Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Facetime OSX - poziom głośności.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 kostner

kostner
  • 302 postów

Napisano 26 lipca 2016 - 10:26

Witam, w trakcie rozmowy na Facetime (OSX 10.11.6) po kilkunastu sekundach poziom głośności spada do takiego stopnia, że praktycznie nic nie słychać. Czy ktoś z was ma podobny problem i wie jak go rozwiązać czy to bug samej aplikacji? Na iPhone wszystko ok ale na OSX mam tak od jakiegoś czasu (od kilku aktualizacji).



#2 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 802 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 26 lipca 2016 - 10:34

Na której wersji? Ja miałem wczoraj niesłyszalną rozmowę przez sparowane z iPhone facetime, ale zrzuciłem jakość (a raczej jej brak) na to, że na becie Sierry.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#3 3_Ohm_Back

3_Ohm_Back
  • 379 postów
  • SkądPoznań

Napisano 26 lipca 2016 - 11:48

Brzmi jak tryb automatycznej czułości mikrofonu... Sprawdź dla pewności w ustawieniach dźwięku.



#4 kostner

kostner
  • 302 postów

Napisano 26 lipca 2016 - 13:59

Brzmi jak tryb automatycznej czułości mikrofonu... Sprawdź dla pewności w ustawieniach dźwięku.

Ale co ma do tego mikrofon? Mnie rozmówca dobrze słyszy i ja jego też, przez jakieś 30-60 sekund, później dźwięk się jakby wycisza i ledwo słychać.

 

Facetime 3.0 (2701).


Użytkownik kostner edytował ten post 26 lipca 2016 - 13:59





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych