Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
* * * * * 3 votes

Serwis Cortland - pytania, uwagi, przemyslenia


  • Please log in to reply
150 replies to this topic

#76 dario13d

dario13d
  • 530 posts
  • Płeć:
  • SkądHOLLYŁÓDŹ

Posted 17 December 2014 - 14:06

Było o baterii kilka tematów na forum poszukaj.

Odnośnie twojego pytania, takie podładowywanie nie zaszkodzi baterii, ważne żeby często nie rozładowywać do końca.

Możesz ładować kiedy masz taką możliwość i raz na 1-2 miesiące rozładować do końca i naładować do 100% pozwoli to na zresetowanie pamięci baterii ;)


WIDZEW ŁÓDŹ 1910 & RUCH CHORZÓW 1920

  •  Macbook Pro 13'' Mid 2012      iPhone 5s 32GB White +JB      iPad Air 32 GB White WiFi +JB

#77 jasiecki

jasiecki
  • 4271 posts
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Posted 17 December 2014 - 14:12

moja sztuka tez idealna... zero uwag.


Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#78 rafal886

rafal886
  • 1315 posts

Posted 17 December 2014 - 17:10

@jasiecki

http://forums.macrum...26&d=1383770016

 

Wejdź w link powyżej na iphonie i powiedz mi co się dzieje, chce zobaczyć czy poprawili już ekrany.

Daj jasność na full i powiedz mi co się dzieje. Z góry dzięki.


Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#79 jasiecki

jasiecki
  • 4271 posts
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Posted 17 December 2014 - 17:16

szczerze mowiac to srednio wiem czego powinienem sie spodziewac 

 

obrazek jak obrazek widac linie co kilka mm... rowno podswietlone... bez przebarwien... nic nie skacze ani nie mruga


Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#80 rafal886

rafal886
  • 1315 posts

Posted 17 December 2014 - 17:21

Nie widzisz żadnego migotania? To znaczy, że faktycznie trafiłeś na ideał, chyba sam oddam swój. Może poprawili już ekrany.


Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#81 jasiecki

jasiecki
  • 4271 posts
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Posted 17 December 2014 - 17:22

migotac nic nie migocze... pamietaj ze moj na rynek Azji był wydany wiec moze stad ta roznica


Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#82 pendolino

pendolino
  • 373 posts

Posted 17 December 2014 - 19:43

@jasiecki - Dla potwierdzenia, napisz mi proszę - dostałeś refurba, tak? Bo też mam taki status, że oczekują na części i trochę zgłupiałem czy będą go naprawiać czy wymienią (wypalony pixel w iP6). Telefon oddany w poniedziałek w Cortland SkyTower we Wrocławiu. Ciekawe kiedy wróci wymieniony. 


Edited by pendolino, 17 December 2014 - 19:43.


#83 zakino

zakino


  • 10510 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań/Inowrocław

Posted 17 December 2014 - 20:29

Tak, dostał refa ;)


NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.

Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4


#84 Driff

Driff
  • 423 posts

Posted 17 December 2014 - 21:02

Sorry, że się wtrącę ale co zamierzasz napisać na zgłoszeniu? "Ekran miga na jakimś obrazku z internetu, a poza tym wszystko ok"? Czy to nie doszukiwanie się na siłę problemu?


<p>MacBook Air 13" Early 2014 + iPhone 12 Pro Max + AirPods Pro

#85 rafal886

rafal886
  • 1315 posts

Posted 18 December 2014 - 09:55

@Driff

 

Pionowe paski oraz lekkie migotanie widać na ekranie startowym, także nie jest to doszukiwanie się problemów.

Ta strona to tylko test. Przejrzyj temat założony przeze mnie, to dowiesz się co mam na myśli.


Edited by rafal886, 18 December 2014 - 10:04.

Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#86 pendolino

pendolino
  • 373 posts

Posted 19 December 2014 - 09:29

Telefon oddany w poniedziałek 15.12, dziś (19.12) będzie doręczony przez DHL. Ref. iP6. Szybko i sprawnie ;).



#87 simon77

simon77
  • 100 posts

Posted 22 December 2014 - 13:14

Potwierdzam wysoką jakość obsługi w serwisie Cortland. iPhone wymieniony na nowy i odebrany dokładnie tydzień po zgłoszeniu.



#88 jasiecki

jasiecki
  • 4271 posts
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Posted 22 December 2014 - 13:30

Jedny minus jaki zauważyłem w obsłudze Cortlandu jest fakt, że sympatyczne panie na infolini na poczatku rozmawiaja z człowiekiem jak z opóźnionym w rozwoju.
Z czasem jak zauwazyły ze wiem co to FMI to troche odpuscily i rozmawialy juz normalnie..


Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#89 sigreg

sigreg
  • 89 posts
  • SkądZabrze

Posted 23 December 2014 - 10:42

Z Cortlandem mialem do czynienia jakies dwa lata temu (albo i 3), ale w kwestii MBP. Mianowicie dostalem "od wujka z ameryki" macbooka pro, pierwsze uruchomienie i zonk - nie uruchamia sie, nie widzi dysku. No to pierwsza mysl - oddam do polskiego reselera, w koncu to oficjalny dystrybutor, niech zrobia z tym porzadek. Najblizej mialem iSpot w Gliwicach - nie ma mowy, nie kupilem u nich wiec moge spadac na drzewo. Hmm, dzwonie do Katowic - to samo, i maja w d..ie ze sa przedstawicielem Apple a sprzet jest na gwarancji, jesli chce to moga naprawic, ale odplatnie. No to dziekuje bardzo. Dzwonie do Cortlandu w Katowicach - i niespodzianka, nie ma problemu, prosze podejsc do punktu z komputerem. Przyjechalem, panowie "na sklepie" sprawdzili, no rzeczywiscie, komputer nie widzi dysku, ale nie ma problemu - przyjmujemy zgloszenie gwarancyjne i naprawiamy oczywiscie bezplatnie.

Po tygodniu komputer wrocil i pieknie sie uruchomil, wyszedlem na 5 minut, wracam, i co widze ? Znowu nieszczesny ekran swiadczacy o tym ze.. komputer nie widzi dysku. No zesz kurna..

Na drugi dzien jade Cortlandu, u sprzedawcow szczera konsternacja i zazenowanie - jak to mozliwe ? Kolejne zgloszenie gwarancyjne, kolejny serwis. Po tygodniu komputer wrocil naprawiony i od tamtej pory dziala jak nalezy :)

Wiec osobiste doswiadczenia mam mozna powiedziec "rozne" ale jednak na plus. W momencie kiedy iSpot sie doslownie wypial, Cortland od razu podjal sie tematu i z pewnym mala wpadka ale jednak naprawili mi sprzet pomimo tego ze nie byl zakupiony u nich. No coz, zaskarbili sobie wtedy moja gleboka wdziecznosc na tyle ze wszystkie "jablkowe" akcesoria kupuje tylko u nich :)



#90 zakino

zakino


  • 10510 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań/Inowrocław

Posted 23 December 2014 - 11:04

iSpot to nie serwis tylko sklep. Teraz coś działają/


NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.

Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4


#91 sigreg

sigreg
  • 89 posts
  • SkądZabrze

Posted 23 December 2014 - 13:37

Nie przyjmuje tego argumentu zwazywszy ze ten "sklep" podjalby sie naprawy o ile za nia zaplace, wiec mieli mozliwosc przeprowadzania napraw - ale tylko dla produktow zakupionych we wlasnej sieci.



#92 zakino

zakino


  • 10510 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań/Inowrocław

Posted 23 December 2014 - 15:18

Dlatego mówię ;) Najlepiej udać się do prawdziwych i dobrych serwisów ;)


NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.

Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4


#93 sigreg

sigreg
  • 89 posts
  • SkądZabrze

Posted 23 December 2014 - 16:18

Aa... No tqk, nie "zatrybilem" ;) w kazdym razie Cortland moge jak najbardziej polecic.

#94 Czesiu16

Czesiu16
  • 49 posts

Posted 23 December 2014 - 17:16

A jak to jest z oddaniem telefonu zakupionego w Orange do Cortland'u? Czy przyjma? Oraz nawet jak wymienia to czy potem ( po upływie roku czasu, a przed upływem 2 lat ,,gwarancji:" od Orange) to czy Orange przyjmie mi do naprawy takiego refurba/nowy (skoro bedzie mial inny IMEI itd)?



#95 mikoko

mikoko
  • 496 posts

Posted 23 December 2014 - 21:28

 No coz, zaskarbili sobie wtedy moja gleboka wdziecznosc na tyle ze wszystkie "jablkowe" akcesoria kupuje tylko u nich :)

 

Podobnie jest u mnie. Wymienili mi iphona 5s osiem dni po gwarancji. W ramach podziekowania kupilem u nich przy odbiorze apple case ze skory za 169 i bumpera puro za 70. Nastepne zakupy rowniez panuje u nich :) Pozdrawiam Cortland Wroclaw


Edited by mikoko, 23 December 2014 - 21:29.


#96 zakino

zakino


  • 10510 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań/Inowrocław

Posted 23 December 2014 - 23:15

A jak to jest z oddaniem telefonu zakupionego w Orange do Cortland'u? Czy przyjma? Oraz nawet jak wymienia to czy potem ( po upływie roku czasu, a przed upływem 2 lat ,,gwarancji:" od Orange) to czy Orange przyjmie mi do naprawy takiego refurba/nowy (skoro bedzie mial inny IMEI itd)?

Przyjmnie Cortland/iMad. Co do orange to nie, ponieważ telefon został wymieniony a 2 lata jest na niezgodność. (tak mi się wydaje)


NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.

Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4


#97 rafal886

rafal886
  • 1315 posts

Posted 25 December 2014 - 14:27

Mam problem z tymi pionowymi liniami, który opisywałem w temacie na forum, nie chce wysyłać telefonu bo boje się, że odrzucą reklamacje.

Postanowiłem z racji przerwy świątecznej przejechać się do Wrocławia i udowodnić, ze telefon jest wadliwy.

Jadę do Cortlandu, nie ukrywam, że mam kawałek drogi bo jakieś 100-110 km, także chciałem się spytać jak to będzie wyglądać?

Załóżmy, że przyjmą moją wadę (na miejscu jest serwis), od ręki mi wymienią telefon czy będą gdzieś go wysyłać?

Jak to wszystko przebiega? 


Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#98 zakino

zakino


  • 10510 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań/Inowrocław

Posted 25 December 2014 - 14:51

To zależy zazwyczaj odbierają od Ciebie, dostajesz potwierdzenie przyjęcia i... idziesz do domu. A oni jak najszybciej się z Tobą kontaktują.

Czasami robią na miejscy ale to zależy od umówienia, możliwości itp


NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.

Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4


#99 rafal886

rafal886
  • 1315 posts

Posted 25 December 2014 - 14:56

Czyli najlepiej wcześniej się umówić? Wtedy jest szansa, że telefon zostanie wymieniony na miejscu?


Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#100 zakino

zakino


  • 10510 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań/Inowrocław

Posted 25 December 2014 - 15:11

Raczej wątpie ale spróbować można.


NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.

Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users