Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 6s 16GB - problem z baterią


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
116 odpowiedzi w tym temacie

#51 jacob31

jacob31
  • 365 postów

Napisano 28 marca 2016 - 23:17

Po kilku dniach testów, kilku pełnych cyklach pracy baterii mam pytanie.
Przy przeglądaniu stron internetowych czy prostych aplikacjach nie obciążających procesora nie mogę nic zarzucić - bateria działa poprawnie te 6 h w użyciu można wydusić.
Ale...
Kiedy dochodzi do oglądania filmów na YT, GoogleMaps czy Facebook (najbardziej YT) procenty ubywają w oczach, powiedziałbym że o wiele szybciej niż minuty. Tym jestem trochę zaskoczony, zaniepokojony. Na stronach internetowych nie znalazłem jednoznacznych informacji na temat wydajności baterii, wiem że zależy to od wielu czynników i trudno to określić, ale ciekaw jestem jak to jest u Was, jakie są Wasze odczucia.
Zachęcam do dyskusji

#52 mike_88

mike_88
  • 50 postów

Napisano 29 marca 2016 - 11:16

U mnie sprawa wygląda podobnie, dużo dzwonię, trochę SMS, mail, chwila na FB i Safari. 6h w użyciu, trochę krótko. Telefon ma ok 5-6 miesięcy, zawsze staram się ładować kiedy bateria jest w progu niskiego stanu naładowania. Trochę się wcisnąłem z postem, bo mam iP6 a nie 6s, ale pamiętam czasy na poprzednich wersjach iOS9 kiedy bateria wytrzymała 8h w użyciu. na iOS 9.3 niby wszystko działa dużo płynniej i się nie zawiesza ale bateria trzyma tylko 6h.



#53 jacob31

jacob31
  • 365 postów

Napisano 29 marca 2016 - 11:41

Ja mam wrażenie że jest gorzej niż na dwuipółletnim, wyeksploatowanym 5s. Kwestia softu?

#54 mike_88

mike_88
  • 50 postów

Napisano 29 marca 2016 - 11:57

Ja mam wrażenie że jest gorzej niż na dwuipółletnim, wyeksploatowanym 5s. Kwestia softu?

Mam iP5s na iOS 8.2 albo 8.3 i tam bateria około 6,5 h w użyciu wytrzymuje.



#55 jacob31

jacob31
  • 365 postów

Napisano 29 marca 2016 - 11:59

A jak użytkujesz?

#56 mike_88

mike_88
  • 50 postów

Napisano 29 marca 2016 - 12:12

WiFi non stop włączone, bluetooth też (do auta), dużo rozmów, trochę sms, mail, sporadycznie FB. Telefon nie ma zainstalowanych dużo appek, tak samo jak moj iP6. Nie zaśmiecam sprzętu, mam tylko te dla mnie niezbędne: Google Maps,Dropbox, msg, shazam, moj orange, booking, bzwbk, FB, instagram, superpopcorn, YT.



#57 jacob31

jacob31
  • 365 postów

Napisano 29 marca 2016 - 12:20

Ja w sumie podobnie (nawet bez bluetootha), ale problem pojawia się przy aplikacjach typu FB, YT, czy też oglądanie filmów w safari. Zastanawiam się czy to normalne, że procenty baterii schodzą o wiele szybciej niż minuty.

#58 mike_88

mike_88
  • 50 postów

Napisano 29 marca 2016 - 12:36

Włączyłem YT, odtwarzany film trwał 3 min (w trybie pełnoekranowym). Z baterii zleciało 5%. Rozpoczynając odtwarzanie miałem 15% baterii



#59 jacob31

jacob31
  • 365 postów

Napisano 29 marca 2016 - 14:23

U mnie podobnie, jak dla mnie tragedia z taką baterią.
Tylko zastanawia mnie jedna kwestia mike88 powiedział ze u niego zaczęło wariować po aktualizacji do 9.3, ja miałem już od początku 9.3 jest to możliwe, że to kwestia softu?

#60 mike_88

mike_88
  • 50 postów

Napisano 29 marca 2016 - 17:47

Dziwi mnie tylko fakt, że nasze baterie działają podobnie pomimo, że ja mam iP6 a Ty 6s. Wracając do poprzednich wersji iOS 9 to np. na 9.2.1 bateria wytrzymywała ok 7h w użyciu ale znowu system strasznie chrupał, przywieszał się itp. W innym dziale wyczytałem, że wymazanie wszystkich ustawień poprawia sytuację z baterią.



#61 jacob31

jacob31
  • 365 postów

Napisano 29 marca 2016 - 17:52

Ja starałem się ustawić wszystko tak aby zużywało jak najmniej energii, jakbyś przetestował tą opcję prędzej to daj znać czy coś pomogło. Pozdrawiam :)

#62 mike_88

mike_88
  • 50 postów

Napisano 29 marca 2016 - 18:24

Ja starałem się ustawić wszystko tak aby zużywało jak najmniej energii, jakbyś przetestował tą opcję prędzej to daj znać czy coś pomogło. Pozdrawiam :)

Też tak miałem ale właśnie wymazałem wszystkie ustawienia - trochę to frustrujące ustawiać dzwonki, tapety, konfigurować programy od podstaw ale warto spróbować. Dam znać jaki efekt.



#63 jacob31

jacob31
  • 365 postów

Napisano 29 marca 2016 - 18:29

Dzięki =)

#64 mike_88

mike_88
  • 50 postów

Napisano 30 marca 2016 - 19:59

Analizując zużycie baterii po wyczyszczeniu ustawień niestety nie zauważyłem większych zmian. Przez noc od 23-6 rano bateria spadła o 4% (WiFi, bluetooth, 4G). Na chwilę obecną mam 4% baterii i słuchawka ma 6h 13 min w użyciu i 25h w gotowości. Żadna rewelacja.



#65 Danny7

Danny7
  • 58 postów
  • SkądAlberta

Napisano 31 marca 2016 - 08:34

Ja po aktualizacji  softu do  9.3 mam tez  problem z baterią. IP5s.

Bateria mi ginie w oczach... Wczesniej nawet nie  zwracalem uwagi na baterie bo zawsze bylo wszystko OK... Od wczoraj mam dramat z  telefonem, bo nawet jak mam 60% i ide spac o 1 w nocy, jak wstaje o 8 to telefon jest juz padniety... Masakra...

Sprawdzilem baterie na ibackup i nic nie wskazuje na to by bylo cos z nia nie tak albo zeby sie "skonczyla".  Telefon jest nowy ze sklepu i mam go 1,5 roku. Z dnia na dzien mi sie powalilo z  ta bateria. Zrobilem  restore z backapem i od nowa calkowicie i CALY CZAS TO SAMO.

HELP ME PLS


iPhone 13 Mini, MacBook Pro 2020 M1


#66 jacob31

jacob31
  • 365 postów

Napisano 31 marca 2016 - 13:36

http://www.iosworld....iphone-6s-plus/

Zobaczcie na pierwszy film pod tym ilnkiem: 53 minuty puszczania filmu w HD i zleciało 10% przy 6s.

Opcje są dwie:

albo na starszym sofcie bateria rzeczywiście lepiej trzymała 

albo mam wadliwy telefon, bo u mnie przy nowym 6s te 53 minuty to by cała bateria zeszła tym bardziej przy maksymalnym podświetleniu.

Jaka jest wasza opinia?



#67 mike_88

mike_88
  • 50 postów

Napisano 31 marca 2016 - 13:55

Tak jak pisałem, pamiętam jak na poprzednich wersjach iOS9 bateria trzymała po 8h. Teraz te 6,5h to max a przecież bateria telefonu postarzała się o jakieś 4 miesiące - to chyba nie jest czas, który zniszczyłby ją w bardzo znacznym stopniu.



#68 luki4ever

luki4ever
  • 57 postów

Napisano 25 kwietnia 2016 - 17:12

Dzisiaj otrzymałam wiadomość, że testy nie wykazały wady i telefon będzie odesłany. Idę o zakład, że testowali go w 22 stopniach w ogrzewanym pomieszczeniu... 

Nic, sama przetestuję, może nagram film dla załączenia dowodu (bo przecież serwis wykrywa tylko te usterki, które ujawniają się w temperaturze pokojowej :P) i jeśli problem będzie się powtarzać, będę zawracać d..ę prosto w Apple, czy taka jest norma dla ich już-nie-najnowszego modelu.

 

Ja walczę z Apple od kilku miesięcy, wysłałem im logi, filmik na którym widać dokładnie datę, godzinę oraz objaw - wyłączający się iPhone 6s przy temperaturze +15 Robią wszystko żeby nie uznać reklamacji, proszą o dodatkowe testy, zadają durne pytania "co Pan robił w chwili wyłączenia?" - k....wa chyba widać na filmiku! albo "jakie dokładnie były warunki atmosferyczne" - w zgłoszeniu wyraźnie podałem +15 słonecznie itp. Problem powszechny i nie chcą się przyznać, a powinni wymienić ludziom baterie lub telefony z pocałowaniem reki tym bardziej, że na ich sprzęt wydałem w sumie 20k. Nie tego oczekiwałem po tej marce.



#69 premislausg

premislausg
  • 314 postów

Napisano 26 kwietnia 2016 - 02:49

A ja dzisiaj dostałem maila z Cortlandu, że usterka została potwierdzona i iPhone zostanie wymieniony na nowy egzemplarz.
Telefon wyłączył mi się przy próbie zrobienia zdjęcia na zewnątrz, temperatura wynosiła około 4 stopnie.

#70 makemymind

makemymind
  • 706 postów
  • SkądPoznań

Napisano 26 kwietnia 2016 - 11:18

A ja dzisiaj dostałem maila z Cortlandu, że usterka została potwierdzona i iPhone zostanie wymieniony na nowy egzemplarz.
Telefon wyłączył mi się przy próbie zrobienia zdjęcia na zewnątrz, temperatura wynosiła około 4 stopnie.

 

dokładnie mam to samo od jakiegoś czasu.

chyba w końcu przejdę się do cortlandu.

 

Logi pokazują jasno, że przy nawet 42% baterii się wyłączał..



#71 Skejtowy

Skejtowy
  • 9 postów

Napisano 26 kwietnia 2016 - 11:50

Mi rownież Cortland wymienił egzemplarz iPhone 6s na nowy przy tej usterce. Mam pytanie czy jeśli egzemplarz jest wymieniony na nowy, to gwarancja leci od nowa przez 12msc?

#72 makemymind

makemymind
  • 706 postów
  • SkądPoznań

Napisano 26 kwietnia 2016 - 12:48

Mi rownież Cortland wymienił egzemplarz iPhone 6s na nowy przy tej usterce. Mam pytanie czy jeśli egzemplarz jest wymieniony na nowy, to gwarancja leci od nowa przez 12msc?

 

w jakim czasie Ci go wymienili?



#73 Skejtowy

Skejtowy
  • 9 postów

Napisano 26 kwietnia 2016 - 12:55

Pewnie nie ma reguły. W moim przypadku z kurierski licząc trwało to 7 dni i miałem nowy telefon u siebie.

#74 premislausg

premislausg
  • 314 postów

Napisano 26 kwietnia 2016 - 19:08

Mi rownież Cortland wymienił egzemplarz iPhone 6s na nowy przy tej usterce. Mam pytanie czy jeśli egzemplarz jest wymieniony na nowy, to gwarancja leci od nowa przez 12msc?

Jeśli masz iP z polskiej dystrybucji (poza Plus Gsm), to po wymianie zaczyna się nowa gwarancja na okres 12 miesięcy.

#75 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 26 kwietnia 2016 - 21:42

Skąd bierzecie te logi?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych