Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 2 głosy

iPhone 6S - wyłącza się przy 30-40%


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
505 odpowiedzi w tym temacie

#26 mikro123

mikro123
  • 1 274 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 listopada 2016 - 16:59

Oddawał już ktoś telefon w tej sprawie do serwisu? Jeśli tak to jakiego i ile to trwało? Mam gwarancję do prawie końca grudnia, więc jeszcze trochę czasu. Zastanawiam się czy wymienią tylko baterię czy można się łudzić na wymianę na nowego 6Sa  



#27 makemymind

makemymind
  • 706 postów
  • SkądPoznań

Napisano 06 listopada 2016 - 17:42

Problem jest tak popularny, ze wg mnie powinni zastosowac pogwarancyjny program naprawczy do tej usterki

Oddawał już ktoś telefon w tej sprawie do serwisu? Jeśli tak to jakiego i ile to trwało? Mam gwarancję do prawie końca grudnia, więc jeszcze trochę czasu. Zastanawiam się czy wymienią tylko baterię czy można się łudzić na wymianę na nowego 6Sa


za 1 razem wymienili mi baterie, za drugim razem telefon na nowy (ale czekalem jakies 10dni)
  • mikro123 lubi to

#28 mikro123

mikro123
  • 1 274 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 listopada 2016 - 18:28

@makemymind jaki serwis? I po pierwszej wymianie dostałeś nową gwarancję?

Użytkownik mikro123 edytował ten post 06 listopada 2016 - 18:30


#29 Szkielet22

Szkielet22
  • 6 postów

Napisano 06 listopada 2016 - 18:29

Oddawał już ktoś telefon w tej sprawie do serwisu? Jeśli tak to jakiego i ile to trwało? Mam gwarancję do prawie końca grudnia, więc jeszcze trochę czasu. Zastanawiam się czy wymienią tylko baterię czy można się łudzić na wymianę na nowego 6Sa  

 

Ja przekazałem kurierowi swojego 6s z tym samym problemem w środę i póki co na stronie cortland wyświetla mi się " Urządzenie oczekuje na diagnozę.", Jak coś się zmieni, naprawią bądź wymienią dam Tobie znać.



#30 makemymind

makemymind
  • 706 postów
  • SkądPoznań

Napisano 06 listopada 2016 - 22:35

@makemymind jaki serwis? I po pierwszej wymianie dostałeś nową gwarancję?


Cortland

Nowa gwarancja teraz na nowym aparacie

#31 chwedo

chwedo
  • 11 postów

Napisano 07 listopada 2016 - 06:16

2 tygodnie temu kupiłem 6s-a, czy to możliwe, że mam zdeformowaną baterię ? (odłączyłem go z 3-4x mniej więcej przy 60-70% naładowania). Zostawiłem dziś telefon w domu mając 85% baterii, po około 10 godzinach niekorzystania "rozładował się" sam.

#32 DoMiNiQuE

DoMiNiQuE
  • 1 852 postów
  • SkądOstrów Wielkopolski

Napisano 07 listopada 2016 - 08:10

Mnie też to dopadło w 6S. Przy ok 50% baterii podczas robienia zdjęć przy temperaturze ok 6°C wyłączył się i nie chciał przez chwilę włączyć. Po uruchomieniu pokazał 1% baterii i po chwili padł. Po podłączeniu ładowarki wstał i pokazał od razy 48% baterii. Możliwe, że bateria się kończy, ale to nie jest byłby zbieg okoliczności, że tak wielu osobom w jednym czasie? To nie będzie wina softu? Mam 10.1.1.


iMac 27"  | iPhone XS 64GB | iPod Nano 7G 16GB | -> w muzeum | eMac | iMac 20" C2D | iPad Retina WiFi + Cellular


#33 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 07 listopada 2016 - 09:33

Setny raz pewnie napiszę, że to wina marnych baterii. Wymieniamy z tego powodu dziesiątki baterii we wszystkich modelach iPhonów i zawsze po wymianie problem znika.  Teraz będzie wysyp takich tematów i wymian baterii, bo w niższych temperaturach ujawniają się wszelkie ich niedomagania. W lecie wszystko działa, bo jest ciepło.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#34 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 07 listopada 2016 - 09:38

Ale co najlepsze ludzia wymieniają na na nowe tel bądź baterie i problem nadal występuje.

iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13


#35 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 07 listopada 2016 - 09:44

No my wymieniamy baterie i dajemy gwarancję, więc gdyby problem po wymianie nadal występował to by klienci przychodzili na reklamacje. A nie przychodzą to chyba im działa.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#36 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 07 listopada 2016 - 09:53

To znaczy tylko że Apple daje nie tylko słabe ekrany ale i baterie do telefonów. 

 

W samsungach nigdy nie wyłączał mi się telefon, nie klikał ekran, nie ma plam przy naciskaniu a w iPhone to norma. Ostatnio kupiłem 7-demke i ekran klika od razu po wyjęciu z pudełka. 



#37 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 07 listopada 2016 - 10:03

Mi teraz sie wyłączył przy 10% w pomieszczeniu ale chyba nie ma tragedii jeżeli chodzi o te procenty w moim przypadku 10% jak sadzicie?

Użytkownik madhunt3r edytował ten post 07 listopada 2016 - 10:12

iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13


#38 DoMiNiQuE

DoMiNiQuE
  • 1 852 postów
  • SkądOstrów Wielkopolski

Napisano 07 listopada 2016 - 10:15

Imo tragedia. 5S to mi działał do ostatniego procenta.

 

Jaki jest koszt wymiany baterii?

 

Edit:

 

Dobra już wiem. Wymiana jest banalna. Macie jakieś sprawdzone źródło oryginalnych baterii do 6S?


Użytkownik DoMiNiQuE edytował ten post 07 listopada 2016 - 11:18

iMac 27"  | iPhone XS 64GB | iPod Nano 7G 16GB | -> w muzeum | eMac | iMac 20" C2D | iPad Retina WiFi + Cellular


#39 Lita

Lita
  • 651 postów
  • Płeć:
  • SkądvAvkA

Napisano 07 listopada 2016 - 11:40

Ludzie, poważnie, jesli nie wierzycie ze to wina softu - ok. Ale zanim zabierzecie sie za wymianę baterii to sprawdźcie wiarygodnym narzędziem stan obecnej baterii.
U mnie NAPRAWDĘ była to WINA SOFTU. Od zainstalowania 10.2 kilka dni temu nie doświadczyłam tego zjawiska ani razu (na 10.1 codziennie )
 Telefon: iPhone 8 PLUS, 64GB Gold,
 Tablet: iPad Pro 9,7 WiFi Cellular, 32GB
 Apple TV4
 Apple TV3
 

#40 DoMiNiQuE

DoMiNiQuE
  • 1 852 postów
  • SkądOstrów Wielkopolski

Napisano 07 listopada 2016 - 11:46

Dobra, poczekam w takim razie na oficjalną wersję 10.2. Czym najpewniej sprawdzić stan baterii?


iMac 27"  | iPhone XS 64GB | iPod Nano 7G 16GB | -> w muzeum | eMac | iMac 20" C2D | iPad Retina WiFi + Cellular


#41 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 07 listopada 2016 - 12:26

Jeżeli komuś niedługo kończy się gwarancja, radzę nie czekać. Mowa zwłaszcza o 6S, który pojemnościowo ma mniejszą baterię niż 6.



#42 DoMiNiQuE

DoMiNiQuE
  • 1 852 postów
  • SkądOstrów Wielkopolski

Napisano 07 listopada 2016 - 12:49

Mnie właśnie się skończyła pod koniec listopada (data aktywacji telefonu) :(


iMac 27"  | iPhone XS 64GB | iPod Nano 7G 16GB | -> w muzeum | eMac | iMac 20" C2D | iPad Retina WiFi + Cellular


#43 ipozaup

ipozaup
  • 39 postów

Napisano 07 listopada 2016 - 14:00

Z telefonem w serwisie byłem, przebadali go wzdłuż i wszerz, problemu nie znaleźli. Ale sprawy nie zostawiłem i dodatkowo rozmawiałem z oficjalnym wsparciem apple z Holandii, problem jest im znany i wiedzą, że występuje - głównie w 6S. Zaczął się masowo pojawiać po aktualizacji do 10.1, aktualizacja 10.2 ma rozwiązać ten problem więc poczekajcie do momentu wdrożenia nowej wersji. Poza tym, ultimatum owego problemu wystąpiło u mnie w sobotę, a do piątku miałem gwarancję... :)



#44 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 07 listopada 2016 - 14:03

Ale na poprzednich iOS tez to występowało wiec?

iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13


#45 ipozaup

ipozaup
  • 39 postów

Napisano 07 listopada 2016 - 14:10

Hm..... Zdarzało mi się kiedyś w 4s, ale tam akurat była to wina wadliwej baterii. w 5S nigdy nie wystąpiło, i dopiero teraz po aktualziacji do iOS 10.1 w 6S. :) Btw. rada od apple - ładować kiedy tylko można, teraz baterie nie mają efektu pamięci i cykle liczone są procentowo a nie zero-jedynkowo. (przy ładowaniu 80 -> 100% liczy jako 1/5 cyklu). 



#46 mikro123

mikro123
  • 1 274 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 07 listopada 2016 - 14:48

Byłem przed chwilą w serwisie iMaster przy Al. KEN 105 w Warszawie. Jest to punkt przyjęć, wadliwe produkty wysyłają do oficjalnego serwisu ESPO na Maciejki 5 i żeby przyśpieszyć cały proces można zawieźć sprzęt bezpośrednio do nich. Sprzęt najpierw trafia na diagnostykę (chyba jeszcze tu w Polsce) po czym wysyłany jest do Holandii gdzie jest naprawiany. Pan stwierdził, że raczej można spodziewać się nowego urządzenia. Teraz zastanawiam się czy jechać do Cortlandu/ iMada/ iSpota itd czy oddać tutaj i mieć z głowy. Naprawa trwa 10-12 dni, a kiedyś oddając MacBooka Pro na gwarancję do ESPO wszystko było ok.



#47 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 07 listopada 2016 - 17:31

Ludzie, poważnie, jesli nie wierzycie ze to wina softu - ok. Ale zanim zabierzecie sie za wymianę baterii to sprawdźcie wiarygodnym narzędziem stan obecnej baterii.
U mnie NAPRAWDĘ była to WINA SOFTU. Od zainstalowania 10.2 kilka dni temu nie doświadczyłam tego zjawiska ani razu (na 10.1 codziennie )

 

Tak wina softu a problem znany od zimy zeszłego roku od iOS9 się wadliwe 6s wyłączają. Zaraz się gwarancję kończą więc grają na zwłokę. 


Byłem przed chwilą w serwisie iMaster przy Al. KEN 105 w Warszawie. Jest to punkt przyjęć, wadliwe produkty wysyłają do oficjalnego serwisu ESPO na Maciejki 5 i żeby przyśpieszyć cały proces można zawieźć sprzęt bezpośrednio do nich. Sprzęt najpierw trafia na diagnostykę (chyba jeszcze tu w Polsce) po czym wysyłany jest do Holandii gdzie jest naprawiany. Pan stwierdził, że raczej można spodziewać się nowego urządzenia. Teraz zastanawiam się czy jechać do Cortlandu/ iMada/ iSpota itd czy oddać tutaj i mieć z głowy. Naprawa trwa 10-12 dni, a kiedyś oddając MacBooka Pro na gwarancję do ESPO wszystko było ok.

 

Chciałem spróbować ostatnio w ESPO ale zniechęcili mnie kryptoreklamą na tym forum. Więc znów wysłałem do cortlandu wyłączającego się 6s. 



#48 Mardok

Mardok
  • 252 postów

Napisano 07 listopada 2016 - 20:04

Ja swoją też posłałem do Cortlandu, zobaczymy co powiedzą skoro to będzie już któryś 6s z kolei ;)

7 / Air2 / AW / Nano / Mac Mini / MBA


#49 Szkielet22

Szkielet22
  • 6 postów

Napisano 07 listopada 2016 - 20:44

Witam, Jak już wyżej pisałem, swojego 6s wysłałem w środę i dzisiaj otrzymałem taki email.

 

 

 

Dzień dobry, 

uprzejmie informujemy, że diagnostyka Państwa sprzętu została zakończona, a wada produktu potwierdzona. Przystępujemy do kolejnego etapu realizacji zlecenia.

Państwa urządzenie zostanie wymienione w ramach naprawy serwisowej, zgodnie z warunkami napraw Apple. Metoda ta pozwala na najefektywniejsze usunięcie problemu oraz zachowanie najwyższej jakości urządzeń Apple. 

 

Wnioski dla osób posiadających gwarancję nasuwają się same, tak więc ich nie będę pisał. 


  • mikro123 lubi to

#50 Delano90

Delano90
  • 434 postów
  • SkądW-wa

Napisano 08 listopada 2016 - 10:05

Jakieś pechowe macie te urządzenia, aż wczoraj z ciekawości sprawdziłem na swoim 6s czy coś takiego ma miejsce (rzadko kiedy dopuszczam do mniej niż 10%) i nawet z 1% jeszcze telefon działał i nawet udało mi się wykonać połączenie ;).

 

Współczuję problemu, ale na pewno nie jest to normalne. Gwarancja = serwis.


MBA 13" 2015 8/128GB -/- iPhone 6S 16GB -/- iPod Nano 3rd Gen -/- Moto360 1st gen & Xiaomi Mi Band 2





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych