Musisz zaznaczyć opcję "Oszczędzanie energii" i wtedy telefon Cię powiadomi jak sie do 80% naładuje.
Chyba informuje nawet bez włączonej tej opcji.
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 17 czerwca 2020 - 22:15
Musisz zaznaczyć opcję "Oszczędzanie energii" i wtedy telefon Cię powiadomi jak sie do 80% naładuje.
Chyba informuje nawet bez włączonej tej opcji.
Pro 2012, 14 Pro
Napisano 18 czerwca 2020 - 06:17
Czy ktoś też ma może takie problemy, jak ja? A mianowicie posiadam iP 11 Pro Max z wgranym iOS 13.3.1. Mam od dłuższego problemy z baterią wiec postanowiłem wymazać wszystkie ustawienia, i założyć nowe konto iCloud. Od samego początku zauważyłem poprawę bo telefon trzymał tyle samo co poprzednio a miał dodatkowo włączone funkcje lokalizacji, odświeżania w tle i wielu innych. Stwierdziłem, że może wyłączę odświeżanie, ograniczę usługi systemowe jeśli chodzi o lokalizacje z nadzieją że to poprawi mój wynik na jednym ładowaniu. Niestety, co mnie zaskoczyło to szybciej uciekające procenty i na dodatek w nocy znikło 6%, poprzednio było to 3%. Co może być tego przyczyną? Zawsze ograniczanie takich opcji zwłaszcza tej lokalizacji która cały czas zbierała dane, wydłużało baterie. Wydaje wam się, że problem mógłby leżeć w systemie?
Użytkownik Mateusze edytował ten post 18 czerwca 2020 - 06:17
Napisano 18 czerwca 2020 - 08:39
IMHO jedna noc jest niemiarodajna. To raz. A dwa, wskaźnik baterii to nie jest wskaźnik poziomu paliwa – z założenia nie jest i nie może on być w 100% dokładny. A po trzecie, iPhone’a w nocy powinno się ładować, jest to wyraźnie sugerowane przez Apple (backupu w nocy czyautomatyczne aktualizacje).
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
Napisano 18 czerwca 2020 - 08:55
Rozumiem, czyli po wyłączeniu danej funkcji mającej wpływ na drenaż baterii efekty moge zauważyć dopiero po ktoryms dniu? Jest to dla mnie troche niezrozumiale jednak, bo miałem dosłownie powłączane wiekszość funkcji ktore sa automatycznie włączone po aktywacji iphone. I jak dla mnie roznica powinna byc odrazu zauwazalna, a jednak telefon traci procenty o wiele szybciej. Myślałem jeszcze nad jednorazowym rozładowaniem go do zera i naładowaniem przez noc?IMHO jedna noc jest niemiarodajna. To raz. A dwa, wskaźnik baterii to nie jest wskaźnik poziomu paliwa – z założenia nie jest i nie może on być w 100% dokładny. A po trzecie, iPhone’a w nocy powinno się ładować, jest to wyraźnie sugerowane przez Apple (backupu w nocy czyautomatyczne aktualizacje).
Użytkownik Mateusze edytował ten post 18 czerwca 2020 - 09:15
Napisano 18 czerwca 2020 - 08:57
Rozładowywanie do zera to bardzo głupi pomysł.
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
Napisano 18 czerwca 2020 - 10:23
Coś dziwnego się dzieje, bo najpierw jakieś 2-3 tygodnie temu WhatsApp mi mielił baterię, w zeszłym tygodniu apka Mpay (zainstalowałem do biletów tramwajowych na wypad do Wrocka), a wczoraj nagle Gmail - "powiadomienia" uwaliły się na 1 miejscu. Mam problem dojechać do 1,5 dnia bez ładowania, wcześniej tyle było bez problemu.
„Czemu masz ten uśmiech tylko kiedy trzymasz iPhone?”
Napisano 18 czerwca 2020 - 15:46
Rozumiem, czyli po wyłączeniu danej funkcji mającej wpływ na drenaż baterii efekty moge zauważyć dopiero po ktoryms dniu? Jest to dla mnie troche niezrozumiale jednak, bo miałem dosłownie powłączane wiekszość funkcji ktore sa automatycznie włączone po aktywacji iphone. I jak dla mnie roznica powinna byc odrazu zauwazalna, a jednak telefon traci procenty o wiele szybciej. Myślałem jeszcze nad jednorazowym rozładowaniem go do zera i naładowaniem przez noc?
1. Mam na myśli to, że jedna noc i 3 punkty procentowe różnicy to za mało, by wysnuć jakieś wnioski.
2. Usługi systemowe lokalizacji mają marginalny (jeśli jakikolwiek) wpływ na baterię. Większość jest realizowana albo „przy okazji' innych, albo korzysta z niedrenujących baterii metod lokalizacji (wykorzystuje WiFi lub dane o podłączonej stacji bazowej sieci komórkowej). Osobiście uważam, że nie ma sensu wyłączać rzeczy z usług systemowych bez dobrego powodu.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
Napisano 19 czerwca 2020 - 16:10
Jak zrobi to jeden raz, to też nic złego się nie stanie.Rozładowywanie do zera to bardzo głupi pomysł.
Napisano 21 czerwca 2020 - 20:22
Napisano 21 czerwca 2020 - 22:48
Użytkownik Dastia edytował ten post 21 czerwca 2020 - 22:57
iPhone 14 PRO Max
Napisano 23 czerwca 2020 - 16:49
Aktualizacja. Po 9miesiCach na 100% pojawiło się nagle 99 i w ciągu niecałych 2 tygodni jest już 97. Nie powiem bym się tym przejmowal. Ot taka ciekawostka
Napisano 02 lipca 2020 - 20:30
Mam problem z moim iPhone 11 PM
To super, ale w tym dziale nie zadajemy pytań. / ftpd
Użytkownik ftpd edytował ten post 02 lipca 2020 - 22:32
Napisano 04 lipca 2020 - 09:48
iPhone 11
Napisano 04 lipca 2020 - 12:45
IPhone 11 Pro Max.
11.02 do 04.07 - kondycja baterii 100% -> 98%.
Nie wiem jak sprawdzić ilość cykli, natomiast ładuję telefon przy kazdej możliwej okazji (tak już mam).
Napisano 04 lipca 2020 - 16:44
Napisano 05 lipca 2020 - 11:54
Niestety od przed wczoraj telefon bardzo szybko się rozładuwuje.. Przez calą noc praktycznie schodzi bateria z 100% do 20% przy włączonym oszczędzaniu.
Też pojawił się u mnie problem z rozładowującą się baterią w nocy.
Napiszę po kolei.
W iPhone SE mojego syna miesiąc temu padła bateria, miał oryginalną z 2017r. Potrzebował pilnie telefonu do lekcji fortepianu online, więc dałem mu mojego XS-a. Przełożyłem karty SIM, wyzerowałem telefon (XS) i przeniosłem dane z SE na XS.
Po przeniesieniu danych, XS zaczął rozładowywać się w nocy pomiędzy 0:00 a 6:00 o ok. 50%. Aktywność: SIRI 100%, kolor na wykresie aktywności jest jasnoniebieski, czyli nie był używany.
W SE wymieniłem baterię, testowałem tydzień, działała ok., więc z powrotem przeniosłem dane syna z XS na SE z wyzerowaniem telefonu (SE). Nocne rozładowywanie przeniosło się z XS na SE, tylko SE rozładowuje się już o ok. 60-70%. XS po załadowaniu mojego backupu nie rozładowuje się.
Ponownie wykasowałem SE, zalogowałem tylko AppleID i nie przywracałem backupu, nic nie instalowałem. Telefon rozładowuje się dalej.
Macie jakieś pomysły jak to ugryźć?
Użytkownik Jarek_JD edytował ten post 05 lipca 2020 - 11:55
Napisano 05 lipca 2020 - 12:53
Napisano 07 lipca 2020 - 12:56
Nie mam pomysłu, u mnie od jakiegoś czasu losowo apki mielą w tle, wyskakuje działanie po kilka-kilkanaście godzin. Najlepsze że działanie w tle mam całkowicie wyłączone. 13.5.1 coś całkiem spierdzieliło w systemie, i podobno występuje to losowo, nie u każdego użytkownika. Niby jakiś raban na forum apple jest (info z tabletowo). Wczoraj wróciłem z bety 14 do 13.5.1, myślałem że to ustąpi, ale nie. Niestety na becie było to samo, z tym że to...beta, więc tam mogło.
Coraz bardziej ten iOS podobny do androida, ale chyba nie o to nam chodziło
„Czemu masz ten uśmiech tylko kiedy trzymasz iPhone?”
Napisano 07 lipca 2020 - 13:34
Jako najwiékszy na świecie hejter rezerwatu i betonowych użytkowników iPhone napiszę, żebyś nie rozsiewał tych niesprawdzonych informacji o Androidzie, to raz.
A dwa, jako użytkownik 11 Pro Max, i w temacie postu, napiszę, że bateria w w/w telefonie jest rewelacyjna i nie ustępuje najlepszym w Androidzie.
A, no i mamy tez trzy: bardzo iOS upodabnia się do Androida. Czy to dobrze? Zakładam, że w wydaniu Apple, powinno być OK.
Napisano 10 lipca 2020 - 07:55
Witam.
Czy to możliwe, że mój iphone 8, który kupiłam tydzień temu (nowy, oryginalnie zapakowany) ma maksymalną pojemność baterii 86% ?
Telefon ma tydzień a już spadło mi do 86%, czy trzeba wymieniać baterię czy reset telefonu pomoże?
Napisano 10 lipca 2020 - 09:14
Normalne to z całą pewnością nie jest. Od kogo kupiony?
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
Napisano 10 lipca 2020 - 10:03
Telefon został kupiony na niemieckim ebayu, ale był zapakowany i zafoliowany jako nowy.
Napisano 10 lipca 2020 - 10:16
No to masz odpowiedź - telefon w takim razie niewątpliwie nowy nie jest.
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
Napisano 10 lipca 2020 - 10:37
86% kondycji to mniej więcej 2 lata używania. Można na stronie Apple sprawdzić numer seryjny i sprawdzić czy przysługuje gwarancja na serwis i wsparcie.
https://checkcoverage.apple.com/pl/pl/
Telefon ma tydzień a już spadło mi do 86%
Na forum ktoś pisał, że przy wyzerowaniu telefonu (np. przed sprzedażą) jest możliwość, że kondycja baterii na krótki czas wraca na 100%. Nie wiem natomiast czy to prawda, bo nie sprawdzałem.
Użytkownik dobrakawa edytował ten post 10 lipca 2020 - 10:39
Pro 2012, 14 Pro
Napisano 10 lipca 2020 - 12:36
Oczywiście to nie jest prawda.
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych