U mnie dalej nic.. IM jak nie działało tak dale nie działa i ciągle oczekuje na aktywacje.

Problem z aktywacją iMessage/Facetime
#51
Napisano 04 lutego 2016 - 22:01
#52
Napisano 05 lutego 2016 - 09:38
#53
Napisano 05 lutego 2016 - 11:48
Właśnie dzwonił konsultant apple i prosił, żeby czekać podobono gmerają na trzy zmiany - wina ewidentnie po stronie Orange...
#54
Napisano 05 lutego 2016 - 12:18
ehlo,
U mnie od wczoraj podobny problem. Przesiadka z "5" (na której wszystko było ok) na 6s - karta nano od Virgin Mobile (czyli Play) i… oczekiwanie na aktywację. Kilkadziesiąt wysłanych SMS na numer +44…, resety, przywracanie telefonu, powroty do ustawień fabrycznych i… wciąż czekam. Support VM nie poradził sobie z problemem (u nich wszystko OK), Play nie ma nic do tego. Zadzwoniłem do Apple, streściłem problem i pierwsze pytanie czy Orange. ;-) Nie. ;-)
Mam poczekać 24h i jeżeli nie zadziała to znów się z nimi skontaktować.
Kurczę, jak szybko się człowiek przyzwyczaja do takich udogodnień jak iMessage na szarlotce… Doceni tylko ten, kto to straci (parafrazują Mistrza Jana ;-)).
--
Marcin Trzaska /czach/
#55
Napisano 05 lutego 2016 - 12:21
moze w tym przypadku problem jest inny i masz włączoną blokadę SMS premium? czy w billingach masz SMS na 44.....? a może 6s tak ma czasami?
#56
Napisano 05 lutego 2016 - 12:41
@masi0 - tak jak napisałem wyżej: kilkadziesiąt wysłanych SMS na numer +44. No i na tej samej karcie jeszcze wczoraj (ale na „piątce”) wszystko działało.
--
Marcin Trzaska /czach/
#57
Napisano 05 lutego 2016 - 15:47
Ja ma the same problem z IM - karta Plus, IP 6S ale moze to w zwiazku z informacja na Myapple.pl
"Serwery Apple mogą dziś nie działać poprawnie"
#58
Napisano 05 lutego 2016 - 16:47
Witam, ja też mam ten sam problem. Na moim 5s miałem przed powrotem do ustawień fabrycznych działał iMessage, teraz nie działa, odtworzenie iP nie pomogło - sieć Play.
#59
Napisano 05 lutego 2016 - 17:54
#60
Napisano 05 lutego 2016 - 19:12
Z Play dokładnie to samo... Wczoraj wypakowałem nowego 6s plus i nadal "Czekam na aktywacje..." smsy wysyłane na ten dziwny numer. Nic ...
Macbook Pro 15" 2018 i7 2.6/560X/32GB/512GB | iPhone 11 Pro MAX | AW V 44mm | iPad Pro 12.9 WiFi+Cell 3gen | HomePod | AirPods
#61
Napisano 05 lutego 2016 - 19:15
#62
Napisano 05 lutego 2016 - 19:28
U mnie od wczoraj czeka na aktywacje... Jakieś rady?
Macbook Pro 15" 2018 i7 2.6/560X/32GB/512GB | iPhone 11 Pro MAX | AW V 44mm | iPad Pro 12.9 WiFi+Cell 3gen | HomePod | AirPods
#63
Napisano 05 lutego 2016 - 19:38
U mnie od wczoraj czeka na aktywacje... Jakieś rady?
uzbroić się w cierpliwość, jak problem zostanie rozwiązanie to i tak się nie dowiemy co było popsute
#64
Napisano 06 lutego 2016 - 08:29
U mnie to samo. Dwa Iphone 6, jeden w PLAY, drugi w T-MOBILE i tez nie dziala. Najciekawsze jest to, ze w T-MOBILE wszystko bylo ok ale po wylaczeniu i ponownym właczeniu Facetime'a juz sie nie załączyło i czeka na aktywacje natomiast iMessage nie ruszalem i dziala. Mysle, ze jak go wyłącze i włącze bedzie tak samo i nie zatrybi.
#65
Napisano 06 lutego 2016 - 12:27
Troche porażka, bo przekazywanie wiadomości na Maca też nie działa :/
Macbook Pro 15" 2018 i7 2.6/560X/32GB/512GB | iPhone 11 Pro MAX | AW V 44mm | iPad Pro 12.9 WiFi+Cell 3gen | HomePod | AirPods
#66
Napisano 06 lutego 2016 - 17:30
działa, jak masz aktywny iMessage. jak widać problem występuje tylko w PL, nigdzie nikt nic nie pisze o większej awarii. Karta z nju mobile nadal czeka na aktywacje w świeżym 5s
#67
Napisano 06 lutego 2016 - 18:45
W Play odtworzenie telefonu i wyrobienie nowej karty nano-sim nie pomogło, na moje nieszczęście dowiedziałem się o problemach po tych czynnościach
#68
Napisano 06 lutego 2016 - 20:03
W Play odtworzenie telefonu i wyrobienie nowej karty nano-sim nie pomogło, na moje nieszczęście dowiedziałem się o problemach po tych czynnościach
W sensie "o problemach" - ze strony serwerów Apple?
#69
Napisano 06 lutego 2016 - 20:23
#70
Napisano 06 lutego 2016 - 22:34
Koło 20 tej dzwoniłem do orange ekspert na *900. Powiedzieli, że to wina apple i że trzeba czekać. Wydaje się to uzasadnione bo na drugim iphonie 6 w playu również "Czeka na aktywację". Nie rozumiem jak to może tak długo trwać. Ponadto zauważyłem, że jeżeli chodzi o konfigurację MMS w USTAWIENIACH -> Sieć komórkowa -> Sieć komórkowa danych jako apn, użytkownik i hasło jest wpisane: internet, ppp, ppp. Na podstronie orange http://ustaw.orange.pl po wpisaniu modelu iphona pokazuje, że powinno być wpisane: internet, internet, internet. Czy ktoś się orientuje jak powinno być? Zastanawiałem się czy to może być przyczyna nie działania imessage - blokowanie sms aktywacyjnego od numeru 447786205094.
#71
Napisano 07 lutego 2016 - 10:41
#72
Napisano 07 lutego 2016 - 11:41
#73
Napisano 07 lutego 2016 - 11:57
Zaczynam się cieszyć, że Orange nie wysyła tych smsów. Chociaż nie wiem czy nie możecie próbować reklamacji na te smsy skoro to nie jest Wasza wina (tak jakby).
#74
Napisano 07 lutego 2016 - 12:31
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
#75
Napisano 07 lutego 2016 - 12:51
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych