Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 2 głosy

Problem z aktywacją iMessage/Facetime


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
146 odpowiedzi w tym temacie

#126 burczybass-0636a41136

burczybass-0636a41136
  • 473 postów
  • SkądWars i Sawa

Napisano 09 lutego 2016 - 10:19

Dzięki za odpowiedź, ale chyba nie do końca o to chodzi. Może doprecyzuję:

 

 

Chcę wysłać iM do osoby A. W polu adresata mam jego dwie opcje na niebiesko : mail i numer telefonu. Niezależnie co wybiorę, pójdzie jako iM.I okay.

Wysyłając do osoby B, mam na niebiesko wyłącznie maila, natomiast jej numer telefonu jest zielony. Wybierając nr telefonu wyślę zwykłego SMSa, a wybierając maila - wyślę iM.

I teraz. Jakie ustawienia powinna mieć osoba B,aby jej nr telefonu i mail były u mnie na niebiesko?

Oczywiście, osoba B ma aktywny iM, prawidłowo ustawioną datę, własny numer ,itd,itp, zgodnie ze wszystkimi podręcznikami i poradami. Jej numer telefonu widnieje także w AppleID, wszystko wygląda okay.

Z osobą B spróbuj w kontaktach przy numerze telefonu ustawić iPhone (zamiast komórka, dom etc.), dwa usuń z osobą B dotychczasową konwersację, może wcześniej korespondowałeś z osobą B korzystając z adresu email i tak się w iPhone "utrwaliło" z jakiegoś powodu.



#127 Cantaloop-15a9c04bd5

Cantaloop-15a9c04bd5
  • 3 postów

Napisano 09 lutego 2016 - 11:18

Z osobą B spróbuj w kontaktach przy numerze telefonu ustawić iPhone (zamiast komórka, dom etc.), dwa usuń z osobą B dotychczasową konwersację, może wcześniej korespondowałeś z osobą B korzystając z adresu email i tak się w iPhone "utrwaliło" z jakiegoś powodu.

 

Strzał w 10, burczybass, dzięki - pomogło.

oto co zrobiłem gdyby ktoś miał podobny problem:

 

1. Usunięcie historii sms,iM, połaczeń odebranych/nieodebranych

2. Usunięcie numeru z kontaktów i wpisanie na nowo.

 

I zagrało na niebiesko. Dzięki!



#128 producent

producent
  • 263 postów

Napisano 09 lutego 2016 - 17:05

Dzisiaj około 15:00 wszystkie moje urządzenia zaczęły mieć problem z wysyłaniem iMessage. 
Operator: Plus - ciągle wisi i czeka na aktywację 
Przerzuciłem wysyłkę na Apple ID, ale o wiele lepiej jest to robić z numeru. 

 



#129 moo

moo
  • 44 postów
  • SkądOpole/Częstochowa

Napisano 09 lutego 2016 - 19:56

Dzisiaj około 15:00 wszystkie moje urządzenia zaczęły mieć problem z wysyłaniem iMessage. 
Operator: Plus - ciągle wisi i czeka na aktywację 
Przerzuciłem wysyłkę na Apple ID, ale o wiele lepiej jest to robić z numeru. 

 

U mnie działa normalnie, przed chwilą wysłałem i normalnie dostarczono. Operator Plus.


iPhone 11> iPhone X > iPhone 8 > iPhone 7 > iPhone 6s > iPhone 6 > iPhone 5s > iPhone 4s


#130 klopersss

klopersss
  • 733 postów
  • SkądKatowice, PL

Napisano 09 lutego 2016 - 22:21

problem chyba wrócił znowu nie mogę aktywować mojego numeru w T-Mobile...



#131 masi0

masi0
  • 332 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 10 lutego 2016 - 14:27

dzisiaj miałem chwilowy problem na jednym numerze z Orange, iM czekał na aktywacje a FT nie :D, pomógł restart



#132 Mirpheus

Mirpheus
  • 85 postów

Napisano 06 sierpnia 2016 - 20:22

Cześć. Udało Wam się rozwiązać ten problem? Mnie dopadł 2 dni temu, kiedy włożyłem na chwilę do iPhone kartę z Orange, teraz znów mam mój Tmobile i nie mam iMessage. W ciągu doby poszło 46 SMSów do UK, za 31 złotych, a iMessage nie działa. Kiedy wkładam kartę PLAY, albo Tmobile USA, czy Orange, od razu się włącza. Na moim numerze przestało..



#133 iJasiu

iJasiu
  • 32 postów

Napisano 07 sierpnia 2016 - 20:29

Kilka dni temu zmieniłem operatora i telefon. Po przeniesieniu numeru włożyłem nową kartę SIM do nowego SE i uruchomiłem przywracanie z iCloud. Wszystko poszło gładko, ale od trzech dni iMessage i FaceTime wciąż czekają na aktywację - wyłączenie i ponowne włączenie wywala błąd. Problem taki jak w linku: https://mobirank.pl/...age-i-facetime/

Zastosowałem się do porad supportu Apple (https://support.appl.../pl-pl/HT201422), ale nadal nie rozwiązałem problemu. Napisałem w tej sprawie do operatora - T-Mobile - odpisali, że jeśli chodzi o usługę iMessage oraz FaceTime, to są to usługi powiązane z aplikacjami Apple, dlatego też wszelkie problemy z ich konfiguracją oraz działaniem proszą kierować do Apple celem weryfikacji. Z poziomu systemu T-Mobile nie ma na moim koncie ograniczeń ani blokad połączeń i wiadomości.

Sprawdziłem billing - wysłałem ponad 40 SMS-ów potwierdzających... Zmiana karty pomoże, czy jakieś inne propozycje?



#134 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 07 sierpnia 2016 - 20:30

A nie macie czasem JB?
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#135 iJasiu

iJasiu
  • 32 postów

Napisano 07 sierpnia 2016 - 20:35

A nie macie czasem JB?

Nie. 


Dodam, że nie działa też przekazywanie wiadomości na Mac.



#136 alucky

alucky
  • 186 postów

Napisano 08 sierpnia 2016 - 15:53

Witam, dzisiaj rano wywaliło mnie z iMessage i FaceTime. Próbowałem chyba już wszystkiego resetowania ustawień sieciowych i wszystkich ustawień wyciągałem i wkładałem kartę sim, ustawiałem czas z automatycznego na ręczny i ciągle wywala błąd. Do tej pory nie miałem nigdy z tym żadnego problemu. Iphone 6 iOS 9.3.4 operator Tmobile. Ktoś z was w ostatnim czasie miał może z ty problem? Na iPhone 5s córki wszystko jest ok, ta sama sieć i system.



#137 iJasiu

iJasiu
  • 32 postów

Napisano 08 sierpnia 2016 - 17:59

Na infolinii uzyskałem informację, że jest problem u operatora, który przez T-Mobile był zgłaszany do Apple. W ciągu 24h problem powinien być rozwiązany. 



#138 ender1975

ender1975
  • 2 postów

Napisano 08 sierpnia 2016 - 18:25

iJasiu, dzięki za informacje!

 

U mnie problem występuje od piątku (też sieć T-Mobile), po tym jak przeniosłem się na zastępczy telefon. Dzisiaj rozmawiałem z pomocą Apple i skierowali mnie do T-Mobile, jednocześnie informując, że od paru dni mają sygnały, iż z T-Mobile są problemy (inne sieci działają - jest to więc ewidentnie problem T-Mobile).

 

Jak rozumiem trzeba się uzbroić w cierpliwość! heh



#139 komars83

komars83
  • 17 postów

Napisano 09 sierpnia 2016 - 12:56

Dzień dobry wszystkim,

U mnie tez problemy z aktywacja iMessage i facetime. Mieli, mieli i nic. Sieć t-mobile. Wsparcie techniczne Apple potwierdziło, ze problemy występują ze strony właśnie tego operatora ponieważ SMS aktywujące wychodzą oczywiście ale już nie wracają z powrotem do Apple. Czekam na rozwiazanie problemu wiec ze strony T-mobile. Potem jeszcze reklamacja co by anulowali opłatę za te wszystkie SMS wysyłane do Wielkiej Brytanii :)
Dajcie znać jak u Was w T-mobile już ruszy

Pozr

#140 alucky

alucky
  • 186 postów

Napisano 09 sierpnia 2016 - 16:25

Sprawdzajcie aktywację iMessage w T-Mobile u mnie ruszyło  :D  :D  :D



#141 iJasiu

iJasiu
  • 32 postów

Napisano 09 sierpnia 2016 - 16:39

Sprawdzajcie aktywację iMessage w T-Mobile u mnie ruszyło  :D  :D  :D

 

U mnie też ruszyło! :D

Zanim ruszyło, poszło, aż 55 sms-ów aktywacyjnych...


Użytkownik iJasiu edytował ten post 09 sierpnia 2016 - 16:46


#142 kdworaczyk

kdworaczyk
  • 262 postów
  • SkądPsary

Napisano 09 sierpnia 2016 - 20:35

U mnie też ruszyło !

#143 czesiekwiesiek

czesiekwiesiek
  • 1 089 postów

Napisano 09 sierpnia 2016 - 22:22

Jakies pol roku temu takie same problemy byly z orange. Cos ci nasi operatorzy nie lubia sie z apple. Ruszylo aby pewnie za jakis czas znowu cos sie popsuje.

Macbook Air M1 512/16, iPhone 12 mini, ​AirPods 2, Apple Watch Series 3


#144 Mirpheus

Mirpheus
  • 85 postów

Napisano 10 sierpnia 2016 - 08:43

I u mnie. Wczoraj około 17:00



#145 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 postów

Napisano 24 marca 2018 - 09:49

U mnie po restore już drugi dzień nie może aktywować iM i FT :/ iPhone X operator Play. Ma ktoś podobne problemy? Bo nie wiem czy dzwonic do play. Na infolinii apple wszystko ok niby

MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#146 extor

extor
  • 316 postów
  • SkądWrocław, PL

Napisano 11 października 2020 - 12:05

Od wczoraj występuje problem z aktywacją iMessage oraz FaceTime na kartach Orange Polska.
Od rana telefon zaczął zasypywać mnie komunikatami o aktywację iMessage i FaceTime

Sprawdzałem na 2 kartach eSIM oraz na karcie SIM z nju mobile (też Orange) i jest albo błąd aktywacji albo numer telefonu zmienia się po kilku sekundach na +1 813149000118. Po przełożeniu karty SIM nju z Xs do 6s ten sam problem. Sprawdziłem w drugą stronę tj. karta Play która jest w 6s bez problemu aktywuje iMessage i FaceTime zarówno w 6s jak i Xs.

Z ciekawości dopytam czy u was na kartach SIM Orange Polska występuje podobny problem.
Aktywacja na adres email przechodzi bez problemu.

Załączone pliki


 MacBook Pro 16" i7/512GB/16GB RAM | Beats Studio3
 iPhone 15 Pro 256 GB Blue Titanium |  Watch Series 8 |  AirPods 3

#147 c54d1b36a7

c54d1b36a7
  • 151 postów
  • SkądGdynia, PL

Napisano 11 października 2020 - 22:01

Hej @extor

Tak to bug Orange

 

https://nasz.orange....wy/m-p/230875


Użytkownik sojer2005 edytował ten post 11 października 2020 - 22:02





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych