Telefon nie będzie wymieniony na miejscu. To nie Genius Bar. W Dreznie i owszem wymiana od reki na miejscu

Serwis Cortland - pytania, uwagi, przemyslenia
#101
Napisano 25 grudnia 2014 - 16:00
#102
Napisano 25 grudnia 2014 - 16:58
#103
Napisano 25 grudnia 2014 - 23:28
Telefon nie będzie wymieniony na miejscu. To nie Genius Bar. W Dreznie i owszem wymiana od reki na miejscu
A jednak...
NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.
Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4
#104
Napisano 29 grudnia 2014 - 17:30
A wiecie coś na temat tego, czy serwisy sprawdzają telefony, które zamawiają na wymianę gwarancyjną dla klienta w celu zweryfikowania, czy nie mają wad?
#105
Napisano 29 grudnia 2014 - 18:18
Raczej wątpię.
NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.
Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4
#106
Napisano 02 stycznia 2015 - 11:14
Oddałem telefon w poniedziałek około 11, dalej nie zmienił mi się status, piszę, że sprzęt przyjęto, jego diagnoza rozpocznie się w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych.
Ktoś wie ile to może potrwać? Ludzie piszę, że maksymalnie w ciągu tygodnia otrzymywali nowy telefon, a tu mija już prawie tydzień a status na stronie nawet się nie zmienił.
Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
#107
Napisano 02 stycznia 2015 - 11:26
No wiesz sylwester/nowy rok... a skąd wiesz, że diagnoza się nie rozpoczeła już?
NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.
Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4
#108
Napisano 02 stycznia 2015 - 11:38
No tak, nowy rok mógł zrobić swoje.
Nie mam pojęcia, raz zadzwoniłem na infolinie, ale dysponują takimi informacjami jak podane są na stronie po
wpisaniu numeru zgłoszenia.
Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
#109
Napisano 02 stycznia 2015 - 11:41
No trochę pechowo oddałeś
NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.
Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4
#110
Napisano 02 stycznia 2015 - 21:40
no ja tez chciales oddac w pod koniec grudnia ale wstrzymalem sie bo a to przeciez swieta potem sylwester, trzech kroli, remanenty wiec bez sensu dawac im go trzymac… oddam 7 stycznia (iphone 6 64gb, space grey, przesuwajacy sie przedni aparat)
MacBook Pro 13, iPhone 11 Pro Max, Apple Watch 5 44mm, AirPods 2, Apple TV 4
#111
Napisano 05 stycznia 2015 - 11:25
A jak to jest z oddaniem telefonu zakupionego w Orange do Cortland'u? Czy przyjma? Oraz nawet jak wymienia to czy potem ( po upływie roku czasu, a przed upływem 2 lat ,,gwarancji:" od Orange) to czy Orange przyjmie mi do naprawy takiego refurba/nowy (skoro bedzie mial inny IMEI itd)?
Oddaj do salonu Orange i nie daj się skierować bezpośrednio do serwisu. W Orange masz 2 lata gwarancji i jeśli za pośrednictwem Orange otrzymasz nowy telefon, to na protokole zwrotu powinien być nowy IMEI - wszystko formalnie w ramach wymiany w Orange. I cały czas obracasz się w okresie 2 lat gwarancji.
Jeśli sam oddasz do serwisu, owszem mogą Ci wymienić, ale tym samym tracisz gwarancje w Orange, bo nie ten konkretny tel u nich kupiłeś. Masz natomiast cały czas gwarancję Apple (rok od aktywacji telefonu) lub 90 dni, jeśli do końca gwarancji zostało mniej niż 90 dni.
Ciekawostka jest taka, że kilka tygodni temu w ramach naprawy gwarancyjnej serwis wymienił mi tel na nowy i jak się okazuje, mam ponownie rok gwarancji od jego aktywacji
- Finkiel lubi to
#112
Napisano 05 stycznia 2015 - 11:33
Ciekawostka jest taka, że kilka tygodni temu w ramach naprawy gwarancyjnej serwis wymienił mi tel na nowy i jak się okazuje, mam ponownie rok gwarancji od jego aktywacji
Żebyś się nie zdziwił Też tak miałem a potem wróciło do normalnego toku xD
NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.
Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4
#113
Napisano 05 stycznia 2015 - 13:03
no to się zdziwiłem
faktycznie, właśnie sprawdziłem i mam już termin gwarancji z poprzedniego fona
#114
Napisano 05 stycznia 2015 - 13:05
Nie ma za co... :/
- komono lubi to
NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.
Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4
#115
Napisano 06 stycznia 2015 - 10:48
Wczoraj odebrałem z Cortlandu iPhone 6, po wymianie gwarancyjnej. Wszystko sprawnie. 5 dni. Telefon działa prawidłowo, wyświetlacz bez wad. Mam tylko zabrudzoną obudowę z tyłu wzdłuż górnej krawędzi. Tak jakby ktoś maznął jakimś pędzlem z klejem, czy inną substancją. Nie jest to zarysowanie bo nie wyczuwam zmian w nawierzchni. Póki co nie mogę niczym tego usunąć.
Ogólnie jestem zadowolony.
#116
Napisano 06 stycznia 2015 - 11:29
ty no jak telefon za ponad 3 kola mialby jakas wade to bym sie wkurzyl wiec nie wiem dlaczego tego nie zglosisz...
MacBook Pro 13, iPhone 11 Pro Max, Apple Watch 5 44mm, AirPods 2, Apple TV 4
#117
Napisano 06 stycznia 2015 - 13:46
U mnie jest dość dziwna sytuacja. Cortland zlecił wymianę 1:1, czyli na model odnowiony.
Od 3 dni dzwonię do nich, a oni mówią, że czekają na potwierdzenie od apple.
Mówią, że z reguły trwa to dzień, a u mnie przedłuża się to.
Przez telefon mówią mi, że będą dzwonić i dadzą mi znać, czekam i nikt nie oddzwania, e-meila też nie dostałem żadnego.
Piszę, że diagnoza rozpocznie się w ciągu dwóch dni, przez telefon mówią, że zlecili już wymianę.
Czekam ponad tydzień, człowieka szlag trafia. Póki co nie jestem zadowolony, obsługa bardzo miła, ale nie dotrzymują słowa, czuje się jakbym był zbywany.
Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
#118
Napisano 06 stycznia 2015 - 14:12
a wiesz jaki ustawowy czas jest na reklamacje?
Jak chciales od reki to najblizej chyba w Dreznie
Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64 --> Black 12/128
#119
Napisano 06 stycznia 2015 - 14:31
Wiem, że są to 2 tygodnie, ale trochę zacząłem się niepokoić, że niektórzy mieli już jakąś zmianę statusu po jednym dniu, a u mnie ciągnie się to ponad tydzień.
Dodatkowo jestem zbywany telefonicznie. Mało u kogo z forum wymiana trwała dłużej niż tydzień. Dodatkowo irytują mnie obietnice bez pokrycia.
Wychodzę trochę na natręta, ale jeśli ktoś mi mówi, że oddzwoni w ciągu dnia, a nie dzwoni i na następny dzień znowu muszę dzwonić i znowu jestem zbywany,
to się człowiek może zaniepokoić i przy okazji zirytować.
Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
#120
Napisano 06 stycznia 2015 - 14:39
Ja tam zadzwonilem raz i raz na TT napisalem. Wez pod uwage ze dzis jest swieto. wczoraj malo kto pracowal
Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64 --> Black 12/128
#121
Napisano 06 stycznia 2015 - 15:03
Racja, od jutra wszystko powinno wrócić do normy.
#122
Napisano 06 stycznia 2015 - 15:23
Mam nadzieję, że jutro już zostanie wysłany nowy Iphone do mnie Byłbym zadowolony jeśli do końca tygodnia telefon byłby już u mnie.
Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
#123
Napisano 06 stycznia 2015 - 19:02
ja wysłałem w poniedziałek kurierem dhl do cortland, więc jutro dopiero go dostaną ale wątpię, że od razu trafi na stół do serwisanta…
MacBook Pro 13, iPhone 11 Pro Max, Apple Watch 5 44mm, AirPods 2, Apple TV 4
#124
Napisano 07 stycznia 2015 - 20:17
Tak jak mówiliście, wszystko się dzisiaj ruszyło.
Telefon został zamówiony, także spodziewam się go w piątek/poniedziałek
Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
#125
Napisano 08 stycznia 2015 - 21:25
ja otrzymam tel w poniedziałek
MacBook Pro 13, iPhone 11 Pro Max, Apple Watch 5 44mm, AirPods 2, Apple TV 4
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych