Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

"Pykający" iPhone 6.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
83 odpowiedzi w tym temacie

#26 SeNuke

SeNuke
  • 769 postów

Napisano 24 stycznia 2015 - 15:14

Czy mógłbyś powiedzieć mi gdzie dokładnie wysyłałeś filmik z uszkodzonym Iphonem do Apple ? Jeśli tak mógłbyś podać mi ich adres mailowy nie mogę doszukać się na stronie wsparcia :)

Jak się z nimi skontaktujesz i opiszesz całą sytuację i powiesz że masz dowody na to że jest uszkodzony a serwis mimo to ma Cię "w d**ie", to ktoś pewnie poprosi o wysłanie tego i poda Ci maila gdzie masz to wysłać ;)
Powodzenia i informuj o nowych faktach.


Użytkownik SeNuke edytował ten post 24 stycznia 2015 - 15:14

 iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 /  Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.


#27 mazurekbart1

mazurekbart1
  • 51 postów

Napisano 24 stycznia 2015 - 17:14

Jak się z nimi skontaktujesz i opiszesz całą sytuację i powiesz że masz dowody na to że jest uszkodzony a serwis mimo to ma Cię "w d**ie", to ktoś pewnie poprosi o wysłanie tego i poda Ci maila gdzie masz to wysłać ;)
Powodzenia i informuj o nowych faktach.

Jasne dzięki bardzo za informację będę informował na bieżąco :)



#28 ajej87

ajej87
  • 15 postów

Napisano 25 stycznia 2015 - 21:21

Tydzień temu zamówiłem z Apple Store iPhona 6 64gb SG - i po paru godzinach użytkowania dostrzegłem "pykanie" w prawym, dolnym rogu.

 

Zgłosiłem usterkę, iPhona odesłałem, dostałem nowego - i co, problem ten znowu występuję, trochę ciszej, ale dalej jest....

 

Czyżby jakaś wadliwa partia dotarła do Apple Online Store?  :unsure:



#29 mazurekbart1

mazurekbart1
  • 51 postów

Napisano 25 stycznia 2015 - 21:30

Ja zrobiłem drugie podejście i tym razem zostawiłem swojego w Ispocie zobaczymy.. Usterka jest mega denerwująca i jak widać producent ma z tym większy problem niż mogłoby się wydawać .. 



#30 Wojtek1989PL

Wojtek1989PL
  • 107 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 28 stycznia 2015 - 14:13

ja dziś otrzymałem ,,nowego,, narazie nie ma żadnych wad...


MacBook Pro 13, iPhone 11 Pro Max, Apple Watch 5 44mm, AirPods 2, Apple TV 4


#31 szaliq

szaliq
  • 3 postów

Napisano 28 stycznia 2015 - 14:21

 

U mnie nastąpiły pewne zmiany, bowiem: "klik" ustał, po prosty znikł, nie ma go, puf! Jestem zdumiony ale z tego faktu cieszę się przeogromnie. Ale nie uwierzycie co dziś zaobserwowałem na przedniej kamerce FaceTime...półksiężyc...czytałem o tym na chwilę po ukazaniu się nowych iPhone'ów, mam nadzieję, że wiecie o czym mówię. W robieniu zdjęć nie przeszkadza, ale wizualnie jest to nie do zaakceptowania. Jak nie przemarsz wojsk itd. :( :( :(



#32 mazurekbart1

mazurekbart1
  • 51 postów

Napisano 28 stycznia 2015 - 14:23

W moim Iphone po powrocie z Poznańskiego Cortlandu klik też ustał na jakiś czas, ale ... oczywiście wrócił. Co do półksiężyca słyszałem, że wymieniają też na nowe, ale ... po ostatnich przygodach patrzę na to z dużym dystansem :)



#33 maciej2015

maciej2015
  • 7 postów

Napisano 28 stycznia 2015 - 15:56

Jestem ciekawy u ilu osób jest złe spasowania albo półksiężyc, a oni tego po prostu nie widzą.

 

Kupiony iPhone w Apple Online Store - pykający prawy dolny róg  :(



#34 mazurekbart1

mazurekbart1
  • 51 postów

Napisano 28 stycznia 2015 - 16:03

Robi się afera na miarę bengate hehe:)



#35 mazurekbart1

mazurekbart1
  • 51 postów

Napisano 28 stycznia 2015 - 18:20

Niestety mojego pecha ciąg dalszy .. drugi już serwis ,,nie był w stanie odtworzyć usterki" i telefon znowu wraca do mnie. Po konsultacji ze wsparciem Apple kazali mi przyjść do serwisu wtedy, gdy będzie widoczna usterka.. Chyba poddam się i zaakceptuje ten irytujący problem :)



#36 Wojtek1989PL

Wojtek1989PL
  • 107 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 28 stycznia 2015 - 21:49

a ja mysle ze ten pykajacy ekran wynika z minimalnego (niezauwazalnwgo golym okiem wygiecia telefonu) bo jak to wytlumaczyc skoro gdy otrzymalem wtedy wymieniony tel i dokladnie go obmacalem i nie pykal a po jakims czasie zaczal pykac...


MacBook Pro 13, iPhone 11 Pro Max, Apple Watch 5 44mm, AirPods 2, Apple TV 4


#37 mikoko

mikoko
  • 496 postów

Napisano 28 stycznia 2015 - 22:48

to sie odklejaja matryce od ramki. Na ip 5s i 5c rowniez ma to miejsce a te raczej sie nie wyginaja


Użytkownik mikoko edytował ten post 28 stycznia 2015 - 23:04


#38 mazurekbart1

mazurekbart1
  • 51 postów

Napisano 29 stycznia 2015 - 09:56

Załączony plik  Zrzut ekranu 2015-01-29 o 09.54.16.png   41,77 KB   18 Ilość pobrańGdyby kogoś interesowało stanowisko Ispotu moim zdaniem ciekawe to wrzucam screena :)

 

 



#39 Driff

Driff
  • 423 postów

Napisano 29 stycznia 2015 - 11:34

A to bardzo ciekawe, bo jak powiedziałem w iSpocie, że mój Macbook "pyka" to powiedzieli mi, że to na pewno nie jest normalne i kazali wysłać do serwisu. 


Użytkownik Driff edytował ten post 29 stycznia 2015 - 11:51

<p>MacBook Air 13" Early 2014 + iPhone 12 Pro Max + AirPods Pro

#40 mazurekbart1

mazurekbart1
  • 51 postów

Napisano 29 stycznia 2015 - 11:46

Każdy mówi co innego :)



#41 Stadivarius

Stadivarius
  • 216 postów

Napisano 29 stycznia 2015 - 16:21

Jestem ciekawy u ilu osób jest złe spasowania albo półksiężyc, a oni tego po prostu nie widzą.

 

Kupiony iPhone w Apple Online Store - pykający prawy dolny róg  :(

Witaj!
Podam przykład na osobie własnej. W iP6 mam dokładnie taki sam "pykający ekran" i osobiscie mi to nie przeszkadza. Zapytasz dlaczego? Powód jest banalnie prosty, używam telefonu jak telefonu i nie jest do dla mnie rzecz warta wiekszej uwagi. Zapewne usłyszę zaraz odpowiedzi, że to jest droga zabawka i taka rzecz nie powinna mieć miejsca. Tak, jest to droga zabawka, ale jezeli mam dobry ekran i bateria jest ok, to po co siać panikę biegnąc do serwisu i piszac żale na forum. Jabuszko składa miliony sztuk w niewielkich odstepach czasu, by nasycić rynek. To było oczywiste, że jakieś sztuki będą posiadać wadę konstrukcyjną. Deal with it ;-) Ciekaw jestem, czy jak kupujecie inny sprzęt, innej marki tak samo go ogladacie. Na koniec, by pocieszyć część czytających moje wypociny, dodam fakt z życia wzięty. Kolega odbierał niedawno MB shooting brake i okazało się, że szew fotela kierowcy na odcinku ok. 5mm delikatnie mówiąc, nie idzie prosto. Stwierdził, że to nic takiego i dzisiaj smiga z uśmiechem od ust do ust swoim nowym autem. Każdy z nas ma w życiu inne priorytety ;-)

Życzę wszystkim miłego dnia!
Pozdrawiam



#42 Wojtek1989PL

Wojtek1989PL
  • 107 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 stycznia 2015 - 17:47

no widzisz tylko samochod nie jest jego tylko zapewne banku...

ty albo nie zyjesz za swoje (kredyty, raty) albo masz pieniazki od rodzicow, kazda normalna osoba dba o sprzet ktory go kosztowal troszke pracy (moj iPhone kosztowal 3500), nie moglbym zaakceptowac wadliwego egzemplarza, inaczej bym nie szanowal swoich pieniedzy...


MacBook Pro 13, iPhone 11 Pro Max, Apple Watch 5 44mm, AirPods 2, Apple TV 4


#43 mazurekbart1

mazurekbart1
  • 51 postów

Napisano 29 stycznia 2015 - 18:15

Witaj!
Podam przykład na osobie własnej. W iP6 mam dokładnie taki sam "pykający ekran" i osobiscie mi to nie przeszkadza. Zapytasz dlaczego? Powód jest banalnie prosty, używam telefonu jak telefonu i nie jest do dla mnie rzecz warta wiekszej uwagi. Zapewne usłyszę zaraz odpowiedzi, że to jest droga zabawka i taka rzecz nie powinna mieć miejsca. Tak, jest to droga zabawka, ale jezeli mam dobry ekran i bateria jest ok, to po co siać panikę biegnąc do serwisu i piszac żale na forum. Jabuszko składa miliony sztuk w niewielkich odstepach czasu, by nasycić rynek. To było oczywiste, że jakieś sztuki będą posiadać wadę konstrukcyjną. Deal with it ;-) Ciekaw jestem, czy jak kupujecie inny sprzęt, innej marki tak samo go ogladacie. Na koniec, by pocieszyć część czytających moje wypociny, dodam fakt z życia wzięty. Kolega odbierał niedawno MB shooting brake i okazało się, że szew fotela kierowcy na odcinku ok. 5mm delikatnie mówiąc, nie idzie prosto. Stwierdził, że to nic takiego i dzisiaj smiga z uśmiechem od ust do ust swoim nowym autem. Każdy z nas ma w życiu inne priorytety ;-)

Życzę wszystkim miłego dnia!
Pozdrawiam

 


Tak jak wyżej napisałeś każdy ma swoje priorytety i nie mam kompletnie zamiaru polemizować z twoim zdaniem. Nie interesuje mnie również kto za czyje pieniądze nabył Iphona i jakie ma do niego podejście. Forum jest po to aby podzielić się swoimi uwagami i opiniami, aby zasięgnąć pomocy osób, które miały już podobne problemy, więc moim zdaniem określenie naszych postów mianem żali jest dość nie na miejscu. Ja osobiście jestem osobą, która walczy o swoje niezależnie od produktu, jednak im wyższa cena tym większe moje wymagania. Apple nie kryje się z tym, że jego produkty są wysokiej jakości, dlatego mam prawo tej jakości oczekiwać. Moje żale opłaciły się i Cortland przyjął moje roszczenia dotyczące Iphona. Jednym tego typu wady pasują innym nie :) Pozdrawiam wszystkich i życzę żeby każdy telefon spełniał oczekiwania użytkowników :)


Użytkownik mazurekbart1 edytował ten post 29 stycznia 2015 - 18:19


#44 mlodykawa@gmail.c

mlodykawa@gmail.c
  • 19 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 stycznia 2015 - 20:35

Też miałem problem z pykaniem w dolnej części ekranu. Kupiłem telefon w październiku chwile po pojawieniu się go na stronie.Dostałem go na początku listopada i sprawę zlekceważyłem... Wróciłem do sprawy 05.01.2015 i po telefonie do apple z pytaniem czy to jest do naprawy uzyskałem informację o przedłużonym czasie wymiany dla pierwszej serii. Nowy telefonik dostałem 08.01.2015 i już nie mam tego problemu.

 

Polecam zakupy przez AOS, od kiedy 2 lata temu przestałem kupować u polskich pośredników to nie martwię się o sprzęt.


Komputer: iMac 2014 late, iMac 2010 Mid, Mac Mini 2012 Late, Macbook Air 2008 Late, MacBook Air 2015 Early Telefon: iPhone 6 64GB Odtwarzacz: Apple Tv3 Tablet: iPad mini 16gb Wi-Fi + Cellular, iPad Air 2 64gb Wi-Fi + Cellular

#45 polomo

polomo
  • 7 postów

Napisano 15 lutego 2015 - 03:38

Witajcie
Tak śledzę ten wątek i aż wierzyć się nie chce ze tyle bubli produkuje firma, która dotąd słynęła z niezawodności, dobrego wykonania i stabilnego systemu. W rodzinie same iphony w tym dwie 6 i chyba mamy spore szczęście bo obydwa egzemplarze bez wad. Jedyne do czego moge sie przyczepić to w ip6 dziewczyny przycisk home działa perfekcyjnie, natomiast u mnie da się wyczuć czasami delikatne podwójne kliknięcie ale to mały pikuś w porównaniu do opisywanych tu usterek.
Uwielbiam tą firmę ale zaczyna mnie martwić jakie bedą kolejne produkty skoro od śmierci Jobsa jest tendencja do co raz większych wpadek i pogorszeniu jakości, za jego czasów myśle że byłoby to niedopuszczalne na taką skalę.
Oby apple nie skończyło jak nokia! Pozdrawiam i wytrwałości życzę.

#46 Wąsik

Wąsik
  • 38 postów
  • SkądDabrowa Gornicza, Poland

Napisano 15 lutego 2015 - 18:40

witam, 

mam ten sam problem telefon odebrany od kuriera 10.02.2015 T-mobile. i teraz pytanie bo jestem jutro przejazdem w poznaniu czy telefon zakupiony w T-mobile mogę serwisować w cortlandzie ? potrzebna jest faktura czy sprawdzą po numerze seryjnym gwarancję ? 



#47 dario13d

dario13d
  • 530 postów
  • Płeć:
  • SkądHOLLYŁÓDŹ

Napisano 15 lutego 2015 - 19:01

Tak możesz serwisować w cortland, gwarancja jest na podstawie numeru seryjnego urządzenia ;)


WIDZEW ŁÓDŹ 1910 & RUCH CHORZÓW 1920

  •  Macbook Pro 13'' Mid 2012      iPhone 5s 32GB White +JB      iPad Air 32 GB White WiFi +JB

#48 nero12

nero12
  • 54 postów

Napisano 22 lutego 2015 - 16:32

[CIACH]

Twój wpis został usunięty ze względu na błędną pisownię. Napisz jeszcze raz, poprawnie. Pozwoli to na łatwiejsze zrozumienie tego, co chcesz przekazać.
Przeczytaj koniecznie TO.

 



#49 App4

App4
  • 111 postów

Napisano 22 lutego 2015 - 19:18

Wiecie co może się stać po jakimś czasie z tym "pykającym" ekranem? Zauważyłem, że w moim 5s jest to samo. Klikanie w okolicy przycisków głośności. Gwarancja mi się już skończyła, więc nie za bardzo wiem co robić. Nie chcę, żeby po jakimś czasie mi się ekran gdzies odkleił niespodziewanie :|

#50 Andaar

Andaar
  • 1 688 postów

Napisano 22 lutego 2015 - 19:50

Wiecie co może się stać po jakimś czasie z tym "pykającym" ekranem? Zauważyłem, że w moim 5s jest to samo. Klikanie w okolicy przycisków głośności. Gwarancja mi się już skończyła, więc nie za bardzo wiem co robić. Nie chcę, żeby po jakimś czasie mi się ekran gdzies odkleił niespodziewanie :|

 Ja tez sie pod to pytanie podepne, poniewaz mam ten sam problem i jeszcze na szczescie 10 i pol miesiaca gwarancji, ale wymieniac nie chce, bo nie poza tym mi w nim nie przeszkadza.


MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone 13 mini 128GB Red | iPad Pro 11 (1st gen) 64GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue

Nie pomagam na PW





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych