Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie mogę ściągnąć Mavericks'a problem z kontem AS


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
29 odpowiedzi w tym temacie

#26 koh

koh
  • 2 186 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin

Napisano 25 października 2013 - 21:31

A może tak z innej beczki? Może zalogowałeś się do systemu OSX np jako "gość", bez uprawnień administratora, i nie pozwala na tak głęboką ingerencję (czyli pobranie systemu)?

#27 lfemzwan

lfemzwan
  • 2 166 postów
  • SkądPL

Napisano 26 października 2013 - 01:25

Może wróćmy na chwilę do tego maila i konta.
Jak rozumiem stare konto zostało zarejestrowane na starego, nieaktywnego już maila (przykładowo effe@example.com).
Na maila nie da się już zalogować (oczywistość), ale na konto? (chyba, że hasło do konta przepadło gdzieś w czeluściach pamięci).

#28 effe

effe
  • 6 545 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 26 października 2013 - 17:22

A może tak z innej beczki? Może zalogowałeś się do systemu OSX np jako "gość", bez uprawnień administratora, i nie pozwala na tak głęboką ingerencję (czyli pobranie systemu)?


Nie nie ma takiej opcji. Jestem zalogowany jako administrator. Poza tym jak wspomniałem, na początku chciałem zainstalować system poprzez recovery. Wszedłem altem w opcje recovery, wymazałem dysk i kliknąłem instalacja od nowa, wyskoczył komunikat o zalogowaniu do AS, więc się loguje i niestety komunikat, że Lion był kupiony z innego konta i nie można zainstalować mavericksa :(


Może wróćmy na chwilę do tego maila i konta.
Jak rozumiem stare konto zostało zarejestrowane na starego, nieaktywnego już maila (przykładowo effe@example.com).
Na maila nie da się już zalogować (oczywistość), ale na konto? (chyba, że hasło do konta przepadło gdzieś w czeluściach pamięci).


Próbowałem się zalogować używając starego loginu, jednak niestety nie udaje się, pewnie dlatego, że login został zmieniony na inny mail.

Edit:
Ooo właśnie mi się ściąga Mavericks :)
Czyli jednak problem leżał po stronie AppStore :)
Temat można zamknąć, dziękuję Wam za próbę pomocy :)

#29 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 26 października 2013 - 17:36

W takim wypadku wydaje mi się, że zostaje tylko kontakt z pomocą Mac App Store. Bo rozumiem, że bawiłeś się już Account Information? Czasami pomaga zmienienie Apple ID na alternatywny e-mail, później zaś powrót do poprzedniego, jeśli, oczywiście, chce się na nim pozostać. Mnie kiedyś odczopowało jakieś przycinki w sklepowym serwerze. Spróbowałeś?

#30 effe

effe
  • 6 545 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 26 października 2013 - 17:52

W takim wypadku wydaje mi się, że zostaje tylko kontakt z pomocą Mac App Store. Bo rozumiem, że bawiłeś się już Account Information? Czasami pomaga zmienienie Apple ID na alternatywny e-mail, później zaś powrót do poprzedniego, jeśli, oczywiście, chce się na nim pozostać. Mnie kiedyś odczopowało jakieś przycinki w sklepowym serwerze. Spróbowałeś?


Już po problemie:) w poście nad Twoim edytowałem:)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych