 
					
					 
	Media Markt sprzedał mi uszkodzonego MacBooka Air. Opis całej historii.
		 Rozpoczęty przez 
	dliwski
, 05 lip 2014 16:19
	
	
	
	
		56 odpowiedzi w tym temacie
	
		
			
				
					
						
					
					#51
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 26 sierpnia 2014 - 12:22
					Jeśli towar jest reklamowany z tytułu niezgodności towaru z umową, to sprzedawca ma obowiązek do doprowadzenia do zgodnego z umową i nie musi odpowiadać od razu, ma na to 14 dni. Oczywiście rozumie się to przez naprawę również nie tylko wymianę na nowy. 
Poza tym to co piszą jest w 100% zgodne z ustawą. Zwrot mogą przyjąć, ale nie muszą - to tylko dobra wola sprzedawcy  
					
					
					
				
				
				
				 
					
					
			
				
					
						
					
					#52
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 26 sierpnia 2014 - 12:28
					Ja to wszystko rozumiem w przypadku zwrotu bez podania przyczyny. Tutaj jednak mowa o komputerze, który ma wgniecenie.
					
					
					
				
				
				
				
			
				
					
						
					
					#53
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 26 sierpnia 2014 - 12:39
					W takim przypadku, jest sprawa utrudniona, bo nie ma pewności kiedy to uszkodzenie nastąpiło. Czy jeszcze w fabryce czy u klienta w domu.
W takim przypadku, oddajemy sprzęt do sklepu i prosimy o spisanie reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową z dopiskiem, że chcemy wymianę lub zwrot pieniędzy. Sklep musi odpowiedzieć w ciągu 14dni, jeśli po tym upływie nie dostaniemy pisma, to oznacza, że sklep się ustosunkował do naszego żądania i możemy pójść do sklepu po nowy towar lub zwrot kasy.
					
					
					
				
				
				
				
			
				
					
						
					
					#54
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 26 sierpnia 2014 - 12:59
					W takim przypadku MM nie przyjmie tej reklamacji, bo oferują tylko i wyłącznie naprawę - nie ma możliwości wymiany/zwrotu.
					
					
					
				
				
				
				
			
				
					
						
					
					#55
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 26 sierpnia 2014 - 13:00
					To albo się z tym zgadzasz, albo idziesz do federacji konsumenta i tyle  
					
					
					
				
				
				
				 
					
					
			
				
					
						
					
					#56
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 26 sierpnia 2014 - 13:04
					I tak trzeba robić  
					
					
					
				
				
				
				 
					
					
			
				
					
						
					
					#57
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 26 sierpnia 2014 - 15:44
					Po całym przeczytanym wątku widzę że badziew MM trzeba omijać wielkim łukiem. Sklep traktować tylko jako wystawę by obejrzeć sprzęt który można zamówić w innym normalnym sklepie (w którym akurat nie mają "do pomacania" wybranego przez nas produktu).
					
					
					
				
				
				
				Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych



 
			
			
			
				 
				
				
			 
			
			

 
			
			 
				
				
			







