Wszystko jasne, nie miałem jak napisać wcześniej, ale o 10 dzwoniliśmy do Sklepu w Berlinie i odpowiedź jest konkretna i jednoznaczna:
Kupujący z umową operatora musi mieć niemiecki dokument lub potwierdzenie meldunku na terenie DE
Kupujący bez umowy, będący z UE tylko paszport i tutaj dużymi literami pan nam mówił PASZPORT nie dowód, ponieważ na podstawie paszportu będą sprawdzać imię i nazwisko zgodne z rezerwacją i danymi w Apple ID. Jak ktoś będzie z dowodem tylko, może mieć kłopot, choć tak jak w ubiegłym roku nie było problemu (osobiście miałem tylko dowód), tak i w tym ich nie przewidują ale zalecają paszport i na 100% odbieramy, zapraszają serdecznie i takie tam
Ten email, to źle napisana treść i brak w nim informacji, że te wymagania dokumentów jakie postawili w nim, dotyczą tylko kupna z umową, zabrakło jednego zdania i tyle. Zdarza się, choć nie powinno.
PS. Ważne, jak ktoś ma czyjąś rezerwację, nawet niech nie jedzie. Musi zgadzać się Apple ID z rezerwacji z danymi z Paszportu, imię i nazwisko, niezgodność tych danych kasuje rezerwację i odprawiają z kwitem. Ostrzegał wyraźnie i dwa razy powtarzał, że to ważne, żadnych dodatkowych rezerwacji na osoby trzecie, nie wydadzą sprzętu bezwarunkowo.
Edited by Shrek, 24 September 2015 - 11:48.