Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 3 głosy

Serwis Cortland - pytania, uwagi, przemyslenia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
150 odpowiedzi w tym temacie

#126 Ruthles

Ruthles
  • 38 postów

Napisano 10 stycznia 2015 - 11:56

Wysłałem mój telefon do cortlandu, w piatek - 2 stycznia po południu przyjechal kurier. Doszedł chyba w poniedziałek a w środe otrzymałem diagnoze. Teraz czekam na tlefon.

#127 rafal886

rafal886
  • 1 315 postów

Napisano 13 stycznia 2015 - 22:29

Problemów moich ciąg dalszy. Otrzymałem numer listu przewozowego, na stronie dhl widnieje informacja, że o 11:10 kurier odebrał paczkę od nadawcy.

Jest godzina 22:30, paczka nie weszła do żadnej sortowni. Stąd moje pytanie: Też nie aktualizował się wam status na stronie dhl?

W czwartek mam pilny wyjazd na dłuższy okres czasu, stąd też reklamowałem telefon ponad 2 tygodnie temu, żeby przed moim wyjazdem telefon dotarł do mnie.

Jutro muszę mieć już paczkę u siebie, a wychodzi na to, że paczka nie weszła do żadnej sortowni, bądź status nie jest aktualizowany. 

Pomóżcie proszę i powiedzcie mi jak to wyglądało u was? Strasznie się niecierpliwie i już mnie pomału nerwy biorą. 


Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#128 le_siu

le_siu
  • 21 postów

Napisano 13 stycznia 2015 - 22:58

to normalne z tym opóźnieniem, też wysłałem wczoraj iphone 5s do serwisu i dopiero o 23 pojawiła się informacja, że nagle jest już w sortowni w Warszawie, także jutro pewnie Iphone będzie u Ciebie :)



#129 rafal886

rafal886
  • 1 315 postów

Napisano 14 stycznia 2015 - 00:02

U mnie przesyłka idzie z Wrocławia do Opola, także powinno pójść szybko, oby doszło jutro, ostatni dzień nadziei przed moim wyjazdem.

Trochę mnie pocieszyłeś, że tracking łapie opóźnienia. Oby dhl nie nawalił.


Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#130 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 14 stycznia 2015 - 11:14

Czy do Cortland jest potrzebny dowód zakupu? Niby takowy posiadam, aczkolwiek nie ma na nim nic o numerze seryjnym czy IMEI mojego telefonu więc nie wiem czy ma ona jakiekolwiek znaczenie. Dodam, że telefon kupiony nówka sztuka na Allegro, przeznaczona chyba na rynek duński i norweski. A przydałaby mi się wymiana, bo mam dziwne pionowe paski na wyswietlaczu + dziwnie luźny Home :/

iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6


#131 zakino

zakino


  • 10 510 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań/Inowrocław

Napisano 14 stycznia 2015 - 12:19

Było mówione xx razy. Po numerze seryjnym urządzenia.


  • Finkiel lubi to

NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.

Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4


#132 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 14 stycznia 2015 - 14:24

To zostało w takim razie powiedziane xx+1 razy. Poza tym nie jest to odpowiedz na moje pytanie. Chodzi mi o to czy przyjmą mi taki telefon.

iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6


#133 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 14 stycznia 2015 - 14:36

Tak.


  • Sebosz lubi to

#134 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 14 stycznia 2015 - 16:32

To zostało w takim razie powiedziane xx+1 razy. Poza tym nie jest to odpowiedz na moje pytanie. Chodzi mi o to czy przyjmą mi taki telefon.

 

Zrozum, ze oddajesz tylko urządzenie. Nikt nie pyta o rachunki, paragony, faktury czy też inne papiery.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#135 zakino

zakino


  • 10 510 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań/Inowrocław

Napisano 14 stycznia 2015 - 16:34

To zostało w takim razie powiedziane xx+1 razy. Poza tym nie jest to odpowiedz na moje pytanie. Chodzi mi o to czy przyjmą mi taki telefon.

No to Ci napisałem, że po numerze seryjnym przyjmują. 


NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.

Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4


#136 Ruthles

Ruthles
  • 38 postów

Napisano 14 stycznia 2015 - 19:40

Dostarczono dzisiaj do mnie iphone 5 chyba refub bo ma inni numer imei na telefonie i na pudełku z reszta jest informacja o zmienionym.

#137 Driff

Driff
  • 423 postów

Napisano 18 stycznia 2015 - 05:10

Czy ktoś ma jakieś uwagi na temat tego do którego miasta najlepiej wysłać sprzęt? Po mału mnie szlag trafia z tym, że mój nowy "super" Macbook skrzypi przy każdym dotknięciu i strzela przy każdej próbie przeniesienia w inne miejsce, więc będę go chyba wysyłał w najbliższym czasie do Cortlandu. Pytanie do którego najlepiej? Czy to bez różnicy? 


<p>MacBook Air 13" Early 2014 + iPhone 12 Pro Max + AirPods Pro

#138 zakino

zakino


  • 10 510 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań/Inowrocław

Napisano 18 stycznia 2015 - 13:10

Dawaj na Poznań ;) Albo iMad ale to KTW/WAW i chyba KRK ;)


NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.

Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4


#139 Driff

Driff
  • 423 postów

Napisano 18 stycznia 2015 - 17:30

Akurat się tak zdarzyło, że będę jutro w pobliżu Warszawy to podjadę do Cortlandu na Bitwy Warszawskiej, ciekawe czy na miejscu mi tą klapę zdejmą i ułożą jak należy. 


<p>MacBook Air 13" Early 2014 + iPhone 12 Pro Max + AirPods Pro

#140 rafal886

rafal886
  • 1 315 postów

Napisano 19 stycznia 2015 - 16:11

Na miejscu jest serwis, ale zauważyłem, że robią tam bardziej technicy niż serwisanci.

Także stwierdzą ci usterkę, a macbook pójdzie do Poznania.


Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#141 Driff

Driff
  • 423 postów

Napisano 19 stycznia 2015 - 18:40

No i pojawiłem się dziś w w/w miejscu. Obsługa całkiem miła, zupełne przeciwieństwo łódzkiego iSpotu. Wielka szkoda, że w Łodzi nie ma takiego miejsca. Nawet udało się zdiagnozować problem w kilkanaście minut, żebym nie stał zbyt długo jak idiota pod salonem :-) Diagnozna jest taka, że uszkodzone są zaczepy/uchwyty (już sam nie pamietętam co dokładnie powiedzieli) od baterii i najprawdopodobniej zostanie wymieniony cały top case.
<p>MacBook Air 13" Early 2014 + iPhone 12 Pro Max + AirPods Pro

#142 Knoxville

Knoxville
  • 22 postów

Napisano 23 stycznia 2015 - 19:45

Podpinam sie pod temat zeby nie zaśmiecac forum nowymi wątkami.

wiec niedawno wyslałem do nich 5S'a na gwarancje ( tel ma 4 miesiace  z Play ) .Usterką wedlug mnie jest to ,ze przycisk home ma juz tak niski klik ze uderzajac w niego opuszkiem palca po chwili nie czuć wogóle ze ten przycisk odbija do góry - zdarza sie ze nie zaskoczy przy kliknieciu .Gdy zaczałem go uzywac klik był bardziej wyczuwalny , ale nie był tak dobry jak w pozostałych sztukach ( tego dnia kupiłem kilka 5S ). Cortland przyjał telefon,ale stwierdził ze to dośc nietypowa usterka i musi sie poradzic producenta co dalej z tym robic. Czekam juz ponad tydzien ( cortland również ) na odpowiedz od Apple czy daje zielone swiatło na naprawe czy nie. Teraz pytanie - miał ktos podobną usterke , albo tez zdarzyło mu sie czekac na odpowiedz producenta? Jesli tak to jak dlugo to trwało ? Bo troche ciezko uwierzyć ze apple przez ponad tydzien nie moze sie zdecydowac i cokolwiek odpisac. 



#143 Driff

Driff
  • 423 postów

Napisano 23 stycznia 2015 - 20:33

Jako, że jestem już z powrotem w posiadaniu swojego komputera, mogę napisać co nieco o Cortlandzie w Warszawie (ul. Bitwy Warszawskiej).

 

1. Poniedziałek godzina mniej więcej 9:40, jestem przejazdem w Warszawie, zjawiam się w serwisie i oddaję komputer - niestety technika jeszcze nie ma, trzeba chwilę poczekać

2. Poniedziałek godzina mniej więcej 10:20 - technika od komputerów nadal nie ma, ale technik od telefonów rzuca okiem na mój sprzęt i wydaje wstępną diagnozę (jak się później okazało błędną, ale komputer tak czy siak musiał zostać w serwisie, więc nie musiałem dłużej czekać)

3. Poniedziałek godzina mniej więcej 17, dostaję 2 e-maile z serwisu, w pierwszym technik potwierdza przyjęcie do serwisu i zajęcie się sprzętem, w drugim (wysłanym kilka minut później) informuje, że problem został zdiagnozowany i zostały zamówione części do naprawy.

4. Środa godzina mniej więcej 17, e-mail, z informacją, że komputer jest naprawiony.

 

Do tej pory tempo naprawdę ekspresowe. Nie wiem dokładnie kiedy Cortland wysyła naprawione sprzęty, ale do dziś nie zostało to zrobione - akurat traf chciał, że znajoma mi osoba jechała dziś w delegację do stolicy, więc mogła odebrać osobiście. 

 

Generalnie trochę się wystraszyłem po oddaniu komputera bo zacząłem czytać trochę opinii o Cortlandzie i jeśli były jakieś negatywne to właśnie z salonu przy Bitwy Warszawskiej, ale w moim przypadku wszystko odbyło się prawidłowo. Komputer został naprawiony, nie został w żaden sposób zniszczony (no przynajmniej na razie nie znalazłem żadnej skazy), a oddałem sam komputer, bez żadnego pudełka, pokrowca itp. Jeśli każda naprawa w tym serwisie tak wygląda to mogę go wszystkim polecić. 


<p>MacBook Air 13" Early 2014 + iPhone 12 Pro Max + AirPods Pro

#144 sunnyjendro

sunnyjendro
  • 2 postów

Napisano 04 marca 2015 - 10:51

Witam, jestem w posiadaniu rMBP late 2013 który już drugi raz miał w ramach naprawy gwarancyjnej wymienianą płytę główną w Cortlandzie. Druga wymiana płyty głównej nic nie dała, problemy z dźwiękiem nadal występują. Sprzęt kupiłem w lipcu 2014 w i-sklep.com.pl na firmę. Teraz pytanie - czy jest możliwość ubiegania się o wymianę komputera na nowy przez serwis Cortland? Czy lepiej uderzać do sklepu?



#145 Gość_oneghost_*

Gość_oneghost_*

Napisano 04 marca 2015 - 11:17

Jakiś czas temu wysłałem iPhone 5s dhl'em do Cortland w Katowicach i długo nie dochodził. Zadzwoniłem zapytać o co chodzi i okazało się, że kurier przez pomyłkę oddał moją paczkę do jakiejś innej firmy i teraz to odkręcają.

 

Co do samego Cortland, to jak już tel. tam trafił, była diagnoza po 2-3 dniach i odesłany nowy tel. 



#146 Zbig.AppleUser

Zbig.AppleUser
  • 1 327 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 04 marca 2015 - 16:00

Oni tak piszą. To są standardowe teksty. Oznacza to, że telefon zamówili ;)

Dokładnie. Miałem tak samo.


Jako, że jestem już z powrotem w posiadaniu swojego komputera, mogę napisać co nieco o Cortlandzie w Warszawie (ul. Bitwy Warszawskiej).

 

1. Poniedziałek godzina mniej więcej 9:40, jestem przejazdem w Warszawie, zjawiam się w serwisie i oddaję komputer - niestety technika jeszcze nie ma, trzeba chwilę poczekać

2. Poniedziałek godzina mniej więcej 10:20 - technika od komputerów nadal nie ma, ale technik od telefonów rzuca okiem na mój sprzęt i wydaje wstępną diagnozę (jak się później okazało błędną, ale komputer tak czy siak musiał zostać w serwisie, więc nie musiałem dłużej czekać)

3. Poniedziałek godzina mniej więcej 17, dostaję 2 e-maile z serwisu, w pierwszym technik potwierdza przyjęcie do serwisu i zajęcie się sprzętem, w drugim (wysłanym kilka minut później) informuje, że problem został zdiagnozowany i zostały zamówione części do naprawy.

4. Środa godzina mniej więcej 17, e-mail, z informacją, że komputer jest naprawiony.

 

Do tej pory tempo naprawdę ekspresowe. Nie wiem dokładnie kiedy Cortland wysyła naprawione sprzęty, ale do dziś nie zostało to zrobione - akurat traf chciał, że znajoma mi osoba jechała dziś w delegację do stolicy, więc mogła odebrać osobiście. 

 

Generalnie trochę się wystraszyłem po oddaniu komputera bo zacząłem czytać trochę opinii o Cortlandzie i jeśli były jakieś negatywne to właśnie z salonu przy Bitwy Warszawskiej, ale w moim przypadku wszystko odbyło się prawidłowo. Komputer został naprawiony, nie został w żaden sposób zniszczony (no przynajmniej na razie nie znalazłem żadnej skazy), a oddałem sam komputer, bez żadnego pudełka, pokrowca itp. Jeśli każda naprawa w tym serwisie tak wygląda to mogę go wszystkim polecić. 

Jakiś czas temu oddałem to Cortlandu (na Bitwy Warszawskiej) iPhone 6 na wymianę gwarancyjną. Wymienili na nowy ale zabrudzony z tyłu jakąś substancją, której nie dało rady niczym usunąć. Telefon po czasie (podobnie jak poprzedni egzemplarz) ponownie wykazał wadę wyświetlacza. Oddałem tym razem do iSpot (Marszałkowska 104). Płatna usługa expresowa (123 zł). Na następny dzień miałem wymieniony telefon a wiadomość o uznaniu gwarancji otrzymałem po około 15 minutach od oddania do serwisu. Do dzisiaj działa i wygląda prawidłowo. 


Użytkownik Zbig.AppleUser edytował ten post 04 marca 2015 - 16:03


#147 Ansgard

Ansgard
  • 5 postów

Napisano 13 sierpnia 2015 - 16:44

Witam,

Mam IP5, który po sprawdzeniu na stronie Apple kwalifikuje się do wymiany baterii oraz włączania. Moje pytanie brzmi, jeśli telefon nie jest aktywowany, ponieważ nie widzi karty oraz ma czasem problemy z przyciskiem Home to czy kwalifikuje się do naprawy ? Czy serwis może odmówić naprawy? Mamy do wyboru iMad i Cortland, wiec zadecyduje się raczej na drugi ? Wysłane z iPada


#148 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 13 sierpnia 2015 - 18:10

Jeżeli sprzęt jest na gwarancji to bez problemu naprawią.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#149 Ansgard

Ansgard
  • 5 postów

Napisano 13 sierpnia 2015 - 21:18

Sprzęt jest z USA. Nie posiada gwarancji. Wydaje mi się, że powinni przyjąć, bo telefon jest normalnie sprawy.



#150 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 13 sierpnia 2015 - 21:39

To co ci po nowym przycisku aparacie i baterii jak i tak nie będzie działał Home i nie będzie czytał kart sim ?






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych