Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

icloud - konto niezweryfikowane


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wuj

Wuj
  • 55 postów

Napisano 08 sierpnia 2014 - 21:41

witam dzisiaj wymieniłem w apple store iphona 5 na nowego 5s
problem mam następujący, nie mogę sie zalogować do icloud ani z poziomu PC ani z telefonu
mam nasępujący błąd:
Błąd weryfikacji
Błąd komunikacji z serwerem
mógł by ktoś sprawdzić czy to ogólnoświatowy problem...
potrzebuje dostępu do moich kontaktów ASAP a tu takie cyrki
co śmieszne po odtworzeniu iphona i zalogowaniu się z poczatkowego okienka do icloud przez dosłownie 2-3 sekundy mam kontatky, notatki ect, ale wszystko znika
w chodząc w ustawieniach w icloud jest napisane:
"KONTO NIEZWERYFIKOWANE
Instrukcje weryfikacji konta znajdują się w wiadomości wysłanej do."

i nie jest napisane gdzie to zostało wysłane sprawdzałem swoje wszystkie konta mail i jedna wielka porażka, jeszcze dzisiaj na starym telefonie wszystko działało....
Co smiesniejsz na to samo konto iTunes i AppStore loguje sie bez problemu

ostatni mail to :

Witaj *********,
Twój identyfikator Apple ID (*********gmail.com) został użyty do zalogowania się w usłudze iCloud na urządzeniu iPhone 5s.
Data i godzina: 8 sierpnia 2014 r., 11:03 PDT
System operacyjny: iOS 7.1.1
Jeśli ostatnio logowano się na tym urządzeniu, można zignorować tę wiadomość.
Jeśli ostatnio nie logowano się na urządzeniu iPhone przy użyciu identyfikatora Apple ID i uważasz, że ktoś mógł uzyskać dostęp do Twojego konta, należy wyzerować hasło na stronie Mój Apple ID.
Pozdrawiamy,


wcześniejszy to rachunek za telefon

#2 Wuj

Wuj
  • 55 postów

Napisano 09 sierpnia 2014 - 17:05

ok odpowiem sobie sam spędziłem 1h na linii z apple support , i z tego co sie dowiedziałem od jakiegoś tam senior super advisor, że sam sobie nie poradzę z problemem, i coraz więcej osób do nich dzwoni z tym samym problemem, wiec nie jestem sam prawa została przekierowana do techników, a ja mam dostać telefon w poniedziałek między 14-16 czasu gtm-0 jak się moje sprawy mają :roll: czekam na następne ofiary tego problemu na forum pozdrawiam

#3 Arek535

Arek535
  • 18 postów

Napisano 10 grudnia 2014 - 10:34

Witam mam podobny problem jak Ty nie moge wylogowac sie z apple id ktory powstal przez przypadek i nie mam emaila na ktory dostarczane sa maile dotyczace tego konta. Gdzie moge zadzwonic z tym problemem jak to wszystko odkrecic? telefon mam dopiero 2dzien a to doprowadza mnie do szalu! dzieki z gory za pomoc!



#4 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 10 grudnia 2014 - 10:38

Apple ID powstało przez przypadek? Ciekawe.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#5 MaciejNowak

MaciejNowak
  • 2 148 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 10 grudnia 2014 - 10:55

Stoisz stoisz, trzymasz telefon w reku a tam.... nagle i bezszelestnie.... powstaje Apple ID.

Były takie przypadki!


Surface Pro 6 / iPhone 11 Pro Max / iPad Pro 11

 


#6 Arek535

Arek535
  • 18 postów

Napisano 10 grudnia 2014 - 12:07

chodzi mi o to ze nie wiedzaialem czym jest apple id wczesniej nidy nie mialem do czynienia z produktami tej firmy. telefon iphone 5 wraz z pudelkiem i akcesoriami otrzymalem wczoraj od kuriera (2tygodnie temu kupilem od brata iphone 4 wtedy zaczalem tworzyc apple id wpisalem nazwe uzytkownika ktora nie jest zadnym kontem email wiec nie dostalem maila ktorym moge potwiedzic aktywacje konta to wszystko zschyronizowalem z itunes po czym wyzerowalem telefon i utworzylem apple id na gmail tamten adres myslelem ze sie po prostu usunie) podlaczylem telefon (przed wpisaniem tego dobrego apple id) do itunsa aby wrzucilo mi wszystko z konta gmail na telefon wraz z kontaktami itd ale zamiast tego wjebalo mi sie stare nieaktywowane konto na telefon. Proba przywrocenia hasla w zaden sposob nie dziala maile wysylane sa na nieistniejace konto. Nie wiem juz  co z tym zrobic cieszylem sie z nowego telefonu byl to dla mnie nie lada wydatek czy w jakims punkcie appla moga cos z tym zrobic? Telefon jest w 100% legalny mam pudelko i wczoraj zanim zrobilem synchronizacje telefon byl kompletnie wyczyszczony



#7 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 10 grudnia 2014 - 13:49

Jeśli masz fakturę zakupu od autoryzowanego sprzedawcy Apple to można usunąć blokadę. Jeśli kupiłeś telefon od nieautoryzowanego sprzedawcy to raczej nic nie da się zrobić.

 

Jak to wygląda? Chcesz aktywować telefon i on chce hasło do tego starego AppleID czy może już jest aktywowany?


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#8 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 808 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 10 grudnia 2014 - 14:14

I pisz jak człowiek, tego bełkotu nie da się czytać.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#9 Arek535

Arek535
  • 18 postów

Napisano 10 grudnia 2014 - 14:34

juz sobie poradzilem. udalo sie odtworzyc telefon trzymajac home+wylacznik przy podlaczonym tel do itunes. wprowadzilem dane z poprawnego konta i wszystko juz jest ok. dzieki za probe pomocy.



#10 szczrx

szczrx
  • 6 postów

Napisano 01 lutego 2015 - 12:54

Apple ID powstało przez przypadek? Ciekawe.

 

 

Stoisz stoisz, trzymasz telefon w reku a tam.... nagle i bezszelestnie.... powstaje Apple ID.

Były takie przypadki!

 

To dziękuję wam za rzeczowe odpowiedzi. Zaiste wnosicie wiele do tematu.

 

Kwestia poruszona przez Arek535 jest dość istotna dla nowych użytkowników którzy nie są świadomi, że mogą sobie zepsuć "i-zabawkę" za niemałe pieniądze.

 

macsupport potwierdza, że jeśli zakupiony "i-gadżet" nie będzie potwierdzony fakturą (którą również można zagubić/utracić) to firma apple wypina się na swojego klienta i nie pomoże mu.

 

Dobrze wiedzieć jak traktuje się użytkownika apple, zwłaszcza nowego który nie jest świadom co go czeka jeśli w pośpiechu próbuje przebrnąć przez "100 pytań do" (początkowa konfiguracja urządzenia) tylko po to aby w końcu móc pobawić się swoim nowym nabytkiem i kłopot gotowy. Icloud zablokowany z jakimś śmiesznym loginem który potem niełatwo zmienić. Wpiszesz źle lub się pomylisz i do widzenia, zostajesz z cegłą.



#11 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 01 lutego 2015 - 16:37

Jeśli ktoś jest idiotą i zakłada konto na szybko, nie czytając komunikatów, na byle jaki mail, nie pamięta hasła i nie dodaje pytań pomocniczych to co ma Apple do tego. I w czym mają pomagać?


  • ftpd i OleYek lubią to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#12 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 02 lutego 2015 - 11:42

Dobrze wiedzieć jak traktuje się użytkownika apple.


Jak kupisz samochód benzynowi i zalejesz go ropą, też będziesz miał pretensje do producenta, że nie chce Ci wymienić na nowy bo nie raczyłeś przeczytać instrukcji obsługi? Kpisz czy o drogę pytasz?
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#13 szczrx

szczrx
  • 6 postów

Napisano 02 lutego 2015 - 21:09

Jeśli ktoś jest idiotą i zakłada konto na szybko, nie czytając komunikatów, na byle jaki mail, nie pamięta hasła i nie dodaje pytań pomocniczych to co ma Apple do tego. I w czym mają pomagać?

 

Apple ma to do tego, że może pomóc idiocie wyzerować ipada/iphona.

 

 

Jak kupisz samochód benzynowi i zalejesz go ropą, też będziesz miał pretensje do producenta, że nie chce Ci wymienić na nowy bo nie raczyłeś przeczytać instrukcji obsługi? Kpisz czy o drogę pytasz?

 

Niezłe porównanie, pełna kultura wypowiedzi.

 

EOT



#14 MaciejNowak

MaciejNowak
  • 2 148 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 lutego 2015 - 21:12

Wpada nowy na imprezę....


Surface Pro 6 / iPhone 11 Pro Max / iPad Pro 11

 


#15 szczrx

szczrx
  • 6 postów

Napisano 02 lutego 2015 - 21:25

No i wypada, bo nowy na imprezie sam sobie potrafi poradzić, nie wpisuje z kapelusza emaila i nie klika OK na wszystko co jest bez czytania komunikatów. Twierdzę jednak, że jest to możliwe. Bierze taki ktoś kupuje ipada który zawiśnie mu z niezweryfikowanym appleid i pomocy na ty,m forum od supportu nie dostanie. Admin pojedzie jeszcze po nim i wszyscy uradowani, bo nowy dostał po tyłku.

 

Ja zwróciłem tylko uwagę na poziom dyskusji który nie jest wysokich lotów, a prezentują go Admin i applesupport.

 

Wolicie tracić czas na pyskówki zamiast rzeczowo zapytać w czym problem bez emocji i ubliżania. To jest nieprofesjonalne.

 

Nie prościej poradzić: wyzeruj ipada, zaloguj z nowo utworzonym appleid?

Z resztą Arek sam sobie poradził, supportu nie otrzymał.



#16 MaciejNowak

MaciejNowak
  • 2 148 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 lutego 2015 - 21:41

Chodziło jedynie o to, żeby używać głowy gdy się uruchamia coś nowego... poczytać, przeczytać co „mówi” tej ajfon... Nic osobistego.

Chociaż nie przeczytałem żebyś to Ty miał problem. Chyba że coś mnie ominęło i nie wpadłeś po to żeby sobie ponarzekać? (tudzież robić za obrońcę uciśnionych)....

Pozdrawiam

Maciek


Surface Pro 6 / iPhone 11 Pro Max / iPad Pro 11

 


#17 szczrx

szczrx
  • 6 postów

Napisano 02 lutego 2015 - 21:50

Chodziło jedynie o to, żeby używać głowy gdy się uruchamia coś nowego... poczytać, przeczytać co „mówi” tej ajfon... Nic osobistego.

Chociaż nie przeczytałem żebyś to Ty miał problem. Chyba że coś mnie ominęło i nie wpadłeś po to żeby sobie ponarzekać? (tudzież robić za obrońcę uciśnionych)....

Pozdrawiam

Maciek

Prawda trochę ponarzekałem, po prostu zdziwił mnie pocisk od Admina i macsupportu. Myślałem, że wypadałoby być bardziej wstrzemięźliwym będąc adminem. Chociaż to ja troszkę sprowokowałem.

 

Posty do wywalenia w sumie.


  • MaciejNowak lubi to

#18 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 02 lutego 2015 - 21:59

Prawda trochę ponarzekałem, po prostu zdziwił mnie pocisk od Admina i macsupportu. Myślałem, że wypadałoby być bardziej wstrzemięźliwym będąc adminem. Chociaż to ja troszkę sprowokowałem.
 
Posty do wywalenia w sumie.


Pocisk był w Twoją stronę, jako kontrargument, czemu Apple nie zajmuje się weryfikacją czy kupiłeś telefon czy może ukradłeś i chcesz obejść zabezpieczenia. Blokada sama się nie włącza, trzeba na konto iCloud się zalogować podając hasło, czyli jak za pierwszym razem podałeś to cieżko obalić argument, że nie znasz hasła czy pytań i support w to nie uwierzy. Po to są zabezpieczenia, żeby nikt nieuprawniony nie miał dostępu. nie znasz odpowiedzi - jesteś nieuprawniony. Najprostsze i najlogiczniejsze rozwiązanie. I tak jest z większością usług.

A wstrzemięźliwym można być przy pierwszym czy 10 pytaniu jak przerabiasz to po raz tysięczny to i święty traci cierpliwość.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#19 szczrx

szczrx
  • 6 postów

Napisano 02 lutego 2015 - 22:53

Pocisk był w Twoją stronę, jako kontrargument, czemu Apple nie zajmuje się weryfikacją czy kupiłeś telefon czy może ukradłeś i chcesz obejść zabezpieczenia. Blokada sama się nie włącza, trzeba na konto iCloud się zalogować podając hasło, czyli jak za pierwszym razem podałeś to cieżko obalić argument, że nie znasz hasła czy pytań i support w to nie uwierzy. Po to są zabezpieczenia, żeby nikt nieuprawniony nie miał dostępu. nie znasz odpowiedzi - jesteś nieuprawniony. Najprostsze i najlogiczniejsze rozwiązanie. I tak jest z większością usług.

A wstrzemięźliwym można być przy pierwszym czy 10 pytaniu jak przerabiasz to po raz tysięczny to i święty traci cierpliwość.

Zwracam honor



#20 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 03 lutego 2015 - 10:20

Moja wypowiedź nie była skierowana personalnie do nikogo tylko ogólnie. Nadal uważam, że jeśli ktoś bezmyślnie zakłada konto na jakikolwiek mail, nie udziela odpowiedzi na pytania pomocnicze, a potem zapomina hasło to sam jest sobie winien. Apple według mnie stworzyło prawie perfekcyjny system, wielokrotnie odzyskiwaliśmy hasła klientom i wszystko działa poprawnie. O ile ktoś to wszystko założy mądrze, a nie w minutę nie pamiętając nawet swojego maila.

Poza tym nie zgadzam się z tym, że ktoś może być podekscytowany zakupem urządzenia i na szybko zakłada konto AppleID, bo przecież od używania iPhona albo iPada żadne konto nie jest konieczne. Podczas pierwszego uruchomienia można pominąć wszelkie propozycje zakładania AppleID i iCloud.

 

Zauważyłem też tutaj na forum, że część tych tematów z prośbą o pomoc w aktywacji urządzenia lub odzyskania hasła do iCloud jest co najmniej podejrzana. Było kilka przypadków, że osoby tutaj piszące prosiły o pomoc w aktywacji ewidentnie nieswoich urządzeń, albo chciały się dostać do cudzych danych.

Nawet jeśli ktoś zapomni hasła to jego odzyskanie trwa około minuty, bo tak jest zaprojektowany system. Jeśli ktoś ma z tym problem, to albo jest sam sobie winien, bo nawet nie zna maila, którego użył do konta. Pisanie, że nie przychodzi instrukcja resetu czy coś w tym stylu też jest podejrzane, bo to oznacza, że jako pomocniczy został dopisany inny adres. A nawet gdyby nie było dostępu do maila, co jest totalnie skrajnym przypadkiem, to przecież hasło można zresetować odpowiadając na pytania pomocnicze. Jeśli ktoś ich mądrze nie dopisał to też jego wina.

A obwinianie o to Apple? Oni na infolinii dobrze pomagają ale tylko w resetowaniu hasła, nie powiedzą na jaki mail idzie instrukcja resetu itp. no te funkcje mają chronić przed złodziejem i przed utratą danych, a nie przed samym właścicielem.


  • dario13d lubi to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych