

Kolego macsupport, jako znakomity serwisant powinieneś wiedzieć, że CZASAMI najprostsze działania, dają zaskakujące efekty.....jestem wieloletnim użytkownikiem wielu iphonów i ipadów( od premier w Polsce) i mając jakieś problemy.....robię reset i w wielu przypadkach z sukcesem, cóż w tym takiego niezwykłego.Jeśli Ci to tak bardzo przeszkadza, to BARDZO CIE przepraszam postaram się nie radzić za często......Pozdrawiam.

 

To doradzaj tak żeby to miało jakiś sens, bo w pierwszym poście jest napisane, że zrobiono odtworzenie oprogramowania, a Ty tradycyjnie radzisz robić reset. Pytanie po co?


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#27 iSEe

iSEe
  • 249 postów
  • Płeć:
  • Skądże znowu

Napisano 03 kwietnia 2017 - 11:37

Ja to wszystko wiem i rozumiem. Nadal jednak uważam, że zużywanie prawie że 1% na minutę to przegięcie i nie ma na to sensownego wytłumaczenia zwłaszcza na terenie W-wy. Coś jest ewidentnie skopane po stronie Orange. Co więcej, problem występuje tylko w opcji prepaid - włożyłem kartę z ofertą na abonament i jest OK... 

 

Być może Orange preferuje użytkowników abonamentowych przydzielając im więcej pasm ale nie sądzą. Teoretycznie jest to możliwe.


iPhone SE (2016) + iPad Air M1 + Watch SE


#28 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 03 kwietnia 2017 - 11:43

W tmobile jest coś takiego - wtedy przy nazwie operatora pojawia się ikonka "Q". 



#29 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 03 kwietnia 2017 - 11:46

Też tak podejrzewam.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#30 Molimo

Molimo
  • 3 695 postów
  • SkądPoznań

Napisano 03 kwietnia 2017 - 12:47

Ja to wszystko wiem i rozumiem. Nadal jednak uważam, że zużywanie prawie że 1% na minutę to przegięcie i nie ma na to sensownego wytłumaczenia zwłaszcza na terenie W-wy. Coś jest ewidentnie skopane po stronie Orange. Co więcej, problem występuje tylko w opcji prepaid - włożyłem kartę z ofertą na abonament i jest OK... 

W NJU prepaid nie występuje problem.



#31 bapko

bapko
  • 151 postów
  • SkądKatowice

Napisano 03 kwietnia 2017 - 19:13

mozesz jeszcze spróbowac wyzerowac ustawienia sieciowe moze cos pomoze a nie zaszkodzi


Użytkownik bapko edytował ten post 03 kwietnia 2017 - 19:13


#32 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 03 kwietnia 2017 - 19:15

A nie wyzerowały się kiedy odtworzył oprogramowanie do stanu fabrycznego?


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#33 036f6c57bf

036f6c57bf
  • 1 336 postów
  • Płeć:

Napisano 04 kwietnia 2017 - 05:27

Używałem Plus na 5s. Telefon miał od 1-5 kropek zasięgu. Wszystko zależało od miejsca. W miejscu w którym mieszkam był słaby zasięg 1-2 kropki. Telefon wytrzymywał 1 dzień. Później okazało się, że jest uszkodzony. Wtedy bateria leciała w oczach na danych komórkowych. Teraz mam SE w Play. Zasięg skacze gdzie bym nie był. Od 1 do 5 kropek. Najczęściej to 1-3 kropki zasięgu. Ciągle zdarza się tak, że jestem zajęty jak ktoś dzwoni, a tak nie jest. Kwestia internetu to porażka. Nie mogę używać LTE bo prawie w ogóle go nie znajduje. Na 3G telefon potrafi jeść baterię tak, że niekiedy do wieczora nie wytrzyma. Znam takich co mają iPhone'y w Play czy innych sieciach i problemów nie mają.

#34 dliwski

dliwski


  • 15 305 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 04 kwietnia 2017 - 11:29

ASOT, od razu przypomniałeś mi ciekawostkę - w Orange jak przełączę na 3G to zasięg jest stabilny (tzn. cały czas pełny), ale z baterią jest jeszcze gorzej.

Ja sprawdziłem już co mogłem i wiem, że jeszcze w tym tygodniu wracam do T-Mobile. Oferta gorsza, brak Wi-Fi Calling, ale bateria jest ważniejsza. A wszystkim, którzy są w Orange i mają wrażenie, że z baterią coś jest nie tak, proponuję nawet 1 dzień na starterze innego operatora. To wystarczy żeby zauważyć różnicę.


MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)

iPhone 14 Pro


#35 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 04 kwietnia 2017 - 11:58

dliwski, a może jeszcze spróbować wymianę sim, idz do jakiegoś dużego salonu Orange, który ma możliwość sprawdzenia karty.....np Okrzei róg Targowej (tam zdiagnozowali...miała jakieś błędy i wymienili mi sim)...a może daj szansę Orange ..haha.


Użytkownik landr edytował ten post 04 kwietnia 2017 - 12:03


#36 036f6c57bf

036f6c57bf
  • 1 336 postów
  • Płeć:

Napisano 04 kwietnia 2017 - 16:00

W Play wymiana karty mi nic nie dała.

#37 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 04 kwietnia 2017 - 16:56

U mnie wymiana sim w Orange skutkowało, lepszy zasięg, nie rozłącznie połączeń i szybszy internet....



#38 dliwski

dliwski


  • 15 305 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 08 kwietnia 2017 - 12:00

Podsumowując, wróciłem do T-Mobile i jest zdecydowanie lepiej, ALE... po dwóch pełnych dniach na iOS 10.3 i karcie T-Mobile doszedłem do wniosku, że jest i tak odczuwalnie gorzej niż na 10.2.1. Czyli Orange to jedno, ale iOS 10.3 i 10.3.1 to drugie. Wróciłem do 10.2.1 i w końcu jest tak, jak powinno być.


MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)

iPhone 14 Pro


#39 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 08 kwietnia 2017 - 13:00

A co po powrocie do 10.2.1, bateria ok, a co z wifi calling ?


Użytkownik landr edytował ten post 08 kwietnia 2017 - 13:45


#40 anics

anics
  • 172 postów

Napisano 28 lipca 2017 - 22:21

Miałem Plusa, teraz mam Orange, bateria szybciej schodzi, wcześniej nie łączyłem tego ze zmianą operatora, ten temat mi to uzmysłowił.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych