
Serwis Cortland - pytania, uwagi, przemyslenia
#126
Napisano 10 stycznia 2015 - 11:56
#127
Napisano 13 stycznia 2015 - 22:29
Problemów moich ciąg dalszy. Otrzymałem numer listu przewozowego, na stronie dhl widnieje informacja, że o 11:10 kurier odebrał paczkę od nadawcy.
Jest godzina 22:30, paczka nie weszła do żadnej sortowni. Stąd moje pytanie: Też nie aktualizował się wam status na stronie dhl?
W czwartek mam pilny wyjazd na dłuższy okres czasu, stąd też reklamowałem telefon ponad 2 tygodnie temu, żeby przed moim wyjazdem telefon dotarł do mnie.
Jutro muszę mieć już paczkę u siebie, a wychodzi na to, że paczka nie weszła do żadnej sortowni, bądź status nie jest aktualizowany.
Pomóżcie proszę i powiedzcie mi jak to wyglądało u was? Strasznie się niecierpliwie i już mnie pomału nerwy biorą.
Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
#128
Napisano 13 stycznia 2015 - 22:58
to normalne z tym opóźnieniem, też wysłałem wczoraj iphone 5s do serwisu i dopiero o 23 pojawiła się informacja, że nagle jest już w sortowni w Warszawie, także jutro pewnie Iphone będzie u Ciebie
#129
Napisano 14 stycznia 2015 - 00:02
U mnie przesyłka idzie z Wrocławia do Opola, także powinno pójść szybko, oby doszło jutro, ostatni dzień nadziei przed moim wyjazdem.
Trochę mnie pocieszyłeś, że tracking łapie opóźnienia. Oby dhl nie nawalił.
Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
#130
Napisano 14 stycznia 2015 - 11:14
iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6
#131
Napisano 14 stycznia 2015 - 12:19
Było mówione xx razy. Po numerze seryjnym urządzenia.
- Finkiel lubi to
NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.
Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4
#132
Napisano 14 stycznia 2015 - 14:24
iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6
#133
Napisano 14 stycznia 2015 - 14:36
Tak.
- Sebosz lubi to
#134
Napisano 14 stycznia 2015 - 16:32
To zostało w takim razie powiedziane xx+1 razy. Poza tym nie jest to odpowiedz na moje pytanie. Chodzi mi o to czy przyjmą mi taki telefon.
Zrozum, ze oddajesz tylko urządzenie. Nikt nie pyta o rachunki, paragony, faktury czy też inne papiery.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#135
Napisano 14 stycznia 2015 - 16:34
To zostało w takim razie powiedziane xx+1 razy. Poza tym nie jest to odpowiedz na moje pytanie. Chodzi mi o to czy przyjmą mi taki telefon.
No to Ci napisałem, że po numerze seryjnym przyjmują.
NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.
Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4
#136
Napisano 14 stycznia 2015 - 19:40
#137
Napisano 18 stycznia 2015 - 05:10
Czy ktoś ma jakieś uwagi na temat tego do którego miasta najlepiej wysłać sprzęt? Po mału mnie szlag trafia z tym, że mój nowy "super" Macbook skrzypi przy każdym dotknięciu i strzela przy każdej próbie przeniesienia w inne miejsce, więc będę go chyba wysyłał w najbliższym czasie do Cortlandu. Pytanie do którego najlepiej? Czy to bez różnicy?
#138
Napisano 18 stycznia 2015 - 13:10
Dawaj na Poznań Albo iMad ale to KTW/WAW i chyba KRK
NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.
Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4
#139
Napisano 18 stycznia 2015 - 17:30
Akurat się tak zdarzyło, że będę jutro w pobliżu Warszawy to podjadę do Cortlandu na Bitwy Warszawskiej, ciekawe czy na miejscu mi tą klapę zdejmą i ułożą jak należy.
#140
Napisano 19 stycznia 2015 - 16:11
Na miejscu jest serwis, ale zauważyłem, że robią tam bardziej technicy niż serwisanci.
Także stwierdzą ci usterkę, a macbook pójdzie do Poznania.
Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb MacBook Pro M1 13 16gb 256gb AirPods 2
#141
Napisano 19 stycznia 2015 - 18:40
#142
Napisano 23 stycznia 2015 - 19:45
Podpinam sie pod temat zeby nie zaśmiecac forum nowymi wątkami.
wiec niedawno wyslałem do nich 5S'a na gwarancje ( tel ma 4 miesiace z Play ) .Usterką wedlug mnie jest to ,ze przycisk home ma juz tak niski klik ze uderzajac w niego opuszkiem palca po chwili nie czuć wogóle ze ten przycisk odbija do góry - zdarza sie ze nie zaskoczy przy kliknieciu .Gdy zaczałem go uzywac klik był bardziej wyczuwalny , ale nie był tak dobry jak w pozostałych sztukach ( tego dnia kupiłem kilka 5S ). Cortland przyjał telefon,ale stwierdził ze to dośc nietypowa usterka i musi sie poradzic producenta co dalej z tym robic. Czekam juz ponad tydzien ( cortland również ) na odpowiedz od Apple czy daje zielone swiatło na naprawe czy nie. Teraz pytanie - miał ktos podobną usterke , albo tez zdarzyło mu sie czekac na odpowiedz producenta? Jesli tak to jak dlugo to trwało ? Bo troche ciezko uwierzyć ze apple przez ponad tydzien nie moze sie zdecydowac i cokolwiek odpisac.
#143
Napisano 23 stycznia 2015 - 20:33
Jako, że jestem już z powrotem w posiadaniu swojego komputera, mogę napisać co nieco o Cortlandzie w Warszawie (ul. Bitwy Warszawskiej).
1. Poniedziałek godzina mniej więcej 9:40, jestem przejazdem w Warszawie, zjawiam się w serwisie i oddaję komputer - niestety technika jeszcze nie ma, trzeba chwilę poczekać
2. Poniedziałek godzina mniej więcej 10:20 - technika od komputerów nadal nie ma, ale technik od telefonów rzuca okiem na mój sprzęt i wydaje wstępną diagnozę (jak się później okazało błędną, ale komputer tak czy siak musiał zostać w serwisie, więc nie musiałem dłużej czekać)
3. Poniedziałek godzina mniej więcej 17, dostaję 2 e-maile z serwisu, w pierwszym technik potwierdza przyjęcie do serwisu i zajęcie się sprzętem, w drugim (wysłanym kilka minut później) informuje, że problem został zdiagnozowany i zostały zamówione części do naprawy.
4. Środa godzina mniej więcej 17, e-mail, z informacją, że komputer jest naprawiony.
Do tej pory tempo naprawdę ekspresowe. Nie wiem dokładnie kiedy Cortland wysyła naprawione sprzęty, ale do dziś nie zostało to zrobione - akurat traf chciał, że znajoma mi osoba jechała dziś w delegację do stolicy, więc mogła odebrać osobiście.
Generalnie trochę się wystraszyłem po oddaniu komputera bo zacząłem czytać trochę opinii o Cortlandzie i jeśli były jakieś negatywne to właśnie z salonu przy Bitwy Warszawskiej, ale w moim przypadku wszystko odbyło się prawidłowo. Komputer został naprawiony, nie został w żaden sposób zniszczony (no przynajmniej na razie nie znalazłem żadnej skazy), a oddałem sam komputer, bez żadnego pudełka, pokrowca itp. Jeśli każda naprawa w tym serwisie tak wygląda to mogę go wszystkim polecić.
#144
Napisano 04 marca 2015 - 10:51
Witam, jestem w posiadaniu rMBP late 2013 który już drugi raz miał w ramach naprawy gwarancyjnej wymienianą płytę główną w Cortlandzie. Druga wymiana płyty głównej nic nie dała, problemy z dźwiękiem nadal występują. Sprzęt kupiłem w lipcu 2014 w i-sklep.com.pl na firmę. Teraz pytanie - czy jest możliwość ubiegania się o wymianę komputera na nowy przez serwis Cortland? Czy lepiej uderzać do sklepu?
#145
Gość_oneghost_*
Napisano 04 marca 2015 - 11:17
Jakiś czas temu wysłałem iPhone 5s dhl'em do Cortland w Katowicach i długo nie dochodził. Zadzwoniłem zapytać o co chodzi i okazało się, że kurier przez pomyłkę oddał moją paczkę do jakiejś innej firmy i teraz to odkręcają.
Co do samego Cortland, to jak już tel. tam trafił, była diagnoza po 2-3 dniach i odesłany nowy tel.
#146
Napisano 04 marca 2015 - 16:00
Oni tak piszą. To są standardowe teksty. Oznacza to, że telefon zamówili
Dokładnie. Miałem tak samo.
Jako, że jestem już z powrotem w posiadaniu swojego komputera, mogę napisać co nieco o Cortlandzie w Warszawie (ul. Bitwy Warszawskiej).
1. Poniedziałek godzina mniej więcej 9:40, jestem przejazdem w Warszawie, zjawiam się w serwisie i oddaję komputer - niestety technika jeszcze nie ma, trzeba chwilę poczekać
2. Poniedziałek godzina mniej więcej 10:20 - technika od komputerów nadal nie ma, ale technik od telefonów rzuca okiem na mój sprzęt i wydaje wstępną diagnozę (jak się później okazało błędną, ale komputer tak czy siak musiał zostać w serwisie, więc nie musiałem dłużej czekać)
3. Poniedziałek godzina mniej więcej 17, dostaję 2 e-maile z serwisu, w pierwszym technik potwierdza przyjęcie do serwisu i zajęcie się sprzętem, w drugim (wysłanym kilka minut później) informuje, że problem został zdiagnozowany i zostały zamówione części do naprawy.
4. Środa godzina mniej więcej 17, e-mail, z informacją, że komputer jest naprawiony.
Do tej pory tempo naprawdę ekspresowe. Nie wiem dokładnie kiedy Cortland wysyła naprawione sprzęty, ale do dziś nie zostało to zrobione - akurat traf chciał, że znajoma mi osoba jechała dziś w delegację do stolicy, więc mogła odebrać osobiście.
Generalnie trochę się wystraszyłem po oddaniu komputera bo zacząłem czytać trochę opinii o Cortlandzie i jeśli były jakieś negatywne to właśnie z salonu przy Bitwy Warszawskiej, ale w moim przypadku wszystko odbyło się prawidłowo. Komputer został naprawiony, nie został w żaden sposób zniszczony (no przynajmniej na razie nie znalazłem żadnej skazy), a oddałem sam komputer, bez żadnego pudełka, pokrowca itp. Jeśli każda naprawa w tym serwisie tak wygląda to mogę go wszystkim polecić.
Jakiś czas temu oddałem to Cortlandu (na Bitwy Warszawskiej) iPhone 6 na wymianę gwarancyjną. Wymienili na nowy ale zabrudzony z tyłu jakąś substancją, której nie dało rady niczym usunąć. Telefon po czasie (podobnie jak poprzedni egzemplarz) ponownie wykazał wadę wyświetlacza. Oddałem tym razem do iSpot (Marszałkowska 104). Płatna usługa expresowa (123 zł). Na następny dzień miałem wymieniony telefon a wiadomość o uznaniu gwarancji otrzymałem po około 15 minutach od oddania do serwisu. Do dzisiaj działa i wygląda prawidłowo.
Użytkownik Zbig.AppleUser edytował ten post 04 marca 2015 - 16:03
#147
Napisano 13 sierpnia 2015 - 16:44
Witam,
#148
Napisano 13 sierpnia 2015 - 18:10
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
#149
Napisano 13 sierpnia 2015 - 21:18
Sprzęt jest z USA. Nie posiada gwarancji. Wydaje mi się, że powinni przyjąć, bo telefon jest normalnie sprawy.
#150
Napisano 13 sierpnia 2015 - 21:39
To co ci po nowym przycisku aparacie i baterii jak i tak nie będzie działał Home i nie będzie czytał kart sim ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych