Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 6s sam się wyłącza przy niższej temperaturze i naładowaniu 46%


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
78 odpowiedzi w tym temacie

#1 luki4ever76

luki4ever76
  • 7 postów

Napisano 23 grudnia 2015 - 13:33

witam,

 

czy ktoś spotkał się z problemem w którym iPhone wyłączał się samoczynnie podczas użytkowania w niższej temperaturze? mnie to spotyka użytkując iPhone 6s, ostatnim razem przy temperaturze na zewnątrz +6 i naładowanym akumulatorze 46%. Po wyłączeniu i próbie włączenia pojawia się informacja że smartfona należy podpiąć do ładowarki, jednak po włożeniu do kieszeni i ogrzaniu włączył się bez problemu.

 

 



#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 23 grudnia 2015 - 13:59

Masz uszkodzoną baterię. Oddaj go do serwisu na gwarancję. 


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 luki4ever76

luki4ever76
  • 7 postów

Napisano 23 grudnia 2015 - 14:24

dziękuję za szybką odpowiedź 

 

Wesołych Świąt :-)



#4 swiety74

swiety74
  • 773 postów
  • SkądKatowice

Napisano 23 grudnia 2015 - 20:07

Ja też tak miałem kilka dni temu. Byłem na nartach i tel się wyłączył. Nie wiem czy to na 100% awaria baterii ale po raz pierwszy coś takiego mi się stało.



#5 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 27 grudnia 2015 - 21:54

witam,

 

czy ktoś spotkał się z problemem w którym iPhone wyłączał się samoczynnie podczas użytkowania w niższej temperaturze? mnie to spotyka użytkując iPhone 6s, ostatnim razem przy temperaturze na zewnątrz +6 i naładowanym akumulatorze 46%. Po wyłączeniu i próbie włączenia pojawia się informacja że smartfona należy podpiąć do ładowarki, jednak po włożeniu do kieszeni i ogrzaniu włączył się bez problemu.

Wyłącza się przy "niższej temperaturze" t.j. plus 6 stopniach Celsjusza. Strach pomyśleć co będzie jak przyjdzie zima.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#6 luki4ever76

luki4ever76
  • 7 postów

Napisano 05 stycznia 2016 - 20:01

Jestem po wizycie w iMad. Póki co jestem rozczarowany podejściem samego serwisu jak i producenta do problemu.

 

Serwis szybko bo po jednym dniu od oddania smartfona do serwisu poinformował mnie w e-mailu o poniższej treści, że ma mnie głęboko gdzieś

 

"Wykonane czynności:

Rozszerzone testy Apple Service Diagnostic nie wykazały nieprawidłowości."

 

otrzymałem również informację że mogę udać się po odbiór smartfona. W związku z tym zadzwoniłem na infolinię iMad zapytać co dalej? Pani poinformowała mnie, że jej iPhone także wyłącza się w temperaturach poniżej 0 stopni  :lol: i że to jest zabezpieczenie przed uszkodzeniem sprzętu  :D Ciekawe co powiedziałby na to Samsung  :P  ? Po wytłumaczeniu Pani, że mój problem występuje także w temperaturach dodatnich (+8) dowiedziałem się, że muszę skontaktować się bezpośrednio z Apple. Oczywiście uczyniłem to, ale tam usłyszałem podobną bajkę o pracy iPhone poniżej 0 stopni i dopiero po walkach i uświadomieniu, że mój problem dotyczy temperatur także dodatnich obiecano mi zając się sprawą, ale mam wiele wątpliwości do tego jak to się dalej potoczy. Mam odebrać smartfona i testować go na "czystym" sofcie bo może logi coś pokażą. Usłyszałem od technika Apple, że być może jakaś aplikacja powoduje wyłączanie się smartfona w temperaturach z zakresu od -10 do +10 ....pewnie jakaś przebiegła, złośliwa aplikacja  :P



#7 waluigi

waluigi
  • 708 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 05 stycznia 2016 - 22:26

@luki4ever76 serwis w katowicach?

Jeśli tak to ta Pani powiedziała mi że całkowicie normalnym jest wyłączanie się telefonu przy 20%, tak samo jak skoki zużycia baterii (chętnie bym ją w tym miejscu pozdrowił, ale szanse że to czyta są raczej nikłe ;)).


- Co ludzie mówią o mnie? - spytał. - Mówią: idiota? Co ludzie mówią?

#8 luki4ever76

luki4ever76
  • 7 postów

Napisano 06 stycznia 2016 - 03:21

@luki4ever76 serwis w katowicach?

Jeśli tak to ta Pani powiedziała mi że całkowicie normalnym jest wyłączanie się telefonu przy 20%, tak samo jak skoki zużycia baterii (chętnie bym ją w tym miejscu pozdrowił, ale szanse że to czyta są raczej nikłe ;)).

 

nie, Pani z infolinii serwisu iMad, nie wiem gdzie mają centralę  :) co ciekawe bezpośrednio w Apple dowiedziałem się, że w temperaturach poniżej 0 stopni cudowny sprzęt ( iPhone 6s ) za jedyne 4000 zł może nie działać prawidłowo i generalnie mało ich to interesuje. Natomiast mój przypadek dotyczy również temperatur dodatnich 0 do +10



#9 Driff

Driff
  • 423 postów

Napisano 06 stycznia 2016 - 07:44

Ciężko Ci będzie. Miałem kiedyś podobny problem w innym telefonie - wyłączanie poniżej zera stopni. Oczywiście oficjalnie to normalne bo nawet w instrukcji tak napisane. Nieoficjalnie nie do zaakceptowania. Na szczęście to były czasy gdy nie naliczano opłat za "bezpodstawne" oddanie do serwisu, więc katowałem ich do skutku. Za 3 razem się złamali i wymienili mi baterię.
<p>MacBook Air 13" Early 2014 + iPhone 12 Pro Max + AirPods Pro

#10 tomk925

tomk925
  • 747 postów

Napisano 06 stycznia 2016 - 12:08

U mnie na 6s Plus wczoraj właśnie miałem pierwszy raz taką sytuację, jednorazowe to było ale teraz będę obserwował i jak się by powtarzało sprawdzę w serwisie.

#11 Arshe

Arshe
  • 800 postów
  • SkądŁódź

Napisano 06 stycznia 2016 - 13:53

Jest to niestety bardzo częsty przypadek moi znajomi też się na to skarżą w Ip6s.


 iPhone 12 mini   iPhone 5s  iPad 8 th  HomePod mini 


#12 jasiecki

jasiecki
  • 4 271 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 06 stycznia 2016 - 14:10

Wczoraj uświadczyłeś tego w swoim 6s. W żadnym z wcześniej posiadanych iPhonów tego nie było a mrozy tez były wieksze

Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#13 tomk925

tomk925
  • 747 postów

Napisano 06 stycznia 2016 - 14:36

Wczoraj uświadczyłeś tego w swoim 6s. W żadnym z wcześniej posiadanych iPhonów tego nie było a mrozy tez były wieksze

Tak właśnie wczoraj, a że zobaczyłem ten temat napisałem też o tym. Mrozy bywały większe, miałem inne iPhony i nic takiego nigdy wtedy nie wystąpiło. 



#14 Maniak90

Maniak90
  • 9 postów
  • Płeć:

Napisano 06 stycznia 2016 - 14:50

iPhone monitoruje temperaturę, jeżeli jest za wysoka to dla bezpieczeństwa urządzenia wyłącza się. Widać działa to też w drugą stronę. Aluminium jest podatne na wahania temperatury. Najlepiej jest nosić telefon blisko ciała, ale to kiepskie rozwiązanie na cała zimę...



#15 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 06 stycznia 2016 - 15:20

Tu nie chodzi o monitorowanie temperatury dla bezpieczeństwa. Wyłączanie na zimnie wynika z tego, że w niższej temperaturze bardzo spada wydajność baterii i napięcie na niej. A kiedy tak się stanie to iPhone się wyłącza, bo dostaje informację z baterii, że jest ona rozładowana. Ogrzanie powoduje wzrost napięcia na baterii i iPhone pozwala się uruchomić. Jest to w miarę normalne ale sprawna bateria nie powinna być wrażliwa na zimno w okolicy zera stopni.


  • jasiecki lubi to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#16 radomir

radomir
  • 100 postów

Napisano 06 stycznia 2016 - 15:41

A jak mój wyłącza się przy ok -5st C i robi cyrki a przy -17stC działa bez zarzutu to co robić ?
Szkoda chyba na serwis wysyłać bo raczej oleją sprawę i tyle będzie a telefon jednak potrzebny przez 24h.

#17 luki4ever76

luki4ever76
  • 7 postów

Napisano 06 stycznia 2016 - 18:34

Tu nie chodzi o monitorowanie temperatury dla bezpieczeństwa. Wyłączanie na zimnie wynika z tego, że w niższej temperaturze bardzo spada wydajność baterii i napięcie na niej. A kiedy tak się stanie to iPhone się wyłącza, bo dostaje informację z baterii, że jest ona rozładowana. Ogrzanie powoduje wzrost napięcia na baterii i iPhone pozwala się uruchomić. Jest to w miarę normalne ale sprawna bateria nie powinna być wrażliwa na zimno w okolicy zera stopni.

 

I w tym miejscu pojawia się pytanie, dlaczego jest to tak oczywiste dla specjalisty z serwisu Apple MacSupport z Krakowa, a tak abstrakcyjne dla technika z iMad czy bezpośrednio w Apple ? Czyżby dyspozycje wydane z góry jak należy traktować klientów z tego typu problemami, a może zwyczajny brak wiedzy i profesjonalizmu ze strony serwisu iMad i pana technika z Apple dla których aplikacja diagnostyczna to jedyne źródło wiedzy?


prawdopodobnie większość z użytkowników iPhone nie ma pojęcia o poniższym zapisie w gwarancji

 

"Temperatura pracy  iPhone został zaprojektowany z myślą o pracy w temperaturze otoczenia 0–35ºC (32–95ºF) i o przechowywaniu w temperaturze –20–45ºC (–4–113ºF). Jeśli iPhone jest używany lub przechowywany w temperaturze spoza tego zakresu, może ulec uszkodzeniu. iPhone'a nie należy narażać na gwałtowne zmiany temperatury lub wilgotności. Gdy używasz iPhone'a lub ładujesz baterię, nagrzewanie się iPhone'a jest normalnym zjawiskiem."

 

chętnie w wolnej chwili sprawdzę jak to wygląda u konkurencji Apple. Natomiast nie zmienia to faktu że mnie problem występuję także w temperaturach 0 do +10

 

Generalnie super sprzęt za takie pieniądze 



#18 waluigi

waluigi
  • 708 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 06 stycznia 2016 - 19:18

Moja 6 się wyłącza w pokoju w którym jest 15*C, obok leży 6S którego to w ogóle nie rusza.

W iMad na testach stwierdzili że wszystko jest z nią OK i odesłali.

Na szczęście po kilku cyklach więcej, wygląda na to że baterie już wyraźnie padła bo iBackupBot wskazuje takie rzeczy:

 

 

Screenshot%202016-01-06%2018.24.16.png

Użytkownik waluigi edytował ten post 06 stycznia 2016 - 19:19

- Co ludzie mówią o mnie? - spytał. - Mówią: idiota? Co ludzie mówią?

#19 kris55577

kris55577
  • 100 postów

Napisano 06 stycznia 2016 - 19:50

Skąd macie iBackupBot bo w AppStore nie ma

#20 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 06 stycznia 2016 - 20:53

 

Moja 6 się wyłącza w pokoju w którym jest 15*C, obok leży 6S którego to w ogóle nie rusza.

W iMad na testach stwierdzili że wszystko jest z nią OK i odesłali.

Na szczęście po kilku cyklach więcej, wygląda na to że baterie już wyraźnie padła bo iBackupBot wskazuje takie rzeczy:

 

U Ciebie ta bateria już całkiem padła. 800mAh wystarcza pewnie tylko na kilka godzin lekkiej pracy. Jeśli ma gwarancję to w tej sytuacji powinni go już wymienić, bo teraz nie nadaje się już do niczego.

 

 

Skąd macie iBackupBot bo w AppStore nie ma

 

Pierwszy wynik z google: http://www.icopybot....kup-manager.htm

 

To jest aplikacja na komputer, nie instalujesz tego na iPhonie.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#21 inuictus

inuictus
  • 1 023 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 stycznia 2016 - 21:05

To jest program na OS X i Windowsa :)

iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV


#22 kris55577

kris55577
  • 100 postów

Napisano 06 stycznia 2016 - 21:22

Ok dzięki nie omieszkam sprawdzić

#23 waluigi

waluigi
  • 708 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 06 stycznia 2016 - 22:02

U Ciebie ta bateria już całkiem padła. 800mAh wystarcza pewnie tylko na kilka godzin lekkiej pracy. Jeśli ma gwarancję to w tej sytuacji powinni go już wymienić, bo teraz nie nadaje się już do niczego.
 

Po kilku godzinach skoczyło na 1100, wcześniej było 1200, dziwna sprawa...
- Co ludzie mówią o mnie? - spytał. - Mówią: idiota? Co ludzie mówią?

#24 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 07 stycznia 2016 - 00:28

Moja 6-tka z 40% zjechała do 21% przy ostatnich mrozach. Widzę że to norma ale mam pytanie. Po wejściu do ciepłego pomieszczenia i wykonaniu hard reset wszystko wróciło do normy i miałem bodajże 38%. I teraz pytanie. Czy procenty powinny wrócić do normy bez jakiegokolwiek resetu czy też jeśli już musiałbym coś zresetować to wystarczyłoby jedynie włączyć i wyłączyć telefon? Już bez hard resetu. Takie pytanie na przyszłość. W końcu nie ma co tego hard resetu też tak non stop używać. Jeszcze coś tam namiesza skasuje choć wiadomo że to mało prawdopodobne. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#25 Geble

Geble

  • 1 183 postów
  • Płeć:
  • SkądMysłowice

Napisano 07 stycznia 2016 - 06:15

Widzę, że nie jestem sam. Wczoraj byłem w lekkim szoku gdy zarówno mój 6S+, jak i małżonki 6+ po około 10 minutach robienia zdjęć pociechom po prostu się wyłączyły. Służbowy Note4 trzaskał zdjęcia i kręcił filmy ponad godzinę i nic. No cóż, trochę mnie to zmartwiło.


BEKO MCNA406E40ZXBN HarvestFresh Nofrost A++ ||  ELECTROLUX EW6F329SP PerfectCare  ||  ELECTROLUX ESF74661RX  || Rubin 714p  ||  Paseratti 1.9 TDI





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych