

Media Markt sprzedał mi uszkodzonego MacBooka Air. Opis całej historii.
Rozpoczęty przez
dliwski
, 05 lip 2014 16:19
56 odpowiedzi w tym temacie
#51
Napisano 26 sierpnia 2014 - 12:22
Jeśli towar jest reklamowany z tytułu niezgodności towaru z umową, to sprzedawca ma obowiązek do doprowadzenia do zgodnego z umową i nie musi odpowiadać od razu, ma na to 14 dni. Oczywiście rozumie się to przez naprawę również nie tylko wymianę na nowy.
Poza tym to co piszą jest w 100% zgodne z ustawą. Zwrot mogą przyjąć, ale nie muszą - to tylko dobra wola sprzedawcy

#52
Napisano 26 sierpnia 2014 - 12:28
Ja to wszystko rozumiem w przypadku zwrotu bez podania przyczyny. Tutaj jednak mowa o komputerze, który ma wgniecenie.
#53
Napisano 26 sierpnia 2014 - 12:39
W takim przypadku, jest sprawa utrudniona, bo nie ma pewności kiedy to uszkodzenie nastąpiło. Czy jeszcze w fabryce czy u klienta w domu.
W takim przypadku, oddajemy sprzęt do sklepu i prosimy o spisanie reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową z dopiskiem, że chcemy wymianę lub zwrot pieniędzy. Sklep musi odpowiedzieć w ciągu 14dni, jeśli po tym upływie nie dostaniemy pisma, to oznacza, że sklep się ustosunkował do naszego żądania i możemy pójść do sklepu po nowy towar lub zwrot kasy.
#54
Napisano 26 sierpnia 2014 - 12:59
W takim przypadku MM nie przyjmie tej reklamacji, bo oferują tylko i wyłącznie naprawę - nie ma możliwości wymiany/zwrotu.
#55
Napisano 26 sierpnia 2014 - 13:00
To albo się z tym zgadzasz, albo idziesz do federacji konsumenta i tyle

#56
Napisano 26 sierpnia 2014 - 13:04
I tak trzeba robić

#57
Napisano 26 sierpnia 2014 - 15:44
Po całym przeczytanym wątku widzę że badziew MM trzeba omijać wielkim łukiem. Sklep traktować tylko jako wystawę by obejrzeć sprzęt który można zamówić w innym normalnym sklepie (w którym akurat nie mają "do pomacania" wybranego przez nas produktu).
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych