Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

"Pykający" iPhone 6.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
83 odpowiedzi w tym temacie

#76 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 19 listopada 2015 - 19:46

Dzisiaj oddałem swoją 6 64GB do iDream w Szczecinie. Powodem był pykający przedni panel, a do tego utrata dotyku (z początku raz na kilka tygodni, dzisiaj całkowicie stracił) i do tego Siri mnie nie słyszała (to była największa strata haha). Nie wiem czy te wady są ze sobą powiązane, ale nie jest to miłe uczucie, kiedy płacisz za jakość, a po pół roku oddajesz telefon do serwisu. Lecz na sam koniec dobił mnie jeszcze jeden fakt. Pan w salonie podał czas oczekiwania minimum 2 tygodnie. Serio to aż tak długo trwa? Jak to jest w innych miastach?

Jakbyś oddał bezpośrednio do serwisu, a nie w salonie który dopiero wyśle do serwisu to zaoszczędziłbyś jeszcze 3-4 dni robocze. Twój iP najpier pojedzie ze Szczecina do serwisu do Bydgoszczy albo Łodzi, a później zostanie wysłany prawdopodobnie za granicę do centrum serwisowego Apple. Wyszukiwarkę autoryzowanych serwisów masz tu: https://locate.apple.com/pl/pl/ .


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#77 Kacper Moritz

Kacper Moritz
  • 18 postów

Napisano 20 listopada 2015 - 14:04

Gdy dzwoniłem na infolinie Apple, konsultant chyba 4 czy 5 razy powtarzał mi, ze w Szczecinie serwis jest i nazywa sie Maqsimum (albo podobnie). Za każdym razem czekałem tam 2 dni. W poniedziałek znowu mam zamiar oddać. Gdyby nie to, ze mam do swojego dużo akcesoriów, to bym go sprzedał i pozbył sie problemu. Jak to mówią - do 3 razy sztuka

#78 inu84

inu84
  • 4 postów
  • SkądToruń

Napisano 20 listopada 2015 - 14:10

Dzisiaj oddałem swoją 6 64GB do iDream w Szczecinie. Powodem był pykający przedni panel, a do tego utrata dotyku (z początku raz na kilka tygodni, dzisiaj całkowicie stracił) i do tego Siri mnie nie słyszała (to była największa strata haha). Nie wiem czy te wady są ze sobą powiązane, ale nie jest to miłe uczucie, kiedy płacisz za jakość, a po pół roku oddajesz telefon do serwisu. Lecz na sam koniec dobił mnie jeszcze jeden fakt. Pan w salonie podał czas oczekiwania minimum 2 tygodnie. Serio to aż tak długo trwa? Jak to jest w innych miastach?

W Bydgoszczy oddajesz w niedziele wieczorem, dostajesz za dwa tygodnie w piątek, i to jeszcze przy dwóch telefonach na infolinie Apple, bo mają Cię w du...... a jak przedzwonisz to od razu się telefon diagnozuje i jest decyzja. Czas na pewno wydłuża wysyłka modeli na wymianę z Irlandii ale i tak wielki minus dla Apple za tą wersje iPhone..... ja otrzymałem info że mój (już trzeci iPhone od września) czeka na odbiór w iDream, i panowie z toruńskiego salonu ( o niebo porządniejszego niż bydgoski) zapewniali że w 3 osoby go oglądali i że ten już na pewno nie klika ani nie ma dwukliku przycisku home. Podsumowując, wydaje sie prawie 4k zł, i po trzech miesiącach od zakupu (w tym łącznie miesiąc spędzenia w serwisach) jestem pełen nadziei że wreszcie będę mógł korzystać z iPhone.



#79 Kacper Moritz

Kacper Moritz
  • 18 postów

Napisano 20 listopada 2015 - 14:19

Kolego wyżej, marna nadzieja. Bubel jakich mało.
  • inu84 lubi to

#80 inu84

inu84
  • 4 postów
  • SkądToruń

Napisano 20 listopada 2015 - 14:25

Podobno w 6s już tą wade naprawili ale i tak niesmak pozostaje. A podobno wersje silver najmniej się psują...... w ramach ratowania wizerunku powinni te wadliwe szóstki na 6s wymieniać, ale to oczywiście próżna nadzieja...



#81 aquatarion

aquatarion
  • 962 postów
  • SkądZabrze

Napisano 20 listopada 2015 - 17:54

Podobno w 6s już tą wade naprawili ale i tak niesmak pozostaje. A podobno wersje silver najmniej się psują...... w ramach ratowania wizerunku powinni te wadliwe szóstki na 6s wymieniać, ale to oczywiście próżna nadzieja...

HAHA masz marzenia kolego. Jak masz problem z ekranem to oddaj do wymiany. Jak wymiana Cię denerwuje to po prostu go sprzedaj kup 6s i po temacie.



#82 Kacper Moritz

Kacper Moritz
  • 18 postów

Napisano 20 listopada 2015 - 18:02

Haha. Forum jest od komentowania, kolego ;) W moim przypadku na takiej "zaminie" straciłbym 1000zł. Zamiast tego wole, żeby Apple traciło wymieniając mi telefony co tydzień. Czemu? Bo moge
  • inu84 lubi to

#83 inu84

inu84
  • 4 postów
  • SkądToruń

Napisano 22 listopada 2015 - 15:31

HAHA masz marzenia kolego. Jak masz problem z ekranem to oddaj do wymiany. Jak wymiana Cię denerwuje to po prostu go sprzedaj kup 6s i po temacie.

Jakie to proste, czemu prędzej na to nie wpadłem.... a może dlatego że już za swojego 6 zapłaciłem i to za wersję w pełni sprawną, więc bede do skutku korzystał z prawa gwarancyjnego chyba że kolega pójdzie dalej za ciosem swojego pomysłu i nie tylko mi ale też kaźdemu kto ma problem z klikaniem wyświetlacza dołoży do wymiany na 6s :) 

A tak poza tym to po 3 wymianach wreszcie mam sprawny telefon więc ja juz za dołożenie tego tysiaka na wymianę na 6s podziękuję :) miłego dnia :)



#84 Geble

Geble

  • 1 182 postów
  • Płeć:
  • SkądMysłowice

Napisano 23 listopada 2015 - 06:52

Pytanko, zaraz po zakupie nowego IP, swojego 6+ oddałem małżonce. Wczoraj gdy chciałem coś na nim sprawdzić, już przy podnoszeniu usłyszałem dziwny klik. Wciskam ekran, klika  :huh: Podczas mojego rocznego używania nic takowego nie miało miejsca. Czy możliwe, że ekran się rozkleja? Gwarancja skończyła się... dwa dni temu  <_<


BEKO MCNA406E40ZXBN HarvestFresh Nofrost A++ ||  ELECTROLUX EW6F329SP PerfectCare  ||  ELECTROLUX ESF74661RX  || Rubin 714p  ||  Paseratti 1.9 TDI





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych