Jedna jedyna wada 7 jaką do tej pory odkryłem do ten cholerny hissgate. Mam nadzieję, że to sprawa sofwareowa i to naprawią. Normalnie to w ogóle nie przeszkadza, nawet tego nie słychać, ale spróbowałem nagrać film w domu, specjalnie, żeby było cicho i mikrofon wyłapał ten dźwięk, może to być wkurzające

iPhone 7/7Plus opinie i wrażenia
#1101
Napisano 26 września 2016 - 10:03
#1102
Napisano 26 września 2016 - 10:26
Nie jestem fanem etui etc., ale po ostatnim zbitym 5S myślę o zakupie czegokolwiek do 7. Folia/szkło czy etui? Co myślicie o skórzanym etui od Apple?
#1103
Napisano 26 września 2016 - 10:29
#1104
Napisano 26 września 2016 - 10:30

#1105
Napisano 26 września 2016 - 10:39
@up
Coś o tym wiem. Zgruzowałem 5s i 2 egz 6s plus.
Nie mam jednak zamiaru oklejać niczym telefonu. Wygląd ma mnie cieszyć. Korzystam tylko z skórzanego futerału typu wsuwka.
#1106
Napisano 26 września 2016 - 10:45
Ja zamówiłem na plecki naklejkę dBrand z motywem czarnej skóry i na przód filia. Wcześniej miałem ip6 okutanego na maksa w jakieś metalowe osłony itp i jak upadł z 30 cm na chodnik to ekran pękł po przekątnej także teraz minimalne osłony + ubezpieczenie
Laptop: MacBook Pro 13' Touch Bar 2016, Telefon: iPhone X 64 GB, Tablet: iPad 9,7 2017 32 GB Wifi+LTE
#1107
Napisano 26 września 2016 - 11:00
#1108
Napisano 26 września 2016 - 11:30
Skórzane szybko się brudzi i przeciera. Lepsze jest silikonowe.
Poza czarnym. Mam od roku i wygląda jak nowe.
#1109
Napisano 26 września 2016 - 11:33
Macbook Air M1 512/16, iPhone 12 mini, AirPods 2, Apple Watch Series 3
#1110
Napisano 26 września 2016 - 11:39

#1111
Napisano 26 września 2016 - 11:53
No to faktycznie będzie lipa z tym nowym TID... Z mechanicznym nawet jak się TID wysypał to dało się chociaż normalnie z telefonu korzystać, wychodzić z aplikacji, a teraz jak padnie to kaplica. (to apropos problemu inuictusa)
Użytkownik seeadv edytował ten post 26 września 2016 - 11:54
iPhone SE, MBP 2015
#1112
Napisano 26 września 2016 - 12:27
Szkoda, ze nie ma dark mode w ustawieniach....
#1113
Napisano 26 września 2016 - 12:31
Szkoda, ze nie ma dark mode w ustawieniach....
Wleci pewnie w 10.2/10.3. To samo było z nightshift.
- Bigkaban lubi to
#1114
Napisano 26 września 2016 - 12:34
Odebrałam właśnie od kuriera (z AOS) 7Plusa. Nie ma mowy o zasikanym ekranie, jest równomierna biel na całości.
Na wrażenia za wcześnie , właśnie go konfiguruję.
Jestem zaskoczona szybkością dostawy. Wysłany w piątek, info dostałam około 19tej, jechał z Pragi do Kolonii, stamtąd do Warszawy i dopiero dziś dotarł do mojego oddziału. Długa droga do pokonania jak na 1 dzień roboczy.
#1115
Napisano 26 września 2016 - 12:38
Odebrałam właśnie od kuriera (z AOS) 7Plusa. Nie ma mowy o zasikanym ekranie, jest równomierna biel na całości.
Na wrażenia za wcześnie
, właśnie go konfiguruję.
Jestem zaskoczona szybkością dostawy. Wysłany w piątek, info dostałam około 19tej, jechał z Pragi do Kolonii, stamtąd do Warszawy i dopiero dziś dotarł do mojego oddziału. Długa droga do pokonania jak na 1 dzień roboczy.
Jaki kolor? U mnie ciągle "przetwarzanie pozycji", no ale minęły 3 dni, a wysyłka 2-3 tygodnie...
Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
#1116
Napisano 26 września 2016 - 12:39
Gdzie ubezpieczyć tel i jakie to koszty ?
Ja wykupiłem od razu w T-Mobile jak przedłużałem umowę. 12 zł miesięcznie. Jak się stłucze to płaci się 10% kosztów naprawy.
Laptop: MacBook Pro 13' Touch Bar 2016, Telefon: iPhone X 64 GB, Tablet: iPad 9,7 2017 32 GB Wifi+LTE
#1117
Napisano 26 września 2016 - 12:58
Telefon zawiozłem do Komputronika (tam gdzie go kupiłem) i zażądałem zwrotu pieniędzy lub wymianę na nowy egzemplarz, oczywiście nie chcieli się zgodzić (twierdząc że kupując na firmę, osobiście nie przysługuje takie prawo), więc napisałem pismo z żądaniem zwrotu poniesionych kosztów lub wymiany na nowy i tak oto zostałem z Szajsungiem A5 :/ Podobno mają 14 dni na ustosunkowanie się do mojego pisma.
iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV
#1118
Napisano 26 września 2016 - 13:03
Odebrałam właśnie od kuriera (z AOS) 7Plusa. Nie ma mowy o zasikanym ekranie, jest równomierna biel na całości.
Na wrażenia za wcześnie
, właśnie go konfiguruję.
Jestem zaskoczona szybkością dostawy. Wysłany w piątek, info dostałam około 19tej, jechał z Pragi do Kolonii, stamtąd do Warszawy i dopiero dziś dotarł do mojego oddziału. Długa droga do pokonania jak na 1 dzień roboczy.
Moja przesyłka również w Warszawie, pewnie leciały razem Ja muszę niestety czekać do jutra na tranzyt do Krakowa
Telefon zawiozłem do Komputronika (tam gdzie go kupiłem) i zażądałem zwrotu pieniędzy lub wymianę na nowy egzemplarz, oczywiście nie chcieli się zgodzić (twierdząc że kupując na firmę, osobiście nie przysługuje takie prawo), więc napisałem pismo z żądaniem zwrotu poniesionych kosztów lub wymiany na nowy i tak oto zostałem z Szajsungiem A5 :/ Podobno mają 14 dni na ustosunkowanie się do mojego pisma.
Masakra, dlatego lepiej kupować w AOS, bez problemu by wymienili.
#1119
Napisano 26 września 2016 - 13:05
Moja przesyłka również w Warszawie, pewnie leciały razem
Ja muszę niestety czekać do jutra na tranzyt do Krakowa
Jesteś pewien, że musisz czekać do jutra ? Ja nie jestem z Warszawy, a mój iPhone dojechał dziś koło południa do mojego oddziału. To jest przesyłka ekspresowa.
Użytkownik Omega55 edytował ten post 26 września 2016 - 13:07
#1120
Napisano 26 września 2016 - 13:13
Jedna jedyna wada 7 jaką do tej pory odkryłem do ten cholerny hissgate. Mam nadzieję, że to sprawa sofwareowa i to naprawią. Normalnie to w ogóle nie przeszkadza, nawet tego nie słychać, ale spróbowałem nagrać film w domu, specjalnie, żeby było cicho i mikrofon wyłapał ten dźwięk, może to być wkurzające
w HTC 10 też tak syczy - i co? i nic. Spróboj upakować taką olbrzymią ilość tranzystsorów na tak małej powierzchni - nie wierzę, że nie ma ona skutków ubocznych, np. w bzyczeniu
#1121
Napisano 26 września 2016 - 13:15
Jesteś pewien, że musisz czekać do jutra ? Ja nie jestem z Warszawy, a mój iPhone dojechał dziś koło południa do mojego oddziału. To jest przesyłka ekspresowa.
A jaką miałaś planowaną datę dostawy?, Ja mam napisane że jutro. Rok temu miałem na drugi dzień ale szło DHLem.
Użytkownik guteksk7 edytował ten post 26 września 2016 - 13:17
#1122
Napisano 26 września 2016 - 13:20
Podobno iphone 7 ma zauwazalnie mocniejsza antene. Ktoś może to potwierdzic?
Do testu potrzebny będzie jakiś poprzedni model i karta sim tego samego operatora.
Wbijacie *3001#12345# w dialerze i u góry w miejscu nazwy operatora pojawi sie moc w dB. Test najlepiej przeprowadzić w zasięgu LTE, najlepiej też sprawdzić czy na pewno telefon połączył się z tym samym nadajnikiem w tej samej częstotliwości. W menu Field Test wchodzimy w SERVING CELL INFO i sprawdzamy FREQ BAND INDICATOR (to jest wartość BAND, np 3 oznacza LTE 1800), oraz CELL IDENTITY (id stacji eNodeB).
#1123
Napisano 26 września 2016 - 13:21
Masakra, dlatego lepiej kupować w AOS, bez problemu by wymienili.
Dokładnie, tak to jest jak się chciało mieć na już a nie czekać na przesyłkę. Mam nadzieję że się pozytywnie ustosunkują do mojej prośby o zwrot pieniędzy, a przynajmniej wymienią na nowy. Tylko pytanie ile to potrwa.. :/
iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV
#1124
Napisano 26 września 2016 - 13:30
A jaką miałaś planowaną datę dostawy?, Ja mam napisane że jutro. Rok temu miałem na drugi dzień ale szło DHLem.
a widzisz, a ja miałam 26.09
- guteksk7 lubi to
#1125
Napisano 26 września 2016 - 13:38


- soczekpl lubi to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych