W poniedziałek oddany MacBook Pro 13" mid 2014 - Odpadała warstwa, komputer po gwarancji - wymieniona cała klapa.
Macbook Pro Retina 2013 - odpadająca warstwa antiglare
#126
Napisano 23 grudnia 2016 - 23:13
Macbook Pro 15" 2018 i7 2.6/560X/32GB/512GB | iPhone 11 Pro MAX | AW V 44mm | iPad Pro 12.9 WiFi+Cell 3gen | HomePod | AirPods
#127
Napisano 23 grudnia 2016 - 23:45
W poniedziałek oddany MacBook Pro 13" mid 2014 - Odpadała warstwa, komputer po gwarancji - wymieniona cała klapa.
To normalne. Ale Mid 2014 nie miał szansy jeszcze być "starszy niż 3 lata", a zaczęliśmy zajmować się (rzekomym) problemem z komputerami ponad 3-letnimi.
Pomogłem ? - Lubię to
#128
Napisano 24 grudnia 2016 - 10:10
W poniedziałek oddany MacBook Pro 13" mid 2014 - Odpadała warstwa, komputer po gwarancji - wymieniona cała klapa.
Gdzie oddawałeś? Czyli w tydzień się z tym uwineli?
#129
Napisano 24 grudnia 2016 - 10:22
iDream
Tak, w tydzień się uwineli.
- North lubi to
Macbook Pro 15" 2018 i7 2.6/560X/32GB/512GB | iPhone 11 Pro MAX | AW V 44mm | iPad Pro 12.9 WiFi+Cell 3gen | HomePod | AirPods
#130
Napisano 28 grudnia 2016 - 21:31
do kiedy trwa akcja serwisowa?
#131
Napisano 28 grudnia 2016 - 21:58
Oficjalnego programu naprawczego nie ma (więc nie ma końcowej daty). Zgłaszasz sprzęt do serwisu i każde zgłoszenie jest rozpatrywane przez serwis (w porozumieniu z Apple) indywidualnie (w zdecydowanej większości znanych przypadków - pozytywnie).
Pomogłem ? - Lubię to
#132
Napisano 04 stycznia 2017 - 11:54
Mam również problem z matrycą z tym, że nie odchodzi mi warstwa refleksyjna, natomiast pojawiły się "dziury po 1-2mm" na ekranie, które z początku wyglądały jak martwy piksel.
Po przyjrzeniu się, wyszło na jaw, że to jest wgłebienie w matrycy. Oczywiście ktoś może powiedzieć, że to uszkodzenie mechaniczne, ale nie jest to możliwe. Maca używam w domu i nie czyściłam go żadnymi środkami, scierkami itp. Użyłam tylko spręzonego powietrza i mikrofibry dołączonej razem z komputerm (nie ma szwów). Ślady są na tyle głebokie, że musiałby to być mały kamyk albo coś bardzo twardego i okrągłego - nie jest to możliwe. Jedyne co mi przychodzi na myśl to fakt, że klapa może być niedopasowana i dotyka klawiszy. Wcześniej miałam inne macbooki i nic takiego się nie działo - jak to jest możliwe, że przy pedantycznym użytkowaniu ekran ma takie wady?! Gdy pojawiła się pierwsza taka rysa-wgłebienie (kilka miesiecy temu), Cortland stwierdził, że to uszkodzenie mechaniczne, więc stwierdziłam, że sprawę zostawiam i może faktycznie to jest kwestia zarysowania z mojej winy. Niestety po paru miesiącach jest tego więcej, pomimo, że jeszcze bardziej się cackam z tym komputerem. Jedyna rzecz jaka przychodzi mi teraz na myśl to:
1. Spotkanie z Geniusem w Apple Store w Berlinie (komputer jest na gwarancji do końca stycznia)
2. Wykupienie Apple Care ?! pytanie: czy to coś da? Tj. czy posiadając taki pakiet serwisowy mogę zażądać wymiany matrycy / powłoki matrycy za darmo? Z drugiej strony z jakiej racji mam płacić za wymianę jeśli to uszkodzenie powstało nie z mojej winy.
Oczywiście nie wyobrażam sobie zapłacenia 2500 zł za wymianę matrycy.
#133
Napisano 04 stycznia 2017 - 12:34
Dziura sama nie powstała, coś musiało zadziałać na matrycę tak że powstało to wgłębienie. Pokaż zdjęcia jak to wygląda bo tak to można sobie to tylko wyobrażać.
#134
Napisano 04 stycznia 2017 - 23:34
... Jedyna rzecz jaka przychodzi mi teraz na myśl to:
1. Spotkanie z Geniusem w Apple Store w Berlinie (komputer jest na gwarancji do końca stycznia)
2. Wykupienie Apple Care ?! pytanie: czy to coś da? Tj. czy posiadając taki pakiet serwisowy mogę zażądać wymiany matrycy / powłoki matrycy za darmo? Z drugiej strony z jakiej racji mam płacić za wymianę jeśli to uszkodzenie powstało nie z mojej winy.
Oczywiście nie wyobrażam sobie zapłacenia 2500 zł za wymianę matrycy.
1. Spotkanie z Geniuszem nie zaszkodzi a być może pomoże (jako ostatnia deska ratunku po niezałatwieniu sprawy przez jeden z krajowych serwisów)
2. Wykupienie ACPP nie zmieni statusu Twojego komputera w przedmiotowej sprawie. Jeżeli (zdaniem serwisu) należałaby się Ci bezpłatna wymiana matrycy (np. w ramach cichego programu serwisowego) to miałabyś już ją wymienioną (i bez ACPP). Zakup ACPP warto rozważyć z innych powodów - przedłużenie gwarancji do 3 lat (w tym również np. na baterię, której wymiana w Retinach po gwarancji kosztuje ok 1000zł.)
P.S.
Wymiana matrycy w MBPR13 w Niemczech kosztuje ok 370EUR+MwSt. (VAT) czyli w Polsce nie powinno przekraczać ceny ok. 2000zł.
Pomogłem ? - Lubię to
#135
Napisano 22 lipca 2017 - 13:05
Czy ktoś z oddających MBP na program wymiany Apple z powodu odpadającej warstwy antiglare nie miał MBP w stanie idealnym? Niestety, odpiął mi się pasek na torby z MBP i w torbie spadł na asfalt z wysokości około 20cm. W efekcie pojawił się mały odprysk na dolnej częsci rogu komputera i minimalne wgniecenie klapy do dołu (na może 0,1mm widoczne po dłuższym przyjrzeniu się).
#136
Napisano 06 sierpnia 2017 - 23:44
Czy ktoś z oddających MBP na program wymiany Apple z powodu odpadającej warstwy antiglare nie miał MBP w stanie idealnym? Niestety, odpiął mi się pasek na torby z MBP i w torbie spadł na asfalt z wysokości około 20cm. W efekcie pojawił się mały odprysk na dolnej częsci rogu komputera i minimalne wgniecenie klapy do dołu (na może 0,1mm widoczne po dłuższym przyjrzeniu się).
Te drobne "defekty" nie powinny mieć żadnego znaczenia w tym przypadku/. Ważne żeby laptop był sprawny i nie miał śladów zalania. Może być poobijany (nawet mocno)
Pomogłem ? - Lubię to
#137
Napisano 26 sierpnia 2017 - 11:31
Tak też było, została wymieniona cała klapa Macbooka. Polecam także iStrefę z Lublina, cały proces naprawy trwał dosłownie jeden dzień, a następnie MBP został odesłany do mnie kurierem za darmo.
#138
Napisano 02 września 2017 - 23:30
Tak też było, została wymieniona cała klapa Macbooka. Polecam także iStrefę z Lublina, cały proces naprawy trwał dosłownie jeden dzień, a następnie MBP został odesłany do mnie kurierem za darmo.
Przesyłka do serwisu też była na ich koszt ?
Pomogłem ? - Lubię to
#139
Napisano 03 września 2017 - 02:48
#140
Napisano 06 września 2017 - 06:08
Kontaktujesz się z nimi przez formularz piszesz co i jak po chwili dostajesz maila od dhl kiedy przyjadą po laptopa po rozmowie telefonicznej dowiedziałem się że przesyłki są darmowe w dwie strony jeśli wada zostanie uznana wczoraj mac dotarł do nich i czekam na rozwój sytuacji mam nadzieję że zostanie wymieniona matryca bo wyglądała już okropnie macbook pro 13" 2015:/ nie po to dałem za komputer ponad 8k żeby po 1,5roku tak wyglądał.Przesyłka do serwisu też była na ich koszt ?
#141
Napisano 06 września 2017 - 23:53
Kontaktujesz się z nimi przez formularz piszesz co i jak po chwili dostajesz maila od dhl kiedy przyjadą po laptopa po rozmowie telefonicznej dowiedziałem się że przesyłki są darmowe w dwie strony jeśli wada zostanie uznana wczoraj mac dotarł do nich i czekam na rozwój sytuacji mam nadzieję że zostanie wymieniona matryca bo wyglądała już okropnie macbook pro 13" 2015:/ nie po to dałem za komputer ponad 8k żeby po 1,5roku tak wyglądał.
Pytałem o koszty przesyłek, bo najczęściej przesyłki kurierskie do serwisów na naprawy pogwarancyjne są płatne (nie licząc tych przypadków gdy przesyłkę masz w cenie, ale cena za naprawę jest taka, że za różnicę w kosztach dałoby się wynająć umyślnego posłańca). Po wysłaniu zapytań do paru serwisów o koszt i czas naprawy - w iStrefie nawet z przesyłkami kurierskimi często wychodziło najtaniej i szybciej niż zrobienie tego w Wwie, ale dobrze wiedzieć, że naprawy z programów naprawczych (nawet tych nieoficjalnych) traktują jak gwarancyjne (czyli: kurier w obie strony gratis).
Pomogłem ? - Lubię to
#142
Napisano 07 września 2017 - 09:40
#143
Napisano 26 września 2017 - 21:37
Potwierdzam. W iStrefie robią szybko i kurier DHL na ich koszt w obie strony. W poniedziałek po południu MacBook wysłany do Lublina kurierem, a w czwartek ok. południa wrócił do Warszawy z wymienioną matrycą (jeszcze z folią na jabłku). MacBook po gwarancji (ponad dwa lata) - naprawa bezpłatna.
#144
Napisano 11 grudnia 2017 - 08:38
Witam
U mnie 2 lata po wymianie i ....
Od nowa to samo się dzieje
Zaczyna znowu odpadać ta warstwa.
#145
Napisano 11 grudnia 2017 - 22:46
Witam
U mnie 2 lata po wymianie i ....
Od nowa to samo się dzieje
Zaczyna znowu odpadać ta warstwa.
Wałkowane było (w dodatku w tym temacie!), że matryca wadliwa, że folię na ekran warto założyć........
MacBook Pro 13 Touch Bar 2016 i5 8GB 512 SSD
iPhone X 64GB Black
#146
Napisano 13 grudnia 2017 - 09:49
Myślałem, że w ramach wymiany są juz zakładane matryce bez wady fabrycznej.
Świetne motto: "Naprawimy/ wymienimy Ci tylko wiedz, że i tak na wadliwy produkt"
#147
Napisano 14 grudnia 2017 - 07:48
MacBook Pro 13 Touch Bar 2016 i5 8GB 512 SSD
iPhone X 64GB Black
#148
Napisano 15 grudnia 2017 - 00:01
Witam
U mnie 2 lata po wymianie i ....
Od nowa to samo się dzieje
Zaczyna znowu odpadać ta warstwa.
Który rocznik/model komputera ?
Pomogłem ? - Lubię to
#149
Napisano 06 stycznia 2018 - 22:47
MacBook Pro (Retina, 13-inch, Late 2013)
Kontakt z infolinią Apple i ponowna wymiana na nowy
Tym razem tak jak polecali na infolinii - Cortland
Użytkownik wieniu26 edytował ten post 06 stycznia 2018 - 22:48
#150
Napisano 11 stycznia 2018 - 00:46
W iSpot udają, że nie ma programu wymiany skrzydeł. Byłem, pokazałem, Pan chciał wmówić, że będę musiał zapłacić... jak powiedziałem, że jest program wymiany to zrobił się czerwony, ale kazał przyjść z paragonem...
Pójdę wymienić w iMad. Będzie to mój drugi raz, i znowu odchodzi w tych samych miejscach.
Koleżanka natomiast ma model już z oporowym gładzikiem i jej odchodzi warstwa po całości...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 8
0 użytkowników, 8 gości, 0 anonimowych