A dowiedziałeś się kiedy wymieniają, a kiedy naprawiają?
Serwis Cortland - pytania, uwagi, przemyslenia
#51
Napisano 12 grudnia 2014 - 14:01
#52
Napisano 12 grudnia 2014 - 14:26
nie o to nie pytalem...
Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64 --> Black 12/128
#53
Napisano 12 grudnia 2014 - 15:21
Napisałem do nich na facebooku, reakcja była dosyć szybka. Dostałem maila, że urządzenie zostało zakwalifikowane do wymiany i będzie gotowe do odbioru na początku tygodnia. A na stronie dalej info, że sprzęt jest w trakcie diagnozy...
#54
Napisano 12 grudnia 2014 - 15:30
czyli oboje dostaniemy refuby...
strona i powiadomienia na @ maja poslizg czasowy
zreszta dostalem nawet takie info "Uwaga: z powodu dużej ilości obowiązków a także ograniczeń czasowych odpowiedź od serwisantów może nastąpić z dużym opóźnieniem.." a wczesniej pisalo ze diagnoza rozpocznie sie max 2 dni po otrzymaniu sprzetu
Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64 --> Black 12/128
#55
Napisano 12 grudnia 2014 - 15:43
#56
Napisano 12 grudnia 2014 - 16:16
i tak i tak.... technik sprawdza np czy nie zostal zalany...
Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64 --> Black 12/128
#57
Napisano 12 grudnia 2014 - 16:24
UWAŻAJCIE NA NICH - ROBIĄ SOBIE ŻARTY Z CZŁOWIEKA ! ![]()
iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 / Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.
#58
Napisano 12 grudnia 2014 - 16:25
a cos wiecej napiszesz?? czy tak ogolnie stwierdziles?? ciekawi mnie to bo jeszcze nie pojawila sie negatywna opinia o nich
Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64 --> Black 12/128
#59
Napisano 12 grudnia 2014 - 16:28
Żeby nie dublować postu. Pisałem już o tym tutaj, przy okazji opinii o infolinii AppleCare:
http://myapple.pl/fo...e/#entry1939793
Miłej lektury (ostatni post) ![]()
iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 / Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.
#60
Napisano 12 grudnia 2014 - 16:34
skoro nie odpowiedzieli na rekalmacje w przeciagu 14 dni - uznaje sie ze reklamacja zostaje rozpatrzona na korzyść klienta... skoro apple uznalo twoje roszczenia a Cortlnad wykonuje dla nich "prace zlecone" to sprawa zostala zalatwiona... szkoda ze takie szpoki ale najwazniejsze ze dostales nowy telefon
Wiesz z 2 strony wszedzie prcuja ludzie - rozni ludzie... dobrze ze walczyles o swoje u appla choc i tak dla mnie jesli reklamacje uznali (w domysle - brak odpowiedzi na pismo) to i tak sprawe miales wygrana
Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64 --> Black 12/128
#61
Napisano 12 grudnia 2014 - 16:48
Dobrze. Tylko zastanawia mnie na czym polegała ta ich "konsultacja z producentem" i ciekawi mnie jaki im film wysłali na którym nie było widać usterki (jak go zrobili) skoro ja również wysłałem film i decyzja była jednoznaczna - telefon uszkodzony ...
iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 / Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.
#62
Napisano 12 grudnia 2014 - 17:19
#63
Napisano 12 grudnia 2014 - 17:20
#64
Napisano 12 grudnia 2014 - 18:05
u mnie maila ni widu ni slychu. mam nadzieje ze poprawia system elektornicznej obslugi klienta… bo to chyba nie jest problem z wyrzuceniem danych do kliena skoro te dane sa w systemie - wg informacji z infolinii
Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64 --> Black 12/128
#65
Napisano 13 grudnia 2014 - 09:12
#66
Napisano 13 grudnia 2014 - 10:09
Czy w takim refubie w każdym przypadku jest nowa bateria ? Czy przeważnie wymieniana jest tylko obudowa, szybka od wyświetlacza i uszkodzony element ?
Bateria jest również wymieniona na nową ![]()
WIDZEW ŁÓDŹ 1910 & RUCH CHORZÓW 1920
- Macbook Pro 13'' Mid 2012 iPhone 5s 32GB White +JB iPad Air 32 GB White WiFi +JB
#67
Napisano 13 grudnia 2014 - 13:18
Refub niczym nie odstaje od fabrycznie nowego telefonu.
#68
Napisano 13 grudnia 2014 - 15:59
#69
Napisano 14 grudnia 2014 - 09:36
MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI
#70
Napisano 15 grudnia 2014 - 18:46
własnie dostałem informacje ze przesylka z telefonem wyszła do mnie i jutro powinna byc u mnie...
całosc akcji zajela dokładnie tydzien... czyli jak dla mnie bardzo szybko...
myslicie ze powinienem przy kurierze sprawdzic paczke??
Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64 --> Black 12/128
#71
Napisano 16 grudnia 2014 - 08:35
Oj to coś długo ale to może przez Twoją wersję telefonu... ![]()
Zawsze się powinno sprawdzić (choć sam tego nie robię). Ogólnie Cortland dobrze pakuje ale lepiej ogarnąć ![]()
NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.
Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4
#72
Napisano 16 grudnia 2014 - 11:13
tydzien to nie jest tak dlugo....
Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64 --> Black 12/128
#73
Napisano 16 grudnia 2014 - 11:35
pewnie ale jak najdłużej czekałem 4 dni to wiesz.
NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.
Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4
#74
Napisano 16 grudnia 2014 - 11:40
a no to juz zupelnie inna inszosc...
tydzien bez iphona idzie wytrzymac....
Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64 --> Black 12/128
#75
Napisano 17 grudnia 2014 - 11:11
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych














