Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

PROBLEM Z DRUKARKĄ WI-FI :-(


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#26 Deleted-63c21db09a

Deleted-63c21db09a
  • 4 139 postów
  • Płeć:

Napisano 10 kwietnia 2015 - 08:53

Nie chce mi się wierzyć że tak zaawansowany router wykłada się na takim czymś. Miałem kiedyś router asusa i nie było z nim nigdy problemów.

 

No cóż, mój problem rozwiązałem wczoraj. Wymieniłem Belkina na AE i jest ok. Wszystkie urządzenia ze sobą gadają bez problemu. Tutaj chyba jednak problem jest inny skoro:

 

 

 

 Tylko że wystarczy aby laptop się wyłączył i na nowo po włączeniu domyślnie połączył się z 5Ghz. Wtedy przełączam sie na 2.4Ghz i tak nie komunikuje się. Jedynym rozwiązaniem jest konfiguracja na nowo wszystkiego. Przecież nie będę tego robił codziennie :-(


#27 bolec71

bolec71

  • 657 postów
  • SkądPodkarpacie

Napisano 10 kwietnia 2015 - 12:19

Miałem podobny problem z routerem TP-Link, MacBookiem i drukarką Epson XP-610, po wymianie na AE wszystko zaczęło "samo" działać.


Użytkownik bolec71 edytował ten post 10 kwietnia 2015 - 12:20

MacBook 12/ iPhone X/ iPad Mini 4/ AW


#28 GreaTskY

GreaTskY
  • 3 303 postów
  • Skądtowni?

Napisano 17 kwietnia 2015 - 13:34

Mam podobny model drukarki (3545) i też miałem problem przy konfiguracji będąc połączony przy 5GHz, przełączyłem na 2,4GHz, usunąłem drukarkę w preferencjach systemowych, skonfigurowałem od nowa poprzez oprogramowanie HP i po przełączeniu na 5GHz drukarka działa bez problemu.


Komputer:  MacBook Air z M2 / 8 CPU / 10 GPU / 16 Neural Engine / 16 GB Ram / Dysk SSD 256 GB / Kolor Północ / MacOS Sequoia 15 - Beta 2

Telefon:  iPhone 15 Pro / 128 GB / Tytan Naturalny / iOS 18 - Beta 3


#29 torik-78856f3ad1

torik-78856f3ad1
  • 1 818 postów
  • SkądToruń

Napisano 01 maja 2015 - 18:25

Dziś po dłuższym nieużywaniu mojej drukarki HP zauważyłem utracenie połączenia. Zacząłem dociekliwie szukać rozwiązania problemu. I je znalazłem.

 

Drukarki HP obsługują typ sieci b/g i nie obsługują sieci n, zatem jeżeli w jakiś sposób zaingerowaliśmy w ustawienia routera to sprawdźmy czy mamy dla sieci 2,4 GHz ustawiony typ sieci b/g/n. Jeżeli mamy to ustawione możemy sprawdzić widoczność naszej drukarki wchodząc na router i sekcji DHCP powinniśmy na liście urządzeń zobaczyć nasza drukarkę. A to w jaki sposób mamy skonfigurowane połączenie komputer-router nie ma znaczenia. Tu możemy mieć 5GHz.

 

Dla tych co mieli problem zalecam sprawdzić czy jest jak napisałem.


MBA 13" | iPhone 4S + iPhone 5S | iPad 2





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych