To że mają awarie na serwerach (a Play działa??)to inna sprawa...a to że karta sim może mieć błędy to inna, mnie to pomogło, nie wiem dlaczego nie chcesz spróbować...???

Problem z aktywacją iMessage/Facetime
#26
Napisano 02 lutego 2016 - 17:30
#27
Napisano 02 lutego 2016 - 17:31
Orange nad twierdzi, ze jest awaria na "serwerach w stanach" , na razie maja zresetowac ustawienia karty SIM
Tylko, że SMSa wysyła się do Irlandii a nie do stanów. Może Apple ich zblokowało za te wolne transfery
- masi0 lubi to
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
#28
Napisano 02 lutego 2016 - 17:31
Wszystkie inne sieci działają tylko nie Orange. Może ma ktoś jakiegoś starego iP i jakiegoś prepaida Orange i mógłby sprawdzić ?
#29
Napisano 02 lutego 2016 - 17:31
To że mają awarie na serwerach (a Play działa??)to inna sprawa...a to że karta sim może mieć błędy to inna, mnie to pomogło, nie wiem dlaczego nie chcesz spróbować...???
na razie czekam na zdalny restart karty potem pojadę choc nie wiem czy to ma sens bo dzis wymienilem karte sim na nową
Wszystkie inne sieci działają tylko nie Orange. Może ma ktoś jakiegoś starego iP i jakiegoś prepaida Orange i mógłby sprawdzić ?
wrzucilem do 5c i tez nie dziala
#30
Napisano 02 lutego 2016 - 17:36
Ale wrzuciłeś jakąś inną czy cały czas tą samą wkładasz i przekładasz?
#31
Napisano 02 lutego 2016 - 19:38
na trygława i swaroga, z kartą z play nowy 6s śmiga , z kartą orange stary 5c już nie za bardzo - nie może się aktywowac
#32
Napisano 02 lutego 2016 - 21:42
U mnie też nie chce się aktywować iMessage (Orange). Zrobiłem restore z bety 9.3 na której działało do 9.2.1 i koniec.
#33
Napisano 02 lutego 2016 - 22:00
#34
Napisano 02 lutego 2016 - 22:08
Oczywiście u mnie też klapa. Jak mi się uda to jutro odwiedzam Orange.
#35
Napisano 03 lutego 2016 - 14:12
To samo u mnie.. Ide chyba do salonu orange.
Ktoś już ma jakieś nowe info w tej sprawie?
#36
Napisano 03 lutego 2016 - 14:36
wymiana karty/reset nic nie dało, nadal jest kupa.
kontaktowałem się kolejny raz z apple i powiedziano mi, ze duzo ludzi posiadajacych karte orange zgłasza ten problem, wiec maja to na celowniku
sugeruje wszystmać konie na 48h
#37
Napisano 03 lutego 2016 - 14:38
A ja sugeruję zgłaszać reklamację do Orange.
#38
Napisano 03 lutego 2016 - 14:43
No ja mam zamiar to zgłosić w formie reklamacji, a nie "zgłoszenia". To Orange nie wysyła smsa, a to nie jest wina telefonu tylko operatora. Zobaczę czy da się to online zgłosić bo dzisiaj nie dam rady do nich dojechać, a do punktu w galeriach handlowych nie pójdę bo mogę się tylko zirytować.
edit//masło maślane na początku, ale chyba wiadomo o co chodzi.
Użytkownik edwa edytował ten post 03 lutego 2016 - 14:46
#39
Napisano 03 lutego 2016 - 14:52
Też juz dzwoniłam do apple i to samo powiedzieli. Ich pierwsze pytanie "Czy ma Pani w orange?" Już dzisiaj sporo takich telefonów odebrali.
Niedługo wybieram sie do głównego salonu orange bo w sumie mam po drodze, to dam znać.
Teraz już nawet nie ma połączenia z siecią..
#40
Napisano 03 lutego 2016 - 18:12
#41
Napisano 03 lutego 2016 - 18:21
Moim zdaniem wina Orange, skoro z kartą Play jest OK. Z drugiej strony, może problem być pomiedzy Apple i Orange, ale tego przecież nikt nam wprost nie powie
#42
Napisano 03 lutego 2016 - 19:05

#43
Napisano 03 lutego 2016 - 21:31
W orange nic nie wiedzą, to coś bardziej z główną siedzibą.
Na pewno nie jest to wina apple bo tez juz probowałam wszystkiego, nawet restore telefonu 2 razy.
Pozostaje czekać..
#44
Napisano 03 lutego 2016 - 21:57
Mnie ciekawi co innego. Podczas próby włączenia imessage na iPhonie wywala 2x błąd aktywacji o czym w końcu idzie bez błędu i jest "oczekuje na aktywację". Jednak na macbooku pokazuje się komunikat, że to konto używa iMessage na iPhone. Zaczynam głupieć chyba...
#45
Napisano 03 lutego 2016 - 22:00
- edwa lubi to
#46
Napisano 03 lutego 2016 - 22:04
No dobra, wszystko jasne. Dzięki za szybką odpowiedź.
#47
Napisano 04 lutego 2016 - 09:23
update na 4.02 - nadal nic Orange naprawdę posysa
#48
Napisano 04 lutego 2016 - 10:34
IP XS Max | MacBook Pro 2020 | Ipad Air2 | AW 4 SS
#49
Napisano 04 lutego 2016 - 16:14
Jak to rozwiązać? Jak kupilem imaca to mialem ten sam problem z 5s'em.
Przeinstalowalem OSX —nic, dopiero jak przywróciłem fabryczne ustawieona w telefonie, poszło.
Od dwóch czuje sie jak piłęczka w pinballu bo support zarowno Apple jak i Orange przewalaja odpowiedzialnosc wine na siebie.
Można to jakoś rozwiązać?
#50
Napisano 04 lutego 2016 - 16:43
Apple jest w porządku przynajmniej zajmuje sie to sprawą i chce pomóc. Orange wprost przeciwnie, winę zwalan na Apple i awarie iM w ameryce
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych