Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Optymalny system do MacBook Air A1304

• This topic is locked This topic is locked
8 replies to this topic

#1 wiechec

wiechec
  • 3 posts
  • SkądPiotrków Tryb.

Posted 04 March 2015 - 17:26

Witam

Proszę o pomoc w doborze optymalnego systemu operacyjnego do mojego Air A1304, bo jak zobaczyłem ile jest dostępnych wersji to się okazało, że jestem totalnym laikiem w tej kwestii. Wydaję mi się, że Yosemite i Mavericks odpada, bo mój Air ma tylko 2 GB pamięci operacyjnej. Dodam, że ten komputer głównie służy mi do korzystania z przeglądarki internetowej.

#2 Auslander

Auslander
  • 128 posts

Posted 05 March 2015 - 09:32

Możesz spróbować sobie 10.8.5 za 69 zł od Apple ( to ostatni z płatnych systemów ), dalej są już za free tylko, że nie masz dostępu do serwera Apple, jak go nie aktualizowałeś ( nie masz go pozycji Kupione w Apple Store ).

http://store.apple.c...mountain-lion 

http://store.apple.c...-snow-leopard 

nie wiem czy te drugi był u Ciebie preinstalowany…jeżeli nie to nie polecam, pozycja wyżej Mountain Lion jest chyba dla Twego sprzętu oraz późniejsze jak Mavericks i Yosemite, ale jak będą działać … ja nie wiem.

Edited by Auslander, 05 March 2015 - 09:45.

#3 elita

elita

• 3034 posts
  • SkądKalisz, PL

Posted 05 March 2015 - 09:42

TYLKO Mavericks lub Yosemite. Bo one mają kompresję pamięci i lepiej wykorzystają 2GB niż wcześniejsze. Łatwiej mu się też zeswapić, bo swapi też spakowane.

pozakadrem.pl

mba2010/13/2/128 rmbp2013/13/8/256 iphone 3g, iphone 4, xperia z1c Garmin Fenix 2 Garmin Fenix 3 sapphire

#4 Auslander

Auslander
  • 128 posts

Posted 05 March 2015 - 10:34

Tylko podaj koledze, link do mavericksa ,aby był legalny dla niego.
Podawanie innego ID Apple, aby pobrać obraz systemu ... A potem używanie go pod innym ... no nie wiem , jak się ma do tego licencja. Z Yosemite to banalne , ale z wcześniejszą wersją to proste już nie jest.