Witam, w trakcie rozmowy na Facetime (OSX 10.11.6) po kilkunastu sekundach poziom głośności spada do takiego stopnia, że praktycznie nic nie słychać. Czy ktoś z was ma podobny problem i wie jak go rozwiązać czy to bug samej aplikacji? Na iPhone wszystko ok ale na OSX mam tak od jakiegoś czasu (od kilku aktualizacji).

Facetime OSX - poziom głośności.
#1
Posted 26 July 2016 - 10:26
#2
Posted 26 July 2016 - 10:34
Na której wersji? Ja miałem wczoraj niesłyszalną rozmowę przez sparowane z iPhone facetime, ale zrzuciłem jakość (a raczej jej brak) na to, że na becie Sierry.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#3
Posted 26 July 2016 - 11:48
Brzmi jak tryb automatycznej czułości mikrofonu... Sprawdź dla pewności w ustawieniach dźwięku.
#4
Posted 26 July 2016 - 13:59
Brzmi jak tryb automatycznej czułości mikrofonu... Sprawdź dla pewności w ustawieniach dźwięku.
Ale co ma do tego mikrofon? Mnie rozmówca dobrze słyszy i ja jego też, przez jakieś 30-60 sekund, później dźwięk się jakby wycisza i ledwo słychać.
Facetime 3.0 (2701).
Edited by kostner, 26 July 2016 - 13:59.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users