Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Przesiadka z iPhone 6s na Galaxy S7/?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
546 odpowiedzi w tym temacie

#526 maciekk_s

maciekk_s
  • 15 postów
  • Płeć:

Napisano 09 czerwca 2016 - 15:29

Hmm ;-) Kłamstwo ma sens tak długo ile ktoś w nie wierzy. Wątek zaczął drastycznie umierać, ja sprzęt wybrałem, natomiast uznałem, że szczypta pikanterii się przyda. Głupie i lekkomyślne zachowanie - przyznaje się. To konto zostało utworzone tylko w celu podtrzymania wątku, myślałem, że dyskusja nadal będzie trwać, no cóż @RBB - gratuluję rozeznania. Bardzo polubiłem ten wątek, fajnie się dyskutowało, zwyczajnie już po wybraniu telefonu wątek tak naprawdę stracił sens istnienia, chęć podtrzymania zakończyła się fiaskiem. Po co? Nie wiem, zwykła głupota. Jest mi zwyczajnie głupio. 

 

No cóż, przyznaje się do swojej durnoty. iPhone SE zakupiony, mimo znacznego polecania Samsunga na forum o Apple. Za to konto szczerze was przepraszam, ale także chciałbym podziękować za całość, za pomoc i za kulturalną dyskusję szczególnie effe i tomk925. 

 

Jeśli się nie obrazicie po weekendzie podzielę się wrażeniami z użytkowania SE. 

 

Z góry dzięki.



#527 zalezi

zalezi
  • 37 postów

Napisano 09 czerwca 2016 - 15:54

Świetna robota RBB.

A autor jest żenującym gówniarzem nie szanującym czasu dorosłych, poważnych osób, którzy wyczerpująco odpowiadali i służyli pomocą/opinią.

Wstyd...

 

Zwyczajnie warto zamknąć ten wątek, bo nieodpowiedzialna osoba ponoć coś kupiła.



#528 maciekk_s

maciekk_s
  • 15 postów
  • Płeć:

Napisano 09 czerwca 2016 - 16:01

Świetna robota RBB.

A autor jest żenującym gówniarzem nie szanującym czasu dorosłych, poważnych osób, którzy wyczerpująco odpowiadali i służyli pomocą/opinią.

Wstyd...

 

Zwyczajnie warto zamknąć ten wątek, bo nieodpowiedzialna osoba ponoć coś kupiła.

W związku z tym przeprosiłem, naprawdę jest mi głupio i mam nadzieję, że użytkownicy mi wybaczą i dalej będziemy mogli wymieniać się swoimi wrażeniami, spostrzeżeniami. 



#529 mstanko

mstanko
  • 469 postów
  • SkądWągrowiec

Napisano 09 czerwca 2016 - 16:41

...jest mnóstwo rzeczy które mnie denerwują ! : /

 

Czemu chcę wymienić? 

 

1. Wodoodporność - przyda się, szczególnie, że często kombinuje coś przy wodzie

2. Slot SD - 16gb wydawało mi się ok, teraz lecę w fajne miejsce i będzie to stanowczo za mało, więc każda karta wejdzie i to ogromny plus

3. Użytkuję już iPhone półtora roku, juz trochę mi się znudził, chciałbym zobaczyć coś nowego, ale boje się, że się strasznie zniesmaczę :/ 

4. Problemy z iTunes, brak możliwości łatwego ustawienia dzwonka itd. zniechęcają mnie. 

Najpierw chcesz wymienić 6S na coś innego z powodu w/w wad, a potem kupujesz telefon z tymi samymi wadami do tego gorszy? I jeszcze w związku z tym tworzysz wątek na 22 strony i piszesz z dwóch kont?  :huh:

Ludzie nigdy nie przestaną mnie zadziwiać...


Użytkownik mstanko edytował ten post 09 czerwca 2016 - 16:46


#530 tomk925

tomk925
  • 730 postów

Napisano 09 czerwca 2016 - 16:43

Przyznaje że od razu tak myślałem i ze skromnością stwierdzam że w tym wątku pierwszy pisałem o moich podejrzeniach, jednak RBB zakończył doskonale śledztwo :-)...
Wiesz kiedy wpadłem że to ty? dwa razy pisałeś, raz do mnie na priv, a drugi raz na forum z innego konta, że aparat do fotografii nieba i gwiazd lubisz.. :-). Przyjmuje przeprosiny i pomagałem dlatego że lubię wątki dyskusji o tych tematach. Maciek naprawdę widziałem twój twitter i nie trzeba było zdjęcia tak szybko zmieniać i się tak postarzać :-), wcześniej było lepiej. Kończę na ten temat. A autor niech przyśle jakąś fotę screen z pozdrowieniami dla forum, z SE jak będzie miał ..

Użytkownik tomk925 edytował ten post 09 czerwca 2016 - 16:45


#531 maciekk_s

maciekk_s
  • 15 postów
  • Płeć:

Napisano 09 czerwca 2016 - 16:44

Najpierw chcesz wymienić 6S na coś innego z powodu w/w wad, a potem kupujesz telefon z tymi samymi wadami do tego gorszy...  :huh: nie mogę znaleźć jakiejkolwiek logiki tutaj...

Ja też nie mogę, ale chyba znalazłem wyjścia z niektórych sytuacji:

 

2. Wybrałem 64gb i nie będzie problemu.

3. W sumie nie wiem, ale nie potrafiłem od niego odejść.  :rolleyes:

4. Znalazłem programy które znacznie ułatwią sprawę. 



#532 tomk925

tomk925
  • 730 postów

Napisano 09 czerwca 2016 - 18:36

 

4. Znalazłem programy które znacznie ułatwią sprawę. 

jakie to ? może skorzystam, bo mogę nie znać. 



#533 Omega55

Omega55
  • 311 postów

Napisano 09 czerwca 2016 - 21:37

Dla mnie to co zrobił maciekk_s jest strasznie żałosne. Te tłumaczenia nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Cel był inny. Powinien dostać bana na Forum, przynajmniej na jakiś czas.
Ale cóż, nie miejsce tu, żeby o tym pisać. Bo i szkoda mi czasu na dalsze roztrząsanie tematu. Uważam jednak, że należy mi się słowo przepraszam.

Pozostawiając temat powyższy, wracam do właściwego. To może się jeszcze komuś przydać.
Otóż przekonałam się dziś po raz drugi jak działa serwis i wsparcie Apple.
Niedawno wymieniono mi iPhone z powodu dźwięczącej wibry, a wczoraj zainstalowałem aktualizację iOS na MacBooka.
Nieco mi namieszała powodując problem ze skrzynką e-mail. Wypełniłam krótki formularz zgłoszeniowy na stronie wsparcia i nie minęło pół minuty jak odebrałam telefon z Irlandii. Pani robiła co mogła, by pomóc mi rozwiązać problem, potem przełączyła mnie gdzieś wyżej. W sumie rozmawiałam z nimi co najmniej godzinę próbując znaleźć rozwiązanie problemu. Nie udało się, ale dostałam adres e-mail konsultanta, podałam mu kilka dodatkowych informacji i obiecał, że przyjrzy się sprawie i dziś zadzwoni.
Tak się stało. Zadzwonił i podał mi klucz do rozwiązania problemu. Na koniec powoedział, że jeśli kiedykolwiek pojawi się jeszcze w moim Macu problem, mogę śmiało pisać na maila.
To jest naprawdę profeska ! Kiedyś dzwoniłam do Samsunga. Usłyszałam, że nikt nie zgłaszał podobnego problemu co ja i oni nic nie poradzą. Wysłali mnie do serwisu na ponowną instalację sortu w telefonie. Też chodziło o błąd spowodowany aktualizacją.
Po zakupie S7e miałam inny problem. Rozłączało mi rozmowy przez Bluetooth w samochodzie. Napisałam do 'wsparcia' i napisali mi, żebym szukała problemu z urządzeniem Bluetooth w samochodzie, bo smartfon na pewno jest sprawny. Odpowiedź wyglądała na szablonową :). Zero pomocy.
Tak więc serwis Apple i Samsunga to dwa różne światy. To dość ważny punkt w wyborze smartfona.
Kupując sprzęt Apple, dostajemy nie tylko urządzenie, ale i inne ważne dodatki, których Samsung nam nie zaoferuje. Weźcie to pod uwagę.

#534 effe

effe
  • 6 544 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 09 czerwca 2016 - 21:50

Nie sądzę, żeby ktoś kierował się kupnem sprzętu z myślą o reklamacji :)

Bynajmniej ja tego nie robię :)

Jeśli już o tym rozmawiamy to jakby się ktoś miał tym aż tak sugerować, to pamiętajcie ile Apple daje gwarancji na start a ile Samsung

 

3lata do 1 roku na korzyść Samsunga i dostajecie dodatkowo wsparcie plus ubezpieczenie na uszkodzenia mechaniczne na wyświetlacz. Nie wiem czy ta promocja zostanie przedłużona. 


MacBook Pro 16'', Lenovo ThinkBook 14'' Samsung S20


#535 Omega55

Omega55
  • 311 postów

Napisano 09 czerwca 2016 - 21:57

I tak i nie. Oddałam kiedyś do serwisu prawie nowy tablet Samsunga. Wymieniano w nim płytę główną. Odebrałam po naprawie z uszkodzonym panelem dotykowym. Wymienili panel, odebrałam znowu z takimi uszkodzeniami obudowy od otwierania, że uznałam, iż jest to nie do przyjęcia. To wyglądało tak, jakby w urządzeniu grzebało dziecko. Zażyczyłem sobie wymianę wyświetlacza i obudowy tylnej. Na szczęście się udało, ale 2 miesiące w sumie byłam bez tableta.
Naprawdę czasem nie trzeba czasem długo czekać na to by potrzebować serwisu. Mój iPhone, którego mi wymieniono miał też tylko pół roku.

Użytkownik Omega55 edytował ten post 09 czerwca 2016 - 21:59


#536 maciekk_s

maciekk_s
  • 15 postów
  • Płeć:

Napisano 09 czerwca 2016 - 22:09

Dla mnie to co zrobił maciekk_s jest strasznie żałosne. Te tłumaczenia nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Cel był inny. Powinien dostać bana na Forum, przynajmniej na jakiś czas.
Ale cóż, nie miejsce tu, żeby o tym pisać. Bo i szkoda mi czasu na dalsze roztrząsanie tematu. Uważam jednak, że należy mi się słowo przepraszam.

Pozostawiając temat powyższy, wracam do właściwego. To może się jeszcze komuś przydać.
Otóż przekonałam się dziś po raz drugi jak działa serwis i wsparcie Apple.
Niedawno wymieniono mi iPhone z powodu dźwięczącej wibry, a wczoraj zainstalowałem aktualizację iOS na MacBooka.
Nieco mi namieszała powodując problem ze skrzynką e-mail. Wypełniłam krótki formularz zgłoszeniowy na stronie wsparcia i nie minęło pół minuty jak odebrałam telefon z Irlandii. Pani robiła co mogła, by pomóc mi rozwiązać problem, potem przełączyła mnie gdzieś wyżej. W sumie rozmawiałam z nimi co najmniej godzinę próbując znaleźć rozwiązanie problemu. Nie udało się, ale dostałam adres e-mail konsultanta, podałam mu kilka dodatkowych informacji i obiecał, że przyjrzy się sprawie i dziś zadzwoni.
Tak się stało. Zadzwonił i podał mi klucz do rozwiązania problemu. Na koniec powoedział, że jeśli kiedykolwiek pojawi się jeszcze w moim Macu problem, mogę śmiało pisać na maila.
To jest naprawdę profeska ! Kiedyś dzwoniłam do Samsunga. Usłyszałam, że nikt nie zgłaszał podobnego problemu co ja i oni nic nie poradzą. Wysłali mnie do serwisu na ponowną instalację sortu w telefonie. Też chodziło o błąd spowodowany aktualizacją.
Po zakupie S7e miałam inny problem. Rozłączało mi rozmowy przez Bluetooth w samochodzie. Napisałam do 'wsparcia' i napisali mi, żebym szukała problemu z urządzeniem Bluetooth w samochodzie, bo smartfon na pewno jest sprawny. Odpowiedź wyglądała na szablonową :). Zero pomocy.
Tak więc serwis Apple i Samsunga to dwa różne światy. To dość ważny punkt w wyborze smartfona.
Kupując sprzęt Apple, dostajemy nie tylko urządzenie, ale i inne ważne dodatki, których Samsung nam nie zaoferuje. Weźcie to pod uwagę.

Przeprosiłem wszystkich, jeśli życzy sobie Pani osobiście - przepraszam za moją głupotę. Debilność wzięła górę nad wszystkim.  

Nie chciałbym dalej roztrząsać tego tematu, bo jest żałosny jak najbardziej. 

 

@effe

 

Jak wygląda sprawa czytelności wyświetlacza na słońcu? Nie miałem okazji przetestować tego osobiście, wiadomo w salonie jest idealnie, ale jak Samsungowski amoled radzi sobie na zewnątrz przy ostrym słońcu? 



#537 Omega55

Omega55
  • 311 postów

Napisano 09 czerwca 2016 - 22:16

maciekk_s, musisz teraz zdecydować którego z co najmniej 3 kont chcesz używać :).

#538 maciekk_s

maciekk_s
  • 15 postów
  • Płeć:

Napisano 09 czerwca 2016 - 22:18

No i po co to drążyć na siłę? :-) Źle zrobiłem, przeprosiłem, skończmy już tą burzę którą wywołałem. 



#539 Omega55

Omega55
  • 311 postów

Napisano 09 czerwca 2016 - 22:26

Jasne. Przepraszam i tyle.
A ja zastanawiam się czy warto dalej pisać na tym Forum, bo to nie jest normalne, że dyskutuje się z kilkoma osobami, a potem okazuje się, że to ta sama osoba. To jest wstrętne.

#540 RBB

RBB
  • 1 370 postów

Napisano 09 czerwca 2016 - 22:36

Maciek napisz do moderatora o pozostawienie jednego konta (po wpisie Omegi nie jestem już pewien ile ich masz :D ) i nie dodawaj już szczypty pikanterii, jak to nazwałeś, by na siłę ciągnąć wątek. Dodam tylko, że kiedyś za multikonta był ban.



#541 harti

harti
  • 346 postów

Napisano 09 czerwca 2016 - 22:36

gówniarz zachował się jak gówniarz, jak miał się zachować..

że to jakiś małolat było widać jak zaczął pisać że Apple to "klasa" a reszta to wiadomo, albo co koledzy pomyślą gdy kupi Samsunga zamiast iPhone'a..

a potem jakieś żałosne tłumaczenie... ech..



#542 Omega55

Omega55
  • 311 postów

Napisano 09 czerwca 2016 - 22:38

@RBB, więcej niż 2 :)

#543 tomud

tomud
  • 587 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 09 czerwca 2016 - 22:58

iPhone SE zakupiony, mimo znacznego polecania Samsunga na forum o Apple.

 

Kazdy z tych telefonow ma swoje plusy i minusy, no ale jak sie nie wiem czego sie chce to tak potem wychodzi. Jak bys sie nie zdecydowal to tak mozna bylo by jeszcze przez miesiac pisac i nic by z tego nie wyniknelo. Mnie ten zakup dziwi jesli posiadales faktycznie wczesniej 6s i brales pod uwage jeszcze s7e... kazdy telefon z innej bajki i kazdy przeznaczony dla klienta o calkiem innych wymaganiach. No ale nic oby ci ten SE dlugo sluzyl i sie szybko nie znudzil....



#544 Omega55

Omega55
  • 311 postów

Napisano 09 czerwca 2016 - 23:03

@up, wcale nie jest pewne, czy on w ogóle kupił tego SE. Mógł się wycofać z finalizacji, przecież znowu zaczął pytać o samsunga :).

#545 maciekk_s

maciekk_s
  • 15 postów
  • Płeć:

Napisano 09 czerwca 2016 - 23:08

@up, wcale nie jest pewne, czy on w ogóle kupił tego SE. Mógł się wycofać z finalizacji, przecież znowu zaczął pytać o samsunga :).

Jeśli nie wierzy Pani, już w poniedziałek, tudzież wtorek ( nie wiem kiedy dostanę konkretnie sprzęt ) opiszę moje wrażenia i prześlę dowody, aby chociaż tutaj ktoś mi uwierzył - z resztą nie wiem czy ktoś chce po prostu to wiedzieć. 

 

Naprawdę proszę o zaprzestanie kontynuowania tego tematu, nie sądziłem, że zajdzie to tak daleko. Proszę o zrozumienie. 



#546 tomk925

tomk925
  • 730 postów

Napisano 10 czerwca 2016 - 05:29

Maciek a dziwisz się że ci nie wierzą. Pytasz o widoczność w słońcu, jest podobnie jak w 6s, a wrażenia już przecież pisałeś, jako inne konto. Wystarczy cofnąć się kilka stron wcześniej:-). Nic nowego nie wymyślisz..


Użytkownik tomk925 edytował ten post 10 czerwca 2016 - 06:18


#547 OleYek

OleYek

  • 17 442 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 10 czerwca 2016 - 08:28

Nie chce mi sie tego sprzątać, bo samemu można dostać schizofrenii :) Zamykam w takim razie ten cyrk. Autor odpocznie sobie chwilę od forum...
  • tomk925 i Giallorosso lubią to
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych