Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 6s 16GB - problem z baterią


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
116 odpowiedzi w tym temacie

#76 makemymind

makemymind
  • 706 postów
  • SkądPoznań

Napisano 27 kwietnia 2016 - 11:17

Dostałem info z Cortlandu, że został zamówiony "Battery Kit, iPhone 6s"

 

Ktoś miał takie info? Znaczy to, że nie wymienią aparatu a baterię w salonie..?



#77 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 27 kwietnia 2016 - 12:35

Zgadza się dostaniesz nową baterię. Jaką usterkę reklamowałeś ?



#78 makemymind

makemymind
  • 706 postów
  • SkądPoznań

Napisano 27 kwietnia 2016 - 13:12

Zgadza się dostaniesz nową baterię. Jaką usterkę reklamowałeś ?

 

Taką jak koledzy powyżej, którzy otrzymali nowe/wymienione aparaty..

 

Telefon wyłączał się gdy tylko na dworze było chłodniej np. przedwczoraj przy 8c mając 30% baterii czy nawet przy 48%..


Użytkownik makemymind edytował ten post 27 kwietnia 2016 - 13:13


#79 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 27 kwietnia 2016 - 13:27

Kilku osobom też wymieniono baterię z tego co pisali w tym czy innym temacie. Wymiana baterii powinna załatwić sprawę.



#80 makemymind

makemymind
  • 706 postów
  • SkądPoznań

Napisano 27 kwietnia 2016 - 13:30

Jakoś nie ufam wymianom w PL serwisach, nawet w tych autoryzowanych..

 

W tym wypadku wymiana nie odbywa się w Apple w Holandii.



#81 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 27 kwietnia 2016 - 13:38

A jaka to filozofia odpiąć jedną taśmę i przykleić nową baterię ? Też ze 2 lata temu w 5s wymienili mi sam aparat foto zamiast całości i normalnie działał. 



#82 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 27 kwietnia 2016 - 13:46

Jakoś nie ufam wymianom w PL serwisach, nawet w tych autoryzowanych..

 

W tym wypadku wymiana nie odbywa się w Apple w Holandii.

 

To lepiej zaufaj. Jakbyś zobaczył w jakim stanie wracały z Holandii iPhony 5 po wymianie baterii lub naprawie przycisku power w czasie programu serwisowego to by Ci się słabo zrobiło. Potem już prosiłbyś, żeby Ci telefon na miejscu w Polsce naprawili, a nie wysyłali tam do nich.

Wymiana jest banalnie prosta bo nowe iPhony są zaprojektowane tak, żeby szybko i łatwo wymienić podstawowe części jak ekran, kamera, bateria czy wibracja i teraz te części bedą normalnie na miejscu w serwisie wymieniane. Poza tym ilość szkoleń i certyfikatów jakie musi zaliczyć technik aby mieć możliwość wymiany takich rzeczy jest ogromna, to nie jest tak, że byle kto z łapanki pracuje w takim serwisie autoryzowanym, wierz mi.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#83 premislausg

premislausg
  • 314 postów

Napisano 27 kwietnia 2016 - 21:19

Odebrałem dziś swojego wymienionego iP z Cortlandu i jutro wraca tam ponownie. Tym razem jest paproch pod szkłem obiektywu...

#84 makemymind

makemymind
  • 706 postów
  • SkądPoznań

Napisano 28 kwietnia 2016 - 09:29

Odebrałem dziś swojego wymienionego iP z Cortlandu i jutro wraca tam ponownie. Tym razem jest paproch pod szkłem obiektywu...

 

a z ciekawości ile czekałeś na wymianę i jakie miasto?

 

Bez problemu wymienili Ci cały telefon z powodu usterki samej baterii?



#85 premislausg

premislausg
  • 314 postów

Napisano 28 kwietnia 2016 - 14:19

a z ciekawości ile czekałeś na wymianę i jakie miasto?

Bez problemu wymienili Ci cały telefon z powodu usterki samej baterii?

Oddałem do Cortlandu w Gdańsku w sobotę, w poniedziałek dostałem maila, że będzie wymieniony, we wtorek, że jest do odbioru. Dzisiaj zawiozłem drugi raz, po godzinie nowy był do odebrania ☺️

#86 luki4ever

luki4ever
  • 57 postów

Napisano 28 kwietnia 2016 - 15:21

Ja wczoraj swojego odesłałem do Cortlandu, póki co przesyłka dotarła rano, a już dostałem smsa że jest diagnozowany. Jestem bardzo ciekawy jak do tego podejdą bo Cortland jest moją jedyną nadzieją na normalność.

 

Nie ukrywam, że iMad bardzo mnie rozczarował, telefon leżał u nich 3-4 dni i otrzymałem odpowiedź, że bateria jest w porządku pomimo licznych wyłączeń przy temperaturach powyżej 0. Apple w Polsce olewa temat na pełnej linii, przełączają do kolejnych poziomów techników, sporo ich tam mają, odstawiają bajer że chcą pomóc a w rezultacie zbywają człowieka zawracając mu tylko głowę żeby wysyłać im logi, filmy z dowodem usterki itd. Bardzo nieprofesjonalne podejście ze strony producenta. Może przy obecnych spadkach zarobków jakie odnotowują zaczną bardziej poważnie traktować ludzi w Europie Środkowej.


Użytkownik luki4ever edytował ten post 28 kwietnia 2016 - 15:22


#87 premislausg

premislausg
  • 314 postów

Napisano 30 kwietnia 2016 - 23:35

Problem z baterią w iP6s dotyczy coraz większej ilości użytkowników. Zdecydowana większość moich znajomych, którzy posiadają ten model iP, spotkała się z wyłączeniem telefonu lub szybkim spadkiem wydajności baterii...

#88 makemymind

makemymind
  • 706 postów
  • SkądPoznań

Napisano 01 maja 2016 - 09:45

Czy tylko mi wymieniaja sama baterie, czy komus z was tez? czy zawsze na refurba od razu? i czy pomoglo?


Użytkownik makemymind edytował ten post 01 maja 2016 - 11:45


#89 luki4ever

luki4ever
  • 57 postów

Napisano 04 maja 2016 - 16:32

Czy tylko mi wymieniaja sama baterie, czy komus z was tez? czy zawsze na refurba od razu? i czy pomoglo?

 

w moim przypadku w iMad i bezpośrednio w Apple uważano że wszystko jest w porządku, nie wiem kogo Oni tam zatrudniają, ale ktoś powinien się temu przyjrzeć. W końcu Cortland po kilku dniach testów zlitował się nade mną i dostałem info "zamówiliśmy części niezbędne do wykonania naprawy" 



#90 Danioo

Danioo
  • 1 057 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 04 maja 2016 - 16:38

Ostatnimi czasy i mnie dotknęły problemy z baterią. W poprzednim egzemplarzu wypalały mi się piksele (wymiana ekranu) i za drugim razem (też wypalone piksele i niestabilna emocjonalnie bateria :-)) wymiana telefonu na refuba. Obecny iPhone ma około miesiąca czasu i ostatnio strasznie pogorszyły się czasu pracy na baterii. Dzisiaj odpiąłem go od ładowarki o 7:35. O 16:00 miałem już poniżej 20%. Użycie standardowe - spotify jakieś 50 minut, 0,5h safari i tyle samo prostych gier (dzisiaj Fruit Ninja), kilka wiadomości na messengerze, dwie krótkie rozmowy telefoniczne i 5 zdjęć. Jeszcze tydzień temu spokojnie dociągnął do 22 z zapasem 30-40%. Dzisiaj zauważyłem też kolejny objaw. Gdy telefon miał 15% wskaźnik strasznie szybko zaczął spadać po jakiś 3 minutach było już 8% i w pewnym momencie około 1 minuta spadło do 5 a telefon się wyłączył. Teraz po ponownym uruchamianiu pokazuje od 10 do 15 % i zanim zdążę wbić pin następuje wyłączenie. Po tym gdy chcę włączyć telefon pokazuje komunikat o rozładowaniu a za następnym razem uruchamia się normalnie i zaraz po tym reset.

Myślicie, że warto go oddawać ? Po ostatnim razie w iMad (wymiana 3 tygodnie) nie widzi mi się oddawania telefonu na gwarancję, ale w tym miesiącu mam praktyki niedaleko Cortlandu i mógłbym w sumie go jutro podrzucić.


iMac 21,5 Mid 2014 (1,4GHz,8GB,500GB) + 128GB SSD USB | MacBook Air 11 Early 2014 (1,4Ghz,4GB,256GB)

Samsung Galaxy S8 Arctic Silver / iPhone 7 Matte Black 32GB 


#91 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 05 maja 2016 - 11:02

W ogóle, mam wrażenie, że pomiędzy różnymi modelami, w moim przypadku 6S Plusa są duże różnice w czasie pracy na baterii. Nie sądzę, że wynikają one tylko ze sposobu użytkowania i z procesora czy to Samsunga czy TSMC. Jestem bardzo ciekawy w jaki sposób Apple określiło różnice między procesorami na 2-3-%.

#92 klopersss

klopersss
  • 733 postów
  • SkądKatowice, PL

Napisano 05 maja 2016 - 18:53

Ja również zauważyłem znaczne spadki w wydajności mojej baterii przy normalnym użytkowaniu mojego telefonu, okazało się że mam procesor samsunga w iPhone 6s, czy może być to podstawą do wymiany gwarancyjnej na inny model?



#93 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 06 maja 2016 - 11:55

To jaki masz procesor mało ich interesuje. Potrzebne są twarde dowody.

#94 klopersss

klopersss
  • 733 postów
  • SkądKatowice, PL

Napisano 07 maja 2016 - 00:40

no spodziewam się, że to ich mało obchodzi, jednak bardziej mi chodziło o spadek wydajności baterii, myślicie że program "Battery Life" podaje faktyczny stan zużycia baterii?



#95 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 07 maja 2016 - 22:45

Ja również zauważyłem znaczne spadki w wydajności mojej baterii przy normalnym użytkowaniu mojego telefonu, okazało się że mam procesor samsunga w iPhone 6s, czy może być to podstawą do wymiany gwarancyjnej na inny model?

Wymiana gwarancyjna zazwyczaj odbywa się na taki sam (a nie inny) model.
A warunki gwarancji masz tu: http://www.apple.com...l-warranty.html


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#96 jan1102

jan1102
  • 73 postów

Napisano 10 maja 2016 - 17:49

Mam taki sam problem z bateria w iPhone 6 ...kupiłem nowa baterie i jest tak samo.na noc zostawiony naładowany do rana jest rozładowany...a w dzień trzyma Max 6-7 godzin spadają % w oczach .tel nie jest ciepły .i nie pokazuje mi w ustawieniach-bateria jakie programy zrzekają baterie ,jest tylko ile minęło czasu od ostatniego naładowania i czas używania tel.jakies pomysły??nowa uszkodzona bateria?

#97 Małgorzata Maria

Małgorzata Maria
  • 68 postów
  • SkądLublin, Poland, Poland

Napisano 10 maja 2016 - 22:02

Cześć, niestety ja również wracam ponownie z tym samym problemem.

Ostatnim razem odzywałam się w okolicach świąt, gdzie temperatury były jeszcze znacznie niższe i telefon wyłączał mi się ewidentnie przy obciążeniu baterii w chłodniejszej temperaturze (kilka stopni). Teraz mam wrażenie, że problem się pogorszył, bo telefon co jakiś czas (raz na tydzień-dwa) wyłącza się sam niezależnie od pogody, temperatury i innych czynników. Raz wyłączył się mając 9% baterii przy kilkunastu stopniach i słonecznej pogodzie, raz przy chłodniejszej pogodzie, ale za to mając aż 17% baterii... Dramat. 

Poradźcie drodzy koledzy gdzie uderzyć, żeby tym razem doszło do wymiany aparatu - znowu Cortland? Ostatnio odesłali mi ten sam telefon mówiąc, że usterka nie została potwierdzona (co było do przewidzenia w sumie przy testach w temperaturze pokojowej, bo usterka nie występuje za każdym razem, a przynajmniej nie bez chłodu). Zastanawiam się, czy znowu Cortland, czy w jakiś sposób na decyzję o wymianie telefonu może wpłynąć filmik? Mam nagrane drugim telefonem 30 sekund, gdzie widać, że telefon jest wyłączony, prosi o podpięcie do ładowarki, a następnie po chwili bez podpięcia włącza się i pokazuje 9% baterii... Może taki materiał coś da? 

A może po prostu uderzać do miejsca zakupu urządzenia, albo do producenta? Podobno jeśli mimo wysłania urządzenia do serwisu usterka nadal występuje, można towar zwrócić lub wymienić? Tak słyszałam, przyznam, że jeszcze nie zagłębiłam się w ten temat. Pomożecie?



#98 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 11 maja 2016 - 21:25

Cześć, niestety ja również wracam ponownie z tym samym problemem.

...

Poradźcie drodzy koledzy gdzie uderzyć, żeby tym razem doszło do wymiany aparatu - znowu Cortland? Ostatnio odesłali mi ten sam telefon mówiąc, że usterka nie została potwierdzona (co było do przewidzenia w sumie przy testach w temperaturze pokojowej, bo usterka nie występuje za każdym razem, a przynajmniej nie bez chłodu). Zastanawiam się, czy znowu Cortland, czy w jakiś sposób na decyzję o wymianie telefonu może wpłynąć filmik? Mam nagrane drugim telefonem 30 sekund, gdzie widać, że telefon jest wyłączony, prosi o podpięcie do ładowarki, a następnie po chwili bez podpięcia włącza się i pokazuje 9% baterii... Może taki materiał coś da? 

...

Film być może pomógłby, żeby serwis dokładniej pochylił się nad Twoim problemem i spróbował odtworzyć Twój problem w warunkach serwisowych, natomiast prawdopodobnie nie będzie żadną podstawą do podjęcia przez serwis decyzji o wymianie samej baterii czy całego telefonu dopóki usterki nie potwierdzą 'ichniejsze' diagnostyki.

...

A może po prostu uderzać do miejsca zakupu urządzenia, albo do producenta? Podobno jeśli mimo wysłania urządzenia do serwisu usterka nadal występuje, można towar zwrócić lub wymienić? Tak słyszałam, przyznam, że jeszcze nie zagłębiłam się w ten temat. Pomożecie?

O tym, że usterka nadal występuje wiesz na razie tylko Ty i my, bo jak sama napisałaś: serwis Cortland nie potwierdził usterki. Jestem prawie pewien, że jak oddasz do sprzedawcy ten przyjmie od Ciebie i wyśle do jakiegoś serwisu, a jeżeli on (serwis) również nie potwierdzi usterki to wrócisz do punktu wyjścia - tylko prawdopodobnie po kilkunastu kolejnych dniach bez telefonu (a jak sprzedawca odeśle też do Cortlandu to zobaczą, że ten telefon już u nich był i nic nie stwierdzono - więc szansa na pozytywne dla Ciebie załatwienie sprawy raczej nie wzrośnie).
Moim zdaniem lepiej uderzać bezpośrednio do Apple (infolinia), albo ew. spróbować jeszcze z innym serwisem, który jeszcze nie wie że telefon był już w Cortlandzie (ale bezpośrednio, a nie przez sprzedawcę).


Użytkownik bee3 edytował ten post 11 maja 2016 - 21:27

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#99 luki4ever

luki4ever
  • 57 postów

Napisano 12 maja 2016 - 18:15

To jaki masz procesor mało ich interesuje. Potrzebne są twarde dowody.

 

hahaha, jasne. W moim przypadku wysyłałem logi oraz film na którym widać było datę, godzinę, warunki pogodowe (poza temperaturą którą podałem po jej sprawdzeniu), a pomimo to ciągle wymyślali nowe rzeczy byle nie uznać mi gwarancji, totalny brak kompetencji na infolinii Apple, ciągłe przełączanie do wyższych poziomów wsparcia (mają ich tam naprawdę sporo), a przede wszystkim traktowanie klienta jak idioty, a już totalnie żenujące jest ciągłe powtarzanie przez tych ludzi na infolinii że nie chcieliby być w mojej sytuacji, że rozumieją i postarają się pomóc żeby po chwili nie robić nic poza wk*****niem człowieka.

Uratował mnie Cortland gdzie serwis podszedł do problemu tak jak tego oczekiwałem po wydaniu prawie 4 tysięcy za telefon. Wymieniono mi baterię, ale tak jak wspominałem we wcześniejszych postach trwało to praktycznie 4 miesiące, zaczęło się od serwisu iMad gdzie mnie kompletnie olano, następnie bezpośrednio Apple (traumatyczne przeżycie) a skończyło się szczęśliwie na Cortlandzie. Jeśli macie problem z baterią to tylko Cortland.



#100 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 12 maja 2016 - 19:45

Mi Cortland powiedział, że wszystko jest okej, a pan z obsługi z bolesną miną stwierdził, że jego znajomi mają ten sam problem, ale nic się nie da z tym zrobić. Także wydaje mi się, że to loteria.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych