Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * - - 14 głosy

iPhone 7/7Plus opinie i wrażenia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2993 odpowiedzi w tym temacie

#1851 hiloyt

hiloyt
  • 76 postów
  • SkądLondon, UK

Napisano 10 października 2016 - 13:51

Ludzie zapominają o tym, że jak wychodziła poprzednia generacja, to iOS też nie działał rewelacyjnie. To odwieczny problemów słuchawek od Apple. Należy poczekać na aktualizacje. Będzie lepiej. Dużo lepiej. Teraz telefon i tak sprawuje się mega dobrze. Fakt, że nie każda aplikacja działa rewelacyjnie. To jednak już nie problem samego iP7. W końcu sporo zależy od tego, kto, jak napisał program.

 

A techniczne sprawy to już tylko i wyłącznie produkcyjne buble, które są do wyeliminowania w łatwy sposób: wymiana.


Użytkownik hiloyt edytował ten post 10 października 2016 - 13:52

MacBook Pro 16” (2019) // iPhone 11 Pro Max // Apple Watch Series 6 SS // AirPods Pro


#1852 Hubson83

Hubson83

  • 903 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 10 października 2016 - 13:54

Ludzie, telefon ma dzwonić, odbierać wiadomości, robić dobre zdjęcia i zwyczajnie być sprawny. Reszta to dodatki. Jak czytam te wasze klatki na sekundę, porównywanie zażółconych ekranów, badanie setnych milimetra otworów, głośność pierdzenia obudowy itp. rzeczy, to zaczynam się zastanawiać czy to pasja czy już zwykłe przegięcie. Podejrzewam że 95% ludzi na świecie w ogóle nie zwraca uwagi na takie rzeczy, a Wy toczycie spory jakby od tego zależało Wasze życie...

Jest coś porysowane, wygięte i ogólnie niezgodne z umową, reklamujemy i wymieniamy na nowy sprzęt. Natomiast toczenie sporów typu ja mam tak, ale Ty masz tak jest słabe i nie wiem do czego ma prowadzić.


Użytkownik Hubson83 edytował ten post 10 października 2016 - 13:59

  • defqon1, PatrykDot i guteksk7 lubią to

iPhone 15 Pro Max | iPhone 12 | Apple Watch Ultra | MacBook Pro 16" | MacBook Pro 14"


#1853 hiloyt

hiloyt
  • 76 postów
  • SkądLondon, UK

Napisano 10 października 2016 - 14:01

@Hubson83 - problem leży głównie w naszym polskim toku myślowym. Przykładowo Amerykanie traktują sprzęt Apple jako codzienność, ich podstawowe i najczęstsze narzędzia do pracy oraz zabawy. U nas Apple mylnie jest traktowany jako coś lepszego, na tyle drogiego, że powinno być perfekcyjne, a już na pewno nad konkurencją. Moim zdaniem jest to po prostu alternatywa. Nic więcej.


Użytkownik hiloyt edytował ten post 10 października 2016 - 14:04

  • defqon1 lubi to

MacBook Pro 16” (2019) // iPhone 11 Pro Max // Apple Watch Series 6 SS // AirPods Pro


#1854 maciek5s

maciek5s
  • 1 108 postów
  • Płeć:

Napisano 10 października 2016 - 14:25

Przypominam, że temat brzmi iPhone 7 opinie i wrażenia, a nie polski tok myślowy czy jak Amerykanie traktują sprzęt Apple, nie jest to też temat psychologiczny o ludziach, nie jest to też temat pouczający do czego ma służyć telefon, Rozmawiamy tu i wystawiamy opinie o najnowszym iPhone'a czyli iPhone 7/7Plus.

 

A więc jak iPhone 7 jest wygięty czy zażółcony, to jak najbardziej ktoś ma prawo o tym tutaj pisać, jakie ma wrażenie dotyczące tego egzemplarza, a następnie może podzielić się swoją opinią na temat tegoż oto smartfona. Tak samo jeśli ktoś uważa, że 6s jest dla niego lepszy, jego zdanie.

 

Każdy ma prawo do wypowiedzi na temat właśnie iPhone 7, bo do tego jest ten temat i nie odbierajcie im tego. Jeżeli nie podoba wam się, że ktoś pisze w taki lub inny sposób no to trudno, ale nie wiem czego się spodziewaliście w temacie wrażeń i opinii o nowym iPhone. 

Po to powstał ten temat by każdy miał prawo się wypowiedzieć właśnie na temat tego telefonu, nieważne czy go posiada, czy trzymał go w dłoni, czy wyczytał o nim w internecie, trzeba to uszanować i tyle. A gadki typu jak posty wyżej zostawmy np na temat 'sprzęt Apple, a podejście psychologiczne Polaków.

 

Pozdrawiam


iPhone 5s Mac mini  Watch Series 1


#1855 _Artek_

_Artek_
  • 1 048 postów

Napisano 10 października 2016 - 14:26

6s lepszy od 6s? AHA  :D

6s lepszy od 7 sorry za pomylke ale w filmie jest poprawnie 


 Macbook Pro 15" Mid 2018  iPhone 16 Pro   AirPods MAX


#1856 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 5 085 postów
  • Płeć:

Napisano 10 października 2016 - 14:28

Nie ma w tym nic złego, że mamy wysokie oczekiwania w odniesieniu do jednych z najdroższych telefonów na rynku. Natomiast latanie z suwmiarką czy nagrywanie animacji kamerą 1000 fps, żeby wyłapać jakieś przestoje, których nie widać gołym okiem, to zajęcie dla pasjonatów. Nie dla mnie. 



#1857 _Artek_

_Artek_
  • 1 048 postów

Napisano 10 października 2016 - 14:57

Nie ma w tym nic złego, że mamy wysokie oczekiwania w odniesieniu do jednych z najdroższych telefonów na rynku. Natomiast latanie z suwmiarką czy nagrywanie animacji kamerą 1000 fps, żeby wyłapać jakieś przestoje, których nie widać gołym okiem, to zajęcie dla pasjonatów. Nie dla mnie. 

 

Uwierz mi widać je gołym okiem...... szczególnie animacja powrotu z aplikacji do ekranu głównego ale to jest kwestia softowa więc można liczyć na to że to poprawią

ja natomiast jestem po rozmowie z Apple Online Store i powiem tylko tyle że teraz bardzo ciężko jest uzyskać wymianę na nowy przynajmniej w polskim oddziale......pierwsze co zrobili to odesłali mnie do serwisu co z jednej strony jest ok z drugiej jednak nie jest już tak wygodne jak jeśli ktoś do najbliższego serwisu ma 80km

w każdym razie niechętnie ale wymienią......choć teraz pewnie będzie szybciej kliknąć zwrot i zamówić nowy niż uzyskać wymianę.......  


 Macbook Pro 15" Mid 2018  iPhone 16 Pro   AirPods MAX


#1858 soczekpl

soczekpl
  • 3 288 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 10 października 2016 - 15:17

Uwierz mi widać je gołym okiem...... szczególnie animacja powrotu z aplikacji do ekranu głównego ale to jest kwestia softowa więc można liczyć na to że to poprawią

ja natomiast jestem po rozmowie z Apple Online Store i powiem tylko tyle że teraz bardzo ciężko jest uzyskać wymianę na nowy przynajmniej w polskim oddziale......pierwsze co zrobili to odesłali mnie do serwisu co z jednej strony jest ok z drugiej jednak nie jest już tak wygodne jak jeśli ktoś do najbliższego serwisu ma 80km

w każdym razie niechętnie ale wymienią......choć teraz pewnie będzie szybciej kliknąć zwrot i zamówić nowy niż uzyskać wymianę.......  

 

Serio? Kilka lat temu wymieniali od ręki.


Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#1859 shimande

shimande
  • 29 postów
  • SkądKatowice

Napisano 10 października 2016 - 15:22

Niestety, ale z przykrością muszę stwierdzić, że ekran w iPhone 7 jest mniej odporny na zarysowania niż jego poprzednik... użytkuję telefon od polskiej premiery (23.09) a dzisiaj zauważyłem pierwszą rysę na ekranie, jest widoczna na zgaszonym. Nie rozumiem jak i kiedy to się mogło stać, telefon zawsze noszę w kieszeni marynarki, oczywiście sam, bez kluczy, czy czegokolwiek, dbam o niego i pilnuje jak kładę... Poprzednio użytkowałem pół roku 6s i ekran był jak nieskazitelny, a 2 letni 5s jest również bez najmniejszej ryski, a tu 2 tygodniowy telefon  :(  Także uprzedzam: zakupujcie folie na swoje iPhony...



#1860 plato

plato
  • 252 postów

Napisano 10 października 2016 - 15:45

Kupiłem siódemkę w dniu premiery w ispocie (nie sądzę żeby miało to znaczenie) w kolorze czarnego matu, kolega kupił identycznego 3 dni później w cortlandzie. Kolory obudowy nie są takie same. Jego jest ciemniejszy i napis iphone ma też jakby bardziej widoczny. Ciekawe od czego to zależy.



#1861 Danioo

Danioo
  • 1 057 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 10 października 2016 - 17:15

Niestety, ale z przykrością muszę stwierdzić, że ekran w iPhone 7 jest mniej odporny na zarysowania niż jego poprzednik... użytkuję telefon od polskiej premiery (23.09) a dzisiaj zauważyłem pierwszą rysę na ekranie, jest widoczna na zgaszonym. Nie rozumiem jak i kiedy to się mogło stać, telefon zawsze noszę w kieszeni marynarki, oczywiście sam, bez kluczy, czy czegokolwiek, dbam o niego i pilnuje jak kładę... Poprzednio użytkowałem pół roku 6s i ekran był jak nieskazitelny, a 2 letni 5s jest również bez najmniejszej ryski, a tu 2 tygodniowy telefon  :(  Także uprzedzam: zakupujcie folie na swoje iPhony...

 

Ja właśnie dlatego kiedy kupuję nowego iPhone'a jeszcze tego samego dnia naklejam na niego szkło, a sam telefon ląduje w pokrowcu. 7 noszę w Spigenie Rugged Armour i raz już ratował mój telefon. Wracając do tematu, gdy już wiedziałem, że mój 6s idzie do wymiany na fabrycznie nowy egzemplarz i czekałem na kuriera, który go zabierze, a trwało to tydzień zrobiłem eksperyment i nosiłem 6s'a bez żadnych zabezpieczeń. Po tygodniu moglem stwierdzić, że telefon był w średnim stanie (jak na tygodniowe użytkowanie bez zabezpieczeń). Nigdy nie nosze telefonów z kluczami ani innymi rzeczami. Gdy oddawałem telefon kurierowi posiadał na ekranie rysę długości 5 cm (ledwie, ale widoczną podczas użytkowania) i 2-3 małe ryski widoczne pod światło. Tył bez żadnych śladów. użytkowania. Nie wiem, dlaczego szkło na moim 6s było słabej jakości. Telefon miał co prawda 4 razy wymieniany ekran, ale zawsze na gwarancji w serwisie Apple. S6 Edge użytkowany od roku bez szkła na ekranie (są słabej jakości i brzydko wyglądają) nie ma nawet mikro ryski.


iMac 21,5 Mid 2014 (1,4GHz,8GB,500GB) + 128GB SSD USB | MacBook Air 11 Early 2014 (1,4Ghz,4GB,256GB)

Samsung Galaxy S8 Arctic Silver / iPhone 7 Matte Black 32GB 


#1862 DarioMario

DarioMario
  • 109 postów
  • SkądToruń-Starachowice

Napisano 10 października 2016 - 17:42

Dzis zauważyłem u siebie na 7plus dziwne objawy...Najpierw rozłaczanie wi-fi..potem problem z komunikacja 3G- Lte.... Ogolnie tak jakby tel rozłaczał internet.... Miał juz ktos taki objaw..? A na kropkach zasiegu wyswietlał mi sie nr 6556... Cuda na patyku... :D


Użytkownik DarioMario edytował ten post 10 października 2016 - 17:44


#1863 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 10 października 2016 - 17:45

Ale mówicie o rysach, które załamują światło na włączonym ekranie (efekt tęczy i rozbicia kolorów się robi na rysie) czy o rysach widocznych jak się patrzy pod słońce? U mnie w 6S po roku bez żadnych ochron to tył ucierpiał - były takie jakby odpryski, prawdopodobnie od piasku w miejscach, gdzie go kładłem. Natomiast na ekranie po roku nie było ani jednej widocznej podczas użytkowania ryski. Tylko takie widoczne pod słońce, normalnie nigdy niewidoczne.

 

Z iP7 mam pewne obawy bez etui, ale chyba zaryzykuję;)



#1864 maciek5s

maciek5s
  • 1 108 postów
  • Płeć:

Napisano 10 października 2016 - 17:46

Kupiłem siódemkę w dniu premiery w ispocie (nie sądzę żeby miało to znaczenie) w kolorze czarnego matu, kolega kupił identycznego 3 dni później w cortlandzie. Kolory obudowy nie są takie same. Jego jest ciemniejszy i napis iphone ma też jakby bardziej widoczny. Ciekawe od czego to zależy.

Poważnie? Masakra, co chwilę coś nowego. Ale fuszerka


iPhone 5s Mac mini  Watch Series 1


#1865 inuictus

inuictus
  • 1 023 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 10 października 2016 - 17:56

Dzisiaj dostałem odpowiedz z Komputronika w sprawie reklamacji iPhona 7. Zaznaczę że dzisiaj mija idealnie 14 dni (tyle mieli na odpowiedz). Wg ich "technika/serwisanta" urządzenie jest sprawne i ch*. Teraz oczywiście jeszcze poczekam (pewnie kilka dni) aż telefon zostanie odesłany spowrotem do sklepu w którym kupiłem. Co dalej? Pewnie zaniosę telefon do iSpot/Cortland z kolejną prośba o wysłanie do serwisu, jeżeli serwis Apple stwierdzi usterkę można coś "zrobić" Komputronikowi za ich "profesjonalną" diagnozę?

iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV


#1866 maciek5s

maciek5s
  • 1 108 postów
  • Płeć:

Napisano 10 października 2016 - 17:58

Dzisiaj dostałem odpowiedz z Komputronika w sprawie reklamacji iPhona 7. Zaznaczę że dzisiaj mija idealnie 14 dni (tyle mieli na odpowiedz). Wg ich "technika/serwisanta" urządzenie jest sprawne i ch*. Teraz oczywiście jeszcze poczekam (pewnie kilka dni) aż telefon zostanie odesłany spowrotem do sklepu w którym kupiłem. Co dalej? Pewnie zaniosę telefon do iSpot/Cortland z kolejną prośba o wysłanie do serwisu, jeżeli serwis Apple stwierdzi usterkę można coś "zrobić" Komputronikowi za ich "profesjonalną" diagnozę?

A co się stało z telefonem?


iPhone 5s Mac mini  Watch Series 1


#1867 plato

plato
  • 252 postów

Napisano 10 października 2016 - 18:02

Poważnie? Masakra, co chwilę coś nowego. Ale fuszerka

No niestety poważnie. Jego jest czarny-czarny, a mój jak to określiła żona czarny-wpadający w niebieski. Dla mnie mój jest jaśniejszy i to znacząco.



#1868 inuictus

inuictus
  • 1 023 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 10 października 2016 - 18:03

@up

Od pierwszego dnia "usypiał" się nowy TiD, czasem na 30 sekund, czasem na 5 min, a z czasem coraz częściej, aż zdechł na kilka godzin. Po restarcie chwile działał i znów było to samo.

iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV


#1869 sevecc

sevecc
  • 773 postów
  • SkądWłocławek

Napisano 10 października 2016 - 19:54

Bateria naprawdę daje radę
https://www.icloud.c...B0B532ODWGDIvrv

Zwykła 7, iOS 10.1 beta 2

iPhone 13 Pro Max /  Watch S4 / MacBook Pro 2020 / iPad Air 4th gen.


#1870 radzion

radzion

    master of disaster

  • 1 193 postów
  • Płeć:
  • SkądGliwice

Napisano 10 października 2016 - 20:35

To moze ja, kolejny raz dorzuce swoje 5 groszy :) Nie mialem za bardzo czasu ostatnio pisac - troche praca mnie pochlonela ale sledzilem watek. Troche smieci sie pojawilo no ale coz ;)

 

Chcialbym odniesc sie do maglowanej przez kilka stron kwestii wyswietlacza. A w zasadzie slynnych czerwonych i zielonych kwadracikow z okraglym logo w srodku.

Oczywiscie, 99,9% uzytkownikow dalo sie poniesc emocjom, fantazjom i czort tam wie czemu jeszcze. Byla wzmianka nawet o tym, ze ten "gorący" temat wylądował na forum Androida na głównej stronie.

I rzeczywiście. Nie omieszkałem tego sprawdzić. Jest na stronie głównej jak na Pudelkach. Wszedłem aby przeczytac. Autor bardzo podniecony odkryciem, opisal sprawe w takich detalach, ze nawet

J.K. Rowling nie miała takiej fantazji pisząć Harrego Pottera ;) Oczywiscie, teraz ja sobie trochę zaszalałem ;) Chodzilo mi o brak dziennikarskiej rzetelnosci i dokladnego przestudiowania tematu

z ktorym sie zmierzyl i poniekad zrobil z siebie błazna. Dlaczego? Wystarczy przeczytać komentarz użytkownika Marek Błaszczyk. Gość na chłodno i bez zbędnych emocji opisał całe zjawisko 

czerwonego kwadraciku. http://android.com.p...olory-ios-10/ 

 

Cytuję:

 

"Nie odnoszę się do wątku związanego z polityką Apple. Natomiast pobieżne potraktowanie w artykule zagadnień związanych z przestrzeniami kolorów sprowadza wielu dyskutantów na manowce. Zaprezentowany obrazek nie służy do testowania JAKOŚCI WYŚWIETLACZY. Za jego pomocą można jedynie stwierdzić czy oprogramowanie konkretnego urządzenia INTERPRETUJE ZGODNIE Z ZAŁOŻENIAMI informacje zawarte w osadzonym w pliku PNG profilu kolorów (konkretnie Display P3). Załączony poniżej zmodyfikowany obrazek zawiera identyczne jak w oryginale "barwy" pikseli (255,0,0 i 241,0,0) ale pozbawiony został danych o profilu kolorów. W tym przypadku logo powinno być widoczne zawsze, bez względu na system, aplikację wyświetlającą i jakość ekranu (może być nawet czarno-biały, byle nie z czytnika e-booków z 16 stopniami szarości)."

 

Dodatkowo, tak jak napisał jeden z uzytkowników kilka stron wczesniej - wierze testom tej Pani na YT. Zgodnie z przeprowadzonymi pomiarami wynikia, ze ekran iPhona 7 jest najlepiej skalibrowanym ekranem na rynku. Odzwierciedla najlepiej naturalne barwy, biel itd. Polecam ogladac od ok 7 minuty. Liczby nie kłamią. Oczywiscie jesli ktos lubi przekolorowane ekrany - jego wybor. Ja tam wole neutralne (wg niektorych cieplejsze) barwy ekranu iPhona 7. 

 


Użytkownik radzion edytował ten post 10 października 2016 - 20:38

 iMac + MacBook Air + Time Capsule |  iPhone 12 Pro |  iPhone 11 Pro Max |  WATCH + Band(PRODUCT) RED |  iPad Pro 12,9" +  Pencil


#1871 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 10 października 2016 - 20:38

Dobrze, to jak się odniesiesz do tego, że użytkownicy telefonów z iOS starszym niż 9 widzą ten obrazek bez problemu? Nie uważasz, że trochę to jednak "śmierdzi"? Bo nie rozumiem co tu ma do tego "najlepiej skalibrowany ekran na rynku".


iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6


#1872 radzion

radzion

    master of disaster

  • 1 193 postów
  • Płeć:
  • SkądGliwice

Napisano 10 października 2016 - 20:45

Dobrze, to jak się odniesiesz do tego, że użytkownicy telefonów z iOS starszym niż 9 widzą ten obrazek bez problemu? Nie uważasz, że trochę to jednak "śmierdzi"? Bo nie rozumiem co tu ma do tego "najlepiej skalibrowany ekran na rynku".

Przeczytaj jeszcze raz dokladnie komentarz uzytkownika Marek Błaszczyk, bo widze, ze zdajesz to samo pytanie co wszyscy, tylko z innej strony. Jesli zas chodzi o filmik YT, to jest druga czesc moich wywodow nt wyswietlacza. Pojecie najlepiej skalibrowanego kieruje do osob mylacych pojecia defektow wyswietlacza (m.in. zoltych plam) z inną temperaturą barwową. Przejrzyj sobie wszelkie Super Amoledy. Czy uwazasz, ze prezentuja one naturalna temperature barwową? Nie sadze. No ale jest grono uzytkownikow ktorym to pasuje.


Użytkownik radzion edytował ten post 10 października 2016 - 20:47

 iMac + MacBook Air + Time Capsule |  iPhone 12 Pro |  iPhone 11 Pro Max |  WATCH + Band(PRODUCT) RED |  iPad Pro 12,9" +  Pencil


#1873 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 5 085 postów
  • Płeć:

Napisano 10 października 2016 - 20:45

Dobrze, to jak się odniesiesz do tego, że użytkownicy telefonów z iOS starszym niż 9 widzą ten obrazek bez problemu? Nie uważasz, że trochę to jednak "śmierdzi"? Bo nie rozumiem co tu ma do tego "najlepiej skalibrowany ekran na rynku".

Ja już to wyjaśniałem. Nic nie śmierdzi. Poszukaj moich postów w tym wątku.



#1874 radzion

radzion

    master of disaster

  • 1 193 postów
  • Płeć:
  • SkądGliwice

Napisano 10 października 2016 - 20:56

Ja już to wyjaśniałem. Nic nie śmierdzi. Poszukaj moich postów w tym wątku.

Dokładnie. W poście nr             #1628            

No ale niektorzy dalej swoje - ze Apple oszukuje i wcale nie zaimplementowalo szerszej palety barw w iPhonie 7. Normlanie powtarzaja po sobie jak... no nie powiem kto.


Użytkownik radzion edytował ten post 10 października 2016 - 20:57

 iMac + MacBook Air + Time Capsule |  iPhone 12 Pro |  iPhone 11 Pro Max |  WATCH + Band(PRODUCT) RED |  iPad Pro 12,9" +  Pencil


#1875 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 10 października 2016 - 21:06

Ja już to wyjaśniałem. Nic nie śmierdzi. Poszukaj moich postów w tym wątku.

 

Dobrze, a teraz wróćmy do źródła. Konkretniej tutaj. Apple samo stworzyło tę grafikę i twierdzą, że 

To users on an sRGB display there is a uniform red square below. However, it’s a bit of a trick. There are actually two different shades of red in that image, one of which is only distinct on wide-gamut displays. On such a display you’ll see a faint WebKit logo inside the red square.

 

Nie uważasz więc, że w ten sposób wprowadzają ludzi w błąd? Nawet jeśli to kwestia wprowadzenia zarządzania kolorami do iOS, jestem pewien, że nie musiało się to odbyć kosztem takiego typu sztuczek, które potem wykorzystują w ten sposób. Bo jakoś urządzenia ze starszymi wersjami iOS/Androidem potrafią zinterpretować ten obrazek w odpowiedni sposób.


iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych